I/35 MÚK Rádelský mlýn
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Máš pravdu, má to "milně" ), taky mě to překvapilo. Ale když jsem to sem kopíroval, nechal jsem v původním znění, aby mě někteří neobviňovali, že ŘSD nadržuju:o)
Ale souhlas, hlavně že se to hýbe.
Ale souhlas, hlavně že se to hýbe.
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Více bych tedy skousl D35 místo I/35 než "milně"hovi píše:Milně uvádí D35, oficiálně máme "pouze" 4pruhové I v kategorii SMV, to by mohl vědět...1975 píše:Twitter RM:
Zadavatel rozhodl o výběru nejvýhodnější nabídky na 2. části obchvatu Chrudimi na sil. I/37 a na přestavbě MÚK Rádelský Mlýn na D35 o celkové hodnotě zakázek 1 mld. Kč. Rozhodnutí nyní bude odesláno uchazečům a v případě, že nedojde k podání námitek,stavby zahájíme do konce roku.
Ale pozitivum je, že už rozhodli!
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
ukliknuto, opraveno...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Stane se, jen v kontextu toho rozčilení nad chybou v čísle silnice to bylo vtipný:o)
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
já bych se spíš rozčiloval nad tím, že to není D35
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Tak stavba přehozena na zahájení v 2020, alespoň symbolicky se mohla zahájit letos - podobně jako "Havlbrod". Stále ještě není rozhodnuto o vítězi, proč?
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Oznámení o výsledku zadávacího řízení
vítěz: Společnost ESIR (Vedoucí společník: EUROVIA CS, a.s.), další účastník SaM silnice a mosty a.s., Integra stavby, a.s.
https://vestnikverejnychzakazek.cz/Form ... lay/149534
vítěz: Společnost ESIR (Vedoucí společník: EUROVIA CS, a.s.), další účastník SaM silnice a mosty a.s., Integra stavby, a.s.
https://vestnikverejnychzakazek.cz/Form ... lay/149534
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Díky za info, konečně rozhodnuto/podepsáno. Na jaře se začne.
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Půlmiliardová přestavba křižovatky na Liberec a Jablonec může začít, zakázku získalo sdružení vedené Eurovií
https://zdopravy.cz/pulmiliardova-prest ... vii-39767/
https://zdopravy.cz/pulmiliardova-prest ... vii-39767/
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
To je pekna sumicka za jednu křižovatku. Skoda, ze ještě nenarovnají ty serpentiny na te R35, to je hruza, co tam je…..
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
"ŘSD uzavře na více než dva roky silnici z Jablonce nad Nisou na Prahu"
https://zdopravy.cz/rsd-uzavre-na-vice- ... ahu-41688/
https://zdopravy.cz/rsd-uzavre-na-vice- ... ahu-41688/
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
To je tedy síla. Opravdu je nutné, aby přebudování jedné dálniční křižovatky trvalo 2 roky?
Jinak náhodou tenhle úsek mám rád a považuji ho za jednu z našich nejhezčích dálničních staveb.
Jinak náhodou tenhle úsek mám rád a považuji ho za jednu z našich nejhezčích dálničních staveb.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Že to potrvá 2 roky mě nepřekvapuje, na přestavbu je toho tam celkem dost včetně přeložení hlavní trasy. Ale že na více než 2 roky odříznou 50 tis. město od přístupu na dálnici, to připadá ŘSD normální? Opravdu nelze zachovat aspoň provizorní nájezd ve směru od/do Prahy? Anebo je zatím prostě jen snaha některých si ulehčit práci a nebyla ani vůle takové řešení hledat?
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Tak stavebně to bude dle mého sakra náročné. A to nejsem odborník na stavby, takže nemohu soudit, jak to lze ev. zkrátit. Ale co tak sleduji, kde se betonuje most či další objekty, tak min. 2 roky to zabere. Navíc zde nejde udělat provizorní přeložka třeba o 100 m vedle - MÚK je v údolí. Sám jsem zvědavý, silnici nepoužívám denně, ale tak 2-3x do měsíce tam projíždím na Prahu či sjezd na Rychnov.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Chápu, že to je dlouho a nepříjemný a tak - ale ono nepůjde do Jablonce dojet "po dálnici" přes Liberec? Jasně, delší, ale proto se tomu říká "objížďka", ne?Tomáš Němec píše:Že to potrvá 2 roky mě nepřekvapuje, na přestavbu je toho tam celkem dost včetně přeložení hlavní trasy. Ale že na více než 2 roky odříznou 50 tis. město od přístupu na dálnici, to připadá ŘSD normální? Opravdu nelze zachovat aspoň provizorní nájezd ve směru od/do Prahy? Anebo je zatím prostě jen snaha některých si ulehčit práci a nebyla ani vůle takové řešení hledat?
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Pravda, většina prací bude západně od R35. Stavaři ale budou muset někde zřídit staveniště, sklad materiálu, techniky... a k tomu bude sloužit ta uzavřená I/65, aspoň tak já to chápu
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Tak hlavně Krajský úřad vydal na stavbu stavební povolení, přičemž v dokumentaci měl nejspíš nemlich to samé, co bylo v zadávačce a co jsem tu na základě toho psal na začátku srpna. Takže hejtman Kraje se teďka vlastně diví tomu, že úředníci ve stejným baráku už to schválili.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Tak nemusíte mě hned chytat za slovíčko. Jasně, že to půjde po (skoro)dálnici s dnes již kvalitním přivaděčem přes Lukášov. Ale já jsem ve svém příspěvku psal hlavně o směru z/do Prahy. Jet tímto směrem přes Liberec znamená zajížďku 12km a časově aspoň 10 min navíc, když to dobře pojede. Velká část řidičů IAD se vám na takovou "objížďku" vykašle a bude se snažit projet po okolních silničkách, které na to ale vůbec nejsou připravené. Proto by mělo být prioritní u této stavby zajistit aspoň provizorní sjezd/nájezd ve směru na Prahu/Turnov a pokud to opravdu z nějakých důvodů možné není, tak to uzavření zkrátit na nejkratší možnou dobu. A kompletní uzavírka na 2 roky a 3 měsíce mi jako nezbytně krátká doba fakt nepřipadá...1975 píše: ... ale ono nepůjde do Jablonce dojet "po dálnici" přes Liberec?
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Vzhledem k tomu, že většina prací bude na západní straně a rampa od Turnova na Jablonec zůstane ve stejné stopě jak je dnes, tak alespoň tato rampa mohla zůstat zachovaná a většinu času i současná rampa Jablonec - Liberec, než se současný provoz přesune na nově vybudouvanou silnici.
Objízdné trasy budou znamenat velké zdržení. Z místních cest je použitelná cesta přes Frýdštejn nebo přes Liberec.
Objízdné trasy budou znamenat velké zdržení. Z místních cest je použitelná cesta přes Frýdštejn nebo přes Liberec.
Naposledy upravil(a) Anonym dne 6.2.2020 11:58:28, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Na zelené louce postavit křižovatku lze samozřejmě za pár měsíců, podobně i zrekonstruovat, jenže co tuto stavbu tak významně prodlužuje je právě zachování provozu a neustálé přesouvání dopravy sem tam, navíc ve stísněných podmínkách, možná i pomocí ramp. Dále to, že zdemolovaný most nebude pouze vyměněn (jako třeba na D1), ale dálnice bude posunuta, most postaven v jiném místě a ramena křižovatky povedou nově i po nadjezdech. Toto vše dělat za provozu na hlavním tahu bude tak náročné, že kdyby měl být zachován provoz i do Jablonce, sezón by bylo daleko více a neúměrně nákladné. Ke všemu by musel být nájezd a sjezd pravděpodobně řešen úrovňově, pokud by se mělo jezdit opravdu všemi směry, což je nemyslitelné.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
U téhle stavby bych pochopil realizaci možná i déle než 2 stavební sezony, stejně jako přestavby jiných uzlů, ale 2 roky uzavírka to je podle mě naprosto mimo, to se snad bude ještě řešit.
Honey, právěže bych řekl, že když to vzniká vedle, tak by zachování provozu mělo být reálnější 2 roky uzavírku bych očekával naopak tehdy, když by mosty měly vzniknout přesně tam, kde vede silnice dnes.
Honey, právěže bych řekl, že když to vzniká vedle, tak by zachování provozu mělo být reálnější 2 roky uzavírku bych očekával naopak tehdy, když by mosty měly vzniknout přesně tam, kde vede silnice dnes.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Vedle ano. Jenže těsně vedle Když se podívám na plánek, tak je vidět, že provoz od Jablonce do Prahy se nejprve musí uzavřít, protože se v místě jeho větve bude stavět nový most. A když se převede doprava S35 na něho, zase se bude bourat starý most, takže zase není možný nájezd. A provoz bude neustále hopsat sem tam, jak budou stavět nadjezd. A i větve sjezdů a nájezdů je potřeba postavit nové. Další těžkostí jsou velké výškové rozdíly. Ta křižovatka vede do kopce a do oblouku, vedle teče řeka, strmé kopce. A nesmíme zapomenout, že provoz je tu silný, ale S35 má úzké pruhy a na nějaké 4+4 můžeme předem zapomenout. Kdyby se do toho ještě motala najíždějící auta na stopce, která v té zatáčce nebudou mít rozhled... Osobně si myslím, že prostor silnice do Jablonce bude využit jako stavební dvůr. Není tu moc místa, kam uložit stroje a materiál. Tím samozřejmě neobhajuji tři roky uzavírek. Třeba by to šlo rozplánovat tak, aby mimo stavební sezonu šel sjezd v nějaké podobě otevřít, aspoň omezeně.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Směr Jablonec-Praha bych právě pochopil, uzavření ale i opačného směru je ale naprosto zbytečné, to jim musí stačit max pár měsíců, ať se na mě nikdo nezlobí, že to zní jak z hospody
Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn
Na základě ilustrační mapky z letáku rozhodnou, jak se to bude stavět. To jsou opravdu velké znalosti o stavbě.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)