Olomouc - východní tangenta
Re: Olomouc - východní tangenta
Dobrá zpráva je, že obě stavby v úseku D35 - Šternberk budou v kategorii R 21,5/100 jako silnice pro motorová vozidla. To byl závěr z projednání ZP na Centrální komisi.
Reálné to je, pokud stavba bude intenzivně připravována.
Reálné to je, pokud stavba bude intenzivně připravována.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Olomouc - východní tangenta
Takový obrat? jen více pozitivních zpráv
Re: Olomouc - východní tangenta
Nový leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
Na stavbu je dokončen záměr projektu, který je zpracován na základě technické studie „Variantní
vedení východní tangenty v Olomouci“ z března 2006. Zadavatelem studie bylo Statutární
město Olomouc. Ke studii byl v červnu 2010 vypracován expertní posudek.
Záměr projektu byl schválen v 08/2015. V roce 2018 se předpokládá dokončení procesu
EIA, dokončení dokumentace pro územní rozhodnutí a zahájení inženýrské činnosti související
s vydáním územního rozhodnutí.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
Na stavbu je dokončen záměr projektu, který je zpracován na základě technické studie „Variantní
vedení východní tangenty v Olomouci“ z března 2006. Zadavatelem studie bylo Statutární
město Olomouc. Ke studii byl v červnu 2010 vypracován expertní posudek.
Záměr projektu byl schválen v 08/2015. V roce 2018 se předpokládá dokončení procesu
EIA, dokončení dokumentace pro územní rozhodnutí a zahájení inženýrské činnosti související
s vydáním územního rozhodnutí.
Re: Olomouc - východní tangenta
https://olomoucky.denik.cz/zpravy_regio ... 80402.html
Uzavírka u Týnečka se posouvá. Test "bypassu" ukázal problém s náklaďáky
Tipněte si:
a) Bypass je v pohodě, jenom někdo hodně řval a stavební firma si uvědomila, že vícepráce ji neuškodí.
b) Byl naprojektován a vybudován skutečný bazmek, který není hodný silnice s intenzitami 15k/den
Uzavírka u Týnečka se posouvá. Test "bypassu" ukázal problém s náklaďáky
Tipněte si:
a) Bypass je v pohodě, jenom někdo hodně řval a stavební firma si uvědomila, že vícepráce ji neuškodí.
b) Byl naprojektován a vybudován skutečný bazmek, který není hodný silnice s intenzitami 15k/den
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
Re: Olomouc - východní tangenta
Já tudy jel v sobotu ráno a koukal jsem na tu "úzkou cestičku". Zdálo se mi, že především ve směru z Olomouce na Šternberk by návěsy kamionům padaly na té úzké cestě ze srázu dolů. Stačilo by, aby se setkaly dva protijedoucí TIR a skončilo by to v pr... ˇíkopě
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olomouc - východní tangenta
Obalové křivky asi projektantovi nebo tomu investorovi nic neříkají.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: 30.8.2016 21:30:15
Re: Olomouc - východní tangenta
V souvislosti se stále znatelnějším blbnutím euroatlantické populace (feminizace školství, upřednostňování měkkých/humanitních studijních oborů, gender agenda, inkluze) počítejme s těmito lapsy stále častěji.
Re: Olomouc - východní tangenta
Jasně, protože pod tím je podepsán historik feminismu...
Jestli tu někdo blbne, tak je to Tomas.
Martin: Mě by nejvíc zajímal průjezd městského autobusu těmito místy.
Jestli tu někdo blbne, tak je to Tomas.
Martin: Mě by nejvíc zajímal průjezd městského autobusu těmito místy.
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
Re: Olomouc - východní tangenta
Od pohledu dva problémy, křivky na zatočení a hlavně ten zlom, aby si tam kamion nedrhl podvozek.
Re: Olomouc - východní tangenta
Nový leták:
V roce 2019 se předpokládá dokončení procesu EIA. Inženýrská činnost související s vydáním územního rozhodnutí byla přerušena.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
V roce 2019 se předpokládá dokončení procesu EIA. Inženýrská činnost související s vydáním územního rozhodnutí byla přerušena.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
Re: Olomouc - východní tangenta
Prosím vás, ten čtyřlístek MÚK Lipenská, bude mít jednopruhový kolektor nebo bude staré řešení, že bude proplet probíhat normálně s pravým pruhem hlavní trasy ? V letáku žádný kolektor není, přitom bych řekl, že skrz bezpečnost je mnohem důležitější než km dlouhý kolektor mezi těmi 2 předchozími křižovatkami
Re: Olomouc - východní tangenta
Nový leták:
Dne 11. 2. 2019 byla podána nová žádost EIA. V roce 2019 se předpokládá dokončení
procesu EIA.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
Dne 11. 2. 2019 byla podána nová žádost EIA. V roce 2019 se předpokládá dokončení
procesu EIA.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
Re: Olomouc - východní tangenta
Lávka z Chválkovice, severní spoj méně klikatý a více "blokově pravoúhlý", MÚK Lipenská jako kruháč a ne jako mini-čtyřlístek. Za mě Ale ty termíny....
Papírování+výkupy+stavba = 9 let! A to nepočítám ty desítky let předtím, kdy se kreslilo do územních plánů, debatovalo kudy a jak, různě se na to vyčleňovaly a pak zas zamítaly peníze....
Papírování+výkupy+stavba = 9 let! A to nepočítám ty desítky let předtím, kdy se kreslilo do územních plánů, debatovalo kudy a jak, různě se na to vyčleňovaly a pak zas zamítaly peníze....
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olomouc - východní tangenta
Zeptej se na správě Olomouc, proč 9 let, což je jejich takový lepší průměr viz D35.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Olomouc - východní tangenta
Sice mapka je v pořádku, ale data o stavbě už nikoliv. Kategorie jsou R 21,5/100 a S 24,5/100, to samé v textu. A ČD trať taky není.
A v dopravním významu je asi překlep Místní dálnice.
A v dopravním významu je asi překlep Místní dálnice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Olomouc - východní tangenta
Dne 11. 2. 2019 byla podána nová žádost EIA. Dopisem ze dne 11. 4. 2019 však provedlo
ŘSD u MŽP zpětvzetí žádosti o posouzení dokumentace EIA. Na základě tohoto dopisu MŽP
ukončilo proces posouzení vlivů předmětného záměru na životní prostředí.
Nový leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
ŘSD u MŽP zpětvzetí žádosti o posouzení dokumentace EIA. Na základě tohoto dopisu MŽP
ukončilo proces posouzení vlivů předmětného záměru na životní prostředí.
Nový leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: Olomouc - východní tangenta
Koukám posun ZS a UP o 2, resp. 3 roky. V Olomouci se netroškaří.
Re: Olomouc - východní tangenta
Koukám ŘSD Olomouc si s ŘSD Brno může podat ruku ... podobně neschopní
Re: Olomouc - východní tangenta
A co prosím znamená to zpětvzetí EIA ?
Že to bylo špatně a budou to podávat znova ? A nebo že EIA není potřeba ?
Že to bylo špatně a budou to podávat znova ? A nebo že EIA není potřeba ?
Re: Olomouc - východní tangenta
že se bude podávat znova se zapracovanými požadavky DOSS.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Olomouc - východní tangenta
Nový leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
Věděl by někdo, proč není místo kolektorů mezi MÚK Holice a MÚK Keplerova stejné řešení jako kousíček vedle na DÁLNICI D55 ? Jinak to, že MÚK Lipenská nebude 4-lístek, ale tohle řešení, to už nám bylo známo dříve, pokud se nepletu. Asi lepší tohle, než 4-lístek bez kolektorů, co tam byl plánován i když se tím naprosto nepochopitelně buzerují auta jedoucí po I/35 do Olomouce, kterých bude převážná většina.V roce 2019 byla pro pokračování daného procesu zpracována vizualizace
variantních řešení křížení silnice III/4432 s navrženou trasou silnice I/46 Olomouc – východní tangenta. Projednání na Generálním ředitelství NPÚ proběhne v lednu 2020. Současně se
v rámci procesu EIA řeší ochrana podzemních zdrojů pitné vody.
Re: Olomouc - východní tangenta
Třeba je to kvůli výhledovým intenzitám, předpokládal bych, že zde bude velký podíl dopravy D35 -> nákupní zóna Olympia/centrální sklad Kauflandu a opačně, kterou asi nechtějí míchat do hlavní trasy, kdežto na 5501 to bude hlavně o vykřížení dopravy Olomouc -> Velký Týnec+Grygov a D35 -> D55 na což asi stačí průpletový úsek. V případě kolektorů na 5501 by asi hlavní trasa byla kapacitně nevyužitá, jelikož asi převládající směr tranzitu D35 -> D55 a i denní dojížďka do Olomouce by jezdili zbytečně kolektory. Kdo by pak jezdil po hlavní trase? Možná by se zde nabízelo řešení jako ve výhledové MÚK Brno jih, ale zde je to asi zbytečně velkorysé řešení.
Všechno je to určitě o intenzitách...
Všechno je to určitě o intenzitách...
Re: Olomouc - východní tangenta
Aha, ten rozdíl mezi různými druhy dopravy mě tady nenapadl, takhle jak to píšeš, to docela smysl dává Kolektory na D55 určitě ne, spíš jsem myslel zrušit kolektory na I/46, ale je asi také pravda a toho jsem si všiml až teď, že ta křižovatka Keplerova je blíž než Velký Týnec na D55, takže to je možná další důvod, že by přídatný pruh nebyl dostatečně dlouhý. Řešení jak je u Brna tady určitě ne, skoro bych řekl, že i to před Olomoucí od Prostějova je takové jaksi přehnané .. a ještě navíc pro D46>D35 směr HK docela nepohodlné, což je jaksi jeden z nejhlavnějších směrů křížení...
Re: Olomouc - východní tangenta
Nový leták, ovšem pořád jen k únoru 2020: Pravděpodobně jediná změna v jednom slově, ale pozitivní
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
ZS 2025, UP 2028 vypadá hrozivě, ovšem když člověk čte tohle, tak se už ani moc nediví ..V roce 2019 byla pro pokračování daného procesu zpracována vizualizace
variantních řešení křížení silnice III/4432 s navrženou trasou silnice I/46 Olomouc – východní tangenta. Projednání na Generálním ředitelství NPÚ proběhlo v lednu 2020. Byly navrženy čtyři
varianty přemostění I/46, přičemž shoda panuje na variantě V2 (středně dlouhý most). Jedná o řešení s nejmenšími negativními dopady z pohledu zachování kontinuity poutní aleje. Tato
varianta byla doporučena pro zapracování do dokumentace EIA. Současně se v rámci procesu EIA řeší ochrana podzemních zdrojů pitné vody
Vypadá to, že to celé teď stojí na jednom mostu pro silnici 3.třídy, kvůli památkářům .. prostě 5 a více let zdržení kvůli jednomu mostu. Bohužel nejde dotáhnout přípravu do konce, postavit a pak řešit most případně dodatečně.Inženýrská činnost související s vydáním územního
rozhodnutí byla v roce 2018 přerušena
Re: Olomouc - východní tangenta
To protahování s mostem není dílem památkářů, ale neochoty a neflexibility ŘSD.
ŘSD navrhlo přemostění v místě současné cesty z Chválkovic nejdřív úplně zrušit a později nahradit jen jako cyklolávku. Odklonění dopravy z Kopečku vést na novou silnici skrz průmyslovou zónu Železniční.
Město, resp. městská část Chválkovice reprezentované městem se proti tomu postavilo, že chtějí most i pro silniční dopravu, zejména kvůli MHD. ŘSD dělalo mrtvého brouka. Že by to bylo problematické.
Město na vlastní náklady vypracovalo studii přemostění i s arch. návrhem, ŘSD se k tomu stavělo vždy tak nějak vlažně a dlooooouho jim trvá, než to zapracují do vlastní stavby Východní tangenty.
ŘSD navrhlo přemostění v místě současné cesty z Chválkovic nejdřív úplně zrušit a později nahradit jen jako cyklolávku. Odklonění dopravy z Kopečku vést na novou silnici skrz průmyslovou zónu Železniční.
Město, resp. městská část Chválkovice reprezentované městem se proti tomu postavilo, že chtějí most i pro silniční dopravu, zejména kvůli MHD. ŘSD dělalo mrtvého brouka. Že by to bylo problematické.
Město na vlastní náklady vypracovalo studii přemostění i s arch. návrhem, ŘSD se k tomu stavělo vždy tak nějak vlažně a dlooooouho jim trvá, než to zapracují do vlastní stavby Východní tangenty.
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.