I/57 Semetín – Bystřička
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Most sice zůstane ale jen pro nemotorovou dopravu, jestli to správně chápu...
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 19.9.2009 19:28:48
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Dle nového letáku https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/348 ... stavba.pdf došlo ke zrušení mostu od MÚK Ratiboř východně přes železniční trať. Toto fakt nechápu, na hlavní 2kolejné el . trati ponechají úrovňový přejezd (už i Slováci modernizují žel. koridory výhradně mimoúrovňově, nám jedna Studénka nestačí..) a přitom kousek dál se dělá estakáda Jablůnka-Pržno. I pozemky na to už byly vykoupeny a ŘSD "šetří" hlava mi to nebere
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Ale tam žádný most nikdy nebyl.
Estakáda se dělat nebude, místo ni bude přeložka silnice III. třídy po levém břehu Bečvy od II/437. Stávající most přes Bečvu na Pržno-Jablunka bude opraven.
Na severním konci u Bystřičky se rovněž most přes železniční trať na stávající I/57 stavět nebude.
Tyto změny nejsou v letáku zahrnuty.
Estakáda se dělat nebude, místo ni bude přeložka silnice III. třídy po levém břehu Bečvy od II/437. Stávající most přes Bečvu na Pržno-Jablunka bude opraven.
Na severním konci u Bystřičky se rovněž most přes železniční trať na stávající I/57 stavět nebude.
Tyto změny nejsou v letáku zahrnuty.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 19.9.2009 19:28:48
Re: I/57 Semetín – Bystřička
No myslím, že jsem přemostění v některém z předchozích letáků viděl, odpovídá tomu i územní plán Jablůnkyhttp://www.jablunka.cz/e_download.php?f ... BDkres.pdf a stav vykoupených pozemků, které zde přidával Jirka
Každopádně tak jako tak to je velká škoda, že se u hlavních tratí a nových staveb neřeší rušení úrovňových přejezdů.
Každopádně tak jako tak to je velká škoda, že se u hlavních tratí a nových staveb neřeší rušení úrovňových přejezdů.
- Přílohy
-
- Jablunka.JPG (32.58 KiB) Zobrazeno 20050 x
Re: I/57 Semetín – Bystřička
A nebude to už náhodou akce SŽDC?
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/57 Semetín – Bystřička
FlakY` píše:A nebude to už náhodou akce SŽDC?
V době výstavby 1. etapy Semetín - Bystřička (tuším rok 2005) na předchůdci zdejšího fóra zde odpovídal k nerealizaci mostu tehdejší mluvčí ŘSD Ing. Hoření. (budu lovit z paměti)Lenny píše:Ale tam žádný most nikdy nebyl.
Estakáda se dělat nebude, místo ni bude přeložka silnice III. třídy po levém břehu Bečvy od II/437. Stávající most přes Bečvu na Pržno-Jablunka bude opraven.
Na severním konci u Bystřičky se rovněž most přes železniční trať na stávající I/57 stavět nebude.
Tyto změny nejsou v letáku zahrnuty.
Most a přeložka před nádražím v Jablůnce byla součástí této etapy, ale na začátku výstavby byli vyškrtnuti z důvodu prvotního nesouhlasu SŽDC. Stavbou bylo dotčeno zhlaví stanice směr Vsetín a muselo by dojít k drobnému osovému posunu jedné z traťových kolejí a vyhýbek.
Dále si pamatuji, že zastupitelé Jablůnky byli tehdejším rozhodnutím o nerealizaci zaskočeni. Na dotaz zastupitelů u SŽDC jim bylo odpovězeno, ony úpravy na zhlaví nebyly nijak složité a kdyby ŘSD na přeložce trvalo, tak by SŽDC nakonec souhlasilo...
Očekával jsem, že přeložka bude realizována s druhou etapou. A proč jí neobsahuje, je mi záhadou.
Mapman, autor letáků, by mohl mít info, když přeložku v letáku překresloval...?
Ještě v roce 2009 nás poláci obdivovali za rozsah a kvalitu našich silnic a dálnic. (rezonující osobní vzpomínka ze stavby mostu přes Odru na obchvatu Wrocławi)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Mapman a autor letáků? To opravdu už dlouho ne, tak od roku 2011 jsem k žádnému autorsky nepřispěl...
Podrobné informace budou mít u projektantů nebo na ŘSD ve Zlíně...
Podrobné informace budou mít u projektantů nebo na ŘSD ve Zlíně...
Re: I/57 Semetín – Bystřička
To je jednoduché, neboť stojí více peněz než současná v projektech.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Levnější je, ale jako argument neobstojí. To rovnou můžeme stavět úrovňové křižovatky na čtyřpruhu, jako v minulém století bratři poláci. Ušetří se na mostech a rampách . Navíc v trase je už dávno vykoupeno a výkupy stály nějáké peníze. Prostě velká škoda...Lenny píše:To je jednoduché, neboť stojí více peněz než současná v projektech.
Pánové,
zapátral jsem ve svém archivu a našel ÚR z roku 2000 na stavbu v původním provedení. Zvýraznil jsem stavební objekty, které se vztahují k přeložce cesty II/437 Ratiboř-Jablůnka v prostoru přednádraži a mostem na vsetínském zhlaví žst Jablůnka v žkm 37,982.
- Přílohy
-
- SKM_C30819031317390_0001.jpg (176.94 KiB) Zobrazeno 19110 x
-
- SKM_C30819031317390_0002.jpg (97.89 KiB) Zobrazeno 19110 x
Ještě v roce 2009 nás poláci obdivovali za rozsah a kvalitu našich silnic a dálnic. (rezonující osobní vzpomínka ze stavby mostu přes Odru na obchvatu Wrocławi)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Otazníku, děkuji za odkaz. Ve Fotkách článku se zmiňuje "Studie proveditelnosti trati Hor.L. Hr. na Mor." Vyhledal jsem ji a v podrobných situacích jsem našel zakreslenou zmiňovanou přeložku silnice s mostem přes trať v Jablůnce - kresleno šedou (studie počítá se zrušením žel. přejezdu). viz výřez.
Odkaz ke stáhnutí studie kpl: https://zakazky.szdc.cz/contract_display_2077.html
- Přílohy
-
- situace Jablůnka.jpg (355.73 KiB) Zobrazeno 18901 x
Ještě v roce 2009 nás poláci obdivovali za rozsah a kvalitu našich silnic a dálnic. (rezonující osobní vzpomínka ze stavby mostu přes Odru na obchvatu Wrocławi)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
ještě půdorys vč. záborů (pozemkové úpravy se drobně liší se proti UR)
- Přílohy
-
- půdorys Jablůnka.jpg (417.52 KiB) Zobrazeno 18843 x
Ještě v roce 2009 nás poláci obdivovali za rozsah a kvalitu našich silnic a dálnic. (rezonující osobní vzpomínka ze stavby mostu přes Odru na obchvatu Wrocławi)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Za poslední rok se u pozemků ŘSD pro tuto stavbu neudála ani jedna změna.
plné rozlišení:
stav k 11.2.2018 = 30.3.2019
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 28.2.2015
náhled:
plné rozlišení:
stav k 11.2.2018 = 30.3.2019
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 28.2.2015
náhled:
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Dnes probíhalo čištění příkopů na čtyřpruhu. Doprava stažena do jednoho pruhu a rychlost omezena na 30 km/h!!!! Trochu mimo
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Ale to je přece jenom "jednička", zakže správně. Další důvod proč to povýšit na SMV (snad po dostavbě do Bystřičky).
Ale obecně, jak se zvyšuje rozkopanost republiky (zaplaťpámbu za ty opravy), tak mě začíná srát formalismus při stanovení DIO. O pár kilometrů dál na obchvatu D. Životic je ta 30 na 7km !!!, ať na té stavbě někdo je nebo není. Samozřejmě to nikdo s vyjímkou přejezdu mostních závěrů nedodržuje. U tak dlouhých oprav by stálo mít dva režimy DIO (at work/day off)
Ale obecně, jak se zvyšuje rozkopanost republiky (zaplaťpámbu za ty opravy), tak mě začíná srát formalismus při stanovení DIO. O pár kilometrů dál na obchvatu D. Životic je ta 30 na 7km !!!, ať na té stavbě někdo je nebo není. Samozřejmě to nikdo s vyjímkou přejezdu mostních závěrů nedodržuje. U tak dlouhých oprav by stálo mít dva režimy DIO (at work/day off)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/57 Semetín – Bystřička
[sarkasmus]To jsou nejméně 4 papíry a jeden štepml navíc, ještě by to značení musel někdo po konci šichty otáčet a to by stavbu nechutně prodražilo minimálně o 10 tis. Kč bez DPH. Takže vůbec, navíc je to jen 7 km a 30km/h a 50km/h není takový rozdíl, je to jako 130 vs 150, pár minutek, to ještě nikoho nezabilo, nepočítám-li ty s infarktem v sanitce. [/sarkasmus]
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Ale naštěstí tam s mikrovlnkou nikdo nestojí, takže 30 tam jezdí jenom cyklisti...
Re: I/57 Semetín – Bystřička
30 tam jezdí jenom POMALEJŠÍ CYKLISTI....
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Dnes nějaký blázen tam 30 km jel. Dělali druhou polovinu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
https://mestovsetin.cz/assets/File.ashx ... nty=535745
Prodloužení do 10.05.2021 dobu platnosti územního rozhodnutí o umístění stavby "Silnice I/57 Semetín - Bystřička 2. stavba - Napojení Pržna".
Jako důvod žádosti žadatel uvedl časovou náročnost vypracování dokumentace pro stavební povolení a s tím zajištění potřebných stanovisek pro podání žádosti o vydání stavebního povolení v době platnosti rozhodnutí o umístění stavby.
Prodloužení do 10.05.2021 dobu platnosti územního rozhodnutí o umístění stavby "Silnice I/57 Semetín - Bystřička 2. stavba - Napojení Pržna".
Jako důvod žádosti žadatel uvedl časovou náročnost vypracování dokumentace pro stavební povolení a s tím zajištění potřebných stanovisek pro podání žádosti o vydání stavebního povolení v době platnosti rozhodnutí o umístění stavby.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele: