jeni013 píše:
ad 1) myšlen asi západ vs sever + východ (ale myslím že napojen na D síť již je)
ad 2)
ad1) z tohoto pohledu je na D napojeno každé město v republice. I Přerov
7km z přerova do říkovic je stejně jako z centra zlína na D55. Jen je tam navíc cca 15 světelných křižovatek... A ten tranzit z východu (slovensko,vsetín...) přes centrum ani nezmiňuji.
Dálnice nemá vést centrem města! To, že D55 vede po západním okraji Zlína je její přednost, nikoli slabina. A z toho centra to bude na D49 o 800m blíž než na D55. S dopravou od Vizovic je to už samozřejmě horší.
nevím, jestli to tu už padlo, ale z aktualizovaného letáku (28.2.):
Spolek Egeria podal proti rozhodnutí krajského soudu z července 2018 kasační stížnost, které Nejvyšší správní soud v Brně přiznal odkladný účinek. Příprava stavby je tak opět zastavena.
Zapomněl jsem napsat, že máme dalších 5 dokončených objektů a jsou v provozu. Jen mě mrzí, že neproběhlo slavnostní otevření.
SO 161 Polní cesta Kučovanice
SO 162 Polní cesta Žabárna
SO 166 Polní cesta Fryštácký potok
SO 221 Most na polní cestě C 61 přes R49 Žabárna - Kučovanice
SO 230 Most na PC 162 přes přítok Fryštáckého potoka
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Myslím si, že ne. Možná zkusí holešovskou cestu (dle nich se výjimka konzumuje až zahájením prací, nikoliv vydáním SP), anebo by jim propadla stanoviska, možností je spousta.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Taky si myslím, že se jedná o cestu (konzumaci vyjímky) co se objevila v odvoláních v SP na "menší stavby" řízené Holešovem. Posléze i v odvolání na Zlínský kraj, ketrý to okomentoval podobně + zamítl přezkum všech stanovisek. Podle mě OK, proč by nemohlo běžet stavební řízení, připravovat se podklady (tedy papírování "napozadí" a mezitím se nějak soudně dořeší žaloba na vyjímku z ochrany živočichů atd). Dává to logicky smysl a právě na toto Egeria a DZ spoléhají - podají žalobu a pak napadají cokoliv se šustne během doby co běžel soud/předběžné optaření stím, že jakýkoliv papír byl přece vydán nezákonně - asi úředníci mají vše sbalit do krabic a až po zamítnutí všech stupňů žalob a odvolání sfouknout prach a pokračovat (a sčítat škody a propadlá stanoviska a jiná razítka)
"Spolek Egeria podal proti rozhodnutí krajského soudu z července 2018 kasační stížnost, které Nejvyšší správní soud v Brně přiznal odkladný účinek. Dne 4. 4. 2019 však rozhodl Nejvyšší správní soud o zamítnutí podané kasační stížnosti. Proti tomuto rozsudku se již nelze dále odvolat."
Lenny píše:Křeček je ze hry. Ještě tam je 17 zvláště chráněných živočichů.
kdyžtak mě Lenny doplň, ale krajský soud v Brně zamítl postupně všechny 3 žaloby na chráněné živočichy (viz. leták) tudíž kasační stížnost by měla zahrnovat všechny chráněné živočichy, takže zamítnutím je podle mě výjimka k zásahu do biotopů zvlášť chráněných druhů živočichů pravomocná, takže podle mě v tuto chvíli konečně lze vydat všechna SP, avšak lze očekávat rozklady atd.
Podle mě křeček ze hry není. Tato kasační stížnost byla namířena pouze proti jednomu rozhodnutí brněnského soudu a to právě ve věci vyjímky pro 17 zvláště chráněných živočichů. Ale nejsem právník, neznám správní lhůty, ale jak známe Egerii, někde ve sklepě mají dokonalé workflow, jak dávkovat žaloby, kdy žádosti o odkladné účinky, a odvolání a kasace, aby to trvalo ještě nejmíň 5 let. Nevím jestli mohou podat další 1-2 kasační stížnosti. Každopádně pokud tak neučiní (nebo do doby než by NSS opět dal odkladný účinek) může běžet 1. stavební řízení na hlavní trasu (30.4. bude ve ZL ústní jednání), 2. změna UR na konci trasy (asi??). Kde ale vidím problém, jsou povolení na související stavby (přeložky a mosty), naposledy krajský úřad ve Zlíně zamítnul odvolání - ale v podstatě zároveň již běžela žaloba u NSS a Děti země a Egeria vyhrožovala žalobou na toto zamítnuté odvolání. Nevíte někdo, jestli to skončilo u soudu, nebo si to frajeři samozřejmě nechali až na teď - po zamítnutí kasace hodí vidle do povolování právě žalobou proti zamítnutí odvolání ve věci stavebního povolení na mosty a přeložky. (No a a pak po vydání SP na hlavní trasu klasické přezkoumání všech stanovisek, kecy o tom, že to neproběhlo přes EIA s účastí veřejnosti . jako kdyby někdy přisli nebo poslali konstruktivní připomínku atd...) Do toho všeho se motá ta žaloba na zákon o právě těch vyjímkach na EIA - prioritní stavby (viz obchvat FM)...
Ještě chybí 17 živočichů, jejíž vyřízení očekávám v nejbližší době a je výjimky jsou hotové. Pak vydání stavebního povolení, rozklad, žaloba, kasační žaloba a může se stavět hlavní trasa.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Aha... jsem nevedel ze byly dve kasacni zaloby. Tak se mi ty čísla žalob dokřížily. Tak zamitnute jsou obě!
17 živočichů bylo zamítnuto již 27.3. a křeček teď 4.4.! http://www.nssoud.cz/files/SOUDNI_VYKON ... 134141.pdf