II/611 obchvat Nehvizd
II/611 obchvat Nehvizd
Kdo máte informace o budování obchvatu městysu Nehvizdy na II/611? Podle některých zdrojů už měl být, podle některých měl být včetně nového Exit 11 z D11.
Re: II/611 obchvat Nehvizd
EIA - STC1046 - Obchvat městyse Nehvizdy, komunikace II/611 - Text oznámení záměru:
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... id=STC1046
Trasu obchvatu lze vidět v aktualizovaném územním plánu Nehvizd (1/2007):
http://www.nehvizdy.cz/word/up.pdf
Nehvizdy mají být ze třech světových stran obklíčeny komerčními zónami. Investor těch komerčních zón (ARI stavební s.r.o.) si pochopitelně potřeboval nějakým způsobem získat místní zastupitelstvo, takže přislíbil, že na svoje náklady postaví obchvat Nehvizd a následně ho za symbolickou cenu 20 mil. kč přenechá středočeskému kraji. Už to samozřejmě mělo být dávno hotové, dokonce kraj měl loni (nebo předloni) v rozpočtu položku 20 mil. kč na odkoupení obchvatu.
Stavba je rozdělena na 4 etapy, poroste spolu s komerční zónou:
I. etapa - kruháč na současné I/611 + cca 200 m trasy obchvatu. Tahle etapa byla nedávno dokončena.
II. etapa - propojení I. etapy a ulice Horoušánské (Nehvizdy - Horoušany), délka 1,5 km
III. etapa - dokončené obchvatu včetně kruháče na silnici Záluží - Vyšehořovice, což je mimochodem hlavní "přivaděč" do Čelákovic, délka 2 km.
IV. etapa - MÚK na D11 (v místě křížení D11 se silnicí Záluží - Vyšehořovice, tj km 11,4). Tahle MÚK je už dlouho v UP VUC středočeského regionu, zejména kvůli napojení Čelákovic)
Termín dokončení údajně 12/2011. Ovšem na mě to působí dojmem že se stavět bude jen to co bude potřeba pro komerční zóny a celé to stojí a padá se zájmem o koupi pozemků v KZ. Jak se do toho promítne současná krize těžko říct. V každém případě PZ Nehvizdy se buduje už léta hodně vlažným tempem. Navíc to celé zastřešuje nějaké rodinné s.r.o. (manžel+manželka) se základním jměním 100.000 Kč.
Takže osobně vidím obchvat Nehvizd jako velkou neznámou s nestandardním financováním a zvláštním postupem vzniku....
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... id=STC1046
Trasu obchvatu lze vidět v aktualizovaném územním plánu Nehvizd (1/2007):
http://www.nehvizdy.cz/word/up.pdf
Nehvizdy mají být ze třech světových stran obklíčeny komerčními zónami. Investor těch komerčních zón (ARI stavební s.r.o.) si pochopitelně potřeboval nějakým způsobem získat místní zastupitelstvo, takže přislíbil, že na svoje náklady postaví obchvat Nehvizd a následně ho za symbolickou cenu 20 mil. kč přenechá středočeskému kraji. Už to samozřejmě mělo být dávno hotové, dokonce kraj měl loni (nebo předloni) v rozpočtu položku 20 mil. kč na odkoupení obchvatu.
Stavba je rozdělena na 4 etapy, poroste spolu s komerční zónou:
I. etapa - kruháč na současné I/611 + cca 200 m trasy obchvatu. Tahle etapa byla nedávno dokončena.
II. etapa - propojení I. etapy a ulice Horoušánské (Nehvizdy - Horoušany), délka 1,5 km
III. etapa - dokončené obchvatu včetně kruháče na silnici Záluží - Vyšehořovice, což je mimochodem hlavní "přivaděč" do Čelákovic, délka 2 km.
IV. etapa - MÚK na D11 (v místě křížení D11 se silnicí Záluží - Vyšehořovice, tj km 11,4). Tahle MÚK je už dlouho v UP VUC středočeského regionu, zejména kvůli napojení Čelákovic)
Termín dokončení údajně 12/2011. Ovšem na mě to působí dojmem že se stavět bude jen to co bude potřeba pro komerční zóny a celé to stojí a padá se zájmem o koupi pozemků v KZ. Jak se do toho promítne současná krize těžko říct. V každém případě PZ Nehvizdy se buduje už léta hodně vlažným tempem. Navíc to celé zastřešuje nějaké rodinné s.r.o. (manžel+manželka) se základním jměním 100.000 Kč.
Takže osobně vidím obchvat Nehvizd jako velkou neznámou s nestandardním financováním a zvláštním postupem vzniku....
Re: II/611 obchvat Nehvizd
Koukám, že napojení Čelákovic bude realizováno pomocí revolučního autovlaku... Že by silnice vedla po tělese žel. tratě, až bude hotová přeložka 5. koridoru na Liberec?
Re: II/611 obchvat Nehvizd
Ten revoluční autovlak nebude až tak revoluční. Je tady toho trochu víc, co "dávno stojí" - tzv. obchvat Čelákovic, co vede mezi sídlištěm a "průmyslovou zónou", přeložka trati 231 a pak přivaděč k D11. Přeložka trati udělá místo a ve stávajícím tělese "se postaví" obchvat Záluží a ten přivaděč. Je to vidět v tom ÚP VÚC StČ kraje resp. "Pražského regionu". Momentálně někde vázne výstavba "skládacího kruháku" na II/245 x III/10162. Má být rozebíratelný kvůli tomu, že II/245 se používá pro nadměrné transporty a regulérní kruhák by ty transporty znemožnil.
Re: II/611 obchvat Nehvizd
A jak se s nadměrnými náklady podjíždí na II/245 koleje?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: II/611 obchvat Nehvizd
Zajímavá otázka. Mně se dostalo tohle vysvětlení. Koleje se dají objet od Mochova po II/611 a pak přes ty koleje skrz Záluží. Přesně tudy je v ÚP VÚC kreslená nová trasa II/245. Horší bude podjezd pod R10. Tam by se muselo do Záp (opět je tam vedená nová trasa II/245) a dál na II/101. Pak by ale bylo jednodušší projet po II/611 skrz Nehvizdy a jet do těch Záp rovnou po II/101.
Re: II/611 obchvat Nehvizd
o obchvatu Nehvizd se hovoří opravdu dlouho
loni byl dokončen kruhák před ČeroZem, který je klasicky vyp*čen excentricky k původní II/611, aspoň že je osvětlen, ale i tak přispívá k plynulosti dopravy
celá průmyslová zóna se ale nijak nehýbe, snad jen že v zásypu kanalizace krásně utopili JohnDeera ( asi jezedákovi neřekli, že se to ještě neslehlo )
vytvoření Exitu Vyšehořovice chtějí hlavně Čelákovice a dle mého by tohle pomohlo i Nehvizdům bez obchvatu, protože spousta "tranzitu" je právě do čelákovic a nových "obytných zón" na východním okraji nehvizd
pro čelákovice by byl nejlepší Exit Mochov, ale to by v Mochově asi nepřežili
loni byl dokončen kruhák před ČeroZem, který je klasicky vyp*čen excentricky k původní II/611, aspoň že je osvětlen, ale i tak přispívá k plynulosti dopravy
celá průmyslová zóna se ale nijak nehýbe, snad jen že v zásypu kanalizace krásně utopili JohnDeera ( asi jezedákovi neřekli, že se to ještě neslehlo )
vytvoření Exitu Vyšehořovice chtějí hlavně Čelákovice a dle mého by tohle pomohlo i Nehvizdům bez obchvatu, protože spousta "tranzitu" je právě do čelákovic a nových "obytných zón" na východním okraji nehvizd
pro čelákovice by byl nejlepší Exit Mochov, ale to by v Mochově asi nepřežili
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: II/611 obchvat Nehvizd
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: II/611 obchvat Nehvizd
http://janprazak.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=421839
Sám bych to nenapsal lépe
Křižovatka II/611 s přivaděčem k exitu 8 na D11. Vyfrézovány dopravní stíny a hlavně na všech třech směrech kompletní rejha přes celou silnici, na výjezdu se schodem výšky cca 5 cm.
Už to tam je bez jakékoliv činnosti asi 10 dní. Dokonce ty ostré vyfrézované prahy už nemají ostrou hranu (je to omačkaný od pneumatik), takže pro nějaké napojení se budou muset frézovat znova.
Ale uniká mi smysl těch prahů ... jsem zvědavej co to nakonec bude ... jestli opravdu nějaké zpomalovací hupy (to asi ne, vyfrézovaná vnější strana je ostrá, vnitřní do ztracena), nebo vyvýšený prostor křižovatky ... ale to jsem viděl jen v obytné zóně, ne na křižovatce silnice II. třídy uprostřed polí ... čas ukáže co to bude
Sám bych to nenapsal lépe
Křižovatka II/611 s přivaděčem k exitu 8 na D11. Vyfrézovány dopravní stíny a hlavně na všech třech směrech kompletní rejha přes celou silnici, na výjezdu se schodem výšky cca 5 cm.
Už to tam je bez jakékoliv činnosti asi 10 dní. Dokonce ty ostré vyfrézované prahy už nemají ostrou hranu (je to omačkaný od pneumatik), takže pro nějaké napojení se budou muset frézovat znova.
Ale uniká mi smysl těch prahů ... jsem zvědavej co to nakonec bude ... jestli opravdu nějaké zpomalovací hupy (to asi ne, vyfrézovaná vnější strana je ostrá, vnitřní do ztracena), nebo vyvýšený prostor křižovatky ... ale to jsem viděl jen v obytné zóně, ne na křižovatce silnice II. třídy uprostřed polí ... čas ukáže co to bude
Re: II/611 obchvat Nehvizd
jediná klika je, že tam teď není - a do konce září asi nebude - takový provoz
všichni co potřebují na dálnici z jiren jezdí družstevní a ostatní mají zavřené nehvizdy
takže buď toušení a zápy na R10 nebo břístvím na D11
všichni co potřebují na dálnici z jiren jezdí družstevní a ostatní mají zavřené nehvizdy
takže buď toušení a zápy na R10 nebo břístvím na D11
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: II/611 obchvat Nehvizd
tak nám v termínu dokončili reko úseku Nehvizdy - Mochov
povrch perfektní, okolní prostory také
ovšem každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán, pročež až do konce listopadu budou u Mochova stavět kruháč....
a taková to tam byla hezká křižovatka, které chyběl jen bypas Čelákovice - Nehvizdy
no co už, pár aut se tam rozmlátí, páč byli zvyklí, že "můžou jet" a určitě to přispěje plynulosti provozu
povrch perfektní, okolní prostory také
ovšem každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán, pročež až do konce listopadu budou u Mochova stavět kruháč....
a taková to tam byla hezká křižovatka, které chyběl jen bypas Čelákovice - Nehvizdy
no co už, pár aut se tam rozmlátí, páč byli zvyklí, že "můžou jet" a určitě to přispěje plynulosti provozu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: II/611 obchvat Nehvizd
dnes jsem si všiml, že se Nehvizdy rozrostly směrem na východ
čili kdo přijíždíte ku Praze, značka obce je kousek za křižovatkou, ne jako donedávna až za tím zálivem
čili předpokládám, že jej v brzké době obsadí PaCh a ....
čili kdo přijíždíte ku Praze, značka obce je kousek za křižovatkou, ne jako donedávna až za tím zálivem
čili předpokládám, že jej v brzké době obsadí PaCh a ....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: II/611 obchvat Nehvizd
To souvisí nejspíš se stavbou nové točny autobusů a s dalšíma fázema výstavby šmoulích domečků.
Značky zóny 40 se taky posunuly? A jen je posunuli, nebo je i vyměnili za správné? Teď je začátek zóny 40 a zákaz předjíždění, a konec zóny 40 (tedy začátek a konec zóny si neodpovídá = je to evidentně neplatné)
Značky zóny 40 se taky posunuly? A jen je posunuli, nebo je i vyměnili za správné? Teď je začátek zóny 40 a zákaz předjíždění, a konec zóny 40 (tedy začátek a konec zóny si neodpovídá = je to evidentně neplatné)
Re: II/611 obchvat Nehvizd
ty se neposunuly
a nenapovídat
a nenapovídat
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: II/611 obchvat Nehvizd
II/611 samostatné téma nemá, tak asi sem - vedle Nehvizd, na obchvatu Mochova, je havarijní stav mostu.
II/611 bude v termínu 9. 9. 2019 – 22. 12. 2019 uzavřena a doprava vedena skrz Mochov.
http://193.85.188.109:8083/wab/eud/EudD ... yves=11586
II/611 bude v termínu 9. 9. 2019 – 22. 12. 2019 uzavřena a doprava vedena skrz Mochov.
http://193.85.188.109:8083/wab/eud/EudD ... yves=11586
Re: II/611 obchvat Nehvizd
Nesouvisí to náhodou s (na letošní rok) slibovanou přestavbou na OK?pp21 píše:http://janprazak.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=421839
Sám bych to nenapsal lépe
Křižovatka II/611 s přivaděčem k exitu 8 na D11. Vyfrézovány dopravní stíny a hlavně na všech třech směrech kompletní rejha přes celou silnici, na výjezdu se schodem výšky cca 5 cm.
Už to tam je bez jakékoliv činnosti asi 10 dní. Dokonce ty ostré vyfrézované prahy už nemají ostrou hranu (je to omačkaný od pneumatik), takže pro nějaké napojení se budou muset frézovat znova.
Ale uniká mi smysl těch prahů ... jsem zvědavej co to nakonec bude ... jestli opravdu nějaké zpomalovací hupy (to asi ne, vyfrézovaná vnější strana je ostrá, vnitřní do ztracena), nebo vyvýšený prostor křižovatky ... ale to jsem viděl jen v obytné zóně, ne na křižovatce silnice II. třídy uprostřed polí ... čas ukáže co to bude
Re: II/611 obchvat Nehvizd
dnes jsem projel směry na Nehvizdy a pak i od Mstětic a ničeho - krom po dešti klouzajícího asfaltu, ale to tam je asi 10let - jsem si nevšiml
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: II/611 obchvat Nehvizd
Vždyť ten příspěvek je z roku 2014!MPMP píše: Nesouvisí to náhodou s (na letošní rok) slibovanou přestavbou na OK?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: II/611 obchvat Nehvizd
Developer komerční zóny píše...
http://www.aonyx.cz/?p=1
http://www.aonyx.cz/?p=1
Vzhledem k rozšíření obytné zóny směrem k zóně komerční a plánovanému obchvatu obce Nehvizdy byly se zástupci obce v letošním roce projednávány následující podněty k plánované zástavbě komerční zóny Nehvizdy:
V těsné blízkosti ochraného valu bude snížena výška budov na maximálně 12,5m.
V části KZ u dálnice a plánovaného obchvatu bude snížena výška budov na 10m a bude rozšířena část zeleně oddělující KZ od obytné zóny. Val bude nahrazen protihlukovou stěnou.
Minimalizace budov větších půdorysných rozměrů.
Maximalizace zelených ploch včetně osazení vzrostlé zeleně (stromů) v celé KZ.
Podél jižní části obce, směrem od ulice Horoušanská po úroveň ulice Za Humny KZ realizována nebude
Naše společnost i přes určitou omezující nevýhodnost těchto požadavků tyto plně akceptuje a je připravena o nich se zástupci obce jednat.
Záměrem naší společnosti je výstavba „netypické“ KZ s převahou menších objektů s dostatkem zelených ploch. Preferujeme též investory s dopravou obvyklou, nikoliv intenzivní.
Vzhledem k projednávaným zásadním změnám budeme ke každému projektu přistupovat individuálně.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: II/611 obchvat Nehvizd
Asi sem...
Probíhá frézování silnice II/611 mezi Horníma Počernicema (Sychrovem) a Nehvizdy. Následně pokládka nového povrchu (aktuální teplota je 0°C...), délka omezení cca 4 týdny.
Smlouva viz
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/10714696
Probíhá frézování silnice II/611 mezi Horníma Počernicema (Sychrovem) a Nehvizdy. Následně pokládka nového povrchu (aktuální teplota je 0°C...), délka omezení cca 4 týdny.
Smlouva viz
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/10714696
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: II/611 obchvat Nehvizd
Byla debata s občany o rozvoji městyse Nehvizdy, součástí bylo i představení plánu obchvatu.
https://www.nehvizdy.cz/mestys/udalosti ... 042cs.html
v článku ke stáhnutí prezentace obchvatu s plánem
https://www.nehvizdy.cz/mestys/udalosti ... 042cs.html
v článku ke stáhnutí prezentace obchvatu s plánem
Starosta Vladimír Nekolný představil plán obchvatu Nehvizd, který by měl ulevit přeplněné Pražské. Do konce roku by městys chtěl mít vykoupené veškeré pozemky (zatím je to zhruba 70 procent) a předat kompletní projektovou dokumentaci kraji.
Po budoucím obchvatu by se mělo jezdit maximálně 70kilometrovou rychlostí. Starosta uvedl, že díky obchvatu se bude moci z Pražské stát takzvaná místní komunikace, která pak přejde do správy obce – nebude již problém na ni umístit více semaforů a přechodů.
Re: II/611 obchvat Nehvizd
A také zpomalovacích prahů a jiných retardovaných nesmyslů.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: II/611 obchvat Nehvizd
http://193.85.188.109:8083/wab/eud/EudD ... yves=20506
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA - OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ SPOLEČNÉHO ŘÍZENÍ ... na stavbu „Okružní křižovatka -
Nehvizdy
Je to ten kruháč na východní části obchvatu, kde se obchvat napojuje na II/610 a zároveň na silnici do Záluží a Vyšehořovic.
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA - OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ SPOLEČNÉHO ŘÍZENÍ ... na stavbu „Okružní křižovatka -
Nehvizdy
Je to ten kruháč na východní části obchvatu, kde se obchvat napojuje na II/610 a zároveň na silnici do Záluží a Vyšehořovic.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: II/611 obchvat Nehvizd
Na úředních deskách visí SPOLEČNÉ ROZHODNUTÍ O UMÍSTĚNÍ A POVOLENÍ STAVBY na výše zmíněný kruháč na východním konci obchvatu Nehvizd
https://www.nehvizdy.cz/sprava/uredni-d ... ml?kshow=1
https://www.nehvizdy.cz/sprava/uredni-d ... ml?kshow=1
Stávající průsečná křižovatka se nachází v extravilánu na 11,9 kilometru silnice II/611, kde se
kříží se silnicí III/2455. Projektová dokumentace řeší rekonstrukci současné křižovatky se
změnou na křižovatku okružní. Průměr okružní křižovatky je navržen na 50 m. Přípojné větve
jsou rozšířené dle příslušných norem a budou výškově i šířkově napojeny na pozemní
komunikace podle situace. Na jihozápadní straně vznikne nová, v součtu pátá, větev okružní
křižovatky. Tato větev bude před připravena pro budoucí záměr výstavby komunikace.
Středová plocha okružní křižovatky bude zatravněná do kuželovitého tvaru, dle vzorového
příčného řezu. Pojížděný prstenec ze žulové dlažby je šíři 1,50 m v příčném sklonu 6 %.
Asfaltová vozovka okružního pásu šířky 5,70 m bude jednostranného příčného sklonu 2,50
%. Po obvodu okružního pásu je v projektu navržena nezpevněná krajnice šířky 0,75 m, ve
sklonu 8,0 %. Kolem kruhového objezdu bude vytvořen nezpevněný příkop s minimální
hloubkou příkopu 0,2 m od hranice zemní pláně. Příčný sklon zemní pláně je 3,0 %.
Připojovací větve okružní křižovatky budou mít střechovitý sklon 2,50 %.
Součástí stavby je nové vedení veřejného osvětlení okružního pásu a adaptačních pásem
všech přípojných větví.