1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Praha – Hradec Králové – Trutnov – Polsko
Odpovědět
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od krtek700 »

Tak další týden uběhl a část od mostu u Šestajovic má již aslaft. Upřímně jsem nečekal takovou rychlost, vypadá to, že budeme mít hotový povrch a v létě se budou dodělávat hlavně mosty.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Odhalil jsem tajemství hroudy na exitu Jirny :D. Foto dole s fotkou kanalizace je z mostu u Beranky, a když jsem dojel na sjezd Jirny, potkal jsem proti ten mercedes s hlínou. Což tedy naštěstí značí, že vozí hlínu po trase viz. mapka a aspoň s něčím nemusí objíždět celou dálnici. Ale vypadá to, že spíš hlínu skladují, takže upřímně sázím na uskladnění do stavby Beranky, kde bude naopak množství potřeba.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od balance »

Přidám ještě záběry blíže k D0...

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od krtek700 »

Z Twitteru:

Jan Rýdl
@JanRydl
ŘSD zve média na instalaci kamerového systému úsekového měření na rekonstrukci D11 u Prahy 16. 5. v 10 hod. na km 8,0 ve směru na Prahu. ŘSD zároveň poskytne informace o plánu nasazení úsekového měření na dálniční síti. Na místě budou k rozhovoru i zástupci dodavatelské firmy
JohnyRockNRoll
Příspěvky: 189
Registrován: 8.10.2010 7:30:58

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od JohnyRockNRoll »

krtek700 píše: ŘSD zve média na instalaci kamerového systému úsekového měření na rekonstrukci D11 u Prahy 16. 5. v 10 hod. na km 8,0 ve směru na Prahu. ŘSD zároveň poskytne informace o plánu nasazení úsekového měření na dálniční síti. Na místě budou k rozhovoru i zástupci dodavatelské firmy
To bylo keců, jak se na dálnicích nebude úsekově měřit... ;)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Tak jsou ty rychlé prachy pro stát. Navíc dopravka má o starost méně, jen bude kecat o přínosu - ten mimochodem nikdo neprokázal.
R48 -> D48 se podařilo!
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Sosa »

Podle mě se přínos ukázal. Před zavedením úsekového měření v Praze se běžně jezdilo po Jižní spojce i 130, od zavedení všichni 80. Ale pokud vynucení dodržování zákonů se nebere jako přínos....
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Je to tady OT, ale kolik bylo nehod způsobených konkrétně překračováním 80 na jižní spojce? Jaký dopad do nehodovosti a BESIPu mělo snížení reálné rychlosti provozu?
R48 -> D48 se podařilo!
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od mapman »

To úsekové měření tam bude jen po dobu uzavírky, v běžném provozu se krom 512ky nikde na D nechystá.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Pak je to ok.
R48 -> D48 se podařilo!
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

mapman píše:To úsekové měření tam bude jen po dobu uzavírky
Fakt? A proč se teda instaluje 1,5 měsíce po zahájení výluky?
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od mapman »

Protože to není součástí stavební zakázky, nýbrž poptávka po něm přišla dodatečně, fakticky se bude měřit ve směru do Prahy, kde jsou vjezdy na stavbu a konstantní 80ka.
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Aha, takto je to jasnější. Díky
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od krtek700 »

Z vlastní zkušenosti se tam jezdí rychleji, než těch 80 a intenzita dopravy tam není malá. Z mostu nad dálnicemi je vidět, jaké riziko je větší rozdíl rychlostí mezi kamionem a osobákem(který jede rychle) v takovém úseku. Navíc je pánové v náklaďácích jsou občas kaskadéři a kamion musí do druhého pruhu + pár starých Tatrovek se tam najde a ty se rozjíždí hodně dlouho :D.

Jinak tedy % připravených úseků k položení asfaltu( nebo již položen) mi přijde vysoké vzhledem k termínu. Vypadá to, že stavba bude dlouho stát na mostech. Celkově mi přijde, že směr z Prahy byl "vybagrován" více do hloubky. Je možné, že každý směr měl jiné podloží, nebo je to jen moje zdání?
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

čili to, že jsem si dosud pochvaloval, že se jezdí obousměrně 100 tak prdlajs...
asi ten plastovej policajt před Počernicemi neměl ten správný efekt
a to tak krásně funguje i nájezd od Jiren, kde kolikrát kamion nebo bus bliknou, ať jedu, že stejně do tý šikany budou brzdit

bylo to moc svobodných rozhodnutí nezávislých na zákonech a to se tady holt nenosí :zvraci:
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Mike píše:čili to, že jsem si dosud pochvaloval, že se jezdí obousměrně 100 tak prdlajs...
asi ten plastovej policajt před Počernicemi neměl ten správný efekt
a to tak krásně funguje i nájezd od Jiren, kde kolikrát kamion nebo bus bliknou, ať jedu, že stejně do tý šikany budou brzdit

bylo to moc svobodných rozhodnutí nezávislých na zákonech a to se tady holt nenosí :zvraci:
Ale houby - zrovna dneska jsem byl svědkem "téměř nehody" - kamiony v pravém jedou +/- 80, osobáky v levém +/- 95 a z toho pravého začne odbočovat náklaďák do stavby. Před tím ale musí téměř zastavit, takže kamiony zastavují též, spěchavci se cpu "hlava nehlava" do levého a ten téměř zastavuje následně také. A vzhledem k tomu, že se tam neměří, tak pro některé řidiče je MPR jen "kus plechu". Ten co, to valil přes 100 byl docela překvapenej a měl co dělat, aby to do těch před sebou při tom špuntu nenarval. Naštěstí to zvládl, jinak tam stojím ještě teď.
Těch 8 km rychlostí 80 km/h nikoho nezabije. Proti 100 se jedná o zpoždění cca 1,5 minuty. Následně prostojíte na ŠR nebo na VR násobně víc.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Majkii »

Nájezd vozidla stavby je vidět třeba zde: https://youtu.be/HdaBNNC7qX0?t=41
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

jestli je to 1,5min denně....
až se to rozkřikne - že se tam měří - tak to do sebe naperou, protože každej bude koukat jestli náhodou nejede 82kmh...
( to že je to v reálu 76kmh :zvraci: )

ráno ještě nic, odpoledne už jsem tam stožár viděl
ale zdálo se mi, že je jen v úseku směrem na Prahu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od krtek700 »

Majkii píše:Nájezd vozidla stavby je vidět třeba zde: https://youtu.be/HdaBNNC7qX0?t=41
Tak to je jiný odborník. Docela by mě zajímalo, jestli takhle vyjíždí pokaždé, nebo ho už napadlo si trochu lépe najet :)
Z Prahy to také být nemá. Nejsou tam výjezdy že stavby.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Sosa »

Mike píše:jestli je to 1,5min denně....
až se to rozkřikne - že se tam měří - tak to do sebe naperou, protože každej bude koukat jestli náhodou nejede 82kmh...
( to že je to v reálu 76kmh :zvraci: )

ráno ještě nic, odpoledne už jsem tam stožár viděl
ale zdálo se mi, že je jen v úseku směrem na Prahu
Dopadne to jak na D1, kde se pár úseků měřilo, v poho levým 85 tacho a předjedete celou kolonu vpravo jedoucí 76.
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Mám dotaz:
Na začátku omezení ve směru do Prahy jsou jasně vidět kamery a je tam upozornění na měření rychlosti. Nic dalšího jsem ale již nikde nenašel (poctivě jsem hledal 3 dny po sobě, zda jsem něco nepřehlédl). Takže ten dotaz zní: jedná se o bodové měření na začátku omezení, nebo úsekové měření se skrytým koncem?
Jak to má fungovat?
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od mapman »

Konec by měl být na mýtné bráně:
https://mapy.cz/letecka?x=14.6264313&y= ... itch=0.037
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lynx »

Je nějáký (úřední) vývoj směrem k tomu, co je v názvu tohoto tématu - tedy aby byla tato dálnice 3+3 ? Probíhají nějáké úřední procesy, které k tomu směřují ?
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od hh »

Ano, dle EIA vyšly nové PHS a odvodnění, dělá se na DÚR.
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

mapman píše:Konec by měl být na mýtné bráně:
https://mapy.cz/letecka?x=14.6264313&y= ... itch=0.037
mapmane, omlouvám se, že prudím, ale mohl by jsi tu mýtnou bránu hodit např. na mapy.cz ? Jistě nebudu sám, komu uděláš radost. díky
Japao Joe
Příspěvky: 1040
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Japao Joe »

A ten odkaz na mapy.cz nestačí?
Odpovědět

Zpět na „D11“