
Re: I/34 Skála, Věž - obchvat
Mě tedy bohužel přijde, že v některých silnicích první třídy má ŘSD naprostý zmatek a zkreslené plány. I/34 bude spojovat ČB a Hradec i ve výhledech po roce 2040. D3>I/19 (D19)>D1>I/34>I/37. Takže tento úsek prostě bude i do budoucna jeden z takových těch páteřních tahů silnic první třídy, obdobně jako I/20, I/27, I/13, I/16, I/38 apod.
Ještě se naskytuje do budoucna možnost vést tento směr po I/34+I/38 a poté nějak propojit I/38 s Pardubicemi, ale to pochybuju když na I/37 je Chrudim a je to hlavní spojení s D1, I/37 bude také určitě modernizována a zkomfortňována.

Každopádně tato část, by měla být 11,5 zcela určitě, protože je to spojení D1 i s I/38 a ta je opravdu takovým tahem, přes republiku, že bude přestavován na nějakou větší kategorii, buď 3-pruh nebo někdy 4-pruh.