I/34 Skála, Věž - obchvat

České Budějovice (D3) – Třeboň (I/24) – Jindřichův Hradec (I/23) – Pelhřimov (I/19) – Humpolec (D1) Havlíčkův Brod (I/38, I/19) – Ždírec nad Doubravou (I/34) – Svitavy (I/43, I/35)
Odpovědět
Sudr
Příspěvky: 686
Registrován: 22.5.2013 11:01:28

I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od Sudr »

Vzhledem k mnoha náznakům z poslední doby, že se kolem tohoto záměru něco děje, např.: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/soubor/1 ... 001444.pdf , jsem stále zvažoval, zda pro něj založit samostatné vlákno...trochu mě odrazovala především nevíra, že se po téhle silnici někdy svezu. Nicméně teď, když už má i svůj vlastní leták na řsd, je myslím čas na vlastní vlákno zde:

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/502 ... -skala.pdf

Jen pro pořádek, až první verze letáku a termínů bude nahrazena dalšími a dalšími, tak nyní se zatím těšíme na:

vydání ÚR 2021
vydání SP 2023
vyhlášení VŘ 2023
zahájení stavby 2024
uvedení do provozu 2026
Aram96
Příspěvky: 7835
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od Aram96 »

Záměr určitě správný, ovšem s tím, jaké funkce bude tato silnice mezi D1 a HB plnit do budoucna, bych viděl jako jediné správné řešení S11,5 a nic “užšího”. :kladivo: Důležitější jsou na druhou stranu ale určitě MÚK, takže za to :ok:
Sudr
Příspěvky: 686
Registrován: 22.5.2013 11:01:28

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od Sudr »

A jaké funkce bude plnit do budoucna? Je ale fakt, že v kontextu obchvatů a různých přeložek budovaných na i/34 je to exces, myslím že všechno co se budovalo v poslední době bylo 11,5 a to jak za HB (obchvat Česká Bělá), tak mezi PE a ČB. Dokonce i ten most u Květinova je tuším 11,5 (ale nevím, zda se mosty obecně neřeší jinak než zbytek silnice). Na druhou stranu předpokládám, že z něčeho ŘSD vychází a není to jen nahodilé plácnutí... a hlavně: stejně moc nevěřím, že by se to někdy postavilo, takže co už...
Aram96
Příspěvky: 7835
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od Aram96 »

Mě tedy bohužel přijde, že v některých silnicích první třídy má ŘSD naprostý zmatek a zkreslené plány. I/34 bude spojovat ČB a Hradec i ve výhledech po roce 2040. D3>I/19 (D19)>D1>I/34>I/37. Takže tento úsek prostě bude i do budoucna jeden z takových těch páteřních tahů silnic první třídy, obdobně jako I/20, I/27, I/13, I/16, I/38 apod.
Ještě se naskytuje do budoucna možnost vést tento směr po I/34+I/38 a poté nějak propojit I/38 s Pardubicemi, ale to pochybuju když na I/37 je Chrudim a je to hlavní spojení s D1, I/37 bude také určitě modernizována a zkomfortňována. :jidlo: Každopádně tato část, by měla být 11,5 zcela určitě, protože je to spojení D1 i s I/38 a ta je opravdu takovým tahem, přes republiku, že bude přestavován na nějakou větší kategorii, buď 3-pruh nebo někdy 4-pruh.
martas
Příspěvky: 2453
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od martas »

Vydán závěr EIA, nebude se dále posuzovat ;) : https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... tovaci.pdf
martas
Příspěvky: 2453
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od martas »

martas
Příspěvky: 2453
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od martas »

Marek 3035
Příspěvky: 127
Registrován: 27.2.2023 5:45:32
Bydliště: Stochov

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od Marek 3035 »

https://zdopravy.cz/prelozka-silnice-i- ... ti-183489/
Přeložka silnice I/34 mezi Humpolcem a Havlíčkovým Brodem získala územní rozhodnutí
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od prof2 »

Aram96 píše: 12.8.2019 20:37:06 I/34 bude spojovat ČB a Hradec i ve výhledech po roce 2040. D3>I/19 (D19)>D1>I/34>I/37.
S tím bych úplně nesouhlasil. Už dnes je z ČB do HK o něco rychlejší trasa přes Prahu (pro osobáky v případě zacpané Jižní a Štěrboholské spojky přes Český Brod), natož po dostavbě D3 a jihovýchodní části D0.
I/34 bude pro cesty mezi HK a Pelhřimovem nebo Jindřichovým Hradcem (Jihlavou také, ale to se diskutovaného úseku netýká).
Aram96
Příspěvky: 7835
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od Aram96 »

No ale PRÁVĚ PROTO se má 34 stavět co nejlepší, aby ČB-HK NEBYLO přes Prahu. Rozumíme ? To je právě do budoucna nežádoucí.

Právě spojení HK-ČB ukazuje na to, jak deb*lně je dálniční síť v Čechách navržena.
Ogie
Příspěvky: 1
Registrován: 3.8.2023 18:14:59

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od Ogie »

Přeložka získala pravomocné uzemní rozhodnutí. V lokalitě probíhá podrobný geologický průzkum.
Luppi
Příspěvky: 1
Registrován: 5.1.2024 10:44:20

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od Luppi »

Kde se dá sehnat nákres, přes které pozemky to povede?
apimen
Příspěvky: 128
Registrován: 14.3.2009 22:45:13
Bydliště: u Humpolce

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od apimen »

V odkazu na UR je seznam dotčených pozemků.
https://www.kr-vysocina.cz/assets/File. ... ty=4122989
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od prof2 »

Aram96 píše: 9.11.2023 16:48:02 No ale PRÁVĚ PROTO se má 34 stavět co nejlepší, aby ČB-HK NEBYLO přes Prahu. Rozumíme ? To je právě do budoucna nežádoucí.

Právě spojení HK-ČB ukazuje na to, jak deb*lně je dálniční síť v Čechách navržena.
Jistěže rozumíme, ale tenhle problém jakkoli dobrá první třída to nevyřeší, kor po dostavění jihovýchodní části D0. To by musely řešit dálnice a SMV a ty zase není možné stavět i v méně exponovaných směrech, natož když kolem Ždírce nad Doubravou jsou chráněné oblasti.

A když si představím kličkování ve směrech hypotetické D19, kterou p. Mátl ještě nepotvrdil, nějaké S38 s odbočkou na Pardubice a Hradec, o čemž se bavíme jen my tady, tak stejně nevím, jestli by to vyšlo časově lépe. Samozřejmě, bylo by dobré mít alternativu pro případ problémů na D0, ale prostřednictvím nějakého velkého rozvoje I/34 a I/37 to nevidím reálně.
JAnD
Příspěvky: 418
Registrován: 13.9.2016 22:11:24
Bydliště: km 139,6 budoucí D3

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od JAnD »

Zrovna ČB - Hradecký kraj občas jezdím a až na výjimky nikdy přes Prahu - kilometrově je to hodně výhodnější, časově v závislosti na ucpanosti Prahy a aspoň mám možnost v případě potřeby kdykoliv zastavit, ne jako na dálnici, kde když minu odpočívadlo můžu pouze sjet mimo a nebo čekat dalších mnoho km. A dlouhá jízda po dálnici s menším provozem je unavující ;-)
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Příspěvek od prof2 »

No ale to je teď. Po dostavbě D3 ve Středočeském kraji a jihovýchodní části D0 by to mělo pro tuto trasu vycházet časově ještě výhodněji - samozřejmě za předpokladu, že nebude neustále docházet k zácpám na D0, což v tuhle chvíli nikdo neví.
Odpovědět

Zpět na „I/34“