Právě je 19.9.2019 19:26:41




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 I/45 Východní obchvat Bruntálu 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 2206
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Copak, jižní křižovatka zdržovat provoz nebude, ale ta severní hrůza. Pofrčíte po obchvatu od jihu a najednou Vám tam najede naložená Tatra.

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


11.8.2019 19:18:19
Profil
 

Příspěvky: 317
Bydliště: Egerland
Příspěvek Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Ještě je možné, že se bude MÚK Oborná stavět až s I/11 severní obchvat. V tom letáku stavba ještě vidět je, je možné, že po vydání nového letáku už součástí I/11 bude.


11.8.2019 20:31:31
Profil
Autor

Příspěvky: 9188
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Tato stavba má problém s ekonomikou, proto se hledali úspory.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


11.8.2019 20:50:01
Profil
 

Příspěvky: 1278
Příspěvek Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Lenny píše:
Tato stavba má problém s ekonomikou, proto se hledali úspory.

Přesně tyhle úspory absolutně nechápu, buď stavím obchvat na silnici první třídy nebo nestavím, pokud tam jezdí málo řidičů. Jako pardon, ale jestli s vypuštěním jedné MÚK už stavba projde, a s její realizací by ekonomika nevyšla, tak je lepší se na to celé vysrat, pardon. :roll: Něco jiného je kategorie, tunely, a nebo všechny křižovatky úrovňové vs mimoúrovňové, podle intenzit, a podle toho, "jakou silnici z přeložky chci mít". Ale jednu MÚK udělat a druhou ne, to je pěkně na hlavu, kór když má v budoucnu připojovat další část obchvatu.


12.8.2019 0:42:10
Profil
 

Příspěvky: 2206
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Já bych se tak neunáhloval. Ano, každé zjednodušení křižovatky je nepříjemné a i já jsem příznivce toho, aby první třída byla vždy mimoúrovňová. Jenže při pohledu na intenzity dopravy v této oblasti je vidět, že to tam nebude tak hrozné. Nejdůležitější křížení dvou prvních tříd zůstalo zachováno a ta dvě na konci města budou sloužit jen pro sjezd místních a dojíždějících, tedy ne tranzit. A co se týče severní křižovatky, lze jí při výstavbě severního obchvatu upravit na mimoúrovňovou. Třeba sousední Krnov je na tom s tím křížením 45/57 mnohem hůř.

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


12.8.2019 8:03:27
Profil
 

Příspěvky: 286
Bydliště: u Zubatých žab
Příspěvek Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Jako bruntalák se k této změně raději vyjadřovat nebudu, protože by můj příspěvek museli administrátoři smazat a přístup na portál zablokovat. :evil: :evil: :evil:

No prostě to vymyslel nejaký duševně nemocný člověk :crazy:

Stoupání od Oborné je ve dvou prozích, najednou to tam zakřižují vjezdem z města, výhledově do toho ještě napojí severní obchvat, no prostě to bude něco úžasného. Pokud by už byl udělaný průjezd "Žlutý kopec" (tam bude alespoň MÚK), tak by to nějak šlo, ale museli by veškerý provoz nasměrovat sem, aby tahle nebezpečná křižovatka se moc nepoužívala.


12.8.2019 8:30:55
Profil
 

Příspěvky: 1278
Příspěvek Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Honey72 píše:
Já bych se tak neunáhloval. Ano, každé zjednodušení křižovatky je nepříjemné a i já jsem příznivce toho, aby první třída byla vždy mimoúrovňová. Jenže při pohledu na intenzity dopravy v této oblasti je vidět, že to tam nebude tak hrozné. Nejdůležitější křížení dvou prvních tříd zůstalo zachováno a ta dvě na konci města budou sloužit jen pro sjezd místních a dojíždějících, tedy ne tranzit. A co se týče severní křižovatky, lze jí při výstavbě severního obchvatu upravit na mimoúrovňovou. Třeba sousední Krnov je na tom s tím křížením 45/57 mnohem hůř.

Že se MÚK dostaví se severním obchvatem je tak nějak jediné světlo na konci tunelu, jinak to budou vyhozené peníze.
Neříkám, že vše na první třídě musí být mimoúrovňové, samozřejmě je to plus. Nechápu však žádnou průsečnou úrovňovou křižovatku, tam má být na první třídě most, aby se vozidla, která nechtějí na hlavní tah, vůbec nepotkala s auty na první třídě. A udělat k tomu jednu větev rádoby MÚK, a na první třídě odbočovací a připojovací pruhy. Pokud do první třídy vedlejší silnice ústí, tak ano, někde by mohlo jít o stykovou křižovatku, kde bude odbočovat málo aut. Tahle křižovatka však bude docela dost aut, je to připojení I/11, kdežto z druhé strany na to MÚK je. Ale hlavně místo toho aby udělali jeden most u Oborné a tu jednu větev, tak tam dají úrovňovou křižovatku a celou silnici přeloží do velké "zajížďky", aby vvyužili most pro vlak. :crazy:


12.8.2019 11:22:59
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz