[D10] Opravy a údržba
Re: [D10] Opravy a údržba
Koukám, že dnes je to zase zdařilé:
- Přílohy
-
- d10-20190624.JPG (79.52 KiB) Zobrazeno 7384 x
Království a půl princezny za 511.
Re: [D10] Opravy a údržba
U exitu Radonice se srazilo sedm aut - šest osobních a jedno nákladní. Původní informace uváděly devět aut.
„Při kolizi nebyl nikdo zraněn,“ řekla policejní mluvčí Eva Hašlová.
Jedno z vozidel se podle prvních informací ocitlo mimo vozovku. „Zkouška na alkohol byla u všech řidičů negativní,“ dodala mluvčí.
Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/hroma ... zpravy_alh
...a ja dodam, ze by stejne dopadla i zkouska na mozek. Obcas tam v tenhle cas jezdim a to co vidim mne utvrzuje v presvedceni, ze MHD jezdi min lidi, nez by melo.
„Při kolizi nebyl nikdo zraněn,“ řekla policejní mluvčí Eva Hašlová.
Jedno z vozidel se podle prvních informací ocitlo mimo vozovku. „Zkouška na alkohol byla u všech řidičů negativní,“ dodala mluvčí.
Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/hroma ... zpravy_alh
...a ja dodam, ze by stejne dopadla i zkouska na mozek. Obcas tam v tenhle cas jezdim a to co vidim mne utvrzuje v presvedceni, ze MHD jezdi min lidi, nez by melo.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: [D10] Opravy a údržba
Tak tam je to blbý. Krátkej připojovák směrem na Prahu. Stačí jeden, co to pošle z připojováku "nečekaně" do pravého (který jede tak 60-70). Ten v pravém se lekne, strhne do levýho (co jede 100-110 - v ranní špičce se rychleji nejezdí) a hned je vymalováno.
Chyba je pak na všech místech - ten co se nedovedl zařadit z připojováku, na tom, co to strhnul do levého, často i na tom vlevo, že nepředvídal (a ti za ním nedodržovali bezpečnou vzdálenost).
Chyba je pak na všech místech - ten co se nedovedl zařadit z připojováku, na tom, co to strhnul do levého, často i na tom vlevo, že nepředvídal (a ti za ním nedodržovali bezpečnou vzdálenost).
Re: [D10] Opravy a údržba
Nevim, jak ve spicce, ale v 6:30 se okolo exitu 3 neda jet rychleji nez 100, dneska jsme jeli krasnych 70 km/h. Casto se setkavam s tim, ze na dalnici najizdi nakladak a za nim osobak, ktery, protoze nechce byt zdrzovan, to soupne z pripojovaku do leveho. Je to casta praxe, nastesti ne kazdodenni...
Chyba ale neni v delce pripojovaku. Od benzinky MOL je pripojovak dlouhy jak Lovosice a stejne to tam nekteri profesionalove za volantem nakladaku poslou ve 40 km/h hned, jak zacne prerusovana cara...
Chyba ale neni v delce pripojovaku. Od benzinky MOL je pripojovak dlouhy jak Lovosice a stejne to tam nekteri profesionalove za volantem nakladaku poslou ve 40 km/h hned, jak zacne prerusovana cara...
Re: [D10] Opravy a údržba
Podobne je to i na najezdu z D0 na D10/Vysocanskou radialu smer centrum. Dlouhy pripojovak a 2/3 tocvolantu s kamionem to okamzite posilaji do praveho a v levem je na te stovce miji kolona zavodniku, ktera tam ma aspon 130. Ten had osobaku, ktere si kamion pritahne z te 270 stupnove zatacky to pak bud posila do leveho mezi ty strelce nebo ho podjizdi pripojovakem...
Re: [D10] Opravy a údržba
Vyuziti pripojovaciho pruhu neni podjizdeni, ale dodrzeni pravidel silnicniho provozu, kdy ridic pouzije pripojovaci pruh k tomu, aby nabral dostatecnou rychlost k pripojeni se. Kdyby se radil jako ten "tocvolant" pred nim, tak by tomu nepomohl, stejne tak nedava smysl jet pomalu pripojovakem v zakrytu nakladaku...mts píše:...ho podjizdi pripojovakem...
Re: [D10] Opravy a údržba
ja to delam taky tak. jen jednou jsem se zapotil kdyz na konci pripojovaku parkoval dalsi tocvolant s navesovou soupravou...
Re: [D10] Opravy a údržba
Ani mne neprekvapuje, ze nejsem na te MOLce s podobnu zkusenosti sam. Za jednim takovym jsem stihl dobrzdit z cca 100 na 40, pockat, az nas predjedou auta v levem, zrychlit, predjet ho, zaradit se zpet a tepve pak po nejake chvili skoncil onen pripojovak. Opravdu si myslim, ze by se na vlastnictvi RP nemelo nahlizet jako na pravo...
Re: [D10] Opravy a údržba
Problem neni v tom, ze je na ridicak "pravo", ale v obsahu autoskoly. Pokud delate autoskolu na mensim meste, kde neni v okoli zadna dalnice, kam by se dalo dojet za 30 minut, tak proste si nikdy nevyzkousite, jak se chovat a nikdo vam to nerekne... Sam jsem delal autoskolu v Nymburce, na D11 je to 25 minut a stejne jedina prilezitost, kdy v autoskole zrychlit nad 50 km/h bylo pri jedne lekci, kdy jsme jeli do Podebrad...
Re: [D10] Opravy a údržba
Problém nastal ve zúžení. Plán je až do Boleslavi udělat 6 pruhů. Opravy by se měli dělat tak, aby se rovnou rozšiřovala dálnice. Například u Předměřic nejde jen o vrchní vrstvu, ale díra byla půl metrů hluboká. Nyní se jezdí jen v režimu 2+1/0 a vznikají kolony. Pokud by se rozšířilo o pruh, nemuselo by se dělat nadvakrát 2+1/1 a potom 2+1/0, ale oprava by mohla být rychlejší.
Nicméně zatím jsou pouze plány ani jsem neviděl EIA, natož výkupy pozemků.
Nejhorší část dálnice je mezi Mnichovým Hradištěm a Příšovicemi. V pravém pruhu je to v některých místech kličkování mezi dírami.
Nicméně zatím jsou pouze plány ani jsem neviděl EIA, natož výkupy pozemků.
Nejhorší část dálnice je mezi Mnichovým Hradištěm a Příšovicemi. V pravém pruhu je to v některých místech kličkování mezi dírami.
Re: [D10] Opravy a údržba
To, ze vas jednou vezmou na dalnici z vas ridice neudela. Tohle je uplne obycejna hloupost a bezohlednost. Pak by autoskoly mohly taky vykladat, ze ridic v aute a jizdy nesmi studovat projektovou dokumentaci (taky uz jsem videl). Psani SMS dtto (bezna cinnost v rannich spickach). Viseni na narazniku ve 100+ , zmena pruhu bez pouziti zrcatek a blinkru. Tohle vsechno plus to, co uz tu padlo, to je ranni D10. Jsem rad, ze tam nemusim pravidelne.
Re: [D10] Opravy a údržba
Problem je hlubsi, řekl bych. Lidska hloupost je nekonecna a ne každý ma na rizeni talent. Mam teorii tretin. Jedna tretina ridicu ma problém udrzet auto i v primem smeru za jasneho dne. Jedna tretina se sice bezpecne dopravi z bodu A do bodu B ale nejaka nepredvidatelna situace nebo komplikovanejsi parkovani uz muze byt nad jejich sily. A poslední tretina ma k rizeni talent a bavi je a jsou schopni zvládat i velmi krizove situace. Ale ridicak samozrejme dostanou všichni. A podle toho to na tech silnicich vypada. Plus ceska nevule dodržovat jakekoliv zákony nebo predpisy…
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D10] Opravy a údržba
Super, takze Radonice LS zacnou hned pristi tyden, po otevreni te PS?
Re: [D10] Opravy a údržba
A byl již vybrán zhotovitel? Na Tenderareně je stav "neukončeno"
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=218335
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=218335
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D10] Opravy a údržba
To se asi nevylucuje, ne? Na te mapce, co jsem dal do sousedniho vlakna, je dokonce u Radonic zacatek cerven, ale to beru jako takovou 'normalni nepresnost':o) Ale ta smlouva je fakt divna.
Re: [D10] Opravy a údržba
Tak u Brandýsa i u Benátek se jezdí ve směru na MB již bez omezení (mimo "80" okolo neuzavřených přejezdů SDP). Ve směru na Prahu zbývá odstranit mobilní svodidla.
Zatím jsem projel jen etapu 2 Radonice - Brandýs (cca km 7.5 - 10) a musím říct, že oproti loňské etapě 1 (cca 3 - 7.5) je ta "houpavost" podstatně lepší . Ikdyž bylo opět prováděno po polovinách.
Zatím jsem projel jen etapu 2 Radonice - Brandýs (cca km 7.5 - 10) a musím říct, že oproti loňské etapě 1 (cca 3 - 7.5) je ta "houpavost" podstatně lepší . Ikdyž bylo opět prováděno po polovinách.
Re: [D10] Opravy a údržba
Tato akce už má přesný termín: 8. 7. 2019 - 13. 10. 2019Majkii píše:Já bych tedy spíše očekával, že co nevidět začne D10 PS Hlavenec - Tuřice, oprava vozovky, na to už smlouva je.
Re: [D10] Opravy a údržba
Podle stanovení PÚP pro tuto akci by se mělo začít s montáží DIO 12.7. Ale jsou tam v datech očividné překlepy, tak nevím, jak moc tomu věřit. Bude se dělat celých 6 kilometrů najednou, to je myslím za ty poslední 2 roky nejdelší souvislé omezení.
Po realizaci této akce bude tedy v říjnu nový povrch směrem z Prahy na souvislých 25 kilometrech dálnice (km 3 -28)
Po realizaci této akce bude tedy v říjnu nový povrch směrem z Prahy na souvislých 25 kilometrech dálnice (km 3 -28)
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D10] Opravy a údržba
A byla vypsána soutěž na další úsek, tentokrát trochu severněji: D10 LS Svijany - Mn. Hradiště oprava vozovky a mosty 10-034..1 a ..2. Je to kilometráž 65,7-58,0 a mosty v obou směrech. Předpokládaná cena 152 MKč. Dle přehledu akcí na webu ŘSD se to chce stihnout ještě letos. No to jsem zvědav...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D10] Opravy a údržba
Včera vpodvečer tam po DIO nebylo ani památky, takže asi platí toho 12.7., co?Majkii píše:Podle stanovení PÚP pro tuto akci by se mělo začít s montáží DIO 12.7. Ale jsou tam v datech očividné překlepy, tak nevím, jak moc tomu věřit. Bude se dělat celých 6 kilometrů najednou, to je myslím za ty poslední 2 roky nejdelší souvislé omezení.
Po realizaci této akce bude tedy v říjnu nový povrch směrem z Prahy na souvislých 25 kilometrech dálnice (km 3 -28)
Ještě dotaz k tomu úseku Svémyslice-Brandýs - proč tam jsou po levé straně ty patníky? Všude jinde (myšleno i na těch nově opravených úsecích) jsou až nasazené na svodidlech, tady jsou jak u nějaké jedničky hned vlevo od levého pruhu...má to nějaký hlubší význam/důvod?
Re: [D10] Opravy a údržba
DIO (OŽK km 14-21) se chystá již od pondělka (zatím jen svislé DZ a je otočené). Naplno se to rozběhne asi o/po víkendu.1975 píše:Včera vpodvečer tam po DIO nebylo ani památky, takže asi platí toho 12.7., co?
Ještě dotaz k tomu úseku Svémyslice-Brandýs - proč tam jsou po levé straně ty patníky? Všude jinde (myšleno i na těch nově opravených úsecích) jsou až nasazené na svodidlech, tady jsou jak u nějaké jedničky hned vlevo od levého pruhu...má to nějaký hlubší význam/důvod?
#patníky ... hádám je to kvůli velké vzdálenosti mezi svodidlem a hranou komunikace. Z nějakého důvodu jsou svodidla v tomto úseku prakticky "nalepena" na levý jízdní pás (směr Praha).
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D10] Opravy a údržba
Dík.
K D10 LS Radonice-Svémyslice mi napsala "vedoucí skupiny veřejné zakázky
Ekonomický úsek Správa Praha":
Dobrý den.
K níže uvedenému Vám sdělujeme, že zadávací řízení doposud nebylo ukončeno a tudíž Vám nemůžeme sdělit bližší informace k této zakázce.
Všechny informace jsou volně dostupné na profilu zadavatele.
Kde samozřejmě není nic než to, že to je neukončené (i když vypsané už v únoru).
Tak někdy. Snad.
K D10 LS Radonice-Svémyslice mi napsala "vedoucí skupiny veřejné zakázky
Ekonomický úsek Správa Praha":
Dobrý den.
K níže uvedenému Vám sdělujeme, že zadávací řízení doposud nebylo ukončeno a tudíž Vám nemůžeme sdělit bližší informace k této zakázce.
Všechny informace jsou volně dostupné na profilu zadavatele.
Kde samozřejmě není nic než to, že to je neukončené (i když vypsané už v únoru).
Tak někdy. Snad.