1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
tak ono, kdo to zažil loni, tak ví co ho letos čeká
a utrpení to tedy fakt bylo
a utrpení to tedy fakt bylo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Stejně prostě nechápu, jak můžeme čekat roky na razítko, aby se mohl VYUŽÍT (ne postavit) přistavěný pruh do středu dálnice tak, jak to bylo naplánováno a postaveno před 40 lety nebo kdy. To je fakt blbákov tohle Co je potřeba povolovat ? EIA ?? Jakože kdyby neprošla, tak je to postavené zbytečně ?? V tom případě měl být asi postup opačný ne ? Nejdřív razítka, pak realizace Co by jako mohlo životnímu prostředí vadit na 6-pruhu oproti 4-pruhu když tam budou jezdit ta samá auta, stejné počty všechno. UR - je to veprostřed stávající dálnice, majetek státu SP - to snad škoda něco psát ... co jako trvá 2 roky za povolení ??
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Stránka 22 z 22 [ Příspěvků: 528 ]
Přeju veselé čtení!
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dík, popravdě ten můj příspěvek byl spíš postesknutí a řečnická otázka, nečekám odpověď, protože tuším, že se to tady určitě řešilo
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Shrnout se to dá asi do dvou slov - protihluková opatření a vodohospodářské stavby.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A když už jsme u toho, EIA na ty PHS už prošla, ne? Děje se něco dál, nebo se čeká "až zahřmí"?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Stanovení pro rekonstrukci 0-8: http://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni- ... lnici-(19)
Etapa 4a bude asi obzvláště výživná...
Etapa 4a bude asi obzvláště výživná...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
k předchozímu doplnění termínů. Nevím, odkud to pochází, mám jen printscreen...
- Přílohy
-
- harnonogram D11
- 55519609_997076520682021_5807655735428907008_n.jpg (114.19 KiB) Zobrazeno 6671 x
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Odkaz nefungujeMajkii píše:Stanovení pro rekonstrukci 0-8: http://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni- ... lnici-(19)
Etapa 4a bude asi obzvláště výživná...
Jinak jak už psal někdo do oprav. Značky už jsou připravené na dálnici. Vzhledem k datu by měli asi začít tento víkend ne?
Včera byla hezká generálka, když odpoledne zkolabovala D11 ještě u exitu 8 a následně i D10.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Oprava odkazu (stejně vydrží aktuální asi jenom dva týdny...)
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No jsem zvědavý i na provedení DIO-VDZ na té nové půlce hlavní trasy, kde 3. pruh je šrafovaný (dopravní stín). Takže směrem od Hradce v protisměrném provozu bude bílé zúžení pravého pruhu (nyní rozšíření na 3. pruh) a za ním šrafování, tak uvidíme zda "novojezdci" nebudou zmatkovat a cpát se doleva...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Posílám info, co dostali městské části a obce v okolí. Očekával jsem, že do toho prásknou tento víkend, ale pak jsem si uvědomil, že na D10 sundavali ten most, takže by se to tady ucpalo ještě více.
ZAČÍNÁ II. ETAPA MODERNIZACE D11 – pozor, už od soboty 30. března!
Společnost Skanska se předem omlouvá za veškeré nepříjemnosti spojené se stavebními pracemi, o kterých vás předem informujeme.
V rámci II. etapy modernizace D11 proběhne kompletní výměna vozovkových vrstev dopravní komunikace a oprava mimoúrovňové křižovatky Černý Most. Součástí oprav budou také čtyři mosty a odpočívky na třetím kilometru dálnice. Přípravné práce budou zahájeny v sobotu 30. 3. 2019. Prosíme, počítejte s tím při vašich případných cestách o posledním březnovém víkendu! Po celou dobu rekonstrukce bude dálnice D11 průjezdná ve 2 + 2 pruzích. Dokončení veškerých stavebních prací je plánováno na září 2019.
Podrobnější informace:
Stavební práce začnou v úseku 0,00 – 8,00 km levého jízdního pásu dálnice ve směru na Prahu a jejich součástí bude také oprava mimoúrovňové křižovatky Černý Most, čtyř mostů a odpočívky na třetím kilometru dálnice. Po celou dobu rekonstrukce zůstane dálnice D11 průjezdná ve 2 + 2 jízdních pruzích.
Rekonstrukce osmikilometrového úseku dálnice D11 zahrnuje, kromě samotné kompletní výměny konstrukčních a vozovkových vrstev komunikace, také napojení jednotlivých větví křižovatky Černý Most na pražský okruh, rekonstrukci čtyř mostních objektů, kanalizace, zabezpečovacích systémů a kabelového vedení. Skanska zároveň v rámci modernizace opraví stávající odpočívadla na třetím kilometru dálnice.
Jednou z technologických zajímavostí tohoto projektu je betonáž monolitických svodidel mezi jízdními pásy. Realizace je prováděna finišerem s posuvnou formou na předem připravený betonový základ. Oproti standardním prefa svodidlům probíhá tato činnost bez nutnosti použití zdvíhacích zařízení, a tudíž je pro naše zaměstnance bezpečnější.
ZAČÍNÁ II. ETAPA MODERNIZACE D11 – pozor, už od soboty 30. března!
Společnost Skanska se předem omlouvá za veškeré nepříjemnosti spojené se stavebními pracemi, o kterých vás předem informujeme.
V rámci II. etapy modernizace D11 proběhne kompletní výměna vozovkových vrstev dopravní komunikace a oprava mimoúrovňové křižovatky Černý Most. Součástí oprav budou také čtyři mosty a odpočívky na třetím kilometru dálnice. Přípravné práce budou zahájeny v sobotu 30. 3. 2019. Prosíme, počítejte s tím při vašich případných cestách o posledním březnovém víkendu! Po celou dobu rekonstrukce bude dálnice D11 průjezdná ve 2 + 2 pruzích. Dokončení veškerých stavebních prací je plánováno na září 2019.
Podrobnější informace:
Stavební práce začnou v úseku 0,00 – 8,00 km levého jízdního pásu dálnice ve směru na Prahu a jejich součástí bude také oprava mimoúrovňové křižovatky Černý Most, čtyř mostů a odpočívky na třetím kilometru dálnice. Po celou dobu rekonstrukce zůstane dálnice D11 průjezdná ve 2 + 2 jízdních pruzích.
Rekonstrukce osmikilometrového úseku dálnice D11 zahrnuje, kromě samotné kompletní výměny konstrukčních a vozovkových vrstev komunikace, také napojení jednotlivých větví křižovatky Černý Most na pražský okruh, rekonstrukci čtyř mostních objektů, kanalizace, zabezpečovacích systémů a kabelového vedení. Skanska zároveň v rámci modernizace opraví stávající odpočívadla na třetím kilometru dálnice.
Jednou z technologických zajímavostí tohoto projektu je betonáž monolitických svodidel mezi jízdními pásy. Realizace je prováděna finišerem s posuvnou formou na předem připravený betonový základ. Oproti standardním prefa svodidlům probíhá tato činnost bez nutnosti použití zdvíhacích zařízení, a tudíž je pro naše zaměstnance bezpečnější.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
zajímavost - u CSPHM je ve středovém pásu odložená značka STOP a přikázaný směr jízdy vpravo
to tam bude nájezd od pumpy směrem od HK ?
a jak se díky monolitickým svodidlům vyřeší zálivy pro porouchaná vozidla ?
loni byla v SDP a části nájezdu stavební techniky
letos stavba po "novém" vůbec jezdit nebude ?
to by tam měla být 100kmh ne ?
to tam bude nájezd od pumpy směrem od HK ?
a jak se díky monolitickým svodidlům vyřeší zálivy pro porouchaná vozidla ?
loni byla v SDP a části nájezdu stavební techniky
letos stavba po "novém" vůbec jezdit nebude ?
to by tam měla být 100kmh ne ?
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To zní, jako kdyby jste tomu nevěřil. Včera jsem je kontroloval jenom z mostu u pump, dnes jsem to projel a nečekal jsem, že chytnu hned nehodu. Stáli jsme prakticky celou dobu od nájezdu na dálnici po 8. km
Jinak mě překvapilo, že při vytváření těch betonových "svodidel" minulý rok nenechali volné metry pro výjezd techniky. Teď je museli probourat.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
ptal jsem se na to samé o kus výše, tak už to vím
a nečekal jsem takové ekonomicky příznivé řešení
to budoucí dolepení nebude mít vliv na životnost - bezpečnost ?
nebo to zatím nikoho nezajímá ?
a nečekal jsem takové ekonomicky příznivé řešení
to budoucí dolepení nebude mít vliv na životnost - bezpečnost ?
nebo to zatím nikoho nezajímá ?
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak nějak vyřešené to být musí, protože po nehodě, kdy budou zničená, se také musí nějak nahradit. Asi se nějak nepojí ty "ocelová lana" a ten beton se možná spojí nějakými háky. Podle fotek co jsem si vyfotil, tak je v každém úseku jiný počet "lan" ve svodidle.Mike píše:ptal jsem se na to samé o kus výše, tak už to vím
a nečekal jsem takové ekonomicky příznivé řešení
to budoucí dolepení nebude mít vliv na životnost - bezpečnost ?
nebo to zatím nikoho nezajímá ?
Jinak před chvílí jsem projížděl z Prahy a už se jede v obou pruzích z Prahy. Směr do Prahy stále jezdí na svojí straně, protože ještě všechny zálivy(useknuté konce betonových svodidel) nemají bezpečnostní zakončení.Nájezd od Ikea směr z Prahy už frézují vozovku.
Přikládám termíny bourání pravé půlky mostu u Šestajovic:
13.4. - 14. 4. (U) Demolice
15.4. – 21.5. Výstavba mostních opěr.
22.5. – 26.5. (U) Instalace mostní skruže.
27.5. – 23.7. Výstavba nosné konstrukce atp.
24.7. – 28.7. (U) Demontáž mostní skruže
29.7. – 18.8. Vybavení mostu a celkové dokončení stavby
(U) značí úplnou uzavírku silnice pod mostem- III/33310, zbytek je klasicky semafor
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tady ještě něco konkrétněji k tomu, jak to budou nyní přendavat. (Z mapovky ŘSD)
Popis: Po dokončení prací pro rok 2018 v pravém pásu dálnice probíhá nyní zimní pauza, práce na levém pásu dálnice v roce 2019 započaly 29. 3. Oprava stávajících vozovek obou jízdních pásů dálnice D11, oprava stávajících vozovek křižovatkových větví v napojení D11 na D0 510 a oprava, případně výměna nebo údržba souvisejících zařízení. V souvislosti s opravou je povolena částečná uzavírka v rozsahu: a) pravý pás dálnice (realizace přechodné úpravy provozu) – km -0,500 až -0,250.
V termínu od 30. 3. (10:00) do 2. 4. (06:00). Provoz bude veden po objízdné trase. b) část levého a pravého pásu dálnice (realizace přechodné úpravy provozu): 1. km -0,250 až 8,190 vpravo v termínu od 30. 3. (12:00) do 1. 4. (15:00). Provoz ve směru na Hradec Králové bude veden v jednom jízdním pruhu. 2. km -0,250 až 8,063 vpravo v termínu od 1. 4. (15:00) do 2. 4. (06:00). Provoz ve směru na Hradec Králové bude veden ve dvou provizorních jízdních pruzích. 3. km 8,173 až -0,117 vlevo.
V termínu od 30. 3. (20:00) do 1. 4. (12:00). Provoz ve směru na Prahu bude veden ve dvou jízdních pruzích. 5. km 8,063–7,943 a km 0,058 až -0,060 vlevo.
V termínu od 1. 4. (12:00) do 2. 4. (06:00). Provoz ve směru na Prahu bude veden v jednom jízdním pruhu. c) levý pás dálnice v km 8,063–0,058 a pravý pás dálnice v km -0,440 až -0,295. V termínu 2. 4. (06:00) do 21. 8. 2019 (etapa 2). Provoz bude veden v provizorních jízdních pruzích v režimu 0/2+2 a po objízdné trase. d) pravý pás dálnice v km -1,129 až -0,440 vč. přímé výjezdové větve a vratné výjezdové větve MÚK Horní Počernice (EXIT 1) vpravo.
V termínu od 1. 4. do 8. 4. (17:00). Provoz bude veden po objízdné trase. Ta je stanovena následovně: a) za uzavřený pravý pás dálnice v km -0,440 až -0,295
Popis: Po dokončení prací pro rok 2018 v pravém pásu dálnice probíhá nyní zimní pauza, práce na levém pásu dálnice v roce 2019 započaly 29. 3. Oprava stávajících vozovek obou jízdních pásů dálnice D11, oprava stávajících vozovek křižovatkových větví v napojení D11 na D0 510 a oprava, případně výměna nebo údržba souvisejících zařízení. V souvislosti s opravou je povolena částečná uzavírka v rozsahu: a) pravý pás dálnice (realizace přechodné úpravy provozu) – km -0,500 až -0,250.
V termínu od 30. 3. (10:00) do 2. 4. (06:00). Provoz bude veden po objízdné trase. b) část levého a pravého pásu dálnice (realizace přechodné úpravy provozu): 1. km -0,250 až 8,190 vpravo v termínu od 30. 3. (12:00) do 1. 4. (15:00). Provoz ve směru na Hradec Králové bude veden v jednom jízdním pruhu. 2. km -0,250 až 8,063 vpravo v termínu od 1. 4. (15:00) do 2. 4. (06:00). Provoz ve směru na Hradec Králové bude veden ve dvou provizorních jízdních pruzích. 3. km 8,173 až -0,117 vlevo.
V termínu od 30. 3. (20:00) do 1. 4. (12:00). Provoz ve směru na Prahu bude veden ve dvou jízdních pruzích. 5. km 8,063–7,943 a km 0,058 až -0,060 vlevo.
V termínu od 1. 4. (12:00) do 2. 4. (06:00). Provoz ve směru na Prahu bude veden v jednom jízdním pruhu. c) levý pás dálnice v km 8,063–0,058 a pravý pás dálnice v km -0,440 až -0,295. V termínu 2. 4. (06:00) do 21. 8. 2019 (etapa 2). Provoz bude veden v provizorních jízdních pruzích v režimu 0/2+2 a po objízdné trase. d) pravý pás dálnice v km -1,129 až -0,440 vč. přímé výjezdové větve a vratné výjezdové větve MÚK Horní Počernice (EXIT 1) vpravo.
V termínu od 1. 4. do 8. 4. (17:00). Provoz bude veden po objízdné trase. Ta je stanovena následovně: a) za uzavřený pravý pás dálnice v km -0,440 až -0,295
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
jak jsem pochopil, že z druhé strany má vzniknout to samé a mezi má být nasypán štěrk, tak mi to přišlo jako nezničitelnékrtek700 píše:Tak nějak vyřešené to být musí, protože po nehodě, kdy budou zničená, se také musí nějak nahradit.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To asi jo, ale když do toho pošlete kamion, tak se to nemusí pohnat a brudourat do protisměru, ale pravděpodobně to praskne/ ulomí se z toho kus atd. a to tam asi nemůžete nechat, zejména, když v při třípruhové variantě jedete pár centimetrů od toho betonu.Mike píše:jak jsem pochopil, že z druhé strany má vzniknout to samé a mezi má být nasypán štěrk, tak mi to přišlo jako nezničitelnékrtek700 píše:Tak nějak vyřešené to být musí, protože po nehodě, kdy budou zničená, se také musí nějak nahradit.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
spíš by to patřilo do "prahy", ale...
dnes jsem si tak jel nakoupit do Makra ČM a překvapila mě kolona úplně všude
no, nakonec jsem zjistil proč
je totiž uzavřen nájezd na D0 i D11, takže celá obchodní zona vpravo i vlevo může anebo myší dírou do Počernic anebo podjezdem na Chlumeckou
kdo tohle vymyslel a schválil, toho bych pro výstrahu pověsil na tu lávku k metru
od Makra - myší dírou - konec Počernic na II/611 - doba jízdy 57min
dnes jsem si tak jel nakoupit do Makra ČM a překvapila mě kolona úplně všude
no, nakonec jsem zjistil proč
je totiž uzavřen nájezd na D0 i D11, takže celá obchodní zona vpravo i vlevo může anebo myší dírou do Počernic anebo podjezdem na Chlumeckou
kdo tohle vymyslel a schválil, toho bych pro výstrahu pověsil na tu lávku k metru
od Makra - myší dírou - konec Počernic na II/611 - doba jízdy 57min
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To je ještě slušnej čas, v týdnu trvala jízda Ikea-začátek Horních Počernic blíž ku ČM krásných 1h:40 ... a tak to bude do pondělí
ono otázkou, jak jinak to dělat, když se opravuje i ten kousek od kruháče u benzinky Globus směrem k MÚK...
ono otázkou, jak jinak to dělat, když se opravuje i ten kousek od kruháče u benzinky Globus směrem k MÚK...