VMO: obecné info
Re: VMO: obecné info
https://www.facebook.com/WazeCZ/photos/ ... =3&theater
Tak první tunel v Brně s Waze majáky. Podle času instalace asi Pisarecký.
Tak první tunel v Brně s Waze majáky. Podle času instalace asi Pisarecký.
Re: VMO: obecné info
Tak Waze majáky dostanou prý všechny tunely v Brně ! Pecka
Re: VMO: obecné info
Chtěl jsem k tomu napsat něco, až to bude "hotové".
Tak snad jenom, že Husovický tunel bude o něco později
Tak snad jenom, že Husovický tunel bude o něco později
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: VMO: obecné info
O čem, že se to bavíte?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: VMO: obecné info
Řekl bych, že to nebude nic pro Lennyho
https://www.idnes.cz/mobil/tech-trendy/ ... vigace_pka
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/vys ... ravy_epsal
https://www.idnes.cz/mobil/tech-trendy/ ... vigace_pka
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/vys ... ravy_epsal
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: VMO: obecné info
Máš pravdu, vystačím si s mapou.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: VMO: obecné info
V 304 metrovém tunelu fakt hrozí velká možnost zabloudění. Že by v něm jezdily samé blondýny ? Lenny to my dva dáme i bez mapy...
Re: VMO: obecné info
V Blance bych to pochopil určitě. Možná v Královopolských tunelech, kde jsou na obou stranách hned za výjezdem z tunelu sjezdy, ale v Pisárkách ? ...
Re: VMO: obecné info
Když jedeš směr výstaviště tak máš hned výjezd.
Musíte to brát tak, že když to bude mít Brno bude to dobrý argument pro Prahu
Musíte to brát tak, že když to bude mít Brno bude to dobrý argument pro Prahu
- Přílohy
-
- 2019-04-04_1004.png (268.01 KiB) Zobrazeno 10905 x
Re: VMO: obecné info
Přesně tak! Smysl to má! Jezdím z waze každý den. Navíc bude možné v tunelu přidávat informace o předmětech na vozovce, případně odstaveném autě, nebo dalších překážkách v provozu. Prostě za mě bez diskuse a palec nahoru
Re: VMO: obecné info
Však jasny, já to myslel trochu ze srandy. Je to super, že se s tímhle pohlo a jak říkáte .. super, že má Brno něco dřív než Praha
Re: VMO: obecné info
O Waze majících oficiálně informuje i ŘSD:
https://www.rsd.cz/tiskova-zprava/825ec ... e4cfb7c1cd
https://www.rsd.cz/tiskova-zprava/825ec ... e4cfb7c1cd
Re: VMO: obecné info
Doufám, že se chystá instalace rovněž do tunelu Valík. Při jeho délce je to přímo NUTNOST !!!
Re: VMO: obecné info
Tak ještě "tunel" Hlinky. Zde to bude super protože tady je často kolona a půjde jasně poznat jak dlouhá.
Re: VMO: obecné info
Cítím tady jistou ironii. Letos se ve Valíku bude provádět generálka za více než 100 mil. Kč. Majáky tedy součástí nejsou, ale v ceně hardwaru by přišly na asi 20 tis. Kč. To mi přijde jako slušná cena za zlepšení komfortu průjezdu velké části jeho uživatelů/řidičů.kot píše:Doufám, že se chystá instalace rovněž do tunelu Valík. Při jeho délce je to přímo NUTNOST !!!
Jinak pro zajímavost: instalace majáků do obou trub Královopolského tunelu trvala přesně tři hodiny.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: VMO: obecné info
Od víkendu už fungují i majáky v Královopolském tunelu i Hlinkách.
Husovický tunel až po prázdninové uzavírce.
Husovický tunel až po prázdninové uzavírce.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: VMO: obecné info
Tak tady máme leták na celou východní část VMO. Nejsem žádný pamětník, ale tipuju, že zatím nevznikl žádný leták, kde by cena stavby dosáhla bezmála 20 miliard korun
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/497 ... nt-vmo.pdf
Vypadá to dobře, jen mám pocit, že jim v mapce chybí jaksi v MÚK Ostravská radiála rampa od Olomouce na VMO směr Svitavy. Ale termíny ZS a UP, ty jsou parádní, třeba to nebude překlep o 10 let
Myslím, že tohle stavět v této době je nereálné a to výjimečně i kvůli penězům. Do Brna je v plánu sypat cca 45 mld. Kč na nové vlakové nádraží a modernizaci celého uzlu, takže si myslím, že tohle si ještě počká. Jinak za mě horizonty let naprosto na místě, přesně tohle je potřeba když se D43 plánuje někdy okolo 2035.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/497 ... nt-vmo.pdf
Vypadá to dobře, jen mám pocit, že jim v mapce chybí jaksi v MÚK Ostravská radiála rampa od Olomouce na VMO směr Svitavy. Ale termíny ZS a UP, ty jsou parádní, třeba to nebude překlep o 10 let
Myslím, že tohle stavět v této době je nereálné a to výjimečně i kvůli penězům. Do Brna je v plánu sypat cca 45 mld. Kč na nové vlakové nádraží a modernizaci celého uzlu, takže si myslím, že tohle si ještě počká. Jinak za mě horizonty let naprosto na místě, přesně tohle je potřeba když se D43 plánuje někdy okolo 2035.
Re: VMO: obecné info
Ano, jestli to opravdu je takto naplanovano, tak je to tedy opravdu paskvil...Aram96 píše:v mapce chybí jaksi v MÚK Ostravská radiála rampa od Olomouce na VMO směr Svitavy
Jinak si myslim, ze je zcela bezpredmetny tunel Vinohrady. Domnivam se, ze by to slo resit pohodlnejsi (polo)povrchovou variantou v pokracovani Jedovnicke ulice. Tim by odpadla asi nejproblematictejsi cast celeho useku. (To by ovsem znamenalo zmenu i ve stavbe Rokytova, takze takova zmena je dnes jiz asi pase, bohuzel...)
Re: VMO: obecné info
tak se člověk napojí na MÚK Bělohorská, je to na té mapce vidět ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: obecné info
I s tunelem Vinohrady to má být v roce 2026? Pokud vím, tak tam pořád není ani průzkumná štola. Já to tipuju kompletní nejdřív v roce 2035...
Re: VMO: obecné info
Na toto jsem se kdysi ptal, když jsem prvně viděl projekt. Bylo mi řečeno, že výškový rozdíl a prostorové poměry mezi odpojením z radiály a připojením na VMO jsou tak nepříznivé, že se tam ta větev nedá vecpat. Tudíž se za účelem tohoto dopravního vztahu využije Bělohorská, kde půjde o dvě pravá odbočení s preferencí...siesa píše:Ano, jestli to opravdu je takto naplanovano, tak je to tedy opravdu paskvil...Aram96 píše:v mapce chybí jaksi v MÚK Ostravská radiála rampa od Olomouce na VMO směr Svitavy
Re: VMO: obecné info
takže, jak jsem psal MÚK Bělohorská, pěkně na řešení ... pokaždé budu muset jet takto krkolomně, připomíná mi to nekompletní MÚK Olešná u FM na D48 Příbor - D56 Ova ...mapman píše:Tudíž se za účelem tohoto dopravního vztahu využije Bělohorská, kde půjde o dvě pravá odbočení s preferencí...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: obecné info
Aha. Já myslel, že to tam opravdu jen chybí namalovatmapman píše:Na toto jsem se kdysi ptal, když jsem prvně viděl projekt. Bylo mi řečeno, že výškový rozdíl a prostorové poměry mezi odpojením z radiály a připojením na VMO jsou tak nepříznivé, že se tam ta větev nedá vecpat. Tudíž se za účelem tohoto dopravního vztahu využije Bělohorská, kde půjde o dvě pravá odbočení s preferencí...siesa píše:Ano, jestli to opravdu je takto naplanovano, tak je to tedy opravdu paskvil...Aram96 píše:v mapce chybí jaksi v MÚK Ostravská radiála rampa od Olomouce na VMO směr Svitavy
Tak pokud je tomu tak, tak to tam musí vzniknout zcela určitě další pruh, aby se to dalo projet bez omezení, jinak to jaksi postrádá smysl. Tenhle směr - Olomouc>I/43 a obráceně - bude pravděpodobně tím nejvytíženějším v celém uzlu, takže zastavovat tyhle auta na světlech nebo je muset někam připojovat si nedovedu představit.
Navíc tahle část VMO bude pro tento směr sloužit i po kompletní dostavbě D43, minimálně pro OA, pochybuju, že bude rychlejší jet dál po D1 až na D43, když tady povede mnohem kratší cesta s 80+110 km/h rychlostí.
Jinak je to zajímavé, podle obrázku bych řekl, že se tam to místo na tu rampu přímo nabízí, právě v té "díře" mezi rampou Olomouc>jih a rampou centrum>Vinohrady. Ta první zmíněná rampa se začíná bez pochyby zvedat nahoru, tudíž nevidím problém dát tam rampu i směrem na VMO směr Vinohrady. I kdyby ta rampa neměla být na 50 km/h ale třeba na 30, tak bych řekl, že by to bylo lepší řešení než zacpávat jinou křižovatku a "uliční" prostory
Pokud to opravdu nejde technicky realizovat, tak jak říkám, alespoň přidat pruh na ulici Jedovnická a připojení v MÚK Bělohorská udělat směrem na Svitavy dvoupruhové.
Re: VMO: obecné info
Tak myslím, že pokud to půjde projet bez přimíchávání dalších aut do toho jednoho pruhu, kterým budu odbočovat, tak by to mohlo stačit, jenže je to tam místní komunikace s nějakými připojováními, takže si to nedovedu dost dobře představit.bumbik píše:takže, jak jsem psal MÚK Bělohorská, pěkně na řešení ... pokaždé budu muset jet takto krkolomně, připomíná mi to nekompletní MÚK Olešná u FM na D48 Příbor - D56 Ova ...mapman píše:Tudíž se za účelem tohoto dopravního vztahu využije Bělohorská, kde půjde o dvě pravá odbočení s preferencí...
Snažil bych se tam tu rampu asi narvat, i kdyby měla být méně komfortní
A jinak k těm termínům .. myslím si, že to bude spíš překlep o 10 let, něco je na EIA, MÚK Ostravská radiála na záměru projektu. Bohužel bez Ostravské radiály nemá asi ani jeden druhý kousek moc smysl, nebo velmi malý. Buď MÚK a část na D2 nebo tunel směrem na sever, ale bez toho prostředního to ničemu extra nepomůže
Kdyby MÚK Průmyslová byla obsažena v jižní části, tak je to jiná ..
Re: VMO: obecné info
Člověk musí být optimista. Snad se toho moje děti dožijí. 3 roky na výstavbu mi přijde taky nereálné.
Můžeme udělat anketu. Já typuji
ZS 2025 - UP 2030
Můžeme udělat anketu. Já typuji
ZS 2025 - UP 2030