I/35 obecně
Re: I/35 obecně
Ta objížďka vlastně povede po "staré" I/35 k přejezdu u nádraží a pak hned vlevo zpět na obchvat Hořic. Problémem budou hlavně závory při kterých se tam budou tvořit dost dlouhé kolony.
Re: I/35 obecně
Budoucí OK v Zámrsku na křížení I/35 a I/17 má pravomocné ÚR: https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/z ... pravy_lati?
Re: I/35 obecně
nechápu smysl bypassu ve směru Holice-Chrudim. Místo toho by myslím byly účelnější 2 pruhy ve směru VM-Chrudim, čili "koleno" s hlavním směrem D35-I/35.
Re: I/35 obecně
Za mě každý bypass dobrý. Asi z důvodu provizorního napojení D35 u tunelu Homole- https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/60/ ... e_myto.pdfNosorožec píše:nechápu smysl bypassu ve směru Holice-Chrudim. Místo toho by myslím byly účelnější 2 pruhy ve směru VM-Chrudim, čili "koleno" s hlavním směrem D35-I/35.
Množství aut které projíždí pravým pruhem ve 2pruhém kruháčí je tak asi 10%. Zbytek se podle mě bojí.
Po vybudování D35 tady bude provoz rapidně nižší.
Re: I/35 obecně
No smysl není z pohledu očekávaných (a asi i současných) intenzit žádný, ale ten bypass je tam už nyní, takže si nejspíš řekli, že je zbytečné ho bourat. Jiné vysvětlení pro to nemám.Nosorožec píše:nechápu smysl bypassu ve směru Holice-Chrudim. Místo toho by myslím byly účelnější 2 pruhy ve směru VM-Chrudim, čili "koleno" s hlavním směrem D35-I/35.
Re: I/35 obecně
Pokud bylo cilem nove svetelne signalizace ve Vysokem Myte privodit dopravni kolaps jeste pred tim, nez se pred branami objevi D35, tak lze tento cil pokladat za uspesne splneny...
Re: I/35 obecně
Na Fb stránky Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě - oficiální stránka se objevily zajímavé fotografie z průběhu výstavby průtahu I/35 městem. Ten tehdejší řídký provoz je nevídaný.
Re: I/35 obecně
A odkaz by nebyl?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 obecně
Najít by to šlo patrně takto: https://www.facebook.com/Region%C3%A1ln ... YqlCv8XcRQLenny píše:A odkaz by nebyl?
Re: I/35 obecně
Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě - facebook
https://1url.cz/wMIXI
https://1url.cz/wMIXI
Re: I/35 obecně
Ja bych smysl toho bypassu nasel. Je urcen pro vsechny ty, kteri to budou u Janovicek otacet, protoze si mysleli, ze tim pravym pruhem se na I/17 od VM taky dostanou... Kazdopadne jsem dost zvedavy na nacasovani tehle stavby, jestli bude driv nez D35 v Ostrove ci nikoli...
Re: I/35 obecně
Jeste me k tomu kruhaci napada, ze se letos upravoval ten na obchvatu Holic, soude podle vysledne podoby kvuli nadmernym nakladum pro smer HK-OL. Ale nemyslim si, ze stavajici podoba tohoto planovaneho umozni prujezd nadmernych nakladu v jinem smeru nez VM-CR a opacne, byt ten puloblouk na strane Zamrsku neni uplne marny.
Re: I/35 obecně
předpokládám, že je v tak katastrofálním stavu, jako ten nedávno testovaný, co udržel 100x víc než měl...++
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/35 obecně
A já předpokládám, že najít někoho, kdo si to vezme na triko, taky nebude jednoduché...
Článek, kde je o tom popsáno něco málo více...
A ještě jeden s fotkami i videem dokumentujícími postup rekonstrukce estakády u Hořic.
Článek, kde je o tom popsáno něco málo více...
A ještě jeden s fotkami i videem dokumentujícími postup rekonstrukce estakády u Hořic.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/35 obecně
Nedej bože aby se ten most u nádraží musel zavřít. Sice by to nebyl kolaps dopravy v HK ale rozhodně by přinesl velké komplikace nejen v tranzitní dopravě, ale i např. v MHD. Tranzit by mohl být veden po okruhu a pak směrován po I/37 do Opatovic a pak po D35...
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/35 obecně
V novém letáku k rozšíření I/35 mezi D11 a OK Plotiště se píše, že:
"V 10/2019 bylo vydáno opět negativní stanovisko Odboru
hlavního architekta."
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/397 ... otiste.pdf
P.S. Kdo porozumí poslednímu odstavci na první dobrou, vyhrává zlatého bludišťáka
"V 10/2019 bylo vydáno opět negativní stanovisko Odboru
hlavního architekta."
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/397 ... otiste.pdf
P.S. Kdo porozumí poslednímu odstavci na první dobrou, vyhrává zlatého bludišťáka
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/35 obecně
Tomáš Němec píše:Tady je ŘSD ve velkém sporu s městem HK, které tuto stavbu nechce a proto se termíny zřejmě odsouvají. Město by naopak uvítalo přímé napojení severní tangenty na D11 v rámci MÚK Plotiště, což by dopravně dávalo daleko větší smysl. Ale ŘSD se tomu z nepochopitelných důvodů brání a místo toho prosazuje tuto stavbu. Takže takový pat...
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/35 obecně
Stanovisko architekta je pro úředníky právně závazné?
Nebo se jen jedná o přenesení zodopovědnosti za rozhodnutí na někoho jiného, než jsem já, úředník?
Nebo se jen jedná o přenesení zodopovědnosti za rozhodnutí na někoho jiného, než jsem já, úředník?
Re: I/35 obecně
dneska !
malovali pruhy na mostě
zip ve stoupání k mostu
most 1+1....
malovali pruhy na mostě
zip ve stoupání k mostu
most 1+1....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/35 obecně
Tak to je snad jedno, že "dneska", když už to tam teď bude 1+1 nafurt. Začalo to už někdy v týdnu.
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2 ... rat-ridici
V budoucnu by tam měly být dva dvoupruhové mosty.
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2 ... rat-ridici
V budoucnu by tam měly být dva dvoupruhové mosty.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/35 obecně
To s tím 4 pruhem od MUK Plotiště k ČKD a se severní tangentou není pravda, resp. minimálně je to hodně zavádějící.theodor less píše:Tomáš Němec píše:Tady je ŘSD ve velkém sporu s městem HK, které tuto stavbu nechce a proto se termíny zřejmě odsouvají. Město by naopak uvítalo přímé napojení severní tangenty na D11 v rámci MÚK Plotiště, což by dopravně dávalo daleko větší smysl. Ale ŘSD se tomu z nepochopitelných důvodů brání a místo toho prosazuje tuto stavbu. Takže takový pat...
Odbor hlavního architekta má problém se zaslepením komunikace do Svobodných Dvorů, 4 pruh samozřejmě chtějí. Za to zaslepení si ale město může samo. Stejně jako za to, že severní tangenta není napojena do MUK Plotiště.
Ale na to je potřeba se trochu vrátit do minulosti.
1) V letech 1996-1997 se rozhodovalo o umístění MUK na D11 u HK, město si v podstatě mohlo říct kde je chce a kolik. Chtěli 2 (MUK Kukleny a Plotiště).
Nutno podotknout, že v té době byla trasa severní tangenty v územním plánu vedena přímo z OK u ČKD směrem na letiště.
2) V roce 2004 se stal primátorem Divíšek, který měl zrestituované pozemky v Plotištích severně od původního koridoru pro severní tangentu. Jelikož měl zájem zhodnotit svoje polnosti prosadil posun trasy směrem na sever, cca. do dnešní stopy.
3) V roce 2008 proběhla studie severní tangenty pro ŘSD. Předchozí studie šli za městem. Jelikož ŘSD mělo ÚR na D1107 a chtělo v r. 2011 stavět, tak městu ani nenabízelo možnost napojení severní tangenty přes průplet do MUK Plotiště severně od ČKD. Na městě to nikoho nenapadlo, takže trasa byla napojena na OK u ČKD jako ve studii města.
Brzy poté přichází ekonomická krize a termíny výstavby dálnic se odsouvají do vzdálené budoucnosti.
4) V roce 2010 zadalo město studii ideového plánu rozvoje města do r. 2050 (něco jako podklad pro nový územní plán). Tam se napojení tangenty severně od ČKD přímo na dálnici objevilo.
5) V letech 2011-2012 v rámci úsporných opatření Víta Bárty bylo rozhodnuto o změne typu MUK Plotiště a mimo jiné i o zrušení MUK Bukovina na D35.
Původně byla MUK Plotiště navržena jako trojlístková s jednou semidirektní rampou od Prahy na Jičín. Napojení Svobodných Dvorů nebylo zaslepeno, ale mostním objektem přecházelo D35 (která měla končit až v OK u ČKD) a pokračovalo souběžnou komunikací na Všestary i s napojení do OK u ČKD.
Nově navržené řešení je ten paskvil co tam teď vzniká (V r. 2046 se předpokládá přes 40k voz. na D11 a cca 25k na D35, směrem k ČKD pak cca 20k, takže to opravdu bude "komfortní řešení"). Došlo k ukončení D35 v OK v rámci MUK Plotiště, s tím, že 4 pruh k ČKD se dostaví později.
V rámci změny UR měl Hradec jedinečnou možnost se ozvat s tím, že požaduje napojení severní tangenty severně od ČKD a mohl navržené řešení odmítnout třeba právě z důvodu zaslepení MK do Svobodných Dvorů. Místo toho vše odsouhlasil.
Takže za vše si může HK sám.
Obecně problémem HK je, že nemá nikoho kdo by se zabýval dopravou. Takže o dopravních stavbách rozhoduje zcela nekompetentě odbor hlavního architekta.
A jelikož DUO Bruna ,Kotas (jako tvůrce UP) mají rádi okružky, cpou je uplně všude. Proto vznikla OK u Koruny, i když město bylo přes komisi pro dopravu varováno, že bez podchodů to nebude fungovat a od PČR dostalo zamítavé stanovisko. Bohužel okružkomanie pokračuje a tak se plánuje dalši nesmyslná OK u Fortny a především na jižní Spojce na Hradubické, kde má být veškerá doprava z HK na PHA, PCE, OL, Brno vedena přes turbo okružní křižovatku jedním pruhem. Původní MUK si město překreslilo ve své poslední studii na OK a ŘSD to zatím převzalo.
Podobně je to i na severní tangentě, kde město více jak rok blokovalo projektování, protože Bruna s Kotasem chtěli u letiště okružku v rámci svého vysněného letištního městského bulváru a odmítali MUK. To že si ho představují na styku průmyslové zóny s obchvatem města o něčem vypovídá. Nakonec naštěstí ustoupili MUK, když se zahloubí pod terén.
Všechny problémy ještě podtrhuje dopravní model města s nesmyslnými vstupními daty, které bijí do očí i naprostého laika. Namátkou lokalita u Nemocnice je ve výhledovém návrhu (do r. 2030) cílem pro 2200 zaměstnanců. Přitom již dnes tam jen ve FN pracuje 4500 lidí a denně tam dojiždí ještě vyšší počet pacientů. O plánovaném kampusu UK pro 3000 studentů ani nemluvě. V lokalitě Aldis, kde dnes dělá cca 600 lidí a po dostavbě ČSOB (max. pro 1000 lidí) zbudou pouze dvě parcely (z toho ta větší pro bytový dům), má pracovat 4400 lidí.
Tyto podivná vstupní data pak mají negativní vliv především na křižovatku Mileta, u které nově přibudou pouze podchody. Přitom vzhledem k vytíženosti směru od Třebše by MUK, na kterou bylo vydané územní rozhodnutí už před lety, dávalo daleko větší smysl.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/35 obecně
To Xyzc: Díky za zajímavé shrnutí historie.
Můj předchozí příspěvek je zavádějící, protože jsem ho nepsal ke čtyřpruhu na Plotišti, ale do vlákna "I/33 obecně" http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 7&start=25, jakožto reakci na stavbu https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/396 ... ejezdu.pdf a její odsouvané termíny.
Až poté theodor less můj příspěvek ocitoval bez dalšího komentáře v tomto vlákně, čímž došlo k nedorozumění.
Můj předchozí příspěvek je zavádějící, protože jsem ho nepsal ke čtyřpruhu na Plotišti, ale do vlákna "I/33 obecně" http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 7&start=25, jakožto reakci na stavbu https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/396 ... ejezdu.pdf a její odsouvané termíny.
Až poté theodor less můj příspěvek ocitoval bez dalšího komentáře v tomto vlákně, čímž došlo k nedorozumění.
Re: I/35 obecně
hezky napsáno
děkujeme za osvětlení
zdá se, že HK je nějaký zakletý
jestliže kdysi byli díky okruhu jedničkou, tak to již promrhali
ale dodnes musí být rádi, že ten okruh mají
děkujeme za osvětlení
zdá se, že HK je nějaký zakletý
jestliže kdysi byli díky okruhu jedničkou, tak to již promrhali
ale dodnes musí být rádi, že ten okruh mají
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit