mapman píše:Protože víc než 90 může být jen na směrově dělené silnici, viz příslušný paragraf zákona č. 361/2000 Sb.
Aha tak to nic, díky
škoda, když to bude takováhle krásná široká a hlavně převážně rovná S11,5.
Každopádně ještě k těm úpravám .. docela čumím kolik peněz se sem hodlá narvat a nejsou to dokonce žádné plány okolo roku 2025 nebo 2030 jak máme ve zbytku jihomoravského kraje. Naproti tomu silnice smrti I/43, po které jezdí všude 2 krát více aut, se dočká úprav za pár set milionů, nejhorší smrtelná křižovatka se nevyřeší vůbec, dálnice v nedohlednu a i když by byla už dnes, tak na stávající silnici zůstává o hromadu tisíc aut více, než zde na I/53. Říkám si, jestli je to tím, že chtějí mít "vizitku" pro Rakušáky nebo fakt jinak nevím, jak si to vysvětlit, že zde vznikne tolik MÚK (samozřejmě díky za to
) a naproti tomu I/43 bude po úpravách stále S9,5 bez jediné MÚK. Úsek od Lipůvky na Brno nepočítám, tam jsou intenzity 24 000/24 h, tam měly MÚK a 4-pruh stát před 10 lety.