[D0] 515 Slivenec - Třebonice
Re: 515 Slivenec - Třebonice
pár fotopostřehů - Třebonice - Ořech
situace na nájezdu od D5...
u Ořechu se frézuje asfalt
demontáž svodidel a stožárů VO
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... r1/100304/
dneska se nedaří - zapomněl jsem nastaveno ISO 80
ale jako dokumentačky to ještě jde
situace na nájezdu od D5...
u Ořechu se frézuje asfalt
demontáž svodidel a stožárů VO
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... r1/100304/
dneska se nedaří - zapomněl jsem nastaveno ISO 80
ale jako dokumentačky to ještě jde
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Včera večer jsem projížděl od Lochkova až po odbočení na Plzeň a na celém úseku se pracovalo ještě v 18:45.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Na tomhle úseku je vidět, že pokud chceme a jde o nějaký důležitý úsek, tak umíme i v této republice pořádně máknout. Jel jsem tam druhý den v poledne a na polovině úseku už byla vyfrézována alespoň jedna vrstva asfaltu, všude samá technika, very impressive.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Všechno jde, když se chce - a jsou peníze.
Tady mají dát ten CB do půl roku, ne?
Tady mají dát ten CB do půl roku, ne?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Např. loňská oprava na D1, km 134,290-136,800 vlevo proběhla v období 17. července 2009 až 24. září 2009. Což je méně než 2,5 měsíce než v případě 515.
Ono je v zásadě jedno, jestli se dělá 2,5 km nebo 10 km. Je zhotovitel musí mít více techniky a více lidí, aby mohl pracovat z více míst na jednou.
Ono je v zásadě jedno, jestli se dělá 2,5 km nebo 10 km. Je zhotovitel musí mít více techniky a více lidí, aby mohl pracovat z více míst na jednou.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Jenze tam slo prave jen o jeden pas, takze kdyz to vezmem krat 2, tak uz to da temer 5 mesicu a to uz neni velky rozdil. Zapocteme-li jeste, ze tam to bylo CB za CB, kdezto tady to bude CB za AB, navic na podstatne delsim useku a pocinaje taky v horsim pocasi, tak uz myslim muzeme rict, ze 6 mesicu neni vubec nic prehanyho.Lenny píše:Např. loňská oprava na D1, km 134,290-136,800 vlevo proběhla v období 17. července 2009 až 24. září 2009. Což je méně než 2,5 měsíce než v případě 515.
Presne o to jde - musi byt adekvatni mnozstvi techniky a pracovniku.Lenny píše:Ono je v zásadě jedno, jestli se dělá 2,5 km nebo 10 km. Je zhotovitel musí mít více techniky a více lidí, aby mohl pracovat z více míst na jednou.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Včera večer mi to napojení od D5 na R1 přišlo úžasný (ironicky). Nevíte někdo, jak to tam vypadá ve špičkách a až kam to stojí?
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Já vždycky co jsem jel (zpravidla různě odpoledne, ráno to asi vypadá jinak), tak to zastavovalo na rampě z D5 a zipovalo se to s R1. Pak to zpravidla kus poskakuje a pak se to rozjede na celkem rozumnou rychlost. Pochopitelně poskakování před sjezdem na Barrandov odpadá.
Království a půl princezny za 511.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
po 18 hodině začala pokládka CB krytu levého pásu od MÚK Slivenec
po 20 hodině bylo položeno skoro 100 metrů
pár fotek z cca 20.15 už je v galerii
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 422/515cb/
po 20 hodině bylo položeno skoro 100 metrů
pár fotek z cca 20.15 už je v galerii
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 422/515cb/
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Co to tam je za hromádky po pravé straně? http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.JPG.html
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Je tam širší vozovka kvůli odbočováku a ta se pokládá na dvakrát - hromádka dělá hráz betonu aby se nerozlil moc do strany.
Pak se to řízne, odkope a dopoloží zbytek s odbočovákem.
Finišér má pevně nastavenou šířku a v průběhu pokládky se nedá měnit.
A tady je vidět lépe i to rozšíření
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.JPG.html
Dalo by se to najít ve fotkách 513
třeba: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.jpg.html
Pak se to řízne, odkope a dopoloží zbytek s odbočovákem.
Finišér má pevně nastavenou šířku a v průběhu pokládky se nedá měnit.
A tady je vidět lépe i to rozšíření
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.JPG.html
Dalo by se to najít ve fotkách 513
třeba: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.jpg.html
Re: 515 Slivenec - Třebonice
šířka zůstane...mapman píše:Musej ho dělat stejně jako byl asfalt, tj 10,75 m.Mike píše: jinak mezi slivencem a ořechem už lejou beton, jen mi přijde nějakej užší než by šlo
na hlavní trase už by měl být CB kryt položen
po přestavení šířky finišéru se vrhnou na "nohavice" MÚK Třebonice (nájezd), Ořech (výjezd i nájezd), Slivenec (výjezd)
Zbytek trasy a MÚK Jinočany bude AB
viz foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 00503/515/
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Co to tam zbíjí?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 515 Slivenec - Třebonice
To je to místo, kde byly ty kopečky hlíny na které už jsem se ptal viz výše
Bude tam dobetonován připojovací pruh.
Bude tam dobetonován připojovací pruh.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 515 Slivenec - Třebonice
přesně tak po odsbíjení se navrtaj dírky, nastrká propojovací výztuž a může se pokládat...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Tato stavba byla otevřena spolu s Jižní spojkou (Vídeňská - Ve Studeném) a spolu s jižní části Barrandovského mostu 20. září 1983.
Další datum do sbírky
Další datum do sbírky
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Takže provizorní řešení odklonu tranzitní dopravy z centra Praha by mohlo být nahrazeno "definitivním" přesně na den po 27mi letech
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Aha,tak to je pravý důvod posunu termínu na září.Lukasek píše:Takže provizorní řešení odklonu tranzitní dopravy z centra Praha by mohlo být nahrazeno "definitivním" přesně na den po 27mi letech
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Tady je zjevná inspirace postupy minulého režimu, to se také často zprovozňovaly stavby o různých výročích.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Bohužel, ale musím vás tu zklamat, ale oni toto datum neznali, nebo aspoň ho neznali ti, s kterými jsem komunikoval. Takže podobnost je čistě náhodná.
Mě to v první chvíli nedošlo, že to bude na výročí. Až když jsem si to tu přečetl mi to docvaklo.
Kontrolní otázka nepamatuje si někdo, zda-li byla zprovozněna současně i MÚK Slivenec?
Mě to v první chvíli nedošlo, že to bude na výročí. Až když jsem si to tu přečetl mi to docvaklo.
Kontrolní otázka nepamatuje si někdo, zda-li byla zprovozněna současně i MÚK Slivenec?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Bylo to opravdu zprovozněno takto v celku, nebo někde něco chybělo? Já si totiž matně pamatuji, že z D1 na D5 jsme kdysi jeli už po Jižní spojce, ale od Barranďáku (nedostavěný a se semafory) nás to směrovalo Strakonickou na Plzeňskou.Lenny píše:Kontrolní otázka nepamatuje si někdo, zda-li byla zprovozněna současně i MÚK Slivenec?
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Barrandovská výstupní komunikace byla zprovozněna později, teď z hlavy nevím jestli 85, 87 nebo 88.JirkaS píše:Bylo to opravdu zprovozněno takto v celku, nebo někde něco chybělo?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Včera jsem jel po 515 .. benonování nové vozovky se jaksi pozastavilo .. betonuje se z obou stran, ale chybí ještě asi 800 m. Do konce května by se mělo po nové vozovce (na Prahu) už začít jezdit, aby se mohlo začít s rekonstrukcí druhé poloviny (na Plzeň). Původně se přece počítalo, že za březen, duben, květen se udělá první půlka a za červen, červenec, srpen druhá půlka a v září se to zprovozní.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
No vždyť to zatím vychází... (1. etapa – od 2. března 2010 do 15. června 2010: )
Jak jsme již několikrát probírali, "uprostřed" v okolí MÚK Jinočany bude (kvůli mostům) asfalt...
Kde stál CB finišér?
Ještě by měl dodělat "nohavice" MÚK Třebonice (nájezd od D5 a Třebonic), Ořech (výjezd i nájezd), Slivenec (výjezd)
Jak jsme již několikrát probírali, "uprostřed" v okolí MÚK Jinočany bude (kvůli mostům) asfalt...
Kde stál CB finišér?
Ještě by měl dodělat "nohavice" MÚK Třebonice (nájezd od D5 a Třebonic), Ořech (výjezd i nájezd), Slivenec (výjezd)
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Finišér stál na MÚK jinočany, odstavený, nečinný. Ale na této MÚK už začala pokládka asfaltu, takže zatím konec května vypadá velmi reálně.kasme píše: Kde stál CB finišér?
Ještě by měl dodělat "nohavice" MÚK Třebonice (nájezd od D5 a Třebonic), Ořech (výjezd i nájezd), Slivenec (výjezd)