No já bych řekl, že těch křiklounů nebude zase tak málo. Já si myslím, že jim hlavně někdo vysvětlil, že alternativní trasy jsou dnes prakticky nemožné, protože se Středočeský kraj zahustil a v zájmu dotčených obcí ten okruh prakticky není. Takže by kromě přípravy stavby trval dlouho i odpor místních.Mroz píše:Me tato medialni vyjadreni popravde optimismem nabyjeji. Pred volbami a tesne po nich, jsem vedl nekolik diskuzi jak se zastupci Piratu a Praha sobe a vetsinou zaznivaly tvrzeni o zastaralosti planu, predrazenosti projektu, ochrane prirodnich pamatek, potrebe najit lepsi reseni nez predchudci, ... Kazdy znal nekoho, kdo zarucene vi, ze tak, jak to bylo naplanovano je to spatne (pac tam preci bydli).
Ze zmeni alespon medialni vyjadreni takto rychle jsem necekal. Nekdo jim vysvetlil co priprava stavby obnasi, jake jsou skutecne alternativy a hlavne ze vice jak 30% hlasu co obdrzeli ve volbach neni diky par kriklounum brojicim proti obchvatu.
[D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Ona to taky spousta křiklounů ví. Volání po změně trasy jim slouží jen jako nástroj, jak stavbu zcela znemožnit, protože je v rozporu s jejich ideologií "zpátky na stromy".
-
- Příspěvky: 395
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Na tom posledním odkazu na facebooku jsem objevil vizualizace, co dělal CityPlan. Nevím, jestli to už tady proběhlo, ale pro mě to byla novinka. Je tam i vizualizace nového přemostění Vltavy.
http://www.af-cityplan.cz/2018/12/15/d0 ... rezineves/
http://www.af-cityplan.cz/2018/12/15/d0 ... rezineves/
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Tomáš Němec: pěkné, i když přiznám, že původní patrový most měl taky něco do sebe. Bude mít i tato varianta lávku pro pěší a cyklisty?
-
- Příspěvky: 395
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Pavel Q: Nic bližšího o tom nevím, tedy ani o lávce pro cyklisty. Mně osobně se tento návrh líbí daleko víc, než ten původní patrový most. Sice to zabere větší plochu území (pod mostem bude větší srážkový stín), ale subtilnější konstrukce podle mého daleko lépe zapadá do krajiny.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
O cyklistickou stezku /lávku/ bych se nebál. Při dnešním obsazení magoše tipuji na každé straně mostu jednu...
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Ale fuj, to jsou vtipy. Cyklostezka bude samozřejmě uprostřed a na každé straně bude 1 pruh pro auta.kot píše:O cyklistickou stezku /lávku/ bych se nebál. Při dnešním obsazení magoše tipuji na každé straně mostu jednu...
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Vzhledem k tomu, že to má v gesci ŘSD, bych se bál, že se na to "zapomene". Vzpomeňte, jak dlouho trvalo, než se dodělaly lávky na Radotínském mostě. Vím, že tam to dělalo město, ale stejně.kot píše:O cyklistickou stezku /lávku/ bych se nebál. Při dnešním obsazení magoše tipuji na každé straně mostu jednu...
Přitom to je jedna z věcí, která může zmírnit odpor místních obyvatel ke stavbě.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Tady je k tomu ještě analýza od Petra Hlaváčka:vondr píše:Praha nebude řešit alternativní trasu okruhu
https://www.novinky.cz/domaci/498392-pr ... kruhu.html
https://www.facebook.com/hlavacekpetr.p ... =3&theater
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Mně se na tomto návrhu líbí především to, že bude stavěn jako dva mosty, což je jednodušší pro budoucí opravy, a že bude jednodušší řešení tunelu.
A co se týká lávky, tak tu podporuji, takhle se má podporovat cyklistika - zkvalitňováním infrastruktury pro cyklisty, ne zhoršováním infrastruktury pro auta.
A co se týká lávky, tak tu podporuji, takhle se má podporovat cyklistika - zkvalitňováním infrastruktury pro cyklisty, ne zhoršováním infrastruktury pro auta.
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Na zbývající úseky D0 byly dnes vydány letáky.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/506 ... uchdol.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/504 ... ineves.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/503 ... talice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/507 ... hovice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/505 ... itneni.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/506 ... uchdol.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/504 ... ineves.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/503 ... talice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/507 ... hovice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/505 ... itneni.pdf
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Jsi mě předběhl:o) Tak už je dálniční síť celá!!! Tedy zatím v letácích:o)
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Něco mi říká, že těch letáků na dálnice bude v budoucnosti víc, třeba ještě jihozápadní tangenta v Brně, zkapacitnění zbytku D0, upgrade I/4 na D4 v úseku D0 - Jíloviště apod.
Stále mi to dnes udělalo radost a pozbytek dne jdu asi studovat letáky
Stále mi to dnes udělalo radost a pozbytek dne jdu asi studovat letáky
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Tak nějak, s letáky okolo Prahy se roztrhl pytel, aspoň mám večer co zkouknout místo televizeSauce píše:Něco mi říká, že těch letáků na dálnice bude v budoucnosti víc, třeba ještě jihozápadní tangenta v Brně, zkapacitnění zbytku D0, upgrade I/4 na D4 v úseku D0 - Jíloviště apod.
Stále mi to dnes udělalo radost a pozbytek dne jdu asi studovat letáky
Jen první, sice možná předčasná, ale negativní poznámka ... nechce se mi věřit, že je pořád v plánu v MÚK D0xD10 vést směr D8>D10 vratnou rampou
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
A proč ne? Máš dojem, že tam bude nějaký velký provoz?Aram96 píše:nechce se mi věřit, že je pořád v plánu v MÚK D0xD10 vést směr D8>D10 vratnou rampou
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Ještě ne, ještě tam není leták na 520 - Satalice - Chlumecká. Ta křižovatka totiž vzdálenostně neodpovídá jakékoli normě, takže použijeme typické české řešení - necháme to "vyhnít".1975 píše:Jsi mě předběhl:o) Tak už je dálniční síť celá!!! Tedy zatím v letácích:o)
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Kolektor se bude určitě dělat až při třetí vlně zkapacitněníMPMP píše:Ještě ne, ještě tam není leták na 520 - Satalice - Chlumecká. Ta křižovatka totiž vzdálenostně neodpovídá jakékoli normě, takže použijeme typické české řešení - necháme to "vyhnít".
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Tak vzhledem k tomu, jak vypadají ostatní dálniční křižovatky na D0 mi to opravdu přijde slabé pro směr D5<->ŠkodovkaMPMP píše:A proč ne? Máš dojem, že tam bude nějaký velký provoz?Aram96 píše:nechce se mi věřit, že je pořád v plánu v MÚK D0xD10 vést směr D8>D10 vratnou rampou
Síť už je komplet, to bys mohl navrhnout, že tam chybí další 6-pruhy, křižovatka D5xD0 apod.MPMP píše:Ještě ne, ještě tam není leták na 520 - Satalice - Chlumecká. Ta křižovatka totiž vzdálenostně neodpovídá jakékoli normě, takže použijeme typické české řešení - necháme to "vyhnít".1975 píše:Jsi mě předběhl:o) Tak už je dálniční síť celá!!! Tedy zatím v letácích:o)
Jinak v letáku k 520 na konci stojí:
Akorát nevím, jak by se tam pak poskládaly všechny pruhy vedle sebe v prostoru za MÚK Chlumecká směrem k D11 (byly by totiž asi 3 z 520, min.1 ze současné křižovatky Chlumecká, ale v jiném vlákně byla řeč o 2 pruzích v budoucnu, a pak výjezd z kolektoru směrem k D11, který bude brát velkou část D10, takže 1 pruh nevím jestli bude stačit ) Jsem fakt zvědavý na to řešení té ChlumeckéOkruh je dále veden v zářezu s oboustrannými protihlukovými valy k MÚK Satalice v km 59,6. Tato křižovatka
bude dostavěna na trojlískovitou křižovatku s oboustrannými kolektory, které budou propojeny s MÚK
Chlumecká.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
No právě. Nikdo neví, jak to udělat, tak to ze stavby 520 "vyřízli" na samostatný úsek a na ten ještě leták není.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Zkapacitnit jde jen 512 a to místy bez odstaveného. Jinak si nedovedu představit, že by se bouraly zánovní tunely a mostySauce píše: zkapacitnění zbytku D0
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Trochu OT, ale souhlas. Až na jeden kousek, a to mezi MÚK s D3 a MÚK Modletice. Obávám se, že po dostavbě D3 bude nezbytné tento úsek také zkapacitnit, navíc tam někde má vyrůst velká odpočívka Zbytek je ale nereálné zkapacitňovat. Zkapacitnění stávajícího okruhu je dostavba úseků severníchP_V píše:Zkapacitnit jde jen 512 a to místy bez odstaveného. Jinak si nedovedu představit, že by se bouraly zánovní tunely a mostySauce píše: zkapacitnění zbytku D0
Dle mě by to šlo a to tak, že kolektory v MÚK Satalice by mostem překonaly hlavní rampy této křižovatky (tj.510>D10 a opačně). Čili tyto hlavní rampy by byly (pravděpodobně dvoupruhově) připojeny přímo na okruh, ale vratná rampy a MÚK Chlumecká by byly na okruh připojeny z jihu před MÚK Chlumecká a ze severu před MÚK Satalice. Dává to smysl ne ? Každopádně by ale musel vzniknout plnohodnotný nový kolektor vedle stávající dálnice. Výhoda by byla, že by se mezi křižovatkami Satalice a Chlumecká (kde by vedl kolektor) mohly velmi pohodlně připojovat/odpojovat rampy na D10MPMP píše:No právě. Nikdo neví, jak to udělat, tak to ze stavby 520 "vyřízli" na samostatný úsek a na ten ještě leták není.
edit: akorát mi nedošlo, že by to pak vlastně znemožnilo připojení Chlumecké na D10 Ale to by nemusel být zas tak velký problém to propojit, v obou směrech docela jednoduše, především směr D10>Chlumecká by šel vpohodě.
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
V letáku je info, že se chce EIA k 2021 - měl jsem za to, že už to EIU dostalo? Ona propadla? Nebo?
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
No pozor! oznámení EIA na 518
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP486
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP486