D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Praha – Tábor – České Budějovice – Rakousko
Odpovědět
javito
Příspěvky: 282
Registrován: 21.3.2019 22:04:59

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od javito »

Svatosp: nebojte, že se sem po vybudování D3 investice nepohrnou. Pohrnou. Hlavně v blízkosti CB a letiště bude obrovský tlak na další zábor zemědělské půdy z důvodů výstavby nových logistických areálů nejlépe pro půlku Evropy se všemi negativními dopady. Jiné investice poblíž D3 v úseku CB - státní hranice v banánistánu neočekávám. Ovšem, nechám se překvapit.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Aram96 »

Svatosp píše:Tak uz mame druhého ptacka zpevacka po D1, ktery vzal kramle. Obavam se, ze pokud budeme pokracovat v tomhle zhovadilem systemu ohledne zadavani veřejných zakazek, bude to bezna praxe a nepostavíme uz skoro nic. Bohuzel situace je takova, ze nejsou kapacity, asi se Italosum vyplati jiny lukrativnejsi job ve sve vlasti.
Vystavba dalnic pokracuje katastrofalnim tempem, zlaty komunisti, to co nevybudovalo za nich, hned tak nebude. Co se deje ted, to je katastrofalni situace, za posledních 10 let jsme vybudovali cca 150 km novych dalnic, jsme v hodnoceni státu na konci EU, investice se sem nehrnou. Kdo by taky chtěl investovat v takove zemi, kde nemaji ani paterni sit dalnic a hned tak mit nebudou, 30 let po revoluci!!!
Zaplaťpánbu pokud se sem investice (ty, které potřebují dálnice) nehrnou. Všichni u nás staví překladiště u dálnic, my z toho máme hovno a pořád akorát ubývá orné. A dělá to z nás čím dál větší montovnu :zvraci: když už jste tak OT ...
mishak
Příspěvky: 137
Registrován: 15.2.2016 19:55:22
Bydliště: České Budějovice

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od mishak »

Pořídil jsem několik fotografií aktuálního stavu nedaleko obce Roudné v místě, kde bude estakáda přes řeku Malši.
https://goo.gl/photos/Fcm9L95CSXLtZuHh8
vodouch2000
Příspěvky: 1223
Registrován: 27.5.2014 14:28:00
Bydliště: D11 - exit 62

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od vodouch2000 »

mishak: Krásný fotky, díky! Aneb jak je důležité mít nadhled :-) To nevypadá na dron, spíš na nějaké rogalo, že?
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)

Příspěvek od prof2 »

https://www.budejckadrbna.cz/zpravy/spo ... konci.html

Přesunuto z nesprávného tématu - Jirka L.
javito
Příspěvky: 282
Registrován: 21.3.2019 22:04:59

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od javito »

Na přeložce železniční trati u Hodějovic.
DSCF2780 (2).JPG
DSCF2780 (2).JPG (153.11 KiB) Zobrazeno 14176 x
javito
Příspěvky: 282
Registrován: 21.3.2019 22:04:59

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od javito »

Ještě jeden snímek od Hodějovic. Základy pro přemostění budoucí žel. přeložky silnicí III/15523.
DSCF2773 (2).JPG
DSCF2773 (2).JPG (179.44 KiB) Zobrazeno 14110 x
Cajkowski
Příspěvky: 464
Registrován: 5.10.2011 18:01:30

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Cajkowski »

Dlouho jsem nic nepsal a chvilku se tu nic nehlo, tak pridavam aktualni info. U fotky nademnou jsou jiz zaarmovany obe patky a delaji bedneni kolem pro betonaz. V prostoru kolem Vidova se vrtaji pilire. Cistici vuz v prostoru MUK Roudne neni atrapa a tento tyden se poprve pohnul. Nevim ale co bylo lepsi. Nyni jezdi kropici vuz a za nim ten cistici. Bohuzel ten kropici spise vozovku namokri, nez aby to kroudem vody stahnul a ten cistici vuz to akorat tak roztahne na vetsi plochu. Nechtejte videt, jak vypada auto po jednom prujezdu. Hlavne ze se ale stavi. Dale v prosoru mezi MUK Roudne a Plavnice (tam kde jsou vetsi zarezy) delaji buldozery takove schody. Nejprve jsem si myslel, ze uz to odtezuji, ale oni tam navazeji na ty schody sterk. Zde mam dotaz na zkusenejsi. Jaky je vubec postup pri vystavbe? Mel jsem za to, ze se zemina odtezi na nejakou zakladni uroven dalnice a zacne se delat skladba. Oni ale vsude navazeji ten sterk a valcuji ho na sundanou ornici. Tak ale urcite dalnice nepovede. To to budou zase odtezovat? Napr za MUK Roudne ma byt takova velka retencni nadrz a dalnice vede na naspu. Je sundana ornice a navezeny a uvalcovany sterk. Smerove a vyskove nikdo nic neupravoval. Proste jen sundana ornice. Dekuji za pouceni.
javito
Příspěvky: 282
Registrován: 21.3.2019 22:04:59

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od javito »

Nejsem stavař, tak z laického pohledu - napadlo mne, že by u Roudného mohla být nějaká štěrkem zpevněná manipulační plocha jako zázemí pro stavbu estakády?
Jinak přes Hodějovice stále jezdí vozidla se štěrkem, to už musí být tisíce tun...
Sauce
Příspěvky: 610
Registrován: 11.3.2018 12:57:47
Bydliště: Egerland

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Sauce »

Tak ono to zas tak jednoduché není že by mohl dodavatel kdekoli udělat deponie nebo zázemí pro stavbu. Místa jsou k tomu vyhrazena už ze závěrů posudku EIA.
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Michal R »

To Cajkowski:
Ty cesty z naválcovaného štěrku jsou obslužné komunikace pro stavbu, a pokud jsem si prošel nemalý kus stavby, jsou skutečně po celé délce... Ale co s tím budou tvořit posléze, to bůh suď.
Cajkowski
Příspěvky: 464
Registrován: 5.10.2011 18:01:30

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Cajkowski »

TO Michal R: To jsem chapal do momentu, kdy to bylo v siri jednoho ci dvou pruhu pro obsluznou techniku, ale oni to ted roztahuji po cele sirce skryvky. Bez nejake dalsi smerove ci vyskove upravy. Jinak s tim sterkem co dovazi my to prijde jako honeni korun. ;o) nebo nevim. Ten nespocet "tater" vozi sterk na jednu hromadu mezi MUK Roudne a Plavnici. Tam stoji bagr, ktery to naklada na jine tatry a to vozi o kus dal a tam to vyklapi. Buldozer to roztahne a valec uvalcuje. Proc je tam mezikrok s tou hromadou a nakladanim netusim. Jinak vcera vezl kamion nejake zelezne cervene dilce a jerab je skladal v prostoru estakady u Plavnice. Jsem zvedav co to bude.

TO Sauce: To asi zemedelcum v Roudnem nikdo nerekl kde bude ta deponie. Prvni deponie u MUK Roudne vyrostla na krasne zlute repce. Proste prijel buldozer a schrnul jim tu repku a bylo. Nyni hned vedle vznika druha. No co by jste rekli? Zemedelci tam maji cersve zorano, povlaceno a zaseto. ;o) Opet buldozer jim to schrnul a ted tam vozi zem z vrtu co delaji pro pilire k estakade.

Jinak silnice mezi kolem vystavby dost trpi. Tatry tam vozi sterk plne nalozeny a silnice je dost uzka. Na dvou mistech jiz je utzeny kraj v prostoru prostupu pod silnici. Dali tam znacky, aby tam nekdo nespadl, ale myslim, ze ty krajnice utrhaji vsude. Oprava asi nejde za stavebnikem, ze ne. O nic lepe na tom neni silnice z Plava do Plavnice. Pred cca 2 roky udelana z dotaci. Nyni? Betonove zlaby totalne vytrhane, rozlamane. Pritom je zakaz nad 3,5tuny. Samozdrejme, ze tudy jezdi tezka technika k dalnici. Maji sice obsluznou komunikaci, ale moc ji nevyuzivaji. Ted v Plave delaji novy mostek pres Bukovsky potok. Doprava je kyvadlove na semafory. U semaforu si auta (vcetne plne nalozenych tater se sterkem) stoupaji co nejvice ke krajnici, aby je nakladaky, autobusy objely. Krajnice je uz dost z kopce do prikopu.

PS: ne nejak omezena rychlost vozidel na stavbe? ;o) Kdyz obcas vidim prazdne tatry jet z kopce po tom cerstve navalcovanem sterku, tak pomalu to opravdu neni.
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Michal R »

Cajkowski píše:TO Michal R: To jsem chapal do momentu, kdy to bylo v siri jednoho ci dvou pruhu pro obsluznou techniku, ale oni to ted roztahuji po cele sirce skryvky. Bez nejake dalsi smerove ci vyskove upravy. Jinak s tim sterkem co dovazi my to prijde jako honeni korun. ;o) nebo nevim. Ten nespocet "tater" vozi sterk na jednu hromadu mezi MUK Roudne a Plavnici. Tam stoji bagr, ktery to naklada na jine tatry a to vozi o kus dal a tam to vyklapi. Buldozer to roztahne a valec uvalcuje. Proc je tam mezikrok s tou hromadou a nakladanim netusim. Jinak vcera vezl kamion nejake zelezne cervene dilce a jerab je skladal v prostoru estakady u Plavnice. Jsem zvedav co to bude.
To s tou překládkou bych ještě pochopil, ale přiznávám, že to s tím štěrkem mi skutečně přestává být jasné. Stay tunned :-)
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Sosa »

Překládka je pravděpodobně z důvodu znečistění komunikace, pokud by to tou tatrou jeli až na místo, museli by mýt kola. No a zemědělci, pokud to nebudou mít vytyčené, tak to ten jouda s traktorem klidně zorá a oseje.
Cajkowski
Příspěvky: 464
Registrován: 5.10.2011 18:01:30

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Cajkowski »

TO Sosa: To by davalo smysl, kdyby ... ;o) Ted jsem si to zmeril letmo na mapach a tatra veze sterk po bezne silnici a sjizdi na jejich sterkovou obsluznou po ktere pokracuje 1km. Zde to vyklopi na hromadu u ktere stoji bagr a te to naklada na jinou tatru ktera po popoveze po sterkove obsluzne komunikaci 200 az 500m a tam to buldozer roztahne a valec uvalcuje. Sterkova silnice je totiz jiz v cele delce a tento dalsi sterk slouzi k pokryti cele sirky skryvky. Jiste to najaky duvod ma, ale pro laika dost divne. ;o) Uz dost o nesmyslech a priste dam neco konstruktivniho.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Sosa »

No na konci tato Tatra může dojet i na hlínu a není to problém. Další věc bude, že tu poslední Tatru máte v hodinovce a ostatní pravděpodobně od fůry. Pokud by museli z nějakého důvodu stát (zrovna se rozhrnuje, válcuje atd.) tak by chtěli platit prostoje. Navíc se na konci jedno auto vymotá líp, než když jich tam bude pendlovat X.

Ale je to jen můj odhad.
jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od jozka »

Pro joudu s traktorem neni prekazkou ani kamenny meznik u statniho bodu, natoz nejaky kolik (zazito osobne).
javito
Příspěvky: 282
Registrován: 21.3.2019 22:04:59

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od javito »

Celý tento týden včetně minulé soboty probíhá další navážení štěrku. Některá vozidla jedou ráno už kolem 05:30 a končí kolem 18. hodiny :shock: Komunikace po trase dostávají denně od desítek naložených vozidel pěkně "zabrat" (a lidé též). :crazy:
kalanis
Příspěvky: 379
Registrován: 14.3.2009 17:05:07

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od kalanis »

jozka: Kamenný mezník? Ani betonová skruž kolem inklinovrtu ( D8, Prackovická ). Ne, zemědělci náraz nepřišel divný. Inklino samozřejmě urvané a tedy v háji.
Papuanec
Příspěvky: 518
Registrován: 19.10.2018 0:16:37
Bydliště: Střed světa, zkráceně Praha

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Papuanec »

Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Sosa »

K smíchu to není, snad to Doprastav zvládne.
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Honey72 »

Na druhou stranu lépe hned než později. Nebo jí dokonce muset vykopnout.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Greyfin
Příspěvky: 160
Registrován: 3.5.2009 15:50:49

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Greyfin »

Tak řekl bych, že na stavbě je celkem živo, oproti úseku 310/I.
Pokud to Doprastav zvládne, tak to bude pro ně dobrá reference.
Moucha
Příspěvky: 71
Registrován: 13.9.2016 21:44:01

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od Moucha »

Není třeba šance, že by s tím úsekem pomohla Eurovia?
Proto možná tolik chvátá na dostavbě Ševětín-Borek, aby nemusela svojí techniku přesouvat na jinou stavbu někam dál..
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: D3 0310/II Hodějovice-Třebonín (výstavba)

Příspěvek od krtek700 »

To se Italové stahují kvůli nízkým vysoutěženým cenám a zvedajícím se nákladům, nebo jsou bráni místními firmami jenom jako reference a celé je to na oko?
Jak je na tom samotný Doprastav? Dokážou to postavit sami, nebo si budou muset někoho domluvit?
Odpovědět

Zpět na „D3“