[D55] Obecně
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
[D55] Obecně
A teď babo raď - Litomyšl, Vysoké Mýto atd. chtějí okamžitou stavbu R35, Břeclav, Otrokovice atd. okamžitou výstavbu R55, do Štenberka se z Olomouce před výstavbou Východní tangenty a pokračování R46 na Štenberk dnes už prakticky nedá dostat, Průjez Třincem bez 4 pruhu R11 katastrofa, Opavu ani nezmiňuji, ČB bez dálnice jsou taky pěkná ostuda atd, atd. Všichni apelují, ale kde na to všechno vzít. Najednou to asi nepůjde, to je jasné. Bude se tedy házet kostkou???
pozn. moderátor: Přesunuto z monitoringu tisku http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=75&t=766 kde se nediskutuje
pozn. moderátor: Přesunuto z monitoringu tisku http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=75&t=766 kde se nediskutuje
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 13.4.2009 18:09:20
Re: (B,Z) Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
rumpeak: a to ještě nezapomeň na společnou snahu hejtmanů Karlovarského, Ústeckého a Středočeského kraje ohledně R6!
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: (B,Z) Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
No samozřejmě - bylo to obsaženo v tom atd., atd. (Každého jako první napdane to, co je nejbíž kolem něj)Marty - KV píše:rumpeak: a to ještě nezapomeň na společnou snahu hejtmanů Karlovarského, Ústeckého a Středočeského kraje ohledně R6!
PS: R6 má výhodu, že číslo 6 je na hrací kostce obsaženo
Re: (B,Z) Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
kdo zná trochu stav přípravy, tak mu musí být jasné, jak se věci mají. Okamžitá výstavba je možná jen tzv. na černo a za cenu překročení řady zákonů a vyhlášek.
Stav na R 55 je následující 5505 nejblíže zahájení v roce 2010-1. 5506-11 zpracována DÚR a 5512-3 proces EIA. Jinými slovy kromě 5505 není výstavba R 55 v nejbližších 5 letech reálná a možná.
Stav na R 55 je následující 5505 nejblíže zahájení v roce 2010-1. 5506-11 zpracována DÚR a 5512-3 proces EIA. Jinými slovy kromě 5505 není výstavba R 55 v nejbližších 5 letech reálná a možná.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
Hezké review stavu přípravy jednotlivých úseků je v nedávno zveřejněné dokumentaci EIA úseku Rohatec - Břeclav. Upozorňuju, že jsem neověřoval, jak moc jsou uváděné informace aktuální, tak mě když tak nekamenujte
stavba 5501 Olomouc – Kokory – souhlasné Stanovisko MŽP vydáno v září 2006, prodlouženo v září 2009
stavba 5502 Kokory – Přerov – souhlasné Stanovisko MŽP vydáno v září 2006, prodlouženo v září 2009
dálnice D1, stavba 0136 Říkovice – Přerov – souhlasné Stanovisko MŽP vydáno v prosinci 2000, probíhá stavební řízení
dálnice D1, stavba 0135 Kroměříž-východ – Říkovice – souhlasné stanovisko MŽP vydáno v srpnu 1999, ve výstavbě
stavba 5503 Hulín – Skalka – souhlasné Stanovisko MŽP vydáno v květnu 1999, ve výstavbě
stavba 5504 Otrokovice obchvat SV – realizováno
stavba 5505 Otrokovice obchvat JV – souhlasné Stanovisko MŽP vydáno v červnu 2005, probíhá stavební řízení
stavba 5506 Napajedla – Babice – souhlasné Stanovisko EIA vydáno v listopadu 2005, probíhá územní řízení
stavba 5507 Babice – Staré Město – souhlasné Stanovisko EIA vydáno v listopadu 2005, prodlouženo v únoru 2009, zpracována dokumentace pro územní řízení
stavba 5508 Staré Město – Moravský Písek – souhlasné Stanovisko EIA vydáno v červenci 2006, probíhá územní řízení
stavba 5509 Moravský Písek – Bzenec – souhlasné Stanovisko EIA vydáno v červenci 2006, probíhá územní řízení
stavba 5510 Bzenec – Bzenec-Přívoz – souhlasné Stanovisko EIA vydáno v červenci 2006, probíhá územní řízení
stavba 5511 Bzenec-Přívoz – Rohatec – souhlasné Stanovisko EIA vydáno v červenci 2006, zpracovává se dokumentace pro územní rozhodnutí
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
Hradiště: o R55 jednali ministři i starostové
Uherské Hradiště – O vyřešení problémů souvisejících s plánovanou stavbou rychlostní komunikace R55 jednali v úterý 30. března v uherskohradišťské Redutě zástupci Ministerstva životního prostředí ČR, Ministerstva dopravy ČR, Zlínského kraje a Jihomoravského kraje.
„Obě ministerstva, ale i starostové dotčených obcí, našli ve věci shodu. Díky tomu jasně víme, kudy trasa povede a můžeme tak záměr na stavbu prosazovat u Evropské komise,“ vysvětlil mluvčí Zlínského kraje Milan Plesar...
Uherské Hradiště – O vyřešení problémů souvisejících s plánovanou stavbou rychlostní komunikace R55 jednali v úterý 30. března v uherskohradišťské Redutě zástupci Ministerstva životního prostředí ČR, Ministerstva dopravy ČR, Zlínského kraje a Jihomoravského kraje.
„Obě ministerstva, ale i starostové dotčených obcí, našli ve věci shodu. Díky tomu jasně víme, kudy trasa povede a můžeme tak záměr na stavbu prosazovat u Evropské komise,“ vysvětlil mluvčí Zlínského kraje Milan Plesar...
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
Všichni sice budou chtít rychlejší výstavbu, ale doktor Patrik to nevzdá, a stále se bude ohánět tím, že nebyly relevantně posouzeny varianty atd. jako kdybychom ho neznali.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
A tuší někdo, co je myšlený tim "kompromisní řešení nově navržené varianty R55", na kterým prý všichni "našli ve věci shodu"
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
Mělo by podle všeho jít o tunelovou variantu, tedy tu za těch 13mld.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
Ano, je to tak (podle tiskové zprávy z jednání):Martin z Ostravy píše:Mělo by podle všeho jít o tunelovou variantu, tedy tu za těch 13mld.
Milan Plesar, tiskový mluvčí Krajského úřadu Zlínského kraje píše: Stavba strategické dopravní tepny je však nyní na základě stížností sdružení Děti Země blokována, protože vedení části trasy je plánováno přes chráněnou ptačí oblast Bzenecká doubrava – Strážnické pomoraví, kde žije několik desítek skřivanů lesních a lelků lesních, v důsledku čehož toto území spadá do Evropsky významných lokalit Natura 2000. Výsledné technické řešení, na němž se shodli zástupci obou ministerstev i krajů a starostové obcí, spočívá v zahloubení komunikace, využití tunelů a chráněných tubusů. Přestože jde o nákladnější způsob průchodu rychlostní komunikace R55 touto lokalitou, zajistí toto řešení splnění podmínek ochrany životního prostředí.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
A také to ovšem zajistí to, že v nejbližších 10 letech se tato stavba nezačne stavět, pokud vůbec kdy dojde k její realizace za těchto podmínek.Milan Plesar, tiskový mluvčí Krajského úřadu Zlínského kraje píše: Přestože jde o nákladnější způsob průchodu rychlostní komunikace R55 touto lokalitou, zajistí toto řešení splnění podmínek ochrany životního prostředí.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
Ta se určitě realizovat v této variantě nebude do dokončení všech ostatních staveb.Předpokládám,že se v nejbližší době(po volbách)změní na něco rozumějšího.
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
Problém je Evropská komise, která je neustále bombardována emaily (které fakticky v EK mají hodnověrnost jako papírové lejstro - někdo se tím musí zabývat) od všech možkých eko*doplň co chceš* argumentujících nesmysly a v Bruselu se v tom teď nevyznají. A je tam průchod přes "jejich" NATURU 2000. Takže dohoda s EK na té trase musí být. Otázka, změní-li na tom volby u nás něco. Každopádně stavba je zde tak vzdálená, že to nebude nutně muset příští vláda dořešit.Sosa píše:Ta se určitě realizovat v této variantě nebude do dokončení všech ostatních staveb.Předpokládám,že se v nejbližší době(po volbách)změní na něco rozumějšího.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
Nechal bych ten problém vyžrat MŽP, které vyhlásilo Naturu 2000 bez jakéhokoliv projednání s obcemi anebo toto území ze seznamu vyškrtnout a je po problémech.martini píše:Problém je Evropská komise, která je neustále bombardována emaily (které fakticky v EK mají hodnověrnost jako papírové lejstro - někdo se tím musí zabývat) od všech možkých eko*doplň co chceš* argumentujících nesmysly a v Bruselu se v tom teď nevyznají. A je tam průchod přes "jejich" NATURU 2000. Takže dohoda s EK na té trase musí být. Otázka, změní-li na tom volby u nás něco. Každopádně stavba je zde tak vzdálená, že to nebude nutně muset příští vláda dořešit.Sosa píše:Ta se určitě realizovat v této variantě nebude do dokončení všech ostatních staveb.Předpokládám,že se v nejbližší době(po volbách)změní na něco rozumějšího.
Výstavbě R55 tímto nezabrání. Stejně se nakonec žádný tunel stavět nebude, to je jasné.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Starosta
Videl jsem porad s jednim starostou pobliz a ten rikal byl tady lom ptaci tady nebyli,byli kousek vedle,bude tady silnice ptaci se nastehuji jinam urcite nevymrou.Ma urcite pravdu!
Sice sem to nepatri,ale ted zavodnuji uhelne doly,za 20 let tam nekdo vyhlasi ptaci rezervaci a nic se tam nesmi postavit.Velmi log. mysleni.
Sice sem to nepatri,ale ted zavodnuji uhelne doly,za 20 let tam nekdo vyhlasi ptaci rezervaci a nic se tam nesmi postavit.Velmi log. mysleni.
-
- Příspěvky: 35
- Registrován: 23.8.2009 6:32:56
- Bydliště: Brno; taky Pravčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hejtmani chtějí rychlejší stavbu R 55
Velmi podobně se vyjádřil boskovický starosta Jaroslav Dohnálek na přednášce o německé průchozí dálnici jako reakci na dnešní "výstavbu" R43 a zmínil se i o tunelu na R55. Namísto výstavby tunelu za 10 mld korun je logičtější za 0,5 mld korun ptákům vystavět rezervaci jinde.....
Je to hodně podobné, a ikdyž je to možná lacině řečené, něco na tom je.
Je to hodně podobné, a ikdyž je to možná lacině řečené, něco na tom je.
Fabia Combi I, 1.4
Re: R55 obecně
Kdy po R55 u Hulína? Asi až v zimě
Kroměřížsko, Uherskohradišťsko – Původně k tomu mělo dojít v mírném předstihu už na podzim, nyní to vypadá, že řidiči se nového úseku Skalka – Hulín na trase frekventované spojnice R55 dočkají spíše až v prosinci nebo i počátkem příštího roku...
Kroměřížsko, Uherskohradišťsko – Původně k tomu mělo dojít v mírném předstihu už na podzim, nyní to vypadá, že řidiči se nového úseku Skalka – Hulín na trase frekventované spojnice R55 dočkají spíše až v prosinci nebo i počátkem příštího roku...
Re: R55 obecně
andy píše:Kdy po R55 u Hulína? Asi až v zimě
Kroměřížsko, Uherskohradišťsko – Původně k tomu mělo dojít v mírném předstihu už na podzim, nyní to vypadá, že řidiči se nového úseku Skalka – Hulín na trase frekventované spojnice R55 dočkají spíše až v prosinci nebo i počátkem příštího roku...
úryvek
S určitostí se ovšem dá říct, že Hulín bude muset nápor stavebních aut snášet už jen pár měsíců. Řidiči se pak po nové silnici z Otrokovic dostanou přes Napajedla a Uherské Hradiště až do Hodonína. Tam ale čekají stavbaře větší potíže. Trasa totiž bude na Bzenecku protínat i ochranáři ostře sledované území s koloniemi chráněných ptáků: v minulých dnech to potvrdilo ministerstvo životního prostředí.
Proboha jaký debil toto napsal?!?
A vůbec celý ten článek psal někdo,kdo nemá páru ani o výstavbě dálnic,ani o zeměpisu střední Moravy!
Re: R55 obecně
Nebo je tam dobrá hláška:
Ochránci přírody navrhovali trasu, která by lokalitu obešla. V případě prosazení jejich plánů by se ale povolovací proces rozjel znovu a trval by řadu let.
Takové zdržení by znamenalo možný konec příslibům Evropské unie jako hlavního investora akce, jejíž náklady se mohou vyšplhat až na jednu miliardu korun.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R55 obecně
Asi věděl, že na to nemám, tak to radši ani nepodepsal.
Nebo ten článek opravdu psala celá redakce?
Navíc je to opět Deník, a ten to plátek bych tady vůbec necitoval ani nepostoval jejich články, protože jsou úplně o hovně.
Nebo ten článek opravdu psala celá redakce?
Navíc je to opět Deník, a ten to plátek bych tady vůbec necitoval ani nepostoval jejich články, protože jsou úplně o hovně.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R55 obecně
Praha 6. října (ČTK) - Vláda dnes změnila usnesení kabinetu premiéra Mirka Topolánka z roku 2008 a upustila od záměru vybudovat dálniční spojení do Rakouska kolem Břeclavi. Místo čtyřpruhové rychlostní silnice R55 se postaví kolem Břeclavi pouze obchvat první třídy o dvou pruzích. Vyplývá to z informací ministerstva dopravy a webových stránek vlády.
Změnu si vyžádal především Jihomoravský kraj, který rychlostní silnici kolem Břeclavi nechce. Zastupitelstvo kraje odmítlo rozhodnutí Topolánkovy vlády už koncem loňského roku, mimo jiné upozornilo na to, že "čtyřpruh" není v územním plánu města. Ministerstvo dopravy odhaduje nyní cenu dvoupruhového obchvatu na 1,6 miliardy korun.
Jihomoravský hejtman Michal Hašek dnešní rozhodnutí vlády uvítal. "Původní alternativní záměr vynutila tehdy koaliční Strana zelených přes odpor Jihomoravského kraje i města Břeclavi, dokonce proti územnímu plánu města. Krajské zastupitelstvo nikdy nesouhlasilo s takovým řešením, jsem osobně rád, že zdravý rozum zvítězil," uvedl dnes Hašek v prohlášení.
Rychlostní silnice R55 se zřejmě nedočká realizace ani v dalších úsecích. Nyní je hotová pouze malá část u Otrokovic, stát však v její původně plánované dostavbě směrem k Břeclavi nebude pokračovat. "Pan ministr (dopravy Vít Bárta) tomuto záměru není nakloněn," řekl ČTK mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka.
Podle Haška se nyní otevírá možnost pro dovedení rychlostní silnice R52 na rakouské hranice u Mikulova. "Je to další krok k realizaci desítky let odkládaného projektu dálničního spojení Brna a Vídně, jižní Moravy a Dolního Rakouska," uvedl Hašek. Na české straně zbývá dokončit úsek z Pohořelic k hranici, náklady odhaduje MD na deset miliard korun.
Pokud by vláda dnes nepřišla se změnou, počítal by stát hned se dvěma dálničními komunikacemi do Rakouska: s R55 přes Břeclav a R52 přes Mikulov
Změnu si vyžádal především Jihomoravský kraj, který rychlostní silnici kolem Břeclavi nechce. Zastupitelstvo kraje odmítlo rozhodnutí Topolánkovy vlády už koncem loňského roku, mimo jiné upozornilo na to, že "čtyřpruh" není v územním plánu města. Ministerstvo dopravy odhaduje nyní cenu dvoupruhového obchvatu na 1,6 miliardy korun.
Jihomoravský hejtman Michal Hašek dnešní rozhodnutí vlády uvítal. "Původní alternativní záměr vynutila tehdy koaliční Strana zelených přes odpor Jihomoravského kraje i města Břeclavi, dokonce proti územnímu plánu města. Krajské zastupitelstvo nikdy nesouhlasilo s takovým řešením, jsem osobně rád, že zdravý rozum zvítězil," uvedl dnes Hašek v prohlášení.
Rychlostní silnice R55 se zřejmě nedočká realizace ani v dalších úsecích. Nyní je hotová pouze malá část u Otrokovic, stát však v její původně plánované dostavbě směrem k Břeclavi nebude pokračovat. "Pan ministr (dopravy Vít Bárta) tomuto záměru není nakloněn," řekl ČTK mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka.
Podle Haška se nyní otevírá možnost pro dovedení rychlostní silnice R52 na rakouské hranice u Mikulova. "Je to další krok k realizaci desítky let odkládaného projektu dálničního spojení Brna a Vídně, jižní Moravy a Dolního Rakouska," uvedl Hašek. Na české straně zbývá dokončit úsek z Pohořelic k hranici, náklady odhaduje MD na deset miliard korun.
Pokud by vláda dnes nepřišla se změnou, počítal by stát hned se dvěma dálničními komunikacemi do Rakouska: s R55 přes Břeclav a R52 přes Mikulov
Re: R55 obecně
No zaplať pámbu. Tudíž nebude ani tunel na rovině, postaví se pár obchvatů a šmytec.
Re: R55 obecně
Hlavně aby se ty obchvaty na I/55 alespoň začali připravovat ... řekl bych, že tam snad nebudou udělané ani vyhledávací studiejonáš píše:No zaplať pámbu. Tudíž nebude ani tunel na rovině, postaví se pár obchvatů a šmytec.
Re: R55 obecně
místo aby auta frčela po nové dálnici, budou smrdět na staré silnici přes vísky a města....v pomalu se vlekoucí koloně
tahle rozhodnutí na 20 let dopředu jsou o ničem, mění se každých pár měsíců
tahle rozhodnutí na 20 let dopředu jsou o ničem, mění se každých pár měsíců
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15.3.2009 20:27:34
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: R55 obecně
No abych pravdu řekl, vyhledávací studie je jednoduchá, na východě CHKO Bílé Karpaty, uprostřed Přírodní rezervace Strážnické pomoraví a mezitím stávající komunikace 1/55. Šance je pouze směrem na západ a tam je vysokorychlostní koridor železnice Břeclav - Přerov. Vedle něj je to ideální, navíc na rovině. Takže zrušit NATURU 2000 a je to byla navíc o několik let později než navrhovaná trasa R 55 , nebo ne ???Petr Pokorný píše:Hlavně aby se ty obchvaty na I/55 alespoň začali připravovat ... řekl bych, že tam snad nebudou udělané ani vyhledávací studiejonáš píše:No zaplať pámbu. Tudíž nebude ani tunel na rovině, postaví se pár obchvatů a šmytec.