To je zrovna DOST blbý příklad. Na A17 je přece kolem Drážďan dost významné omezení rychlosti právě z důvodu hluku ...Sosa píše:NStačí se podívat na D8 a její pokračování v D.Hlavně na rozsah protihlukových opatření.
50 v Praze - omezení a úpravy kvůli hluku
Re: 50 v Praze
Re: 50 v Praze
No po přejezdu do D je hned vidět velké změny-u nás PHS co krok,v D domy klidně u dálnice bez jákéhokoliv opatření.Zvláštní že v Německu to nevadí a u nás ano.Pak se nedivme cenám dálnic.GiuseppeS píše:To je zrovna DOST blbý příklad. Na A17 je přece kolem Drážďan dost významné omezení rychlosti právě z důvodu hluku ...Sosa píše:NStačí se podívat na D8 a její pokračování v D.Hlavně na rozsah protihlukových opatření.
jo je tam snizeni z neomezene na 130 km/hodin na A17 Dresden
jo kdysi tam bylo 80 v noci, ale richtung Prag ale to uz neni... A pak je jeste 130 u hranic (ale to je vice mene bud kvuli klimatu anebo kriminalite z ceskeho pohranici
Re: 50 v Praze
Co má společného kriminalita s rychlostí na dálnici ?
Jenom malý dotaz pante Tachau jste čech nebo němec/rakušan?Myslím státním občanstvím,Vaše cítění je jasně znát z příspěvků.
Děkuji za odpověď,pokud se za to nestydíte.
Jenom malý dotaz pante Tachau jste čech nebo němec/rakušan?Myslím státním občanstvím,Vaše cítění je jasně znát z příspěvků.
Děkuji za odpověď,pokud se za to nestydíte.
Re: jo je tam snizeni z neomezene na 130 km/hodin na A17 Dresden
Němci dávají na nové dálnice omezení, které se po pár letech (2-3?) sundavá, viz např A6 na Rozvadov. Je to u nich běžná praxe.Tachau píše:A pak je jeste 130 u hranic (ale to je vice mene bud kvuli klimatu anebo kriminalite z ceskeho pohranici :o
To Sosa - samozrejme cech.... ale osviceny
Jinak nemce mam rad, jsou to slusni lide
Re: jo je tam snizeni z neomezene na 130 km/hodin na A17 Dresden
Což ale není tento případ, protože A 6 a A 17 jsou stejně staré a na A 6 už není. Spíš je to kvůli divokým NDRákům, protože ty je potřeba uzemnit. Na území bývalé NDR je buzer 130ka výrazně častejší než na západě.Petr Pokorný píše:Němci dávají na nové dálnice omezení, které se po pár letech (2-3?) sundavá, viz např A6 na Rozvadov. Je to u nich běžná praxe.Tachau píše:A pak je jeste 130 u hranic (ale to je vice mene bud kvuli klimatu anebo kriminalite z ceskeho pohranici
to Petr Pokorny - bohuzel u na v Cesku je vse for ever...
jednou se tam da cedule a dokud silnice nespadne, tak tam i cedule zustane.
to martin
kde je na A6 130Km/hod?Pouze tam kde neni odstavny pruh. Jinak Nürnberg -Oberpfälzer Kreuz - Waidhaus je neomezeno, Samozrejme mimo poskozene useky dalnice. Pak je omezeni na A6#A73 rozsireni na 3 pruhy, pak A6#A81 Weinberg a nektere 3proud useky prestavene z 2pruhu. Jinak jak rikas DDraci jsou draci. Furt lepsi draci nez zpomaleni cechacci s zaplejma mlhovkama.
Re: to martin
Nejdřív bych se naučil číst, protože jsem nic nepsal o tom, že je na A 6 dneska 130. A taky nemam pocit, že by "čecháčci" byli nějak zpomalení. Vetšinou, když někde na dálnici/silnici vidím jet někoho jak šílence, má českou nebo italskou značkou :)Tachau píše:kde je na A6 130Km/hod?Pouze tam kde neni odstavny pruh. Jinak Nürnberg -Oberpfälzer Kreuz - Waidhaus je neomezeno, Samozrejme mimo poskozene useky dalnice. Pak je omezeni na A6#A73 rozsireni na 3 pruhy, pak A6#A81 Weinberg a nektere 3proud useky prestavene z 2pruhu. Jinak jak rikas DDraci jsou draci. Furt lepsi draci nez zpomaleni cechacci s zaplejma mlhovkama.
Re: 50 v Praze
MF DNES naměřila u silnic nepovolený hluk. Vyřeší to obchvaty, říkají politici
Hluk na pražské magistrále dosahuje průměrné hodnoty 73,7 decibelu. To je o třináct decibelů víc, než povoluje limit. MF DNES si nechala u některých pražských ulic hluk změřit. Impulsem bylo oznámení ministerstva zdravotnictví, že chce problém příliš hlučných silnic vyřešit...
Hluk na pražské magistrále dosahuje průměrné hodnoty 73,7 decibelu. To je o třináct decibelů víc, než povoluje limit. MF DNES si nechala u některých pražských ulic hluk změřit. Impulsem bylo oznámení ministerstva zdravotnictví, že chce problém příliš hlučných silnic vyřešit...
Re: 50 v Praze
Nojo, no .. sami píšou Aby byly údaje srovnatelné s hygienickými limity, museli bychom u magistrály strávit minimálně čtyřiadvacet hodin a ještě k tomu sčítat auta .. jestli měřili ve špičce tak bych to vůbec neprožíval navíc když tam budou měřit za sdružení, tak zbývající členi budou určitě jezdit kolem dokola na vytočenou trojku
Re: to martin
vyjímečně s vámi musím souhlasitTachau píše:.... Furt lepsi draci nez zpomaleni cechacci s zaplejma mlhovkama.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: jo je tam snizeni z neomezene na 130 km/hodin na A17 Dresden
Přesně to jsem myslel. Už neníTachau píše:kdysi tam bylo 80 v noci
to Guissepe - ne uz to neni
otestovali, zjistili ze to je na nic a odvezli tabule.
Re: 50 v Praze
Já bych nejásal, zatím jsou to jen šumy z předvolebních výkřiků tonoucího primátora...
Re: 50 v Praze
Magistrát rozhodl.... Podle mě to je realita, no uvidíme ve středu. Přiznám se, že toto opatření bych kvitoval od kohokoliv, klidně od samotného Paroubka. Protihluková 50ka je taková zrůdnost, že jakákoliv politika musí jít stranou. Naopak je mi mírně smypatický, že na ní dogmaticky nebazírujou, ale říkají, zkusili sme, neosvědčilo se, odvoláváme.mapman píše:Já bych nejásal, zatím jsou to jen šumy z předvolebních výkřiků tonoucího primátora...
to Guissepe - A17 ma uz neomezenou rychlost hned za ceskou c
sundali omezeni 130 smer Dresden i smer Bohemia. Takze Dresden - Aussig cca 20 minut.
Re: 50 v Praze
Lipska je uz upravena.
Z centra 70, jen pred krizovatkou Do Hroromeric je 50. Za prechodem opet 70.
Smer do centra se jim asi nepoved:) pred prechod plati 70, u prechodu 50 a pak konec 50, takze za ni muzeme vesele 90.
Z centra 70, jen pred krizovatkou Do Hroromeric je 50. Za prechodem opet 70.
Smer do centra se jim asi nepoved:) pred prechod plati 70, u prechodu 50 a pak konec 50, takze za ni muzeme vesele 90.
Re: 50 v Praze
Při jízdě z Evropské se může také 90 km/h až po tu křižovatku s Horoměřickou (70 km/h z nájezdové rampy zmizela), kde je nejprve na 30 metrů 70 km/h, pak u přechodu 50 km/h a za ním zase 70 km/h.
Víte někdo, jestli při jízdě od R1 517 je tam před napojením Evropské staženo značkou na 70 km/h? Nebo je tam jen konec silnice pro motorová vozidla (což by pak odpovídalo 90 km/h stejně jako z Evropské)?
Žel bohu řada lidí tam stále intuitivně brzdí jako kdyby tam ta 50 km/h stále byla, byť tam zůstaly jen značky měření rychlosti.
Víte někdo, jestli při jízdě od R1 517 je tam před napojením Evropské staženo značkou na 70 km/h? Nebo je tam jen konec silnice pro motorová vozidla (což by pak odpovídalo 90 km/h stejně jako z Evropské)?
Žel bohu řada lidí tam stále intuitivně brzdí jako kdyby tam ta 50 km/h stále byla, byť tam zůstaly jen značky měření rychlosti.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 50 v Praze
S rychlostním omezením si nejsem jistý, ale konec silnice pro mot. vozidla jsem tam v úterý tutově viděl.martini píše:
Víte někdo, jestli při jízdě od R1 517 je tam před napojením Evropské staženo značkou na 70 km/h? Nebo je tam jen konec silnice pro motorová vozidla (což by pak odpovídalo 90 km/h stejně jako z Evropské)?
Re: 50 v Praze
A na Spořilovský spojce už je 50 jen pro nákladní automobily, přidali doplňkový tabulky. Zatim si toho většina šoférů v osobních nevšimla
50 v Praze uz i na I/4 MUK Lipence
neni nad 100% bezpecnost... kde drive STOP a 80 km/hod, dnes pripojovaci pruh a 50km/hod... A to vse kvuli malemu a nepatrnemu zuzeni v levem pruhu. tak snad to nebude definitivni, ale v cesku jakmile se da znacka, semafor tak uz to zustava naveky, takze kombinace 70-90-50-70 napr na I/30 Aussig Lovosice je ukazka toho jak to svetu ukazeme
Re: 50 v Praze (omezení hluku)
Tuhle hurá akci 50ka v Praze na magistrále už fakt nechápu. V Mnichově mají na stejných ulicích jako 5. května 60 a po tom, co jsem viděl v Paříží netuším, kde je problém v Praze, zřejmě na magistrátě. Na Boulevard Peripherique všude 80 nebo 90, tak proč je sakra od Zlíchova po Malovanku 70??? Leckde mají ve Île-de-France dokonce na dálnicích a normálních silnicích okolo zástavby 90. Tohle se prostě nedá pochopit.