Poláci toto na svém území mají, a dokonce ne moc daleko od našich hranic. Národní park Stolové hory je taktéž plný pískovcových skal, nejsou stejné jako v Adršpachu, ale mají taky své kouzlo.Lynx píše:Taky mě udivuje situace kolem Poláků v Adršpachu. Zrovna Poláci, kdyby měli tohle na svém území, by na tom jistě dokázali promptně vydělat a byli by nadšení, že něco takového mají. U nás je to paradoxně spíš naopak. Je jasné, že je třeba nějáká regulace, ale měla by být orientovaná kladně. Tj. vybudovat třeba to parkoviště , jak navrhujete, nabídnout jiná řešení, jiná místa atd. a ne to řešit negativně spuštěním hraničních závor.
D11 obecně
Re: D11 obecně
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D11 obecně
Srovnávat Adršpach se Stolovými horami nemůžete, stejně jako Adršpach není Český ráj nebo Česko-saské Švýcarsko. To už bychom mohli turisty rovnou posílat na jiná místa v CHKO Broumovsko. Také tam jsou skály a hodně, ale skalní město jako v Ádru nebo vedle v Teplicích je prostě unikát. I přímo v A-T skalách jsou i jiné stezky které mám prolezlé, ale nemají holt ono vyhledávané kouzelné skalní město. Stejně, jako když jedete přes celou zemi navštívit Karlštejn, tak chcete vidět Karlštejn a ne nějakou náhražku A i na Karlštejn se musíte rezervovat.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D11 obecně
Tohle je bohužel celkově v Polsku trochu problém, protože je to velká země a nemá třeba moc hor. Samozřejmě se to týká hlavně neuralgických termínů jako jsou různé prodloužené víkendy a prázdniny, takže když si tam zajedete jindy, tak by to mělo být v pohodě (třeba Karlův most je taky ráno úplně prázdný). Takhle to třeba pravidelně vypadá v polských Tatrách (podobné je to i v některých místech u Baltu): https://fakty.interia.pl/polska/news-tl ... Id,2616028
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... nawet.html
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... nawet.html
Re: D11 obecně
Samozřejmě to srovnávat nejde, nepojedu na Křivoklát, když chci vidět Karlštejn. Reagoval jsem na to, že Poláci to na svém území nemají - ano, nemají, ne v tom rozsahu, jako máme my. Nicméně vydělat na tom umí - při platbě českými korunami na vstupu nám dali kurz 10 kč/zl namísto tehdejších cca 7 Kč/zlHoney72 píše:Srovnávat Adršpach se Stolovými horami nemůžete, stejně jako Adršpach není Český ráj nebo Česko-saské Švýcarsko. To už bychom mohli turisty rovnou posílat na jiná místa v CHKO Broumovsko. Také tam jsou skály a hodně, ale skalní město jako v Ádru nebo vedle v Teplicích je prostě unikát. I přímo v A-T skalách jsou i jiné stezky které mám prolezlé, ale nemají holt ono vyhledávané kouzelné skalní město. Stejně, jako když jedete přes celou zemi navštívit Karlštejn, tak chcete vidět Karlštejn a ne nějakou náhražku A i na Karlštejn se musíte rezervovat.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D11 obecně
Dobrá, tak už necháme Poláky být i jejich poutě do Adršpachu, ať neplevelíme vlákno a vrátíme se k D11. Jsem totiž i zvědavý, zda-li na MÚK TU-Poříčí bude na sjezdu uvedena odbočka i směrem na Adršpach (Broumov) - tedy silnice 301, která začíná asi 100 metrů od sjezdu. Aby tam nebyl jen 14-Náchod.
Ovšem když už jsme u toho, sice do Ádru budou jezdit turisté z druhé strany - od dálnice, jenže autobusy tam stejně neprojedou. Tedy ty vyšší. Myslel jsem, že při rekonstrukci Petříkovické ulice v Trutnově (301) nějak prohloubí podjezd, ale nic moc. Zajížďka desítky kilometrů.
Ovšem když už jsme u toho, sice do Ádru budou jezdit turisté z druhé strany - od dálnice, jenže autobusy tam stejně neprojedou. Tedy ty vyšší. Myslel jsem, že při rekonstrukci Petříkovické ulice v Trutnově (301) nějak prohloubí podjezd, ale nic moc. Zajížďka desítky kilometrů.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D11 obecně
No, Honey to jsi saaakra v předstihu !
Re: D11 obecně
V tuhle chvíli je tam v plánu značit čárkovanou 301 a k tomu cíl Police n. M. a pak cíle Úpice a Trutnov se 14kou. Náchod od jihu určitě ne, od severu možná místo Úpic. Ale rychlejší to i od severu bude po I/33.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D11 obecně
Díky, asi tak si to i představuji V předstihu jsem už odmalička, kdy jsem si kreslil trasu přes Trutnov a všechny ty návěsti Akorát tenkrát nebyl přerušovaný rámeček a dálnice se neoznačovaly číslicí. Od té doby si bohužel stále jen čmárám cedule a dálnice pořád nikde.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D11 obecně
No tak… někdy jsem byl přistižen, jak si pod lavicí čtu faktury.Honey72 píše:V předstihu jsem už odmalička, kdy jsem si kreslil trasu přes Trutnov a všechny ty návěsti
Kazdopadne, jestli by mel delat problem najezd Polaku do Adru, co se bude dit az nejakej kamionak pri vareni polivky sestreli silnicare a dalnici zavrou jako vcera na D8?
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D11 obecně
Tenkrát jsem podobně málem narazil do dálničářů i já a to v osobáku, bez vaření polívky. Úplně stačí, když dodávka nebo kamion vpředu vybočí doleva. Vůbec nemusíte jet ve vláčku, jak si spousta lidí myslí. Prostě on odbočí do levého pruhu a vy si chvíli myslíte, že jenom předjíždí než člověku dojde, že tam něco stojí. Jenže pár sekund na dálnici je hodně. Proto nepochopím ty vláčkaře.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D11 obecně
Bylo zadáno zpracování územně-technické studie na rozšíření dálnice D11 v úseku Jirny - Poděbrady na šestipruh D 33,5, resp. D 34.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 obecně
Akorát včas, když by šla příprava rychle tak za 10 let realizace.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D11 obecně
Po ktere Podebrady? P-zapad, P-jih, nebo P-vychod?
Re: D11 obecně
Po I/32, takže východ...
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: D11 obecně
No né, konečně to někoho napadlo? Takže lanový most půjde dolů? A dá se odhadnout, kdy by se mohlo kopnout? Jen jestli to nějak mám brát v potaz...Lenny píše:Bylo zadáno zpracování územně-technické studie na rozšíření dálnice D11 v úseku Jirny - Poděbrady na šestipruh D 33,5, resp. D 34.
Re: D11 obecně
3+3 bude jiste koncit v exitu, takze most muze zustat, ne?
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: D11 obecně
Exit 42 (sjezd na I/32) je od Prahy za mostem.
Re: D11 obecně
... ale odbočovák je už na mostě, tedy most asi nebude nutno rozšiřovat.
Re: D11 obecně
pro nás - Husákovy děti - už je to bezpředmětnéJohnyRockNRoll píše:...
A dá se odhadnout, kdy by se mohlo kopnout?
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 obecně
Obavam se, ze pokud se podari udrzet vysoke stavajici tempo, ktere zname z ministerskych tabulek v televiznich debatach a titulnich stran MFDnes, tak bezpredmetne i pro deti Husakovych deti...
Re: D11 obecně
Sdili se mnou nekdo pocit, ze sotva se na D1 hrablo do zeme, zacalo to na D11 pekne houstnout?
Re: D11 obecně
11 má své dny
ještě to není taková katastrofa jako D1, kde je husto trvale
je-li brána situace okolo Prahy, tak je to dáno spoustou uzavírek v okolí, které nakonec všechny dovedou na zúženou dálnici
větší nápor čekám po propojení s D35 a bude stačit i ten kousek co nahradí průjezd Hradcem
ještě to není taková katastrofa jako D1, kde je husto trvale
je-li brána situace okolo Prahy, tak je to dáno spoustou uzavírek v okolí, které nakonec všechny dovedou na zúženou dálnici
větší nápor čekám po propojení s D35 a bude stačit i ten kousek co nahradí průjezd Hradcem
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 obecně
Jsem zvědavý, jestli se současné "plány" na zkapacitnění po Poděbrady nezmění na zkapacitnění po MÚK Sedlice Protože buď 1) nedojde k tak velkému přesunu dopravy a nebude to potřeba, pak se ale nenaplní předpoklady a hlavní argument pro nezkapacitňování D1 už nyní Nebo 2) se naplní zbožná přání a D1 se uvolní alespoň částečně, potom, ale bude potřeba posunout tu hranici zkapacitnění až po tU MÚK.
Za mě by ale každopádně ještě předtím mělo dojít k úpravě nebo možná i velké přestavbě zmíněné křižovatky. Naprosté minimum je, aby relace Praha-Olomouc byla pořád dvoupruh včetně odpojování a připojování v obou směrech a nebránil bych se i přestavbě ramp na vyšší rychlosti, hlavně OL>PHA.
Za mě by ale každopádně ještě předtím mělo dojít k úpravě nebo možná i velké přestavbě zmíněné křižovatky. Naprosté minimum je, aby relace Praha-Olomouc byla pořád dvoupruh včetně odpojování a připojování v obou směrech a nebránil bych se i přestavbě ramp na vyšší rychlosti, hlavně OL>PHA.
Re: D11 obecně
Vzhledem k rychlostem přípravných procesů by bylo záhodno zahájit přípravu přestavby až po Plotiště. On ten peážní úsek okolo HK bude taky výživný.