[D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
[D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Téma k novým úsekům R4 ve Středočeském kraji:
R4 Skalka - Háje (obchvat Dubence)
R4 Háje - Milín
R4 Milín - Lety
23. prosince 2009 byla k úseku Skalka - Háje zveřejněna dobrá zpráva. Po dlouhých letech přípravy bylo zveřejněno Oznámení o zahájení stavebního řízení. 4. února 2010 v 10:00 se uskuteční ústní projednání v zasedací místnosti na Městském úřadě v Příbrami.
Tak ještě vyhlásit výběrové řízení, sehnat nějaké peníze a R4 se může začít prodlužovat i od Prahy.
EDIT: Sorry ještě žiju v roce 2009
R4 Skalka - Háje (obchvat Dubence)
R4 Háje - Milín
R4 Milín - Lety
23. prosince 2009 byla k úseku Skalka - Háje zveřejněna dobrá zpráva. Po dlouhých letech přípravy bylo zveřejněno Oznámení o zahájení stavebního řízení. 4. února 2010 v 10:00 se uskuteční ústní projednání v zasedací místnosti na Městském úřadě v Příbrami.
Tak ještě vyhlásit výběrové řízení, sehnat nějaké peníze a R4 se může začít prodlužovat i od Prahy.
EDIT: Sorry ještě žiju v roce 2009
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Vyborna zprava, dik. Predpokladam, ze to datum melo byt 4. unora 2010, ze?Lenny píše:23. prosince 2009 byla k této stavbě zveřejněna dobrá zpráva. Po dlouhých letech přípravy bylo zveřejněno Oznámení o zahájení stavebního řízení. 4. února 2009 v 10:00 se uskuteční ústní projednání v zasedací místnosti na Městském úřadě v Příbrami.
Tak ještě vyhlásit výběrové řízení, sehnat nějaké peníze a R4 se může začít prodlužovat i od Prahy.
Chapu to spravne, ze vysledkem bude stavebni povoleni a pokud se nikdo neodvola (platnost od brezna 2010) tak se zacne stavet jak budou penize? Samozrejme s mezikrokem vyberu stavebnika.
EDIT:
Vzhledem k tomu, ze je 30.12.2009 tak v nem zijem jeste vsichni Sorry ale nedalo mi to Obcas se mi povede stary rok napsat jeste koncem unora...Lenny píše:EDIT: Sorry ještě žiju v roce 2009
Naposledy upravil(a) Pavel_t dne 30.12.2009 13:24:04, celkem upraveno 1 x.
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Teoreticky v druhé polovině března by mohlo býti pravomocné.
Ano přesně tak, pokud budou peníze a bude vybrán zhotovitel, tak se může začít stavět, jinak stavba bude následovat osud jiných např. R6 Lubenec - Bošov.
Ano přesně tak, pokud budou peníze a bude vybrán zhotovitel, tak se může začít stavět, jinak stavba bude následovat osud jiných např. R6 Lubenec - Bošov.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Od roku 2005 (tehdy jsem byl malem nabouran na dnes uz neexistujici urovnove krizovatce s I/20) pozoruji, ze se R4 uspesne stavi. Stavi se sice pomalym tempem ale bez zajmu medii a ekoteroristu. Tak to snad vydrzi, to koneckoncu muzeme prat R4 do noveho roku. Tady snad nikdo vedle haldy hlusiny nebude nic proti "dalnici" namitat a Dubneci to jedine prospeje. A rychlejsi tempo si snad prat je pri reseni krizovatky s I/19Lenny píše:Ano přesně tak, pokud budou peníze a bude vybrán zhotovitel, tak se může začít stavět, jinak stavba bude následovat osud jiných např. R6 Lubenec - Bošov.
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
A přitom už teď je spojení z Prahy do ČB po R4 + I/20 lepší než přes Tábor, právě díky absenci vesnic (s výjimkami právě Dubence, Čimelic a Dasného)...Pavel_t píše:.. R4 uspesne stavi. Stavi se sice pomalym tempem ale bez zajmu medii a ekoteroristu.
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Na D3 - I/3 po zprovoznění nyní rozestavěné části D3 a obchvatu Olbramovic (kde je stavba připravena, ale čeká se na peníze) už zbude jediná obec - Miličín.GiuseppeS píše:A přitom už teď je spojení z Prahy do ČB po R4 + I/20 lepší než přes Tábor, právě díky absenci vesnic (s výjimkami právě Dubence, Čimelic a Dasného)...Pavel_t píše:.. R4 uspesne stavi. Stavi se sice pomalym tempem ale bez zajmu medii a ekoteroristu.
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
No pevně doufám, že se letos kopne do země...bohužel není ještě ani vykolíkováno
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
to all: nějaké nové info o této stavbě? kopne se letos na prodloužení R4 kolem Dubence?
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Údajně na to mají být i nějaké peníze, takže je to celkem možné...
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Nemůžu nalézt info o podobě chystaného prodloužení R4 ke křižovatce II/118. (pokud jsem jenom nepozorný, tak se omlouvám). Každopádně dotaz zní: Je v budoucím místě křížení s výše uvedenou II/118 plánována MÚK a pokud ano, tak jakého tvaru? Díky
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Viz leták http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... -ii118.pdf
MÚK Háje s II/118 je navržena jako osmičkovitá.
Probíhá stavební řízení na hlavní trasu a další objekty, až bude vydáno SP, tak se to tu určitě objeví.
MÚK Háje s II/118 je navržena jako osmičkovitá.
Probíhá stavební řízení na hlavní trasu a další objekty, až bude vydáno SP, tak se to tu určitě objeví.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
A k čemu tam je ta MÚK Dubenec probůh? 8-/
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Dobrá otázka, taky by mně to zajímalo.
Je to dokonce proti normám, i když ty nejsou závazné.
Ale určitě by se ušetřilo, o tom není pochyb, ale ten most by se stejně musel postavit.
Je to dokonce proti normám, i když ty nejsou závazné.
Ale určitě by se ušetřilo, o tom není pochyb, ale ten most by se stejně musel postavit.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Vzdálenost normám vyhovuje cca 4 km mezi následujícími 2 MÚK.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Lenny, Buďme realisté. Celá stavba má 4,8 km a tato vzdálenost bude přinejlepším 2 km, což už normě nevyhovuje.Lenny píše:Vzdálenost normám vyhovuje cca 4 km mezi následujícími 2 MÚK.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Sorry, ja si si této MÚK vůbec nevšiml. Měl jsem za to, že řešíme MÚK s II/118.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Lenny, my jsme opravdu řešili MÚk na kříži s II/118. A stejně jako vy se divím, co tam dělá ten sjezd mezi touto MÚK a sjezdem Příbram.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Ne, my jsme řešili v návaznosti na Lennym postovaný leták MÚK Dubenec, tedy tu prostřední, ta MÚK s II/118 je jasná - vzdálenost je přiměřená.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Třeba bude MÚK vypuštěna v rámci krizového plánu pana ministra Slamečky. Otázka, není-li na toto již pozdě, je-li vydané SP hlavně stále platné...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Když jde během stavby radikálně změnit tvar MUK Strakonická a rozšířit tunel o metr, proč by nešlo tohle, že? ;o) Prostě když se chce tak to jde.martini píše:Třeba bude MÚK vypuštěna v rámci krizového plánu pana ministra Slamečky. Otázka, není-li na toto již pozdě, je-li vydané SP hlavně stále platné...
Jinak info k té MÚK z dokumentace:
Nic neříkající povídání ... když se kouknete do mapky v letáku viz výše, je jasné že toto tvrzení stojí na vodě. Podle mojeho názoru si to nejspíš vydupala místní samospráva, ale jak říkám, je to jen doměnka.S102 - MÚK Dubenec
Všeobecné údaje :
Přeložením silnice I/4 za obec Dubenec dojde k odpojení této obce a obce Bytíz, proto je nutné připojit toto území mimoúrovňovou křižovatkou. Mimoúrovňové křížení Dubenec bude tedy řešit připojení nové přeložky silnice I/4 se stávající silnicí I/4, tedy s obcí Dubenec, Bytíz a se stávajícími zařízeními. Mimoúrovňové křížení je navrženo do km 1,817 přeložky silnice I/4.
No a druhá varianta je, že to byla pravda, a následně se ke stavbě doplnila doprovodná komunikace (dřív se na nich tolik nebazírovalo) ale MUK už nikdo nezrušil...
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Tak, kterou tedy řešíme .
SP klidně na tu MUK Dubenec být vydáno může, akorát se nepostaví, to je celé. Osobně bych ji pro "nadbytečnost" zrušil.
SP klidně na tu MUK Dubenec být vydáno může, akorát se nepostaví, to je celé. Osobně bych ji pro "nadbytečnost" zrušil.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Chápu, že doprovodná komunikace je potřeba pro obsluhu obce Bytíz a objektů bývalých rudných dolů. Tolik na obhajobu přemostění R4. Co ale jistě není potřeba, to je ta diskutovaná MÚK. Jediné pozitivum vidím ve zkrácení dopravní relace Jih -> Dubenec zhruba o 4 kilometry. Kolik takových vozidel jí denně využije? Padesát? Sto? A kvůli nim investice v desítkách milionů?
Jestli na odpovědných místech sedí alespoň trochu rozumní lidé, tak bude postavena R4 bez této múk z důvodu šetření financí s možností dostavby v budoucnu. Za třicet a více let by na ni mohlo dojít - po dostavbě, plánované dálniční sítě včetně D19, přestavbě D1 na šestipruh a dokončení všech obchvatů obcí na silnicích I. třídy.
Jestli na odpovědných místech sedí alespoň trochu rozumní lidé, tak bude postavena R4 bez této múk z důvodu šetření financí s možností dostavby v budoucnu. Za třicet a více let by na ni mohlo dojít - po dostavbě, plánované dálniční sítě včetně D19, přestavbě D1 na šestipruh a dokončení všech obchvatů obcí na silnicích I. třídy.
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Ano, bavíme se o zrušení té naprosto nadbytečné MÚK Dubenec, ležící těsně u vesnice (uprostřed řešeného úseku).
MÚK s II/118, ani již vybudovanou MÚK s I/18 pochopitelně nikdo rušit nechce .
MÚK s II/118, ani již vybudovanou MÚK s I/18 pochopitelně nikdo rušit nechce .
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
adamos: Já teda nevidim vubec nikoho kdo by ušetřil. Vždyť tam jde totálně souběžná doprovodná silnice. Akorát pojedou o dva km víc 130 no, zázrak Tahle MÚK je opravdu ukázková
Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Padlo tu, ze by se nepostavenim MUK Dubenec usetrilo ale kdyz tak na to koukam tak si rikam, ze by to asi moc vyrazna uspora nebyla. Vi nekdo kolik ma tato MUK stat nebo dokaze nekdo spravne odhadnout naklady? Zaznelo tu, ze premosteni je stejne potreba vybudovat takze zbyvaji jen 3 pomerne male rampy. Cast nakladu se usetri tim, ze se to bude stavet soubezne a pozemku navic taky moc nebude. Napadlo me jeste, ze cast naspu se da pouzit z odtezene zeminy cimz se usetri jeji odvoz ale podle prospektu RSD je nasypu o temer 43 tisic m3 vice nez vykopu.