Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
tak z podobných důvodů se kdysi odložilo dokončení podjezdu pod Chlumeckou ( Hornbach-CČM ) "až po volbách"
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Máte někdo info o rekonstrukci radiály? Včera jsem k tomu našel první trošku "obsáhlejší" info
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 90305.html
Ale chápu-li to dobře, tak z velkého dělání bububu bude zachován provoz 2+2 a oprava bude pouze na dvou úsecích, přičemž jeden bude dlouhý cca 800m a druhý cca 1300m?
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 90305.html
Ale chápu-li to dobře, tak z velkého dělání bububu bude zachován provoz 2+2 a oprava bude pouze na dvou úsecích, přičemž jeden bude dlouhý cca 800m a druhý cca 1300m?
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
k úseku Průmyslová - ČSPH MOL se dnes objevilo na webu TSK DIO
http://www.tsk-praha.cz/wps/portal/root ... 064053d8a6
(v sekci ke stažení)
http://www.tsk-praha.cz/wps/portal/root ... 064053d8a6
(v sekci ke stažení)
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Tak je jasno alespoň ohledně toho prvního úseku. Ovšem ten druhý v článku zmíněný buď opravován nebude, nebo se jedná o nějaký jiný úsek, protože mezi Nedokončenou a MÚK Dolní Počernice je již kompletně zrekonstruováno včetně PHS.
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Značení uzavírky na ŠR směrem na P-9 mi přijde naprosto "šílené" (v dalším popisu nejsou zmiňovány vodící desky, ty jsou, dle mne, umístěny správně):
1) 850m před přejezdem jednoho pruhu do protisměru upozornění na práci na silnici - to beru
2) 500m před přejezdem omezení na 50 km/h (jen pro pořádek, je to skokově z 80 km/h, to je správně?), takže zpomalíte
3) 400m před přejezdem schéma vedení jízdních pruhů se vzdáleností 400m
Tak teda jedete 50 km/h (většinou se "spěchálkem" na nárazníku) a jedete, a jedete a pomalu už jste zapomněl, co , že se má dít, a pořád 2 pruhy a nic se neděje - přijde mi to na 50 km/h ve městě zbytečně daleko a provokuje to k ignorování MPR
4) V místě přejezdu opět schéma vedení jízdních pruhů
5) Těsně za přejezdem zopakování MPR 50 km/h
A PAK UŽ NIKDE NIC, hlavně za koncem omezení a převedení dopravy na vlastní jízdní pás není žádné ukončení omezení. Takže podle pravidel je tam MPR až na následující MÚK. To fakt někdo takhle navrhnul, nebo se na to jenom někdo "vybodl" a všem je to jedno, protože MPR tam, kde se neměří, "přece stejně nikdo nedodržuje"?
1) 850m před přejezdem jednoho pruhu do protisměru upozornění na práci na silnici - to beru
2) 500m před přejezdem omezení na 50 km/h (jen pro pořádek, je to skokově z 80 km/h, to je správně?), takže zpomalíte
3) 400m před přejezdem schéma vedení jízdních pruhů se vzdáleností 400m
Tak teda jedete 50 km/h (většinou se "spěchálkem" na nárazníku) a jedete, a jedete a pomalu už jste zapomněl, co , že se má dít, a pořád 2 pruhy a nic se neděje - přijde mi to na 50 km/h ve městě zbytečně daleko a provokuje to k ignorování MPR
4) V místě přejezdu opět schéma vedení jízdních pruhů
5) Těsně za přejezdem zopakování MPR 50 km/h
A PAK UŽ NIKDE NIC, hlavně za koncem omezení a převedení dopravy na vlastní jízdní pás není žádné ukončení omezení. Takže podle pravidel je tam MPR až na následující MÚK. To fakt někdo takhle navrhnul, nebo se na to jenom někdo "vybodl" a všem je to jedno, protože MPR tam, kde se neměří, "přece stejně nikdo nedodržuje"?
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
A vůbec, proč ta padesátka? Na všech podobných uzavírkách je 80, případně v místě přejezdu 60...
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
rekonstrukce komunikace Štěrboholská spojka v úseku ČSPH MOL Dubeč – Národních hrdinů, směr centrum,
v termínu 30.03. – 22.06.2019 (0.+1. etapa) a 23.06. – 31.08.2019 (2. etapa)
DIO http://urdeska.praha.eu/files/OOP_%C5%A ... VHrE94GQ==
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Děkuji za odkaz, trochu se poškodil, ale už jsem to dohledal. Tady jsou odkazy na DIO pro obě stavby (A i G):
http://urdeska.praha.eu/files/OOP_%C5%A ... powZM8TQ==
http://urdeska.praha.eu/files/OOP_%C5%A ... VHrE94GQ==
Takže odpověď na mojí otázku jsem tam našel - ANO, takto to skutečně někdo navrhl. Navazující stavba G začíná o 14 dní později, takže ukončení se 14 dní prostě a jednoduše "nekoná". Tomu říkám řádně odvedená práce a podporování smysluplnosti dopravního značení.
A další poznatek - Stavba G směrem od D11 má snížení rychlosti na 50 km/h cca 50-100 m před přejezdem SDP. Stavba A ho má ale směrem na D11 mnohem dál. To to psal každé jiný projektant, nebo jak toto vzniká?
Velebnosti, jdu blejt.
http://urdeska.praha.eu/files/OOP_%C5%A ... powZM8TQ==
http://urdeska.praha.eu/files/OOP_%C5%A ... VHrE94GQ==
Takže odpověď na mojí otázku jsem tam našel - ANO, takto to skutečně někdo navrhl. Navazující stavba G začíná o 14 dní později, takže ukončení se 14 dní prostě a jednoduše "nekoná". Tomu říkám řádně odvedená práce a podporování smysluplnosti dopravního značení.
A další poznatek - Stavba G směrem od D11 má snížení rychlosti na 50 km/h cca 50-100 m před přejezdem SDP. Stavba A ho má ale směrem na D11 mnohem dál. To to psal každé jiný projektant, nebo jak toto vzniká?
Velebnosti, jdu blejt.
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Uz to tam pekne nasazeli, tam to budou dobry zacpy. Posledni roky to je kazdy rok omezeni, nechapu,proc to neudelali najednou....
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
protože VOLBY
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Pár fotek z probíhající rekonstrukce na twitteru TSK...
https://twitter.com/TSKPraha/status/1110849991717851136
https://twitter.com/TSKPraha/status/1112384175791919105
https://twitter.com/TSKPraha/status/1110849991717851136
https://twitter.com/TSKPraha/status/1112384175791919105
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Ty vlny na Štěrboholské spojce na pásu od Průmyslové z centra vznikly po rekonstrukci před rokem, nebo už dřív? Když tam dneska vidím vlnící se kamiony... i osobakem je to teda zážitek.
Štěrboholská radiála - stav po opravě
Měl jsem tu čest teď několikrát a různými auty jet po Štěrboholské z centra. Při poslední opravě (2018 nebo 2019?) jsem se zaradoval, že konečně po dvaceti letech zmizel ten hup, který se objevil krátce po zprovoznění úseku Průmyslová - Běchovice. Jaké ale bylo překvapení, že se v tomto úseku https://mapy.cz/s/rapocugulo vyrýsovaly další tři až čtyři hupy? O opravách prováděných TSK asi všichni víme své, ale není tohle moc?
Re: Štěrboholská radiála - stav po opravě
Začátkem týdne jsem tam po delší době jel a byl jsem naprosto zděšen, je to opravdu tragédie.
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
To už je tam delší dobu. Hlavně podél Europarku před ČS MOL směr Běchovice je to šílené. Podle mě je to z opravy v r. 2019. Absolutně nechápu, že to převzali nebo nebyla na to řešena reklamace. Loni a letos dělaný směr do centra mezi ul. Národních hrdinů a Průmyslovou taky nic moc. Přitom každý rok opravují kousek v obou směrech. To jsem zvědav co se rozkope na jaře
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Kdysi se říkalo že tahle část ŠR stojí na nějakém mocném písečném podloží a proto se to má tendenci časem vlnit. Ale je to JPP.
Každopádně opravování ŠR na etapy je fakt tragédie, tam si vyloženě šetří práci, aby měli každý rok kousek.
Každopádně opravování ŠR na etapy je fakt tragédie, tam si vyloženě šetří práci, aby měli každý rok kousek.
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Já si už nepamatuji kdy byla naposled ŠR průjezdná celá bez nějaké opravy nebo omezení . Možná naposled co jsem na ní jezdil ještě na kole a inlinech před otevřením.
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
A to byl který rok Saljacku ?
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Ano První kus k Černokostelecké UP 1997, zbytek 1999.
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
No, letí ten čas hrozně !
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Letí.... Volně cituji z tehdejší doby: "stačí 2+2, protože za pár let už bude okruh"
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Hupy u Europarku se zhoršují, od Vánoc je tam už i omezená rychlost...
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
To nic není tady to je součástí plánu pro každoroční opravu, jinak by řidiči vyšli ze cviku, že je tam skoro pořád nějaké omezení a to přece nikdo nechce.