1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ano, tohle všechno platí, na konci srpna se dodělá ten zbytek navazující na opravu levého pásu.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Co jsem tak dneska rychle proletěl směr Praha přišel mi most blíže u Prahy(u Horních Počernic) již pokryt asfaltem a zrovna betonovali něco na hraně. To by mi přijde už jako finální fáze. Druhý (Šestajovice) je podle mě více nedodělaný, ale zase je to skoro jen 1 deska, nic velkého.MPMP píše:Platí. Ono se to nezdá, ale na většině trasy je zatím pouze podkladový asfalt. Ještě zbývá dokončit dva mosty, podklad pro středová svodidla, středová betonová svodidla, jejich zásyp, ocelová svodidla po stranách, SDZ, obrus, VDZ a kolaudace.
To se stihne tak "akorát". Odhaduji max. urychlení 1 týden.
Kolik vrstev asfaltu se tedy pokládá, jestli si pamatuji z minulého roku, tak tam byly jen ty 3, které jsou už na naprosté většině trasy. Pokládá se nyní jen na úseku 2,8-5,8(Beranka-most Šestajovice), kde jsou již 2 vrstvy.
Já bych si tipl, že by to šlo dodělat o dost dříve, než o 1 týden, ale bude záležet na Skansce, jak má práce rozvržené.
PS.: Všiml jsem si, že momentálně jsou na stavbě prakticky jen nákladní vozidla přímo Skansky, což byl před pár týdny velmi výjimečný úkaz. Díky tomu jsem si všiml, že probíhá odvoz zeminy z hromady na exitu Jirny kamiony Skansky, tak jsem zvědav, jestli to do konce stavby zmizí celé .
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Opravdu na konci červnamapman píše:Společná rampa ve směru od HK na 510 sever/jih se bude po polovinách opravovat až na konci června a chystá se kvůli tomu provizorní přejezd SDP na západní straně křižovatky a provizorní otáčení jednoho z pruhů od HK do rampy vedoucí z nákupní zóny.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ne, pardon, to je překlep, má být "na konci srpna" jak jsem psal v jiném příspěvku. Práce skončí pravděpodobně až v září... Hlavní trasa ale bude plně v provozu už 21. srpna.Majkii píše:Opravdu na konci červnamapman píše:Společná rampa ve směru od HK na 510 sever/jih se bude po polovinách opravovat až na konci června a chystá se kvůli tomu provizorní přejezd SDP na západní straně křižovatky a provizorní otáčení jednoho z pruhů od HK do rampy vedoucí z nákupní zóny.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Příspěvky týkající se modernizace MÚK Olomoucká (D0xD11) byly přesunuty do tématu Pražský okruh 510 Běchovice - Satalice.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Waze v tomto (jako ve většině ostatních uzavírek) pouze přebral info z JSDI.
Původně byl konec uzavírky naplánovaný 8.7. večer, aby pak pár hodin před koncem přišlo prodloužení do 10.7. a dnes ráno pak ukončení.
Původně byl konec uzavírky naplánovaný 8.7. večer, aby pak pár hodin před koncem přišlo prodloužení do 10.7. a dnes ráno pak ukončení.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dnes projeto, všechny fáze zdá se hotovy, pracuje už se jen na samotné D11 a pak zbývá to zakončení, které proběhne v srpnu...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak po víkendu už jsou pravděpodobně betonová svodidla po celé délce úseku. Z dálnice mizí Toi Toiky, takže už moc práce nezbývá. Most u Xaverova vypadá při průjezdu skoro hotový, už je osazeno i zábradlí. Pod mostem u Šestajovic skončila poslední uzavírka, takže zbývají jen "menší" práce.
Někdo se tady vyptával na víka od kanálu, tak v zářezu Počernic jsou víka vidět, ale pokud se nepletu, tak na zbytku jsou zasypány. + Ještě přikládám svůj dotaz, k čemu slouží ty díry v asfaltu? To v zářezu budou rozmrazovače, nebo je to nějaká sonda na průzkum kvality, nebo jsem úplně mimo?
Asi před týdnem jsem se vydal okolo po posekaném poli a odpočívka vypadá dobře(uvědomil jsem si, že jsem na ní nikdy v životě nebyl, takže nemůžu srovnávat, ale co jsem koukal na mapy, tak to pítko tam je stejné, asi nějaký umělecký počin ).
Most je focen ve stejný den.
Někdo se tady vyptával na víka od kanálu, tak v zářezu Počernic jsou víka vidět, ale pokud se nepletu, tak na zbytku jsou zasypány. + Ještě přikládám svůj dotaz, k čemu slouží ty díry v asfaltu? To v zářezu budou rozmrazovače, nebo je to nějaká sonda na průzkum kvality, nebo jsem úplně mimo?
Asi před týdnem jsem se vydal okolo po posekaném poli a odpočívka vypadá dobře(uvědomil jsem si, že jsem na ní nikdy v životě nebyl, takže nemůžu srovnávat, ale co jsem koukal na mapy, tak to pítko tam je stejné, asi nějaký umělecký počin ).
Most je focen ve stejný den.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ahoj, ta díra v asfaltu je kontrola správného složení konstrukčních vrstev vozovky.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Drobné upřesnění: betonáž svodidel se teprve dokončuje. Zbývá poslední cca 1 - 1,5 km od ČSPH směrem k mostu nad silnicí do Šestajovic. V závěsu za betonáží probíhá zasypávání betonovou drtí.
A dnes bude zahájena pokládka obrusné vrstvy ve směru vzrůstajícího staničení. Finišer postaven na 0. kilometru a při průjezdu se již linul "odér asfaltu".
A dnes bude zahájena pokládka obrusné vrstvy ve směru vzrůstajícího staničení. Finišer postaven na 0. kilometru a při průjezdu se již linul "odér asfaltu".
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
...jsem si to říkal v neděli při průjezdu na kole přes most u Hummer centra, že to ještě jednu vrstvu snese:o) Ale to pořád toho 21.8. vypadá poměrně reálně, ne?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Může mi prosím někdo vysvětlit praktický přínos těch pár desítek metrů neopraveného povrchu mezi nově udělanými rampani na múk D0xD11 a rekonstruovanou částí D11 ve směru HK?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Bude opraveno v druhé polovině srpna při demontáži velké uzavírky. Opravě teď brání převádění dopravy v místě SDP.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nebo to tam mohlo zustat, aby ridici videli rozdil a vic si vážili toho noveho povrchu v opraveném úseku:o)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Funkce pojížděného muzea je na našich cestách poměrně rozšířená, tady ji můžeme klidně vynechat.
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
...prodlužuje se termín? Anebo to jsou nějaké ty dodělávky a jezdit by se mělo už koncem srpna?
Termín realizace: 29. 3. 2019 - 12. 9. 2019
Ale v detailu je zase 21.8. Tak včil mudruj:o)
Termín realizace: 29. 3. 2019 - 12. 9. 2019
Ale v detailu je zase 21.8. Tak včil mudruj:o)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
12.9. je termín pro ty dodělávky v MUK.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Díky. Při průjezdu mi to přišlo, že to převedení je až za tímto úsekem, ale aspoň je vidět, že jsem se víc soustředil na řízení než na toto a viděl jsem to špatně.mapman píše:Bude opraveno v druhé polovině srpna při demontáži velké uzavírky. Opravě teď brání převádění dopravy v místě SDP.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Po dvou dnech od upřesnění MPMPuž stojí finišéry uprostřed Beranky(mají za sebou nějaké 3 kilometry) a betonáž svodidel je asi 10 metrů od mostu u Šestajovic. Před chvílí jsem projížděl (cca 20:30) a u prvního mostu(Xaverov) několik dělníků u druhého mostu(Šestajovice) asi 20 dělníků a řekl bych, že stále probíhala betonáž(asi to chtějí dobetonovat ještě dnes). Takže tempo závratné , do konce týdne bych viděl povrch jako položený.
PS.: Přijde mi to, nebo je ta poslední vrstva(obrus) mnohem více "vonět"? Podle mě je to cítit v mnohem větší vzdálenosti a také mnohem déle po dokončení.
PS.: Přijde mi to, nebo je ta poslední vrstva(obrus) mnohem více "vonět"? Podle mě je to cítit v mnohem větší vzdálenosti a také mnohem déle po dokončení.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nevím, jestli je úplně nový, nebo jen aktualizovaný, ale já leták k rozšíření D11 vidím poprvé :
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/510 ... itneni.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/510 ... itneni.pdf
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Vytáčí mne, když vidím napsané D34, D26,5. Správně je to D 34, D 26,5.
A správně se píše D 11, je to zkratka z Dálnice č. 11.
A správně se píše D 11, je to zkratka z Dálnice č. 11.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
OT: A teď se na to podívejme z estetického hlediska. Je hezčí D11 nebo D 11? Já mám tedy jasno.Lenny píše:Vytáčí mne, když vidím napsané D34, D26,5. Správně je to D 34, D 26,5.
A správně se píše D 11, je to zkratka z Dálnice č. 11.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Necháme hlasovat za mě D11krtek700 píše:OT: A teď se na to podívejme z estetického hlediska. Je hezčí D11 nebo D 11? Já mám tedy jasno.Lenny píše:Vytáčí mne, když vidím napsané D34, D26,5. Správně je to D 34, D 26,5.
A správně se píše D 11, je to zkratka z Dálnice č. 11.