1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A kdy zruší poměrové měření v sobotu či v září ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Kamery na stojanu u exitu Jirny nebyly uz vcera.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Díky za dobrou zprávu. Vždy jsem si mohl oči vykoukat po značkách - chvíli 80, chvilku 100, zase 80...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A kde prosím? Z Prahy je trvalá 100 (krom začátku a konce) a do Prahy trvalá 80.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
U odpočívky byla taky 80ka.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Z diskuze na FB Čelákovic
Dnes jsem se zůčastnil interního předávání stavby v rámci zhotovitele firmy Skanska, kde mi bylo zodpovězeno několik dotazů. Tři pruhy v jednom směru se budou dělat až společně se zkapacitněním výjezdu z dálnice D11 na okruh D0 na Černém mostě. Vše musí projít všemi procesy včetně EIA, takže to prý vidí cca na 5-8let, než budeme jezdit ve třech pruzích od exitu Jirny až na Černý most. Za několik měsíců se ale můžeme těsit ve směru do Prahy na prodloužení připojovacího pruhu až na 4. kilometr, jak to již bylo v minulém roce uděláno ve směru od Prahy. V příštích několika letech by v tomto modernizovaném úseku nemělo být žádné stavební omezení
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak ještě udělat 4km připojovací pruh D0->D11 a 4km odbočovací pruh D11->D0 a máme souvislý šestipruh od jiren až na cerňák
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pokud pujde opravdu o extra dlouhy pripojovak, tak bude legalni jim objet pomaleji jedouci vozidla v prubeznych pruzich, coz neni spatne, ale nevim, jestli je to koncepcni reseni...Mosquit píše:prodloužení připojovacího pruhu až na 4. kilometr,
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Podle kamer se už jezdí po novém, z Prahy ven probíhají ještě ty dokončovací práce (SDP, VDZ atd.)
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
V 9 ráno jsem jel do Prahy už bez omezení. Jen u ČM ještě bylo menší zúžení v místě bývalého přejezdu středového pásu.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A jaký jsi měl pocit z nového povrchu ? díky
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Byl jsem na místě spolujezdce, koukal jsem do mobilu a navíc v autě, které normálně neznám, takže nemůžu hodnotit..
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dnešní průjezd.
Povrch subjektivně hodnotím jako dobrou práci zkušené balenářské čety.
Sem tam je sice cítit nějaká pracovní spára nebo mostní závěr, ale nic dramatického.
Povrch subjektivně hodnotím jako dobrou práci zkušené balenářské čety.
Sem tam je sice cítit nějaká pracovní spára nebo mostní závěr, ale nic dramatického.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jedna z věcí, co mě překvapila, bylo namalování vodorovného značení. Čekal jsem, že to bude něco, co bude umožňovat domalování toho dlouhého připojováku. Takhle to ale nevypadá...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
..super video... nepojedeš zpátky? .o)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
mr.balance : Ukázkové najíždění z připojovacího pruhu na dálnici, ponechání možnosti předjetí rychlejšímu vozidlu a pohodové předjíždění. Silniční gentleman v akci...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jsem jel loni ... viz strana 181975 píše:..super video... nepojedeš zpátky? .o)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
2kot :
mě spíš připadá, že mu to nejede
ten nájezd je skoro 10sec, za tu dobu zrychlí na 100kmh z 0kmh i podprůměrné vozidlo
mě spíš připadá, že mu to nejede
ten nájezd je skoro 10sec, za tu dobu zrychlí na 100kmh z 0kmh i podprůměrné vozidlo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jenže on si chtěl vychutnat jízdu po novém úseku, ne být někde první .-)
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
zkapacitneni a porad vidim 2 pruhy :-/ asi to ma nejaky duvod, ale jinak to nechapu.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ale mlho, vždyť už se tu o tom minimálně dva roky bavíme...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
2 Honey :
to mě nenapadlo
já to "vychutnat si" zkoušel naposled někdy v roce 85 metrem B ze Smíchovského nádraží někam do těch kotěhůlek, kam to slavně otevřeli
to mě nenapadlo
já to "vychutnat si" zkoušel naposled někdy v roce 85 metrem B ze Smíchovského nádraží někam do těch kotěhůlek, kam to slavně otevřeli
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
5-8 let na přemalování jednoho pruhu mi přijde jako tragické vysvědčení tohoto státu, to už Musk poletí na Mars.Mosquit píše:Z diskuze na FB Čelákovic
Dnes jsem se zůčastnil interního předávání stavby v rámci zhotovitele firmy Skanska, kde mi bylo zodpovězeno několik dotazů. Tři pruhy v jednom směru se budou dělat až společně se zkapacitněním výjezdu z dálnice D11 na okruh D0 na Černém mostě. Vše musí projít všemi procesy včetně EIA, takže to prý vidí cca na 5-8let, než budeme jezdit ve třech pruzích od exitu Jirny až na Černý most. Za několik měsíců se ale můžeme těsit ve směru do Prahy na prodloužení připojovacího pruhu až na 4. kilometr, jak to již bylo v minulém roce uděláno ve směru od Prahy. V příštích několika letech by v tomto modernizovaném úseku nemělo být žádné stavební omezení
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ko tomu jen tolik...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dotaz na někoho znalého: před plným zprovozněním rekonstruovaného úseku D11 (km 0- 8) bylo obnoveno VDZ ve směru z Prahy pouze na části vozovky. Konkrétně stíny ve třetím nepojížděném pruhu, plná souvislá čára oddělující tento nepojížděný pruh a přerušované čáry mezi jízdními pruhy (v úseku se 2 i 3 pruhy).
VDZ oddělující odstavný a odbočovací pruh před MÚK Exit 8 zůstaly tak, jak byly "oježděny" při výluce - tedy "neviditelné". Pokud budou obnoveny později, ptám se proč to nešlo hned a pokud se na to zapomnělo a obnoveny nebudou, ptám se proč.
VDZ oddělující odstavný a odbočovací pruh před MÚK Exit 8 zůstaly tak, jak byly "oježděny" při výluce - tedy "neviditelné". Pokud budou obnoveny později, ptám se proč to nešlo hned a pokud se na to zapomnělo a obnoveny nebudou, ptám se proč.