Ministr dopravy Vladimír Kremlík
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
...ale jinak to byla Vaškova nezaujatá klasika... modernizace je vždy zásadně problematická, výstavba nemá žádnou koncepci, stavby se flikují, zdroji se plýtvá po celé zemi, místo aby se soustředily na D1 (jakože by pak třeba beton tvrdnul rychleji?), ministr/ŘSD staví málo, ale celá země je rozkopaná...
a když už tedy Kremlík ukáže už Ťokovu "analýzu zpoždění na D1" (cca 400 dní kvůli obstrukcím), tak místo toho, aby mu to vrátil, že většina těch dní šla za "jeho" ministerstvy a úřady, kterým trvalo dodat nová stanoviska), tak začne Vašek blekotat, že ale na D3 jim utekl pozemek... (myšleno kauza Zevl)...
ale je fakt, že nový prvek byla Blanka, která je v úzkých....pruzích:o)
a když už tedy Kremlík ukáže už Ťokovu "analýzu zpoždění na D1" (cca 400 dní kvůli obstrukcím), tak místo toho, aby mu to vrátil, že většina těch dní šla za "jeho" ministerstvy a úřady, kterým trvalo dodat nová stanoviska), tak začne Vašek blekotat, že ale na D3 jim utekl pozemek... (myšleno kauza Zevl)...
ale je fakt, že nový prvek byla Blanka, která je v úzkých....pruzích:o)
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Ono 1975, zase se tolik těch ANOistů taky nezastávej Je zase pravda, že prostě mají nejdůležitější ministerstva pro infrastrukturu všechna přes 6 let a to už mohli něco udělat. Především měli dělat první 2-3 roky něco s legislativou. Dnes to totiž bylo řečeno .. Prachař nachystal liniový zákon, ale protože by "trval" 5 let, tak se udělala novela 416, která po 5 letech přinesla 5-10% liniového zákona
Jednoznačně se zde staví dost, o dost více než za poslední dekádu, ale pokud má být síť dostavena do r. 2030, tak prostě musíme stavět cca 2 krát více než dnes, resp. to, co je teď rozestavěno, udržet každý rok a každým rokem zahajovat znovu, tudíž se nelze divit, že tohle se zdá pořád nereálné. Hlavní slogany byly stát řídí nemehla (promiň, Schillerová vs Kalousek na postu financí snad není potřeba dál komentovat), postavíme dálnice (a uděláme liniový zákon, po 6 letech se začaly změny se stavebním právem, jinak velké h***) a že když by mu (Babišovi) někdo ve firmě představil schodkový rozpočet, tak končí (máme deficity jako prase na to, jaký je růst ekonomiky). Myslím, že tohle samotné už Moravcovi, který umí do 10 napočítat na rozdíl od Maláčové a Schillerové, vadí, a proto do nich obecně jde.
A promiň, teď na masivní výstavbu prostě peníze byly a ještě možná jsou, jenže tahle vláda je hází do kanálu Prostě a jednoduše se úplně nediv, že do něj Moravec šije, když vidí, jak je tahle země řízena .. Když tam byla Maláčová, to i do ní ryl a právem, ta ženská je blbá jak tágo, jak s ní potom vést rozhovor ? Nebo dnes před Kremlíkem Schillerová .. vždyť ta paní tam vypadala jako ten pirát vedle Kremlíka .. 5.kolo.. když ti dva ekonomicky vzdělaní páni spustili, tak ona vedle nich vypadala, jak kdyby vylezla základku, nejde se pak úplně nedivit, že do nich Moravec ryje. A co si tak pomatuji, tak do politiků ryje, co vznikl jeho pořad, tak nějak matně si pomatuji roky 2006-2008 když mi bylo 10-12 let a nebyla to procházka růžovou zahradou pro ty, co tam přišli... Samozřejmě ta voda byla trochu trapná, ale že mu vyčítáš velkou cenu, když to bylo kvůli dovolené, to ho za to slovíčko chytáš úplně stejně ty, jak Moravec té vody na motorkách
Jednoznačně se zde staví dost, o dost více než za poslední dekádu, ale pokud má být síť dostavena do r. 2030, tak prostě musíme stavět cca 2 krát více než dnes, resp. to, co je teď rozestavěno, udržet každý rok a každým rokem zahajovat znovu, tudíž se nelze divit, že tohle se zdá pořád nereálné. Hlavní slogany byly stát řídí nemehla (promiň, Schillerová vs Kalousek na postu financí snad není potřeba dál komentovat), postavíme dálnice (a uděláme liniový zákon, po 6 letech se začaly změny se stavebním právem, jinak velké h***) a že když by mu (Babišovi) někdo ve firmě představil schodkový rozpočet, tak končí (máme deficity jako prase na to, jaký je růst ekonomiky). Myslím, že tohle samotné už Moravcovi, který umí do 10 napočítat na rozdíl od Maláčové a Schillerové, vadí, a proto do nich obecně jde.
A promiň, teď na masivní výstavbu prostě peníze byly a ještě možná jsou, jenže tahle vláda je hází do kanálu Prostě a jednoduše se úplně nediv, že do něj Moravec šije, když vidí, jak je tahle země řízena .. Když tam byla Maláčová, to i do ní ryl a právem, ta ženská je blbá jak tágo, jak s ní potom vést rozhovor ? Nebo dnes před Kremlíkem Schillerová .. vždyť ta paní tam vypadala jako ten pirát vedle Kremlíka .. 5.kolo.. když ti dva ekonomicky vzdělaní páni spustili, tak ona vedle nich vypadala, jak kdyby vylezla základku, nejde se pak úplně nedivit, že do nich Moravec ryje. A co si tak pomatuji, tak do politiků ryje, co vznikl jeho pořad, tak nějak matně si pomatuji roky 2006-2008 když mi bylo 10-12 let a nebyla to procházka růžovou zahradou pro ty, co tam přišli... Samozřejmě ta voda byla trochu trapná, ale že mu vyčítáš velkou cenu, když to bylo kvůli dovolené, to ho za to slovíčko chytáš úplně stejně ty, jak Moravec té vody na motorkách
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Aram96: Půta mě překvapil, čekal jsem, že pojede opozici a ne, skoro to vypadalo, jako že chce do koalice .
Deficity jako prase teda s prominutím nemáme . Teď přijde 40 miliardový, ale je větší než posledních pár let, ale že by to byl nějak velký jako prase i s přihlédnutím k ostatním státům mi nepřijde. A první debata mi přišla docela vyrovnaná PS.: Zase máme 40 mld. schodek, když "vládnou" 3 strany co jsou nejvíce nalevo(Ikdyž KSČM na oko chce 30 mld, ale chce ještě víc zvýšit platy )
Ještě musím shlédnout Partii na Primě, tam byl Nacher a Hřib, to asi byla taky dobrá párty.
Deficity jako prase teda s prominutím nemáme . Teď přijde 40 miliardový, ale je větší než posledních pár let, ale že by to byl nějak velký jako prase i s přihlédnutím k ostatním státům mi nepřijde. A první debata mi přišla docela vyrovnaná PS.: Zase máme 40 mld. schodek, když "vládnou" 3 strany co jsou nejvíce nalevo(Ikdyž KSČM na oko chce 30 mld, ale chce ještě víc zvýšit platy )
Ještě musím shlédnout Partii na Primě, tam byl Nacher a Hřib, to asi byla taky dobrá párty.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Jak obvykle superdlouhý příspěvek, těžko reagovat na všechno:o)Aram96 píše:Ono 1975, zase se tolik těch ANOistů taky nezastávej Je zase pravda, že prostě mají nejdůležitější ministerstva pro infrastrukturu všechna přes 6 let a to už mohli něco udělat. Především měli dělat první 2-3 roky něco s legislativou.
1) nemám s ANO vůbec nic společného, nikdy jsem je nevolil
2) můj názor je, že legislativa je sice fajn, ale sama o sobě to nespasí a nemá cenu na ni čekat (se za ni schovávat. Navíc, mnoho lidí si stále dost protiřečí - ne jednu stranu tu je hrozná dikatura Andreje, na druhou stranu není schopný parlamentem pronést, co chce? Proč ten zákon tedy nenapsal ten pirát, když už tam je dva roky? Atd.
3) jako člověka, co měl s médii/komunikací něco do činění, mě způsob "práce" předražené/přeceňované rádobyhvězdy Vaška M. "uráží". To nemá s profesionální novinařinou nic společného, je to jen špatně skrývaná žluč a stranění jedné straně, s níž má osobně tak trochu něco společného, že.
Mně jde jen o fakta, nechť jich z MD/ŘSD vytáhneme co nejvíc, ale nepotřebuju od moderátora státní televize vědět, co si o nich mám myslet. Na to máme theodora:o)
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
S tvojím příspěvkem se naprosto stotožňuji.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Nekecáme, makáme. Tak jaký čekání na legislativu. Už tu pět let mohla být. Návrhy musím na ministerstvech vypracovat, doplnit je v mezirezortním připomínkování a předložit parlamentu. Neznám stranu, která nechce rychlejší stavbu dálnic.1975 píše: můj názor je, že legislativa je sice fajn, ale sama o sobě to nespasí a nemá cenu na ni čekat (se za ni schovávat. Navíc, mnoho lidí si stále dost protiřečí - ne jednu stranu tu je hrozná dikatura Andreje, na druhou stranu není schopný parlamentem pronést, co chce?
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Rozumím, nemyslel jsem to tak, že bys je měl volit nebo tak, to je mě úplně jedno. Jen upozorňuju, že před prvními volbami měli taková a taková hesla a skutek utek. To, že se teď staví o dost více, není v žádném případě jejich zásluha, ale zásluha pracovníků ŘSD, potažmo toho, že se ta příprava dostala do normálu a zbráborala se po Bártovi. Jediné, co ANO za 6 let udělalo, je novela 416. Já si bohužel myslím, že bez nové legislativy se nepostaví dost úseků dálnice např. D49, D43, D0 a to nemluvím o VRT.1975 píše:Jak obvykle superdlouhý příspěvek, těžko reagovat na všechno:o)Aram96 píše:Ono 1975, zase se tolik těch ANOistů taky nezastávej Je zase pravda, že prostě mají nejdůležitější ministerstva pro infrastrukturu všechna přes 6 let a to už mohli něco udělat. Především měli dělat první 2-3 roky něco s legislativou.
1) nemám s ANO vůbec nic společného, nikdy jsem je nevolil
2) můj názor je, že legislativa je sice fajn, ale sama o sobě to nespasí a nemá cenu na ni čekat (se za ni schovávat. Navíc, mnoho lidí si stále dost protiřečí - ne jednu stranu tu je hrozná dikatura Andreje, na druhou stranu není schopný parlamentem pronést, co chce? Proč ten zákon tedy nenapsal ten pirát, když už tam je dva roky? Atd.
3) jako člověka, co měl s médii/komunikací něco do činění, mě způsob "práce" předražené/přeceňované rádobyhvězdy Vaška M. "uráží". To nemá s profesionální novinařinou nic společného, je to jen špatně skrývaná žluč a stranění jedné straně, s níž má osobně tak trochu něco společného, že.
Mně jde jen o fakta, nechť jich z MD/ŘSD vytáhneme co nejvíc, ale nepotřebuju od moderátora státní televize vědět, co si o nich mám myslet. Na to máme theodora:o)
Ale s tím předraženým Moravcem souhlas, neztotožňuju se úplně s tím jeho posledním jednáním a slovíčkařením, vyměnit by se mohl, ale že by nebyl profesionál, to bych řekl, že na to máme hromadu jiných adeptů, především pak asi toho pána z Barandova.
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Skandál na Gottově pohřbu: Ministr Kremlík předběhl frontu
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/sk ... i-40299530
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/sk ... i-40299530
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Tak Mára dal na Twitter i omluvu
- Přílohy
-
- 2019-10-11_1338.png (43.55 KiB) Zobrazeno 6887 x
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Hold papaláš.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Já osobně v tom vidím (možná moc konspirační ) prosté PR. Negativní reklama, je taky reklama. Ťok, nevím už teď čím to bylo, se u lidí zapsal velmi dobře, a ne jen tou kalamitou v zimě na D1 a nečekaným sněhem v prosinci. Myslím si, že tohle je takový pokus o zapsání se mezi lidi, aby se vědělo, kdo je Kremlík
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Pustí Kremlíka do Chrámu sv. Víta? Vzpomeňme si na pána jménem Herostratos*.
*Hérostratos z Efesu byl člověk, který za účelem, aby se jeho jméno dostalo do historie, podpálil Artemidin chrám v Efesu. Za svůj čin byl odsouzen k trestu smrti a aby se mu jeho záměr nepodařil, tak bylo v Efezu pod sankcí smrti zakázáno zmiňovat jeho jméno.(Wikipedie)
*Hérostratos z Efesu byl člověk, který za účelem, aby se jeho jméno dostalo do historie, podpálil Artemidin chrám v Efesu. Za svůj čin byl odsouzen k trestu smrti a aby se mu jeho záměr nepodařil, tak bylo v Efezu pod sankcí smrti zakázáno zmiňovat jeho jméno.(Wikipedie)
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Ministr dopravy Vladimír Kremlík podle MF Dnes přichází s plánem na rozsáhlou reorganizaci, která má jeho resort zeštíhlit o 40 úřednických míst. Podle ministra je současné rozdělení pravomocí na úřadě nelogické a neefektivní.
„Je nutné posílit roli strategického plánování a význam agend, které zabezpečují rozvoj moderních technologií. Strategie ministerstva musí ve všech módech dopravy ukazovat cestu budoucnosti, nikoliv jen řešit aktuální problémy výstavby dopravní infrastruktury,“ řekl MF Dnes Kremlík.
Změny se podle deníku dotknou mimo jiné i prvního náměstka Tomáše Čočka nebo architekta mýtné soutěže Jakuba Kopřivy.
Ministr Kremlík aktivoval plán B. Stát pro jistotu připraví nový tendr na mýtný systém
Ministerstvo dopravy bude hospodařit s 87 miliardami, Kremlík se o další zdroje žádat nechystá
Kopřiva tak od ledna přijde o správu mýta, protože mu bude odebrán odbor pozemních komunikací. Jím řízená sekce legislativně právní přijde o odbor správy silničních vozidel nebo o odbor informačních technologií.
Čoček přijde například o vliv na strategické plánování dopravní výstavby a s tím spojené změny územního plánu.
Kremlík chce také sekci vnějších vztahů, která je po odchodu Lenky Voplatkové do Českých drah půl roku bez vedení. Nově naopak mají vzniknout dva nové útvary: sekce strategie a mezinárodní spolupráce a sekce infrastruktury a letectví. Jejich šéfy slíbil ministr vybrat v otevřeném výběrovém řízení.
„Je nutné posílit roli strategického plánování a význam agend, které zabezpečují rozvoj moderních technologií. Strategie ministerstva musí ve všech módech dopravy ukazovat cestu budoucnosti, nikoliv jen řešit aktuální problémy výstavby dopravní infrastruktury,“ řekl MF Dnes Kremlík.
Změny se podle deníku dotknou mimo jiné i prvního náměstka Tomáše Čočka nebo architekta mýtné soutěže Jakuba Kopřivy.
Ministr Kremlík aktivoval plán B. Stát pro jistotu připraví nový tendr na mýtný systém
Ministerstvo dopravy bude hospodařit s 87 miliardami, Kremlík se o další zdroje žádat nechystá
Kopřiva tak od ledna přijde o správu mýta, protože mu bude odebrán odbor pozemních komunikací. Jím řízená sekce legislativně právní přijde o odbor správy silničních vozidel nebo o odbor informačních technologií.
Čoček přijde například o vliv na strategické plánování dopravní výstavby a s tím spojené změny územního plánu.
Kremlík chce také sekci vnějších vztahů, která je po odchodu Lenky Voplatkové do Českých drah půl roku bez vedení. Nově naopak mají vzniknout dva nové útvary: sekce strategie a mezinárodní spolupráce a sekce infrastruktury a letectví. Jejich šéfy slíbil ministr vybrat v otevřeném výběrovém řízení.
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Rozsáhlá reorganizace, která má za následek zeštíhlení o 40 míst.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
A vytvoření něčeho nového a je po efektu. Ještě tam bude 40 odstupných padáků. Ale chtělo by to odkaz, zda-li tam nechybí třeba jedna 0.
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 30.8.2016 21:30:15
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Tak dva nové útvary, které budou mít šéfy, takže je jasné že tam bude i nějaký podřízený - třeba sekretářka. No vida: přibudou 2 + 2, ubyde 40. Zlaté padáky překousnu (odepřu si během následujícího roku po obědě viržinko) a jdu slavit úbytek 36 zbytečných míst.
Ok, jdu se vrátit zpět do reality.
Ok, jdu se vrátit zpět do reality.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Snaha o zlepšování obrazu Kremlíka. Nejedná se o žádné úspory, protože komise je složena z funkcionářů MD (7 členů) a jednoho člověka z SFDI. Perlička: členem komise je ředitel odboru kosmických aktivit.
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Řekl bych, že ano, asi musí, ale CK MD kolikrát přišla s tak zajímavými výsledky/nepochopitelnými, že bych zrušení uvítal. Samozřejmě pod podmínkou, že nevznikne něco nového. Ono to schvalování také není hned, je to další skládačka do "urychlení přípravy". Navíc kolikrát jsme svědky, že máme projekt, je prostě potřeba, ale CK zavrhne, protože je o půl mld dražší než by si CK představovala Zajímalo by mě, co by naše komise kolikrát říkala na rakouské a už i některé slovenské tunely. To by se u nás pominula ..Účel centrální komise byl především koordinační. V dopravě musí vše na sebe navazovat a nějaký koordinační prvek být musí
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Pokud by ekonomicky vycházely, schválila by je.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Určitě by tu nějaký koordinační / koncepční prvek při přípravě a plánování staveb měl být. Jestli to musí být nutně nějaká komise složená z drahých papalášů nebo by stačilo oddělení na ŘSD nedovedu objektivně posoudit. Myslím si ale, že současná CKMD stavby posuzovala čistě jenom podle čísel a různých metodik a nikoliv aspoň trochu selským rozumem nebo pohledem řidiče. Obchvat/přeložka/homogenizace/novostavba silnice/dálnice v extravilánu je stavba, která pokud je dobře naplánována tak může vydržet navěky bez nutnosti dalších úprav. Chápu, že stát nemá peníze na megalomanská řešení ale alespoň jednovětvová mimoúrovňová křižovatka by měla být standardem a ne všude sr*t na S11,5 jedničky ty malé kruháče, které patří do města. Tolik k ekonomice staveb...
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Ve své naivitě jsem předpokládal, že Centrální komise je něco jako koordinační porada. Znaky jsou stejné: 1) místo konání - pracoviště, 2) účastníci - 7 zaměstnanců a nějaký host. Ale asi to bude jinak; bude to "orgán" či "instituce" a činnost členů musí být nějak ohodnocena._jan91 píše: Jestli to musí být nutně nějaká komise složená z drahých papalášů nebo by stačilo oddělení na ŘSD nedovedu objektivně posoudit.
Ty zásadní věci stejně vyřešili na chodbě či v kuřárně: 1) Ovčáček urgoval projekt na průplav D-O-L, 2) volal se hejtman YX, že by poklep potřeboval dne....
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Přesně takhle nějak to vidím také. Selský rozum chybí na CK MD._jan91 píše:Určitě by tu nějaký koordinační / koncepční prvek při přípravě a plánování staveb měl být. Jestli to musí být nutně nějaká komise složená z drahých papalášů nebo by stačilo oddělení na ŘSD nedovedu objektivně posoudit. Myslím si ale, že současná CKMD stavby posuzovala čistě jenom podle čísel a různých metodik a nikoliv aspoň trochu selským rozumem nebo pohledem řidiče. Obchvat/přeložka/homogenizace/novostavba silnice/dálnice v extravilánu je stavba, která pokud je dobře naplánována tak může vydržet navěky bez nutnosti dalších úprav. Chápu, že stát nemá peníze na megalomanská řešení ale alespoň jednovětvová mimoúrovňová křižovatka by měla být standardem a ne všude sr*t na S11,5 jedničky ty malé kruháče, které patří do města. Tolik k ekonomice staveb...
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Centrální komise nejsou žádní placení papaláši, je to výběr příslušných ředitelů/náměstků (případně jejich zástupců) z Ministerstva dopravy a ze SFDI. Od těchto lidí se očekává, že se ve svých oborech vyznají a tudíž jsou kompetentní hlasovat o (ne)schválení Záměru projektu, případně dalších rozhodnutích. Její zrušení vlastně nic nepřinese - finanční úspora žádná, v praxi se stejně budou rozhodovat u stejných osob, jen to nebude mít tuhle "honosnou" formu. Naopak to bude horší pro ministra v tom, že takhle se má alespoň na co vymluvit, když to někdo v čase vyhodnotí jako špatné rozhodnutí. Pokud ji zruší, tak všichni budou plivat jen na něj, že si nedokázal zjednat pořádek. A osobně si myslím, že kolektivní rozhodování založené na odborných názorech je v těchto věcech přínosnější, než aby se rozhodovalo na základě pofidérní politické motivace...
Re: Ministr dopravy Vladimír Kremlík
Tady je např. zápis z jednání pro snadnější pochopení:
https://www.pocernice.cz/app/uploads/20 ... 1-2014.pdf
https://www.pocernice.cz/app/uploads/20 ... 1-2014.pdf
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)