vondr píše:Na tahu z Budějovic na Písek přibudou pruhy i zpomalení v obcích
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/silnice-bude ... zpravy_mrl
I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Začíná se připravovat podstatná úprava stávající silnice I/20, tak by si i zasloužila mít své vlákno
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Vcera vysel jeste clanek v Deniku http://ceskobudejovicky.denik.cz/zpravy ... 70907.html
Predevcerem zprava v TV Jecko
http://www.tvjecko.cz/rsd-pripravuje-ro ... -a-piskem/
Predevcerem zprava v TV Jecko
http://www.tvjecko.cz/rsd-pripravuje-ro ... -a-piskem/
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Davam sem svou otazku co jsem polozil uz v obecnem vlaknu I/20: Muze byt dostavba D3 z CB na hranice a prestavba I/20 na 2+2 a 2+1 v useku Pisek - C. Budejovice hotova drive nez stredoceska D3? Pokud ano, co to udela s dopravou v CB?
A na to se navazuji dalsi otazky: Zdari se realizace jizni spojky v CB a podari se ji postavit vcas? Nemelo by jihoceske RSD chystat spis severni tangentu?
A vlastne, nemelo by jihoceske RSD nejdriv konecne dotahnout k realizaci prelozku Pistin - Ceske Vrbne v usporadani 2+2.
A na to se navazuji dalsi otazky: Zdari se realizace jizni spojky v CB a podari se ji postavit vcas? Nemelo by jihoceske RSD chystat spis severni tangentu?
A vlastne, nemelo by jihoceske RSD nejdriv konecne dotahnout k realizaci prelozku Pistin - Ceske Vrbne v usporadani 2+2.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Zahájení zjišťovacího řízení záměru "I/20 Písek – Pištín, uspořádání 2 + 1“
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHC884
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHC884
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Krajský úřad vydal rozhodnutí: „I/20 Písek - Pištín“
nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona.
nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Tady je k tomu clanek, kupodivu celkem vecny:
https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/z ... zpravy_khr
https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/z ... zpravy_khr
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Já teda nevím, ale střídavý třípruh bych si představoval trochu jinak než přidáním 500 m dlouhých pruhů. To není v plánu to stavět jako směrově dělený třípruh ?? Jinak pruhy na předjíždění aspoň 1-2 km, kolik aut předjede kamion, když bude pruh mít 500 m. Stačí jedno s menším výkonem a předjede ho 5 aut maximálně ... moc nechápu, proč tak krátké pruhy Každopádně určitě lepší než nic a jsem rád, že se začíná hýbat s třípruhy, doufám, že vzniknou i nějaké směrově dělené se 110 km/h
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Článek nic moc, hlavně by mě zajímalo, jestli opravdu myslí severní tangentu - to by bylo skvělé, kdyby byla zprovozněna spolu se zprovoznění D3 Úsilné-Třebonín https://www.jcted.cz/kdy-uz-konecne-doj ... liveMode=1
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 13.8.2018 20:50:39
- Bydliště: u Českých Budějovic
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Ten samý článek jsem dnes vkládal do sekce "všeobecně D3", asi ve stejný čas, co Vy sem (a koukám, že jste ho dal i do sekce Jižní tangenta)...
Ale jak se ptáte na tu severní tangentu, tak si spíš myslím, že v článku je tou severní tangentou myšlena severní spojka mezi kruháčem u Globusu a Nemanickou ul. Dost často si to lidi pletou. Protože se mi nechce věřit, že by stihli severní tangentu do roku 2022...
Ale jak se ptáte na tu severní tangentu, tak si spíš myslím, že v článku je tou severní tangentou myšlena severní spojka mezi kruháčem u Globusu a Nemanickou ul. Dost často si to lidi pletou. Protože se mi nechce věřit, že by stihli severní tangentu do roku 2022...
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
...myslel jsem to velmi ironickyTom od Budějc píše:Protože se mi nechce věřit, že by stihli severní tangentu do roku 2022...
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Od konce obchvatu Vodňan po Protivín tento týden probíhá geotechnický průzkum. Vrtná souprava se pohybuje v okolí stávající silnice a vrtá a vrtá. Kolíků je tam dost
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Záměr I/20 Písek - Pištín nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona.
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHC884
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHC884
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
stavba byla rozdělena na jednotlivé úseky a vznikly i nové letáky
I/20 Protivín – Vodňany, uspořádání 2+1
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/519 ... odnany.pdf
I/20 Nová Hospoda – Pištín, uspořádání 2+1
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/521 ... pistin.pdf
I/20 Vodňany – Nová Hospoda, uspořádání 2+1
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/520 ... ospoda.pdf
I/20 Písek–Protivín, uspořádání 2+1
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/518 ... llpage.pdf
I/20 Protivín – Vodňany, uspořádání 2+1
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/519 ... odnany.pdf
I/20 Nová Hospoda – Pištín, uspořádání 2+1
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/521 ... pistin.pdf
I/20 Vodňany – Nová Hospoda, uspořádání 2+1
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/520 ... ospoda.pdf
I/20 Písek–Protivín, uspořádání 2+1
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/518 ... llpage.pdf
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
U úseku Protivín-Vodňany je špatně namalovaná ta malá mapka.
Stávající kategorie je 9,5 nebo 11,5 ?
Ať tak nebo tak, nevím, proč se to nerozšíří na rovnou směrově rozdělený třípruh, resp. proč do toho metrového pruhu se neumístí betonové svodidlo. Ale každopádně i toto bude velké zlepšení, ale spíš když to běhá celé kolečko přípravy, tak by se to mohlo udělat pořádně, tenhle kus I/20 bude pořád i do budoucna využívána hodně. Jediné co mě napadá, že třípruh S15,5 by potřeboval velkou EIU.
Každopádně si myslím, že je špatně, že se na takovéhle přestavbě chystají průsečné křižovatky. To je dle mě naprostý přežitek. Stykové bych ještě chápal, ale průsečné na takovéhle tahy .. postavit most a udělat jednu větev pro propojení s I/20 by bylo rozhodně rozumnější, aby auta, která nechtějí vůbec na hlavní, ji nemusela křížit. Zas tolik mostů by to nebylo a bezpečnost na hlavní trase by se zvedla o level nahoru. A to nemluvím o ušetřených rychlostních omezeních
Stávající kategorie je 9,5 nebo 11,5 ?
Ať tak nebo tak, nevím, proč se to nerozšíří na rovnou směrově rozdělený třípruh, resp. proč do toho metrového pruhu se neumístí betonové svodidlo. Ale každopádně i toto bude velké zlepšení, ale spíš když to běhá celé kolečko přípravy, tak by se to mohlo udělat pořádně, tenhle kus I/20 bude pořád i do budoucna využívána hodně. Jediné co mě napadá, že třípruh S15,5 by potřeboval velkou EIU.
Každopádně si myslím, že je špatně, že se na takovéhle přestavbě chystají průsečné křižovatky. To je dle mě naprostý přežitek. Stykové bych ještě chápal, ale průsečné na takovéhle tahy .. postavit most a udělat jednu větev pro propojení s I/20 by bylo rozhodně rozumnější, aby auta, která nechtějí vůbec na hlavní, ji nemusela křížit. Zas tolik mostů by to nebylo a bezpečnost na hlavní trase by se zvedla o level nahoru. A to nemluvím o ušetřených rychlostních omezeních
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Děje se něco u Sedlce? Má tam probíhat úprava křižovatky a výstavba lávky pro pěší.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Jojo, už tam probíhají stavební práce, před 14 dny tam akorád vrtaly piloty pro založení lávkyLenny píše:Děje se něco u Sedlce? Má tam probíhat úprava křižovatky a výstavba lávky pro pěší.
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
A nevíš, kdy se začalo budovat?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Myslím,že to bylo někdy v říjnuLenny píše:A nevíš, kdy se začalo budovat?
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Zahájeno územní řízení na I/20 Protívín - Vodňany, uspořádání 2+1. Viz https://kraj-jihocesky.cz/system/files/ ... -70380.pdf
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
nedala by se někde najít situace k dané stavbě?Lenny píše:Zahájeno územní řízení na I/20 Protívín - Vodňany, uspořádání 2+1. Viz https://kraj-jihocesky.cz/system/files/ ... -70380.pdf
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Na úseku Písek - Protivín jsou nějaké zásadní změny. Vypadá to na nově MÚK Selibov a MÚK Myšinec
V průběhu měsíce června 2021 v rámci projednávání navrženého dopravního řešení úseku 1/20 Písek - Protivín, uspořádání 2+1, Zhotovitel předložil návrh variantního řešení. Pro další pokračování na projektu bylo zásadní jednání se Zadavatelem a dotčenými samosprávami dne 21.06.2021, kde došlo k upřesnění technického řešení zejména křižovatky Selibov, MUK a Ekodukt Nový Dvůr, v km 3,3, MÚK Myšenec a MÚK Semice, rozšíření mostů na stávající trase 1/20, vznik lávky pro cyklisty a pěší, záměna ekoduktu na podchod pro zvěř atd.
Dále vznikl nový požadavek na zpracování PD úpravy místní komunikace v obci Selibov pro umístění autobusových zastávek včetně možnosti otáčení autobusů.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Ale to jsou DOBRÉ zprávy, co mají hlavu a patu.
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Na úsek Protivín - Vodňany bylo dnes vydáno územní rozhodnutí
na stránkách kraje jsou i situační výkresy
https://www.kraj-jihocesky.cz/index.php ... 28R%29.pdf
na stránkách kraje jsou i situační výkresy
https://www.kraj-jihocesky.cz/index.php ... 28R%29.pdf
Re: I/20 Písek-Pištín (přestavba na třípruh)
Vizualizace na úsek Protivín-Vodňany. Vypadá to dobře. Takhle by to mělo vypadat i např. na I/53. Prostě dvojitá plná, ale pruhy na předjíždění, že si bezpečně předjedete kamion a to klidně i v noci apod. A přestavba či dostavba jen a pouze na MÚK.
Řešení zastávek schvaluju .. ale už vidím, jak to ti chodci budou přecházet 500 m zacházkou po schodech nahoru a přes most. Tohle jediné se asi úplně nepovedlo. A hlavně doufám, že když už bude toto dražší řešení, tak tam řidiče nebude buzerovat nějaká MPR 70 a podobné výmysly.
Řešení zastávek schvaluju .. ale už vidím, jak to ti chodci budou přecházet 500 m zacházkou po schodech nahoru a přes most. Tohle jediné se asi úplně nepovedlo. A hlavně doufám, že když už bude toto dražší řešení, tak tam řidiče nebude buzerovat nějaká MPR 70 a podobné výmysly.