Právě je 29.11.2020 18:11:57




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 I/55 Břeclav, obchvat 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 645
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Nechci to zakřiknout, ale on asi fakt začíná dostávat rozum.


15.1.2019 15:04:30
Profil
 

Příspěvky: 3511
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Není možná ... nechci to zakřiknout, ale snad se blýská na lepší časy :ok: a nebudou ty požadavky DZ na Naturu 2000 nerealizovatelné nebo finančně nereálné.


15.1.2019 23:54:14
Profil
 

Příspěvky: 3375
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
...spíš ví, že tady hraje čas výrazně pro něj...

Kompenzační opatření za škodlivý zásah silničního obchvatu Břeclavi do území EVL Soutok – Podluží se začaly realizovat v roce 2016 a budou probíhat asi pět až deset let, dokud jejich funkčnost a dlouhodobá udržitelnost nebude odborně potvrzena. Pak teprve budou zahájena stavební řízení a vydána stavební povolení.

nicméně to vypadá, že spíš Krajské soudy (v Brně, Ostravě) začínají rozhodovat "lépe". Bohužel, NSS tam je to jiná káva - to je bašta Patriků... viz znovu další dějství na D49...


16.1.2019 0:04:20
Profil
 

Příspěvky: 3511
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
1975 píše:
...spíš ví, že tady hraje čas výrazně pro něj...

Kompenzační opatření za škodlivý zásah silničního obchvatu Břeclavi do území EVL Soutok – Podluží se začaly realizovat v roce 2016 a budou probíhat asi pět až deset let, dokud jejich funkčnost a dlouhodobá udržitelnost nebude odborně potvrzena. Pak teprve budou zahájena stavební řízení a vydána stavební povolení.

nicméně to vypadá, že spíš Krajské soudy (v Brně, Ostravě) začínají rozhodovat "lépe". Bohužel, NSS tam je to jiná káva - to je bašta Patriků... viz znovu další dějství na D49...

Ta D49 tam to ještě myslím není úplně hotové ne ? Tam je odkladný účinek ale pořád mohou nevyhovět DZ. Otázka je jak to dopadne. NSS je taky Brno ??


16.1.2019 0:20:18
Profil
 

Příspěvky: 1756
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
1975 píše:
nicméně to vypadá, že spíš Krajské soudy (v Brně, Ostravě) začínají rozhodovat "lépe". Bohužel, NSS tam je to jiná káva - to je bašta Patriků... viz znovu další dějství na D49...

Pokud bych chtěl vysvětlit, v čem se liší názor na jedné straně a poučený názor na straně druhé , použil bych výše uvedená slova.


16.1.2019 20:47:08
Profil
 

Příspěvky: 757
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Aktivisté končí se soudy kolem obchvatu Břeclavi, raději chtějí jednat

https://www.idnes.cz/brno/zpravy/aktivi ... pravy_krut


17.1.2019 8:24:38
Profil
Moderátor

Příspěvky: 1344
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Aktualizovaný stav vykoupených pozemků:

plné rozlišení:
stav k 30.3.2019
stav k 4.2.2018
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 15.3.2015

náhled:
Příloha:
I-55 Břeclav, obchvat 2019-03-30 1000px kv.11.jpg
I-55 Břeclav, obchvat 2019-03-30 1000px kv.11.jpg [ 420.21 KiB | Zobrazeno 8429 krát ]


30.3.2019 22:45:32
Profil
 

Příspěvky: 3516
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Kompenzační opatření vznikají (svým způsobem se dá říci, že se už staví):
https://breclavsky.denik.cz/zpravy_regi ... 90514.html
(je to z 14.5.2019, ale protože to tu chybělo tak doplňuji)

Tůň Štoglovka
Obrázek
další odkazy na shodné téma
https://breclav.eu/aktuality/priprava-v ... -pokracuje
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/luzni- ... pravy_krut

Zbývají tři opatření, která mají být hotova na podzim.
Další krok v této věci je, že krajský úřad musí potvrdit, že realizovaná kompenzační opatření jsou účinná.

Novější článek z 2.9. (stěhování betonárny, výkupy)
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/obchva ... pravy_mos1

PS: Stejně by mne zajímalo, zda Rakušáci chystají obchvaty na své straně?


10.9.2019 14:59:56
Profil
 

Příspěvky: 3516
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Tak jsem dohledal v tomto materiálu Mobilitätskonzept Niederösterreich 2030+ http://www.noe.gv.at/noe/NOEL_Mobilitae ... ersion.pdf,
že se plánují obchvaty na B47 Umfahrung Großkrut, Umfahrung Reintal. Je to tam v jedné tabulce na jednom řádku.
Jasně nic moc, ale až se zprovozní D55, tak to bez nich asi nepůjde. Uvidíme jak bude sloužit ten plánovaný obchvat Břeclavi s úrovňovými křižovatkami.


10.9.2019 16:39:50
Profil
 

Příspěvky: 859
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Tak hlavně je přes přechod BV/Rainthal zákaz nad 12t (nebo dokonce 3,5t). Takže pokud se to po dostavbě obchvatu a hlavně už i významější části D55 nezmění, bude se valit těžká kavalerie od Přerova kolem Břeclavi na Mikulov. Furt to bude pro ni kratší a rychlejší, než přes věčně ucpanou D1 kolem Brna. Proto mě zaráží, že se tu nic nepíše o obchvatu Valtic či Sedlece... Dokonce I/40 nemá ani samostatné vlákno... Tam to totiž bude asi masakr, protože pochybuji, že se průjezd pro těžkou NA přímo z Břeclavi do A jen tak uvolní...


11.9.2019 21:03:53
Profil
 

Příspěvky: 2818
Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozest. české a 17 km od polské.
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Záleží také, na čí žádost ten zákaz náklaďáků přes hraniční přechod je. Jestli to požadovala česká strana kvůli průjezdu Břeclaví nebo rakouská strana.

_________________
82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020


12.9.2019 9:24:28
Profil
 

Příspěvky: 522
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
zesp píše:
Tak hlavně je přes přechod BV/Rainthal zákaz nad 12t (nebo dokonce 3,5t). Takže pokud se to po dostavbě obchvatu a hlavně už i významější části D55 nezmění, bude se valit těžká kavalerie od Přerova kolem Břeclavi na Mikulov. Furt to bude pro ni kratší a rychlejší, než přes věčně ucpanou D1 kolem Brna. Proto mě zaráží, že se tu nic nepíše o obchvatu Valtic či Sedlece... Dokonce I/40 nemá ani samostatné vlákno... Tam to totiž bude asi masakr, protože pochybuji, že se průjezd pro těžkou NA přímo z Břeclavi do A jen tak uvolní...


Rakušáci zvažují obchvat Großkrut i Reintalu. Nicméně když vidí neaktivitu na naší straně, tak se do ničeho nehrnou.
I/40 má nízké intenzity - 5 tis a s ekology by byl také problém.


12.9.2019 12:01:03
Profil
 

Příspěvky: 859
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
No ale ty průjezdy těmi vesničkami tam taky nejsou zrovna ideální... Takže pokud by tam rakušáci nevyřešili ty výše zmiňované obchvaty, tak pochybuju, že by to povolili... Na druhou stranu ty Valtice jsou taky úzké hrdlo. A počítat, že po D55 pojednou jen ti, co budou končiti v Břeclavě, nebo budou pokračovat po D2, to asi nelzce čekat. A je neoddiskutovatelným faktem, že už dokončení úseků od Babic po Mor. Písek bude mít za následek nárůst nasávacího efektu této trasy a "strhne" to sem podstatně více řidičů, kteří měli původně v úmyslu jet přes Brno. Hlavně při nějakých uzavírkách, či mimořádnostech na klasické trase...


12.9.2019 12:38:54
Profil
 

Příspěvky: 654
Bydliště: ValMez
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Vůbec jsem neměl o existenci I/40 ponětí a to tudy do Valtic jezdím. Vždycky jsem to měl za II. třídu a teď, když se na to v mapě dívám, tak nechápu, proč ta silnice vlastně je I. třídou. Snad aby byl garantovaný průjezd dostat přes CHKO a Lednicko-valtický areál.
Myslím, že po dostavbě D55 to bude tudy lukrativní pro OA a NA se spíš povalí na Blavu než na Mikulov.


12.9.2019 12:56:35
Profil
 

Příspěvky: 2818
Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozest. české a 17 km od polské.
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Tak ona to dvojka vždycky bývala, jedničkou se stala poměrně nedávno (původně byla I/40 výpadovka v Brně) a ano máte trošku pravdu, je to i kvůli tomu, aby se kamiony mohly dostat k jedinému hraničnímu přechodu v Mikulově, když v Břeclavi ani ve Valticích nesmí, ale to se týkalo i osobních. Ještě si pamatuji, jak byly oba hraniční přechody v 90. letech otevřeny jen v denních hodinách a já musel absolvovat tuhle strašnou zajížďku uprostřed noci po nějaké zapadlé silnici.

_________________
82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020


12.9.2019 13:16:13
Profil
 

Příspěvky: 654
Bydliště: ValMez
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Honey72 píše:
... Ještě si pamatuji, jak byly oba hraniční přechody v 90. letech otevřeny jen v denních hodinách a já musel absolvovat tuhle strašnou zajížďku uprostřed noci po nějaké zapadlé silnici.
No jo, to si pamatuju, že jsem to kdysi taktak stihl - Reinthal se zavíral tuším v 11 večer.


12.9.2019 13:25:45
Profil
 

Příspěvky: 2818
Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozest. české a 17 km od polské.
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Stejně to v těchto místech musel být pro Rakušáky šok, když po vesnické silnici k uzavřeným hranicím projel tak "maximálně" traktor a najednou po otevření hranic stovky vykulených Čechů a Poláků ve starých plechovkách :-)

_________________
82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020


12.9.2019 13:33:05
Profil
 

Příspěvky: 26
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
jeni013 píše:
No jo, to si pamatuju, že jsem to kdysi taktak stihl - Reinthal se zavíral tuším v 11 večer.


Reintal - Poštorná měl před zrušením kontrol na hranicích provoz od 6:00 do 22:00 a stíhat to bylo opravdu pekelné :-D

Před hranicemi je tam benzinka (dnes Benzina, dříve OMV) a ta narozdíl od hranic tuhle otevírací dobu drží stále schengen neschengen a to se mi jednou nepěkně vymstilo :-D


23.9.2019 8:38:47
Profil
Moderátor

Příspěvky: 1344
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Aktualizovaný stav vykoupených pozemků:

plné rozlišení:
stav k 31.5.2020
stav k 30.3.2019
stav k 4.2.2018
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 15.3.2015

náhled:
Příloha:
I-55 Breclav, obchvat 2020-05-31.jpg
I-55 Breclav, obchvat 2020-05-31.jpg [ 530.22 KiB | Zobrazeno 2964 krát ]


31.5.2020 10:53:32
Profil
 

Příspěvky: 1367
Bydliště: Choceň
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Tak trochu neskutečná reportáž. Dokončena kompenzační opatření (za 50 mil.) a Děti Země jsou spokojené: https://www.ceskatelevize.cz/porady/101 ... deo/771615


3.6.2020 22:25:01
Profil
 

Příspěvky: 5432
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Tak to tu ještě fakt nebylo !!!! Díky martasi za link.


4.6.2020 1:38:46
Profil
Online
 

Příspěvky: 2306
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Když vidím ty stykové křižovatky napojující I/40 a Břeclav, tak nevím, jestli to je to ideální řešení. Jedna v docela slušné zatáčce, druhá napojuje pětadvacetitisícové město...


4.6.2020 5:57:58
Profil
 

Příspěvky: 3511
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Kéž by to byla pravda a DZ dali obchvatu konečně pokoj :ok:

Jinak ta styková křižovatka bude dostačující, I/40 je zrovna ta silnice první třídy, která je pouze pro místní dopravu. A to si troufám říct, že velká část dopravy z Valtic pojede přímo do Břeclavi, takže na obchvat ne.
Naopak, naprosto nesmyslná je ta křižovatka s ulicí Hraniční, to musela vymyslet hlava mazaná, tohle :zvraci:
Jako udělat průsečnou křižovatku s úplně novou přeložkou silnice první třídy, to jen tak někdo nevymyslí. Chtělo to minimálně "jednovětvovou" MÚK jako na té další křižovatce nebo na samotné přeložce I/40. :(
Ta křižovatka na konci stavby bude asi provizorium, je tam plánovaná velká OK až se bude předělávat MÚK s D2. ;)


4.6.2020 6:29:15
Profil
 

Příspěvky: 26
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
zesp píše:
Tak hlavně je přes přechod BV/Rainthal zákaz nad 12t (nebo dokonce 3,5t).


před přechodem ještě v CZ je zákaz vjezdu nad 3,5t (tuším dřív ještě za časů celnic, tam bývalo 7,5t, ale tím si nejsem jistý a vlastně je to fuk)

zesp píše:
Takže pokud se to po dostavbě obchvatu a hlavně už i významější části D55 nezmění, bude se valit těžká kavalerie od Přerova kolem Břeclavi na Mikulov. Furt to bude pro ni kratší a rychlejší, než přes věčně ucpanou D1 kolem Brna. Proto mě zaráží, že se tu nic nepíše o obchvatu Valtic či Sedlece... Dokonce I/40 nemá ani samostatné vlákno... Tam to totiž bude asi masakr, protože pochybuji, že se průjezd pro těžkou NA přímo z Břeclavi do A jen tak uvolní...


Když se podívám na mapu, tak mi hlava nebere, proč se D55 (R55) plánovala na Břeclav a proč od Uh. Hradiště nešla někde k Velkým Pavlovicím, kde by se mimoúrovňově zkřížila s D2 a dál pokračovala na Mikulov, kde by se napojila na Rakouskou A5. - To by mj. vyřešilo i problém s absencí D52. Ostatně pokud se vše dostaví, budou na JM tři dálnice vedle sebe v takřka stejném směru. A co se týče D55 samotné tak přesně jak tu někdo psal, přímo do AT to bude pro provoz do 3,5t vše ostatní 3,5t bude stejně pokračovat buď skrz D2 na Slovensko, či na Mikulov.

No odpovím si sám, v době, kdy se měla stavit plánovaná R55 už D52 měla stát v celé délce a postavením R55 (D55) v trase, kterou jsem zmínil by se stal zbytečný už postavený úsek D52.


11.6.2020 20:20:16
Profil
 

Příspěvky: 2613
Příspěvek Re: I/55 Břeclav, obchvat
Když se podíváte na turistickou mapu - třeba na http://www.mapy.cz, tak v cestě Vašeho návrhu stojí Lednicko-Valtický areál, což je památka UNESCO co se týče krajinotvorby - chráněná je dost široká oblast kolem těchto obcí, na kterou navíc navazuje v západním směru CHKO Pálava. Takže vést dálnici v těchto místech je předpokládám prakticky nemožné.

Ono vševypovídající je už ten tuhý odpor proti vedení D 52 k Mikulovu a tam přitom dálnice CHKO jenom "tečuje" tedy jde po jejích hranicích a zasahuje jen okrajovou oblast CHKO u Mikulova. Přesto je dálnice dlouhodobě blokována.


11.6.2020 23:14:59
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz