Komunální politika v Praze
Re: Komunální politika v Praze
JirkaS: Hmm, na Chalupoidu jsem radeji zapomnel.
Re: Komunální politika v Praze
Čižinský a Piráti ve vedení Prahy 1 končí
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ci ... paign=null
Tipl bych si, že to znamená, že se v Praze nějak zásadně ulice omezovat nebudou.
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ci ... paign=null
Tipl bych si, že to znamená, že se v Praze nějak zásadně ulice omezovat nebudou.
Re: Komunální politika v Praze
Jo a radní pro dopravu P1 má být z ODS. Takže snad to nejhorší je už za námi. Teď ještě Praha 3 a jsem spokojenej jak želva.
Re: Komunální politika v Praze
to JirkaS: iluminujte mne, prosim - v cem spociva "nesmyslnost" trasování metra A na P6?
Re: Komunální politika v Praze
Když pomineme okružní trasy běžné ve větších městech, tak je hlavním smyslem metra rychlá doprava z okraje města do centra. Jakmile se začne trasa nadměrně kroutit, měnit směr, tak ztrácí tento základní smysl. Metrem nejezdíme abychom si dělali vyhlídkovou okružní jízdu podzemím, ale abychom byli z okraje v centru co nejrychlejší nejpřímější cestou.
To co bylo navrženo psychopatem Chalupou a kokainistou Bémem mění směr dokonce několikrát a kroutí se to jako had. S přímou dopravou do centra to má pramálo společného. Takhle to dopadá, když někdo chce jednou trasou obsloužit několik vzájemně odlehlých oblastí, které jednou trasou prostě obsloužit nejdou. Jako byste stavěli dálnici z Prahy do Brna a zároveň tím chtěli vyřešit dopravu do Českých Budějovic. A tak byste dálnici Praha-Brno trasovali přes Budějovice .... výsledek je chalupoida, která pro trasu Praha-Brno samozřejmě moc dobře neslouží ....
Už trasování metra C do Letňan je dílem chorého mozku stiženého korupcí a megalomanstvím - plánem na Olympiádu v Praze. Chalupoida je další vyšší stupeň střídavého šílenství.
To co bylo navrženo psychopatem Chalupou a kokainistou Bémem mění směr dokonce několikrát a kroutí se to jako had. S přímou dopravou do centra to má pramálo společného. Takhle to dopadá, když někdo chce jednou trasou obsloužit několik vzájemně odlehlých oblastí, které jednou trasou prostě obsloužit nejdou. Jako byste stavěli dálnici z Prahy do Brna a zároveň tím chtěli vyřešit dopravu do Českých Budějovic. A tak byste dálnici Praha-Brno trasovali přes Budějovice .... výsledek je chalupoida, která pro trasu Praha-Brno samozřejmě moc dobře neslouží ....
Už trasování metra C do Letňan je dílem chorého mozku stiženého korupcí a megalomanstvím - plánem na Olympiádu v Praze. Chalupoida je další vyšší stupeň střídavého šílenství.
Naposledy upravil(a) Lynx dne 14.1.2020 20:57:26, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Komunální politika v Praze
...to je jeden pohled a určitě legitimní. Nicméně napojení největší pražské nemocnice nepovažuju třeba já zase za tak zásadní prohru.
Re: Komunální politika v Praze
Ale za jakou cenu ? Že se na metru udělá divoká zatáčka, která se z metra směřujícího původně na severozápad stáčí na jih a pak zase zpátky na sever k letišti a která znehodnocuje to co popisuji - přímou a rychlou dopravu do centra.
Kromě toho velká část pacientů nemocnice pochází z oblastí kolem nemocnice - tedy Řepy, Motol, Nové Butovice, Stodůlky, Lužiny, Zličín, Smíchov, Bílá Hora, Břevnov a ti stejně nadále jedou autobusem či tramvají.
Kromě toho velká část pacientů nemocnice pochází z oblastí kolem nemocnice - tedy Řepy, Motol, Nové Butovice, Stodůlky, Lužiny, Zličín, Smíchov, Bílá Hora, Břevnov a ti stejně nadále jedou autobusem či tramvají.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Komunální politika v Praze
No, na sever už se nikdy asi nestočí:o)
Re: Komunální politika v Praze
Na přímou a rychlou dopravu do centra tam bude S5, až konečně tu dráhu modernizují.
Divoká zatáčka se na áčku plánovala už za socíku, a to z Kulaťáku na Pohořelec, a přes Břevnov Petřiny zas do Liboce.
Při novodobém hledání trasy počátkem století se zohledňovalo, kolik cestujících metro pobere, a varianta rovně podél Evropské vycházela dost zoufale. Aby to jaksi nevozilo vzduch. Výsledek byl, že nejvhodnější bude od Motola pokračovat přes Řepy do Zličína. Pak do toho vstoupil Bém s požadavkem metra na letiště, a namalovala se k tomu za Motolem odbočka směr Dědina a dál k letišti, které byla dána vyšší priorita v přípravě.
Divoká zatáčka se na áčku plánovala už za socíku, a to z Kulaťáku na Pohořelec, a přes Břevnov Petřiny zas do Liboce.
Při novodobém hledání trasy počátkem století se zohledňovalo, kolik cestujících metro pobere, a varianta rovně podél Evropské vycházela dost zoufale. Aby to jaksi nevozilo vzduch. Výsledek byl, že nejvhodnější bude od Motola pokračovat přes Řepy do Zličína. Pak do toho vstoupil Bém s požadavkem metra na letiště, a namalovala se k tomu za Motolem odbočka směr Dědina a dál k letišti, které byla dána vyšší priorita v přípravě.
Re: Komunální politika v Praze
Tak to beru. Nadmerna kroutivost je exaktni fyzikalni velicina s jednotkou jeden had. Ted si teprve uvedomuju, ze Petriny a Cervenak jsou vzajemne naprosto odlehle, vzdyt je mezi nimi more, velehory a vzdalenost nejmene 1500 metru... Dokonce jsem slysel, ze v divokych zatackach na V.A nektere slabsi povahy omdlevaji. Pozaduji aby od nynejska byly vsechny budouci trasy metra planovany jako primky a na mape tvorily nejakou uhlednou hvezdici. A pro psychopata Chalupu a kokainistu Béma zadam trest smrti!
Re: Komunální politika v Praze
ostatně pokud má mít současné trasování metra A smysl (jakože trasování do Motola jím dle mého názoru je), tak by měla trasa A.VI pokračovat přes Řepy do konečné stanice Zličín. Toto trasování dává největší dopravní smysl a technicky je proveditelné.... Ale dřív než trasa D to asi nebude.
Na ruzyňské letiště pak rychlodráda.
Na ruzyňské letiště pak rychlodráda.
Re: Komunální politika v Praze
Metro do Motola celkem vtipně popsal kdysi Tonda Blaník:
https://www.televizeseznam.cz/video/bla ... ice-231967
Případné protažení do Řep se příliš nevyplatí. Oproti současné tramvaji by se doba jízdy do centra téměř nezkrátila. Navíc metro by obsloužilo pouze část sídliště. Sídliště je rozlehlé a díky docházkové vzdálenosti by stejně hodně lidí jelo tramvají. Sídliště Řepy je již zastavěné a příliš nových staveb nepřibude.
Protažení přes Bílou horu také nedává příliš smysl. Na Bílé hoře jsou jen rodinné domky a na autobusový terminál není místo. Dědina by dokázala vygenerovat více cestujících, ale tam je zase plánovaná tramvaj. Letiště i Dlouhá míle budou mít vlak.
https://www.televizeseznam.cz/video/bla ... ice-231967
Případné protažení do Řep se příliš nevyplatí. Oproti současné tramvaji by se doba jízdy do centra téměř nezkrátila. Navíc metro by obsloužilo pouze část sídliště. Sídliště je rozlehlé a díky docházkové vzdálenosti by stejně hodně lidí jelo tramvají. Sídliště Řepy je již zastavěné a příliš nových staveb nepřibude.
Protažení přes Bílou horu také nedává příliš smysl. Na Bílé hoře jsou jen rodinné domky a na autobusový terminál není místo. Dědina by dokázala vygenerovat více cestujících, ale tam je zase plánovaná tramvaj. Letiště i Dlouhá míle budou mít vlak.
Re: Komunální politika v Praze
Taky si spíš myslím, že hlavní problém je, že furt nedokážou pohnout s rekonstrukcí železnice směr letiště, než že metro obsluhuje největší nemocnici. Ve Vídni má AKH taky svoji stanici.
Re: Komunální politika v Praze
No tak jsem si našel tu AKH a je to úplně v centru, to je trochu jiný případ.pivko píše:Taky si spíš myslím, že hlavní problém je, že furt nedokážou pohnout s rekonstrukcí železnice směr letiště, než že metro obsluhuje největší nemocnici. Ve Vídni má AKH taky svoji stanici.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Komunální politika v Praze
Křivolakost K se stanovuje pro celou posuzovanou komunikaci tak, že se sečtou úhlové změny v jednotlivých dílčích úsecích a vydělí se celkovou délkou.Křivolakost je definována jako součet úhlových změn osy silnice na délku posuzovaného úseku.mts píše:Tak to beru. Nadmerna kroutivost je exaktni fyzikalni velicina s jednotkou jeden had. Pozaduji aby od nynejska byly vsechny budouci trasy metra planovany jako primky ....
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Komunální politika v Praze
Fajn. A jaká vám tedy vyšla pro trasu A pražského metra, když už jste tedy nepochopil nadsázku a ironii mts? A jak se liší od tras B a C?
Re: Komunální politika v Praze
Namísto rádoby vtipného ironického blábolení radši na rovinu napište, jestli tedy považujete metro na letiště se zajížďkou do Motola jako rozumné a dobře trasované ? Když vám moje argumentace přijde tak zábavná., tak zřejmě ano. Takže opravdu vám to nepřijde jako přehnané klikatění trasy ?mts píše:Tak to beru. Nadmerna kroutivost je exaktni fyzikalni velicina s jednotkou jeden had. Ted si teprve uvedomuju, ze Petriny a Cervenak jsou vzajemne naprosto odlehle, vzdyt je mezi nimi more, velehory a vzdalenost nejmene 1500 metru... Dokonce jsem slysel, ze v divokych zatackach na V.A nektere slabsi povahy omdlevaji. Pozaduji aby od nynejska byly vsechny budouci trasy metra planovany jako primky a na mape tvorily nejakou uhlednou hvezdici. A pro psychopata Chalupu a kokainistu Béma zadam trest smrti!
Nikdo přece netvrdí, že trasa musí být přímka, jak se snažíte trapně podsouvat. Ale případné odklony od trasy musí mít rozumnou míru.
Re: Komunální politika v Praze
Nac objevovat davno objevene?
Re: Komunální politika v Praze
mts: problem Acka je, ze vede v ridce osidlenych oblastech. Vyjimkou jsou akorat Petriny. Trochu Cerveny Vrch. Tam se ted muzou rozhodnout jestli jet tramvaji aprestupovat, nebo si dat prochazku rovnou na metro. To je porste strasne malo, na to kolik to stalo.
Motol je fajn, ale do VFN je stale lepsi jet z Andela taxikem. Stejne tak v teto oblasto zustava okoli Belohorske odkud je to do centra vyhlidkova jizda tramvaji.
Jinak na tom Motole z toho metra vystoupi asi tolik lidi, jako z autobusu, ktery tam stavi kazdou chvili. Obcas tam jezdim.
Tudiz problem Acka neni jen jak tam vede, ale ze se vubec stavelo.
PS: Kroutivost se pocitat takto.
Motol je fajn, ale do VFN je stale lepsi jet z Andela taxikem. Stejne tak v teto oblasto zustava okoli Belohorske odkud je to do centra vyhlidkova jizda tramvaji.
Jinak na tom Motole z toho metra vystoupi asi tolik lidi, jako z autobusu, ktery tam stavi kazdou chvili. Obcas tam jezdim.
Tudiz problem Acka neni jen jak tam vede, ale ze se vubec stavelo.
PS: Kroutivost se pocitat takto.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Komunální politika v Praze
Stejně jako u fňukání, že Leťnany jsou syslov a stanice v poli... metro přeci není stavba na rok, ale na dlouho dopředu... Například na Bořislavce už zanedlouho KKCG vystřihne své budovy - čili ony se ty prostory okolo stanic kdekoli "časem" zahustí, neboj. I v těch Letňanech - ať už tam bude Andrejov, nebo ne.
Re: Komunální politika v Praze
V Letňanech bylo daleko racionálnější postavit jednu stanici na Proseku (zhruba tam kde je stanice Střížkov) a druhou v Letňanech u Tesca s pěší dostupností ze sídliště. Bylo by kratší, levnější, efektivnější , přímější. Dopravní terminál mohl stát na poli vedle Kbelské.
Metro sice není stavba na rok, ale stanice pro sysly je tam v poli už 12 let a stále se ta zástavba nedoatavila. Teď se snad možná dostaví, protože syslové zmizely, ale to je trochu pozdě. Trasování je to jako z blázince - podívejte se na mapu.
Metro sice není stavba na rok, ale stanice pro sysly je tam v poli už 12 let a stále se ta zástavba nedoatavila. Teď se snad možná dostaví, protože syslové zmizely, ale to je trochu pozdě. Trasování je to jako z blázince - podívejte se na mapu.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Komunální politika v Praze
Nemusím se dívat, "pár let" jsem tam žil:o) Třeba developerům ProsekPointu atd. to spíš asi vyhovuje...
A k Tescu se to třeba jednou stočí...
A k Tescu se to třeba jednou stočí...
Re: Komunální politika v Praze
K současné stanici Prosek (a případně i dál) mohla být protažena tramvaj z Ďáblic, která by sloužila nejen jako alternativa k dopravě do centra , ale i jako svoz na metro. To je ale bohužel pasé.
Re: Komunální politika v Praze
Tak ja nefnukam, jen si myslim, ze metro v tehle oblasti je nekde na hranici, kdy to zacina byt prilisny luxus, pri tom kolik stoji jeho stavba a provoz. A to i se zastavenou Borislavkou. Navic narodil treba od Kolbenovy, tam zas takovy potencial pro zahustovani nevidim. Pokud tedy nepocitas s bouranim soucasne nizke obytne zastavby.1975 píše:Stejně jako u fňukání, že Leťnany jsou syslov a stanice v poli... metro přeci není stavba na rok, ale na dlouho dopředu... Například na Bořislavce už zanedlouho KKCG vystřihne své budovy - čili ony se ty prostory okolo stanic kdekoli "časem" zahustí, neboj. I v těch Letňanech - ať už tam bude Andrejov, nebo ne.
Re: Komunální politika v Praze
nebo od Vozovny Hloubětín
to je ještě blíž
a ideálně s Abtovou ozubnicí, ta je v čechách vyzkoušená
to je ještě blíž
a ideálně s Abtovou ozubnicí, ta je v čechách vyzkoušená
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit