[D4] Skalka – Háje – Milín – Lety

Praha – Příbram – Nová Hospoda (I/20)
Odpovědět
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

[D4] Skalka – Háje – Milín – Lety

Příspěvek od Lenny »

Téma k novým úsekům R4 ve Středočeském kraji:
R4 Skalka - Háje (obchvat Dubence)
R4 Háje - Milín
R4 Milín - Lety

23. prosince 2009 byla k úseku Skalka - Háje zveřejněna dobrá zpráva. Po dlouhých letech přípravy bylo zveřejněno Oznámení o zahájení stavebního řízení. 4. února 2010 v 10:00 se uskuteční ústní projednání v zasedací místnosti na Městském úřadě v Příbrami.

Tak ještě vyhlásit výběrové řízení, sehnat nějaké peníze a R4 se může začít prodlužovat i od Prahy. :P

EDIT: Sorry ještě žiju v roce 2009 :P
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Pavel_t
Příspěvky: 126
Registrován: 14.3.2009 18:30:48
Bydliště: Praha

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Pavel_t »

Lenny píše:23. prosince 2009 byla k této stavbě zveřejněna dobrá zpráva. Po dlouhých letech přípravy bylo zveřejněno Oznámení o zahájení stavebního řízení. 4. února 2009 v 10:00 se uskuteční ústní projednání v zasedací místnosti na Městském úřadě v Příbrami.

Tak ještě vyhlásit výběrové řízení, sehnat nějaké peníze a R4 se může začít prodlužovat i od Prahy. :P
Vyborna zprava, dik. Predpokladam, ze to datum melo byt 4. unora 2010, ze?

Chapu to spravne, ze vysledkem bude stavebni povoleni a pokud se nikdo neodvola (platnost od brezna 2010) tak se zacne stavet jak budou penize? Samozrejme s mezikrokem vyberu stavebnika.

EDIT:
Lenny píše:EDIT: Sorry ještě žiju v roce 2009 :P
Vzhledem k tomu, ze je 30.12.2009 tak v nem zijem jeste vsichni :lol: Sorry ale nedalo mi to ;) Obcas se mi povede stary rok napsat jeste koncem unora...
Naposledy upravil(a) Pavel_t dne 30.12.2009 13:24:04, celkem upraveno 1 x.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Lenny »

Teoreticky v druhé polovině března by mohlo býti pravomocné.

Ano přesně tak, pokud budou peníze a bude vybrán zhotovitel, tak se může začít stavět, jinak stavba bude následovat osud jiných např. R6 Lubenec - Bošov.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Pavel_t
Příspěvky: 126
Registrován: 14.3.2009 18:30:48
Bydliště: Praha

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Pavel_t »

Lenny píše:Ano přesně tak, pokud budou peníze a bude vybrán zhotovitel, tak se může začít stavět, jinak stavba bude následovat osud jiných např. R6 Lubenec - Bošov.
Od roku 2005 (tehdy jsem byl malem nabouran na dnes uz neexistujici urovnove krizovatce s I/20) pozoruji, ze se R4 uspesne stavi. Stavi se sice pomalym tempem ale bez zajmu medii a ekoteroristu. Tak to snad vydrzi, to koneckoncu muzeme prat R4 do noveho roku. Tady snad nikdo vedle haldy hlusiny nebude nic proti "dalnici" namitat a Dubneci to jedine prospeje. A rychlejsi tempo si snad prat je pri reseni krizovatky s I/19
GiuseppeS
Příspěvky: 560
Registrován: 10.5.2009 14:41:32

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od GiuseppeS »

Pavel_t píše:.. R4 uspesne stavi. Stavi se sice pomalym tempem ale bez zajmu medii a ekoteroristu.
A přitom už teď je spojení z Prahy do ČB po R4 + I/20 lepší než přes Tábor, právě díky absenci vesnic (s výjimkami právě Dubence, Čimelic a Dasného)...
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Jarda Š. »

GiuseppeS píše:
Pavel_t píše:.. R4 uspesne stavi. Stavi se sice pomalym tempem ale bez zajmu medii a ekoteroristu.
A přitom už teď je spojení z Prahy do ČB po R4 + I/20 lepší než přes Tábor, právě díky absenci vesnic (s výjimkami právě Dubence, Čimelic a Dasného)...
Na D3 - I/3 po zprovoznění nyní rozestavěné části D3 a obchvatu Olbramovic (kde je stavba připravena, ale čeká se na peníze) už zbude jediná obec - Miličín.
žichovice
Příspěvky: 27
Registrován: 3.3.2010 7:46:58

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od žichovice »

No pevně doufám, že se letos kopne do země...bohužel není ještě ani vykolíkováno :(
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Michal R »

to all: nějaké nové info o této stavbě? kopne se letos na prodloužení R4 kolem Dubence?
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od mapman »

Údajně na to mají být i nějaké peníze, takže je to celkem možné...
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Michal R »

Nemůžu nalézt info o podobě chystaného prodloužení R4 ke křižovatce II/118. (pokud jsem jenom nepozorný, tak se omlouvám). Každopádně dotaz zní: Je v budoucím místě křížení s výše uvedenou II/118 plánována MÚK a pokud ano, tak jakého tvaru? Díky
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Lenny »

Viz leták :arrow: http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... -ii118.pdf

MÚK Háje s II/118 je navržena jako osmičkovitá.

Probíhá stavební řízení na hlavní trasu a další objekty, až bude vydáno SP, tak se to tu určitě objeví.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Web
Příspěvky: 410
Registrován: 2.6.2009 11:43:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Web »

A k čemu tam je ta MÚK Dubenec probůh? 8-/
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Dobrá otázka, taky by mně to zajímalo.
Je to dokonce proti normám, i když ty nejsou závazné.
Ale určitě by se ušetřilo, o tom není pochyb, ale ten most by se stejně musel postavit.
R48 -> D48 se podařilo!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Lenny »

Vzdálenost normám vyhovuje cca 4 km mezi následujícími 2 MÚK.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od martini »

Lenny píše:Vzdálenost normám vyhovuje cca 4 km mezi následujícími 2 MÚK.
Lenny, Buďme realisté. Celá stavba má 4,8 km a tato vzdálenost bude přinejlepším 2 km, což už normě nevyhovuje.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Lenny »

Sorry, ja si si této MÚK vůbec nevšiml. Měl jsem za to, že řešíme MÚK s II/118. :oops:
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Michal R »

Lenny, my jsme opravdu řešili MÚk na kříži s II/118. A stejně jako vy se divím, co tam dělá ten sjezd mezi touto MÚK a sjezdem Příbram.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Ne, my jsme řešili v návaznosti na Lennym postovaný leták MÚK Dubenec, tedy tu prostřední, ta MÚK s II/118 je jasná - vzdálenost je přiměřená.
R48 -> D48 se podařilo!
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od martini »

Třeba bude MÚK vypuštěna v rámci krizového plánu pana ministra Slamečky. Otázka, není-li na toto již pozdě, je-li vydané SP hlavně stále platné...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od pp21 »

martini píše:Třeba bude MÚK vypuštěna v rámci krizového plánu pana ministra Slamečky. Otázka, není-li na toto již pozdě, je-li vydané SP hlavně stále platné...
Když jde během stavby radikálně změnit tvar MUK Strakonická a rozšířit tunel o metr, proč by nešlo tohle, že? ;o) Prostě když se chce tak to jde.

Jinak info k té MÚK z dokumentace:
S102 - MÚK Dubenec

Všeobecné údaje :
Přeložením silnice I/4 za obec Dubenec dojde k odpojení této obce a obce Bytíz, proto je nutné připojit toto území mimoúrovňovou křižovatkou. Mimoúrovňové křížení Dubenec bude tedy řešit připojení nové přeložky silnice I/4 se stávající silnicí I/4, tedy s obcí Dubenec, Bytíz a se stávajícími zařízeními. Mimoúrovňové křížení je navrženo do km 1,817 přeložky silnice I/4.
Nic neříkající povídání ... když se kouknete do mapky v letáku viz výše, je jasné že toto tvrzení stojí na vodě. Podle mojeho názoru si to nejspíš vydupala místní samospráva, ale jak říkám, je to jen doměnka.
No a druhá varianta je, že to byla pravda, a následně se ke stavbě doplnila doprovodná komunikace (dřív se na nich tolik nebazírovalo) ale MUK už nikdo nezrušil...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Lenny »

Tak, kterou tedy řešíme :P.

SP klidně na tu MUK Dubenec být vydáno může, akorát se nepostaví, to je celé. Osobně bych ji pro "nadbytečnost" zrušil.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od adamos »

Chápu, že doprovodná komunikace je potřeba pro obsluhu obce Bytíz a objektů bývalých rudných dolů. Tolik na obhajobu přemostění R4. Co ale jistě není potřeba, to je ta diskutovaná MÚK. Jediné pozitivum vidím ve zkrácení dopravní relace Jih -> Dubenec zhruba o 4 kilometry. Kolik takových vozidel jí denně využije? Padesát? Sto? A kvůli nim investice v desítkách milionů?
Jestli na odpovědných místech sedí alespoň trochu rozumní lidé, tak bude postavena R4 bez této múk z důvodu šetření financí s možností dostavby v budoucnu. Za třicet a více let by na ni mohlo dojít - po dostavbě, plánované dálniční sítě včetně D19, přestavbě D1 na šestipruh a dokončení všech obchvatů obcí na silnicích I. třídy.
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od martini »

Ano, bavíme se o zrušení té naprosto nadbytečné MÚK Dubenec, ležící těsně u vesnice (uprostřed řešeného úseku).

MÚK s II/118, ani již vybudovanou MÚK s I/18 pochopitelně nikdo rušit nechce :D .
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Web
Příspěvky: 410
Registrován: 2.6.2009 11:43:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Web »

adamos: Já teda nevidim vubec nikoho kdo by ušetřil. Vždyť tam jde totálně souběžná doprovodná silnice. Akorát pojedou o dva km víc 130 no, zázrak :-) Tahle MÚK je opravdu ukázková :-)
Pavel_t
Příspěvky: 126
Registrován: 14.3.2009 18:30:48
Bydliště: Praha

Re: R4 Skalka - křiž. II/118

Příspěvek od Pavel_t »

Padlo tu, ze by se nepostavenim MUK Dubenec usetrilo ale kdyz tak na to koukam tak si rikam, ze by to asi moc vyrazna uspora nebyla. Vi nekdo kolik ma tato MUK stat nebo dokaze nekdo spravne odhadnout naklady? Zaznelo tu, ze premosteni je stejne potreba vybudovat takze zbyvaji jen 3 pomerne male rampy. Cast nakladu se usetri tim, ze se to bude stavet soubezne a pozemku navic taky moc nebude. Napadlo me jeste, ze cast naspu se da pouzit z odtezene zeminy cimz se usetri jeji odvoz ale podle prospektu RSD je nasypu o temer 43 tisic m3 vice nez vykopu.
Odpovědět

Zpět na „D4“