Bayern - Bavorsko

Odpovědět
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Tohle by se v Německu nebo Rakousku nestalo, jak by řekli znalci dopravy z řad široké veřejnosti. Jo počkat..
R48 -> D48 se podařilo!
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Diaľničiar »

psáno 31.3.2017:
Diaľničiar píše:Kromě posledních tunelů, o kterých jsem psal je ve výhledu další tunelová stavba v Mnichově. Jedná se o nový silniční tunel v Oberau jižně u Mnichova. Tunel bude mít délku 3 km a náklady na jeho výstavbu se pohybují kolem 204 mil. €. Vyformuje se jako součást spojení B2 s Garmisch-Patenkirchen s pokračováním na Rakousko; B2 a A95. Projekt se má ukončit v roce 2022, ale doteď není jasné jak se zajistí financování. Tohle řešení je již neodkladné, protože všechna doprava jde středem Oberau. Nový tunel tak přinese odlehčení obydlených částí. Délka 3 km v navrhované trase zajistí i nejlepší variant z hlediska řešení ohledně ŽP.
Tunel bude mít nakonec délku 3,6 km a půjde přes pohoří Kramer, přičemž dalšími 2 km se napojí na silniční síť. Přípravní práce trvají od roku 2010, ale pro vysokou hladinu spodní vody a sesuvy v roce 2013 se příprava zpomalila. Pak se oživila, ale nevyřešilo se financování projektu a přípravy se musejí aktualizovat, co se již stalo.

Ve výsledku tedy rakouský zhotovitel začne s prácemi v 2.Q 2020, přičemž kompletizace se plánuje pro rok 2024. Náklady na výstavbu jsou 264 mil. €.

Práce na dalším obchvatovém tunelu pro část Partenkirchen (na východní straně řeky Pertnach) se nedají očekávat do roku 2030.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Kuba
Příspěvky: 1400
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Kuba »

Pleteš víc akcí dohromady, aspoň tak jsem ten příspěvek pochopil. Tunel Oberau se už staví minimálně rok. Kramertunnel je o něco dál a bude to obchvat Garmische směrem na Ehrwald a to se ještě nestaví, podrobnosti nevím.
Wanktunnel směrem na Mittenwald bude skutečně asi vzdálenější budoucnost. Pro Němce je větší priorita spojení na Fernpass. A mám celkově dojem, že pro Bavorsko tato oblast teď nijak prioritní není. Peníze asi obecně na novou výstavbu moc nejsou.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Sosa »

Kramertunel se začne stavět koncem letošního roku, zhotovitel BeMo tunelling a Subterra a.s. Konec v roce 2023.
pivko
Příspěvky: 1019
Registrován: 15.3.2009 23:17:26

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od pivko »

Prioritnější je určitě směr na Fernpass, protože tam to jde přímo historickým centrem Garmische. Nicméně intenzity jsou určitě vyšší směrem na Mittenwald, zvlášť když je furt ta slavná stovka v celém Inntalu a ještě navrch hraniční kintroly u Kufsteinu. Ale nejhorší úzké hrdlo je stejně konec A95 ještě před Oberau a to nevím, zda ten tunel vyřeší, ve špičce klidně na hodinu i víc a objet se to nedá
Kuba
Příspěvky: 1400
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Kuba »

Úzké hrdlo před Oberau odstraní Auerbergtunnel. Měl by se začít stavět někdy po dokončení tunelu Oberau, nicméně zatím byla v seznamu staveb spolkového plánu dopravních cest jako stavba dalších potřeb bez zvláštní priority. Podle mluvčí hornobavorské vlády by schválení projektu mohlo proběhnout ještě letos.
https://www.merkur.de/lokales/garmisch- ... 27912.html
Stavební práce na Kramertunnelu budou obnoveny na jaře 2020.
Wanktunnel bude zprovozněn v nejlepším případě v roce 2030.
https://www.sueddeutsche.de/bayern/garm ... -1.4547283
https://www.merkur.de/lokales/garmisch- ... 22018.html
Přílohy
1725185570-ist-aktuelle-planung-bei-weghaus-soll-eine-halbanschlussstelle-an-a95-entstehen-r-ausgebaute-b2-neu-im-anschluss-an-a95-gra-L3nAroihL6b.jpg
1725185570-ist-aktuelle-planung-bei-weghaus-soll-eine-halbanschlussstelle-an-a95-entstehen-r-ausgebaute-b2-neu-im-anschluss-an-a95-gra-L3nAroihL6b.jpg (95.02 KiB) Zobrazeno 17526 x
Hanes
Příspěvky: 1052
Registrován: 25.2.2014 11:34:01
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Kontaktovat uživatele:

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Hanes »

Tak v pondělí oficiálně otevírají A94 a v úterý bude plně zprovozněna.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od AF-1 »

Usek otevren, ale to, co predvadi nemecka verejna media je az k placi.
Ve vsech reportazich zabery a srdceryvne rozhovory s ucastniky protestni skupinky odpurcu stavby dalnice, vzlyky nad znicenim krajiny a idylickeho zivota v udoli Isenu. V poslednich vetach je potom chca-nechca zminen fakt, ze vetsina obyvatel regionu novy usek dalnice uvitala..
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Aram96 »

Celé Německo jde teď jaksi do prdele v té "zelenosti" apod. :(
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Mike »

někde jsem to slyšel
"Němci nedělají malé chyby..."
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od AF-1 »

Nemecko se riti stremhlav dolu a jedine jeho stesti je, ze zacalo ze solidne vysokeho schudku.
Takova variace na Vymarskou republiku v primem prenosu.
Kuba
Příspěvky: 1400
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Kuba »

AF-1 píše:Aktualni stav B15n u Essenbachu:
https://www.idowa.de/inhalt.essenbach-d ... c2a68.html

(asfaltuje se, priprava na svodidla, na dodelani betonove vany pod dalnici probiha nabidkova faze)
Dnes jsem tam jel po staré B15 a skutečně tenhle úsek je v konečném stadiu výstavby. V článku výše se píše, že zprovoznění Ergoldsbach-Essenbach-A92 má být do konce roku 2019.
Trupman
Příspěvky: 578
Registrován: 21.3.2009 23:12:06

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Trupman »

Pánové AF-1, Aram96 a Mike. Než započnu někoho takto nevybíravě kritizovat, tak se řídím moudrostí "nejdřív si zameť před vlastním prahem".

Ano, to strašné Německo, které se užuž řítí do krize a užuž se každou chvíli zničí, nás zatím stále trumfuje.
A jak proti tomu bojujeme v Česku? Volíme si oligarchy a ruské mužiky. Brouci Pytlíci.
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Diaľničiar »

pro lepší představivost posledních příspěvků:

Dne 30.9. se odevzdalo do provozu 33 km dálnice A94 mezi Pastetten a Heldenstein. Stalo se tak sice 1 měsíc před plánovaným termínem, ale plány pro tuto část jsou tady celé dekády a byl to boj mezi těmi co chtěli upgrade stávající B12 a vládou, která chtěla naplnit plány ze 70. let 20. století.

Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 19.10.2019 13:55:56, celkem upraveno 1 x.
Důvod: +video
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od hh »

I would like to inform about the Autobahn A93:

- how old is the concrete pavement south from Regensburg, when are you planning to change it, 2020, 2030?

- are you planning to rebuild the asfalt section with speed limit 120 kmh near to the A9 to a quicker section? If yes how and when?

- the B15n will be forever a road or are you planning to change it for A93, if yes when?

Thank you

---

Leider erschließt sich aus Ihrer Anfrage nicht, in welcher Funktion und aus welchem Anlass sie diese tätigen. Für Anfragen von Verkehrsteilnehmerinnen und Verkehrsteilnehmern ist die Pressestelle der Autobahndirektion Südbayern zuständig. Wir antworten wir Ihnen hiermit abschließend zu Ihren Fragen:



Die Betonfahrbahn der A93 südlich von Regensburg wurde in den Jahren 1984 und 1986 erstellt. Derzeit sind wir in der Planungsphase für die grundhafte Erneuerung der A93 in diesem Streckenabschnitt.

Wir beabsichtigen die bauliche Umsetzung ab dem Jahr 2021 zu beginnen.



Aktuell ist ein Teilabschnitt der A93 (vom Autobahndreieck Holledau bis etwa zur Anschlussstelle Elsendorf) mit einer Geschwindigkeitsbeschränkung auf 120 km/h begrenzt.

Diese Geschwindigkeitsbeschränkung ist aufgrund der Sichtweiten notwendig.

Derzeit gibt es keine Absichten diesen Zustand zu ändern.



Die B15n wurde als zweibahnige Bundesstraße geplant und genehmigt.

Eine Änderung ist nicht geplant.



Mit freundlichen Grüßen

-------------------------------------------------------------------------
Autobahndirektion Südbayern
Pressestelle
Seidlstraße 7 - 11
80335 München
Geo
Příspěvky: 800
Registrován: 11.5.2009 11:06:39

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Geo »

Na B15n se 19.11. zprovoznuje provizorni napojeni na A92 a usek mezi nim a soucasnym koncem. Dlouho jsme to nemohl nikde najit, az v tomhle clanku je zminka.
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od hh »

Hurá, já snad pojedu na trhy do Landshutu ;)
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od AF-1 »

U A94 prekvapil docela hruby hlucny asfalt a velka hustota provozu hned po otevreni. Semafor s docela dlouhym cekanim na dulezite sjezdove rampe v Dorfen bude mozna generovat fronty az do dalnice. Pozitivni je naopak vzrostla zelen a zacelene zasahy v terenu - kvuli dlouhe dobe vystavby.
Geo
Příspěvky: 800
Registrován: 11.5.2009 11:06:39

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Geo »

Aha, tak dneska na B15n oslava, otevreni az zitra. zdroj
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Martin z Ostravy »

V Severním Bavorsku také aktivně řeší nedostatek stání pro kamiony a připravují nové odpočívky, převažně ty bez čerpačky, pouze s wc.
http://www.abdnb.bayern.de/imperia/md/c ... aetze.html

Na jedné odpočívce testují sledování obsazenosti, kdy systém musí být každý den kalibrován obsluhou skrze kamery.

Zatím mají jednu odpočívku osazenou wifi připojením.
R48 -> D48 se podařilo!
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Diaľničiar »

V provozu je rozšířená A3 na 2x3 v úseku Rohrbrunn - Marktheidenfeld. Rozšiřování z Aschaffenburg do Würzburg začalo v roce 1995. Poslední 5 km u Würzburg bude k dispozici koncem 2021. Celkem se jedná o 89 km v nákladech 1,2 mld. €.

http://www.bildergalerie-autobahn-nordb ... tt_web.pdf
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Lenny »

Martin z Ostravy píše:V Severním Bavorsku také aktivně řeší nedostatek stání pro kamiony a připravují nové odpočívky, převažně ty bez čerpačky, pouze s wc.
http://www.abdnb.bayern.de/imperia/md/c ... aetze.html

Na jedné odpočívce testují sledování obsazenosti, kdy systém musí být každý den kalibrován obsluhou skrze kamery.

Zatím mají jednu odpočívku osazenou wifi připojením.
A jak se takový systém dokáže vyrovnat s divokým parkováním NA?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Záleží na použitém systému, ten v Bavorsku je postaven na sledování počtu a typu vozidel, které na odpočívku vjedou a zase vyjedou. Tím pádem pouze ukazuje, že jsou legální stání na odpočívce plně obsazena, případně počet volných takových míst. Teoreticky lze jím zjistit, i kolik NA stojí nelegálně.
Je tak jedno, jak NA stojí. U systému s čidly ve vozovce, záleží jak se postaví a tento sleduje primárně jen přímo stání pro NA.

Systém dává velký smysl tam, kde řidič NA na vjezdu neví, že v např. v 3. řadě je 5 volných míst a raději to nechá před čerpačkou, než by riskoval, že odpočívku projede bez zaparkování.

Taky telematika umožní řidičům lépe plánovat odpočinek, tak, že nezaparkují na divoko na první odpočívce kterou uvidí, ale zastaví dřív nebo později na té kapacitnější (u nás např. Antošovice vlevo a Klimkovice vlevo).
Tento systém bude příští rok spuštěn i u nás.
R48 -> D48 se podařilo!
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od Majkii »

RoadZipper jsem viděl naživo na GoldenGateBridge, ale že se od prosince běžně používá na opravě A9 mezi Ingostadtem a Mnichovem (od Dreiecku s A93 na sever), jsem teda nevěděl... Stará se o režim 3+2 s týdenním přehazováním (o svátcích to bylo jinak).
Video: https://vimeo.com/361275391

A pozor, co by se v Německu nestalo: zúžení i přes celou zimu! :)
wazer.cz
Pište česky, prosím!
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: Bayern - Bavorsko

Příspěvek od AF-1 »

Skoda, ze to od Holledau take neupravi na 3+1. Co se vseobecne zacal organizovat nouzovy prujezd sanitkam vlevo, je skoda celorocne nevyuzitych tri metru asfaltu po prave strane..
Odpovědět

Zpět na „Německo“