[D5] Opravy, rekonstrukce
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Na obchvatu Plzně začala oprava vozovky (akce 67,330–76,570 L+P). Aktuálně se dělá na úseku (cca) 67,8-72,5 s provozem 2+2. Do konce října by měly být hotové obě poloviny.
Článek o tom na Idnes: https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/dalni ... -zpravy_vb
Článek o tom na Idnes: https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/dalni ... -zpravy_vb
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Celé je to totálně na hlavu přebujelá byrokracie. My tam totiž povolíme stovku, protože se přejde do "NIŽŠÍ úrovně" bezpečnosti a není potřeba foukat, protože vyšší rychlost to odfouká sama. Proč tedy stavíme naše tunely na vyšší úroveň bezpečnosti, cpeme tam ventilátory, všechno stojí ročně více peněz a ještě se jezdí 80 km/h. Kocourkov level 99P_V píše:Odstraní proudové ventilátory, protože auta ve stovce si to vyvětrají sama... a já se domníval, že jsou tam i kvůli požárnímu větrání.
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
A co když se stane nehoda a ta auta budou nucena v tunelu stát. To už nebude potřeba větrat?
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
U 400m tunelu? Tam jsem ty ventilatory stejne nikdy nepochopil.
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
To je ale na úplně jinou diskusi Jde snad o to, že vyšší level bezpečnosti znamená nižší MPR a naopak.JirkaS píše:A co když se stane nehoda a ta auta budou nucena v tunelu stát. To už nebude potřeba větrat?
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Ale to přece nejde proti sobě. Vyšší třída bezpečnosti (obecně) může implikovat větší požadavky na restrikce při použití, tedy v konkrétním případě třeba i nižší rychlost.
(Mě si nevšímejte, profesní deformace... )
(Mě si nevšímejte, profesní deformace... )
Království a půl princezny za 511.
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Ale jede to pěkně
- Přílohy
-
- Tunel Valík 21.9.2019
- 20190921094256_IMG_1062~2.JPG (237.2 KiB) Zobrazeno 19693 x
-
- Tunel Valík 21.9.2019
- 20190921094302_IMG_1064~2.JPG (328.82 KiB) Zobrazeno 19693 x
-
- Tunel Valík 21.9.2019
- 20190921094312_IMG_1066.JPG (214.69 KiB) Zobrazeno 19693 x
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
na tenderareně se objevilo výběrko na D5 Oprava dálnice v km 124,50-135,35 P, most D5-139..1 a 2, termín zatím 21.1.2020
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Posunuto na 14.2.2020
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Další výběrko na opravu D5: D5 - Oprava CB vozovky v km 144,57-150,85 vpravo (tedy až na hranice).
Předpokládaná cena 244 000 000,- Kč bez DPH
Lhůta pro podání nabídek 19.03.2020 09:00
Je v tom zahrnutá i úprava sjezdu na odpočívku (opačná strana se loni soutěžila samostatně).
Předpokládaná cena 244 000 000,- Kč bez DPH
Lhůta pro podání nabídek 19.03.2020 09:00
Je v tom zahrnutá i úprava sjezdu na odpočívku (opačná strana se loni soutěžila samostatně).
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Opravy D5 2020:
Od konce března do konce října bude za půl miliardy probíhat poslední oprava v této oblasti, km 48 - 61 vpravo, je v tom vozovka, svodidla, kabel, snad i odpočívka, většina času 2+1+1.
Květen červen zbytek co se loni dělaly oba pásy mezi Ejpovicemi a Černicemi, zbývá úsek Černice - tunel Valík.
Tendrují se dva betonové úseky, km 125-135 a 144-151 oba vpravo, jeden by se chtěl letos dělat, ale bude záležet, jestli ještě na opravy budou přiděleny další finance.
Od konce března do konce října bude za půl miliardy probíhat poslední oprava v této oblasti, km 48 - 61 vpravo, je v tom vozovka, svodidla, kabel, snad i odpočívka, většina času 2+1+1.
Květen červen zbytek co se loni dělaly oba pásy mezi Ejpovicemi a Černicemi, zbývá úsek Černice - tunel Valík.
Tendrují se dva betonové úseky, km 125-135 a 144-151 oba vpravo, jeden by se chtěl letos dělat, ale bude záležet, jestli ještě na opravy budou přiděleny další finance.
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Otevřeno dnes. Předpokládaná cena 440MKč s váhou 70%, zbytek doba stavby (190-250 dnů). Nabídky:1975 píše:na tenderareně se objevilo výběrko na D5 Oprava dálnice v km 124,50-135,35 P, most D5-139..1 a 2, termín zatím 21.1.2020
Metrostav a.s.
487 942 321,43 Kč; 210 dnů
STRABAG a.s.+EUROVIA CS, a.s.
466 755 036,81 Kč; 190 dnů
COLAS CZ, a.s.+HOCHTIEF CZ, a.s.
459 662 000,50 Kč; 245 dnů
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Z asfaltových úseků je kromě vysoutěženého na opravu zralý i 28 (cca) - 20 (cca), těch propadů a záplat je tam, hlavně v pravém pruhu, už příliš.hh píše:Opravy D5 2020:
Od konce března do konce října bude za půl miliardy probíhat poslední oprava v této oblasti, km 48 - 61 vpravo, je v tom vozovka, svodidla, kabel, snad i odpočívka, většina času 2+1+1.
Beton od Boru po hranici je v háji prakticky komplet.
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
To se chystá taky: D5 - Oprava AB vozovky v km 20,000 - 28,940 L DP+PD
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Dnes otevřené nabídky na akci D5 Oprava mostů D5-001 a D5-002:
Předpokládaná cena 63 MKč s váhou 70%, zbytek jde na dobu pro uvedení do provozu, rozmezí 231-259 dnů.
SMP CZ, a.s.
99 001 414,40 Kč
259 dnů
Metrostav a.s.
69 173 571,78 Kč
259 dnů
FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s.
70 065 629,01 Kč
259 dnů
Stavební firma HOBST a.s.
68 719 520,69 Kč
252 dnů
Aby se to stihlo celé letos, muselo by se začít do konce dubna, což nevím, jestli je reálné...
V zásadě by snad mělo jít o prodloužení životnosti mostů před rozšířením úseku, rekonstruováno po polovinách.
Předpokládaná cena 63 MKč s váhou 70%, zbytek jde na dobu pro uvedení do provozu, rozmezí 231-259 dnů.
SMP CZ, a.s.
99 001 414,40 Kč
259 dnů
Metrostav a.s.
69 173 571,78 Kč
259 dnů
FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s.
70 065 629,01 Kč
259 dnů
Stavební firma HOBST a.s.
68 719 520,69 Kč
252 dnů
Aby se to stihlo celé letos, muselo by se začít do konce dubna, což nevím, jestli je reálné...
V zásadě by snad mělo jít o prodloužení životnosti mostů před rozšířením úseku, rekonstruováno po polovinách.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Dneska (16.4.) měli ráno otevírat, má někdo info? TA mlčí:o)Majkii píše:Další výběrko na opravu D5: D5 - Oprava CB vozovky v km 144,57-150,85 vpravo (tedy až na hranice).
Předpokládaná cena 244 000 000,- Kč bez DPH
Lhůta pro podání nabídek 19.03.2020 09:00
Je v tom zahrnutá i úprava sjezdu na odpočívku (opačná strana se loni soutěžila samostatně).
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Dali to tam dnes.
Nabídky:
Metrostav
281 321 966,41 Kč; 120 dnů
Colas + Hochtief
271 351 000,11 Kč; 99 dnů
Eurovia + Strabag
272 175 964,88; 140 dnů
Ale bůhví, kdy to v současné situaci přijde na řadu, když to tam ještě bůhví jak dlouho budou okupovat ozbrojené síly...
A ještě předtím by se nejspíš měla udělat úprava vjezdu na odpočívku na opačné straně. To se soutěžilo už loni, ale smlouva se objevila teprve nedávno.
Nabídky:
Metrostav
281 321 966,41 Kč; 120 dnů
Colas + Hochtief
271 351 000,11 Kč; 99 dnů
Eurovia + Strabag
272 175 964,88; 140 dnů
Ale bůhví, kdy to v současné situaci přijde na řadu, když to tam ještě bůhví jak dlouho budou okupovat ozbrojené síly...
A ještě předtím by se nejspíš měla udělat úprava vjezdu na odpočívku na opačné straně. To se soutěžilo už loni, ale smlouva se objevila teprve nedávno.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Začátkem června začne oprava betonky " D5 Oprava dálnice v km 124,50-135,35 P" (do listopadu). Téměř půl miliardy.
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Frézování vozovky km 135 ...
- Přílohy
-
- DSC05470.jpg (58.05 KiB) Zobrazeno 14548 x
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
Co s tim betonem bylo spatne, ze vydrzel tak kratkou dobu?
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
23 let zas není tak krátká doba, když průměrná životnost je u AB 15 a u CB 25 let..
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
No, měl by dát 30 let, tady na fóru k tomu najdete kvanta textu. Zatím nejhorší byly kdysi úseky cca 12 let u Poděbrad a Olomouce.
Re: [D5] Opravy, rekonstrukce
A je nějaká koncepce, proč se někde mění celá CB deska a někde se frézuje 5 cm s pokládkou AHV?