1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak další týden uběhl a část od mostu u Šestajovic má již aslaft. Upřímně jsem nečekal takovou rychlost, vypadá to, že budeme mít hotový povrch a v létě se budou dodělávat hlavně mosty.
Odhalil jsem tajemství hroudy na exitu Jirny . Foto dole s fotkou kanalizace je z mostu u Beranky, a když jsem dojel na sjezd Jirny, potkal jsem proti ten mercedes s hlínou. Což tedy naštěstí značí, že vozí hlínu po trase viz. mapka a aspoň s něčím nemusí objíždět celou dálnici. Ale vypadá to, že spíš hlínu skladují, takže upřímně sázím na uskladnění do stavby Beranky, kde bude naopak množství potřeba.
Odhalil jsem tajemství hroudy na exitu Jirny . Foto dole s fotkou kanalizace je z mostu u Beranky, a když jsem dojel na sjezd Jirny, potkal jsem proti ten mercedes s hlínou. Což tedy naštěstí značí, že vozí hlínu po trase viz. mapka a aspoň s něčím nemusí objíždět celou dálnici. Ale vypadá to, že spíš hlínu skladují, takže upřímně sázím na uskladnění do stavby Beranky, kde bude naopak množství potřeba.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Z Twitteru:
Jan Rýdl
@JanRydl
ŘSD zve média na instalaci kamerového systému úsekového měření na rekonstrukci D11 u Prahy 16. 5. v 10 hod. na km 8,0 ve směru na Prahu. ŘSD zároveň poskytne informace o plánu nasazení úsekového měření na dálniční síti. Na místě budou k rozhovoru i zástupci dodavatelské firmy
Jan Rýdl
@JanRydl
ŘSD zve média na instalaci kamerového systému úsekového měření na rekonstrukci D11 u Prahy 16. 5. v 10 hod. na km 8,0 ve směru na Prahu. ŘSD zároveň poskytne informace o plánu nasazení úsekového měření na dálniční síti. Na místě budou k rozhovoru i zástupci dodavatelské firmy
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To bylo keců, jak se na dálnicích nebude úsekově měřit...krtek700 píše: ŘSD zve média na instalaci kamerového systému úsekového měření na rekonstrukci D11 u Prahy 16. 5. v 10 hod. na km 8,0 ve směru na Prahu. ŘSD zároveň poskytne informace o plánu nasazení úsekového měření na dálniční síti. Na místě budou k rozhovoru i zástupci dodavatelské firmy
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak jsou ty rychlé prachy pro stát. Navíc dopravka má o starost méně, jen bude kecat o přínosu - ten mimochodem nikdo neprokázal.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Podle mě se přínos ukázal. Před zavedením úsekového měření v Praze se běžně jezdilo po Jižní spojce i 130, od zavedení všichni 80. Ale pokud vynucení dodržování zákonů se nebere jako přínos....
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Je to tady OT, ale kolik bylo nehod způsobených konkrétně překračováním 80 na jižní spojce? Jaký dopad do nehodovosti a BESIPu mělo snížení reálné rychlosti provozu?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To úsekové měření tam bude jen po dobu uzavírky, v běžném provozu se krom 512ky nikde na D nechystá.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Fakt? A proč se teda instaluje 1,5 měsíce po zahájení výluky?mapman píše:To úsekové měření tam bude jen po dobu uzavírky
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Protože to není součástí stavební zakázky, nýbrž poptávka po něm přišla dodatečně, fakticky se bude měřit ve směru do Prahy, kde jsou vjezdy na stavbu a konstantní 80ka.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Aha, takto je to jasnější. Díky
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Z vlastní zkušenosti se tam jezdí rychleji, než těch 80 a intenzita dopravy tam není malá. Z mostu nad dálnicemi je vidět, jaké riziko je větší rozdíl rychlostí mezi kamionem a osobákem(který jede rychle) v takovém úseku. Navíc je pánové v náklaďácích jsou občas kaskadéři a kamion musí do druhého pruhu + pár starých Tatrovek se tam najde a ty se rozjíždí hodně dlouho .
Jinak tedy % připravených úseků k položení asfaltu( nebo již položen) mi přijde vysoké vzhledem k termínu. Vypadá to, že stavba bude dlouho stát na mostech. Celkově mi přijde, že směr z Prahy byl "vybagrován" více do hloubky. Je možné, že každý směr měl jiné podloží, nebo je to jen moje zdání?
Jinak tedy % připravených úseků k položení asfaltu( nebo již položen) mi přijde vysoké vzhledem k termínu. Vypadá to, že stavba bude dlouho stát na mostech. Celkově mi přijde, že směr z Prahy byl "vybagrován" více do hloubky. Je možné, že každý směr měl jiné podloží, nebo je to jen moje zdání?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
čili to, že jsem si dosud pochvaloval, že se jezdí obousměrně 100 tak prdlajs...
asi ten plastovej policajt před Počernicemi neměl ten správný efekt
a to tak krásně funguje i nájezd od Jiren, kde kolikrát kamion nebo bus bliknou, ať jedu, že stejně do tý šikany budou brzdit
bylo to moc svobodných rozhodnutí nezávislých na zákonech a to se tady holt nenosí
asi ten plastovej policajt před Počernicemi neměl ten správný efekt
a to tak krásně funguje i nájezd od Jiren, kde kolikrát kamion nebo bus bliknou, ať jedu, že stejně do tý šikany budou brzdit
bylo to moc svobodných rozhodnutí nezávislých na zákonech a to se tady holt nenosí
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ale houby - zrovna dneska jsem byl svědkem "téměř nehody" - kamiony v pravém jedou +/- 80, osobáky v levém +/- 95 a z toho pravého začne odbočovat náklaďák do stavby. Před tím ale musí téměř zastavit, takže kamiony zastavují též, spěchavci se cpu "hlava nehlava" do levého a ten téměř zastavuje následně také. A vzhledem k tomu, že se tam neměří, tak pro některé řidiče je MPR jen "kus plechu". Ten co, to valil přes 100 byl docela překvapenej a měl co dělat, aby to do těch před sebou při tom špuntu nenarval. Naštěstí to zvládl, jinak tam stojím ještě teď.Mike píše:čili to, že jsem si dosud pochvaloval, že se jezdí obousměrně 100 tak prdlajs...
asi ten plastovej policajt před Počernicemi neměl ten správný efekt
a to tak krásně funguje i nájezd od Jiren, kde kolikrát kamion nebo bus bliknou, ať jedu, že stejně do tý šikany budou brzdit
bylo to moc svobodných rozhodnutí nezávislých na zákonech a to se tady holt nenosí
Těch 8 km rychlostí 80 km/h nikoho nezabije. Proti 100 se jedná o zpoždění cca 1,5 minuty. Následně prostojíte na ŠR nebo na VR násobně víc.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nájezd vozidla stavby je vidět třeba zde: https://youtu.be/HdaBNNC7qX0?t=41
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
jestli je to 1,5min denně....
až se to rozkřikne - že se tam měří - tak to do sebe naperou, protože každej bude koukat jestli náhodou nejede 82kmh...
( to že je to v reálu 76kmh )
ráno ještě nic, odpoledne už jsem tam stožár viděl
ale zdálo se mi, že je jen v úseku směrem na Prahu
až se to rozkřikne - že se tam měří - tak to do sebe naperou, protože každej bude koukat jestli náhodou nejede 82kmh...
( to že je to v reálu 76kmh )
ráno ještě nic, odpoledne už jsem tam stožár viděl
ale zdálo se mi, že je jen v úseku směrem na Prahu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak to je jiný odborník. Docela by mě zajímalo, jestli takhle vyjíždí pokaždé, nebo ho už napadlo si trochu lépe najetMajkii píše:Nájezd vozidla stavby je vidět třeba zde: https://youtu.be/HdaBNNC7qX0?t=41
Z Prahy to také být nemá. Nejsou tam výjezdy že stavby.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dopadne to jak na D1, kde se pár úseků měřilo, v poho levým 85 tacho a předjedete celou kolonu vpravo jedoucí 76.Mike píše:jestli je to 1,5min denně....
až se to rozkřikne - že se tam měří - tak to do sebe naperou, protože každej bude koukat jestli náhodou nejede 82kmh...
( to že je to v reálu 76kmh )
ráno ještě nic, odpoledne už jsem tam stožár viděl
ale zdálo se mi, že je jen v úseku směrem na Prahu
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Mám dotaz:
Na začátku omezení ve směru do Prahy jsou jasně vidět kamery a je tam upozornění na měření rychlosti. Nic dalšího jsem ale již nikde nenašel (poctivě jsem hledal 3 dny po sobě, zda jsem něco nepřehlédl). Takže ten dotaz zní: jedná se o bodové měření na začátku omezení, nebo úsekové měření se skrytým koncem?
Jak to má fungovat?
Na začátku omezení ve směru do Prahy jsou jasně vidět kamery a je tam upozornění na měření rychlosti. Nic dalšího jsem ale již nikde nenašel (poctivě jsem hledal 3 dny po sobě, zda jsem něco nepřehlédl). Takže ten dotaz zní: jedná se o bodové měření na začátku omezení, nebo úsekové měření se skrytým koncem?
Jak to má fungovat?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Konec by měl být na mýtné bráně:
https://mapy.cz/letecka?x=14.6264313&y= ... itch=0.037
https://mapy.cz/letecka?x=14.6264313&y= ... itch=0.037
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Je nějáký (úřední) vývoj směrem k tomu, co je v názvu tohoto tématu - tedy aby byla tato dálnice 3+3 ? Probíhají nějáké úřední procesy, které k tomu směřují ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ano, dle EIA vyšly nové PHS a odvodnění, dělá se na DÚR.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
mapmane, omlouvám se, že prudím, ale mohl by jsi tu mýtnou bránu hodit např. na mapy.cz ? Jistě nebudu sám, komu uděláš radost. díkymapman píše:Konec by měl být na mýtné bráně:
https://mapy.cz/letecka?x=14.6264313&y= ... itch=0.037
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A ten odkaz na mapy.cz nestačí?