1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
...super, už aby to bylo:o) Ten termín 31.8. vypadá reálně, ne?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A co presne bude vysledkem? Bude se ta krizovatka prestavovat (doplnovat kolektor apod), nebo se zafixuje stavajici tvar?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Předmětem je jen rekonstrukce. Dostavba kolektoru bude součástí stavby D0 510 Satalaice - Běchovice, zkapacitnění. Realizace nejdřív 2021.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Naplánovat fáze 4a a 4b na začátek prázdnin chce fakt fištrón...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
30.6. je až neděle, takže hlavní nápor bude 28. a 29. . Navíc podle toho již bude možný nájezd od Ikea a také sjezd ze, takže bude nejkratší možná objížďka ke kruháči u Ikea, 360° a na D11.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Na ten kruháč u IKEA, který nepobírá ani v běžný pracovní den...?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Směr z CČM na D11 by měl být uzavřen po celou dobu rozkopané hlavní trasy.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Panove, trosku jste nabourali krtkovu teorii o tom, ze podle mapy a kalendare to bude v naproste pohode...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No, pro majitele fištronu co to vymýšlel je to v naprosté pohodě - jezdí totiž jiným směrem než je východ Prahy...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pánové, ale když bude kontionuální provoz přes kruháč u Ikea, tak tam nikdo jiný moc nenajede. Nevím co řešíte. Ale je divný, že tam nemají objízdnou trasu.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jako ze v ramci uzavirky D11 si RSD zaplatilo uzavirku OD Ikea? Mimochodem nebyva nejak touhle dobou v Ikea vyprodej...?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
po své zkušenosti jsem na všechna NC v tomto koutě rezignoval
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
U toho omezení mě udivuje, že zatímco vloni na starém rozdrcaném úseku byla po najetí rychlost nastavena na 100km letos po novém je to v celé délce 80 a přitom bych neřekl že vloni s tím byly nějaké problémy. Bylo to OK. Ale aspoň že to se maká. Ráno bylo na rozestavěném úseku zaparkovaných snad 50 nákladních vozidel a jiné techniky.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Podle mě je z Prahy 100 a do Prahy 80 kvůli výjezdům ze stavby. Tedy obráceně než vloni. Ale nedával jsem moc pozor, tak si neuvědomuji, jestli je v okolí pumpy 80ka.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ano, kolem pumpy je 80. Jinak mě dost překvapila kanalizace v těchto místech. https://mapy.cz/s/3qYXL Při troše fantazírování by v tom jeden mohl vidět příjezdovou komunikaci k portálu tunelu Počernice, protože kdysi zde plánovaná múk Beranka bude jinde...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Co je tunel Počernice? Jinak tedy nevím, ale nemůže to být napojení kanalizace z dálnice do místní kanalizace?michal píše:Ano, kolem pumpy je 80. Jinak mě dost překvapila kanalizace v těchto místech. https://mapy.cz/s/3qYXL Při troše fantazírování by v tom jeden mohl vidět příjezdovou komunikaci k portálu tunelu Počernice, protože kdysi zde plánovaná múk Beranka bude jinde...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
je to stejné jak loni
"neomezená" půlka 100, půlka s výjezdy 80
jen je to šířkově komfortnější než loni a řidiči těch 100 opravdu jedou
"neomezená" půlka 100, půlka s výjezdy 80
jen je to šířkově komfortnější než loni a řidiči těch 100 opravdu jedou
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak po týdnu další foto. Foceno včera někdy mezi 17-18:00 ve státní svátek, tak mě překvapilo, že se tam někdo ještě pohyboval. (Musel jsem jet do Prahy otočka na ČM a než jsem dojel na Beranku, tak náklaďáky stály zaparkované a už skoro všichni odjeli).
Od Beranky směr na Hradec zůstal klasicky kus na průjezd. Most před týdnem zbořen, od mostu zase směr na Hradec už je kanalizace položena skoro po celé délce a od mostu je to už dokonce i srovnáno.
Na posledním obrázku je hromada na sjezdu Jirny. Nějak mi uniká význam? Takové množství hlíny nikam nenarvou.
Od Beranky směr na Hradec zůstal klasicky kus na průjezd. Most před týdnem zbořen, od mostu zase směr na Hradec už je kanalizace položena skoro po celé délce a od mostu je to už dokonce i srovnáno.
Na posledním obrázku je hromada na sjezdu Jirny. Nějak mi uniká význam? Takové množství hlíny nikam nenarvou.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nesouvisí ta hlína s následnou plánovanou přestavbou odpočívky ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No nevím jak je na tom časově přestavba odpočívky, ale nemyslím si, že je to tak blízko. Ještě se bude stavět MÚK Beranka, pokud se nepletu, tak tam budou násypy. Jinak suť právě odváží na odpočívku, kde mají vedle toho "kopce" hromady a drtí to tam.kot píše:Nesouvisí ta hlína s následnou plánovanou přestavbou odpočívky ?
Ten "kopec" je mimochodem skládka všeho možného, včetně odpadů z živočišné výroby (drůbežárny), takže tam to bude asi sranda.(Podle mapky, kterou jsem už nikdy nedohledal by to mělo zasahovat až do skládky.)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ta bude nejdříve za 3 roky.kot píše:Nesouvisí ta hlína s následnou plánovanou přestavbou odpočívky ?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Zbytečně jsem nechtěl přidávat další fotky, ale překvapila mě jedna věc. Už se pracuje u Beranky a z mostu mě zaujalo, jak vlastně odstraňují původní povrch. Přišlo mi to hrozně těžce odlupované tím bagrem, jako kdyby ty údery tou "gilotinou na beton"(omlouvám se, ale netuším, jak se to reálně jmenuje k popravě by to šlo asi taky použít ). Je možné, že tenhle úsek je z kvalitního betonu, ale rval za to dost silně a nakonec se vylomil stejně jenom kus u lžíce. Člověk si říká, jestli by nebyla účinnější nějaká radlice, která by to brala od země a měl by to projeté za chvilku a bagry by to jenom naházely na nákladní auta.
Jinak je škoda, že ten mostík je tak chatrný, mohli si ušetřit objíždění 15 km ke sjezdům a přejeli by to jen 100 přes parkoviště jako náhodně zachycený Mercedes Nejdřív jsem si myslel, že je to nějaký stavebník, ale auto bylo úplně čisté a když z parkoviště směr HK přejel most a vyjel zase směr Praha, něco mi na tom nesedělo. Až následně jsem si všiml, že má diplomatickou SPZ. Ti si fakt dělají co chtějí.
Jinak je škoda, že ten mostík je tak chatrný, mohli si ušetřit objíždění 15 km ke sjezdům a přejeli by to jen 100 přes parkoviště jako náhodně zachycený Mercedes Nejdřív jsem si myslel, že je to nějaký stavebník, ale auto bylo úplně čisté a když z parkoviště směr HK přejel most a vyjel zase směr Praha, něco mi na tom nesedělo. Až následně jsem si všiml, že má diplomatickou SPZ. Ti si fakt dělají co chtějí.
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ano, říká se tomu gilotina.
Tohle zařízení dokáže vytvořit díky rázovým vlnám na malou plochu trhliny ale nedokáže narušit strukturu betonu natolik, aby se rozdrolil. Na to je masa betonu dost velká, a "kvalitní". Tohle by neurvala žádná radlice.
Tohle zařízení dokáže vytvořit díky rázovým vlnám na malou plochu trhliny ale nedokáže narušit strukturu betonu natolik, aby se rozdrolil. Na to je masa betonu dost velká, a "kvalitní". Tohle by neurvala žádná radlice.