I/37 Hradec Králové – Pardubice
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
o trolejbusu a propojeni si pamatuju jen v souvislost Pce - Chrudim
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
A proč by k tomu mělo dojít, vždyť je mezi nimi 20 km? Co by se stalo s obcemi mezi nimi?xcav8 píše:Zajímalo by mně jestli dojde jednou ke spojení Hradce Králové a Pardubic.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Diskutujeme o tom zde http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=126&t=6271JohnyRockNRoll píše:Koukám, že MÚK Temešvár se změnila na OK. Kdopak zase "šetřil"? Ona už OK Hradubická je solidní trolling, zpomalovat dopravu, která opouští město, je opravdu geniální... Ne že by to v nejbližších deseti letech hrozilovodouch2000 píše:Lidové označení, které se tak ujalo, že se užívá i v oficiálních dokumentech, např. viz leták (mapka) s OK Hradubická
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/140 ... jka-HK.pdf
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
V předvolebním plátku HKD (Hradecký demokratický klub) jsem kromě jiného dočetl o tom, že město uvažuje o nové komunikaci mezi MUK Březhrad a Vysokou nad Labem. Důvodem je odvedení dopravy z Opatovic. Tak uvidíme, co z toho nakonec vznikne.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Zrovna tahle MUK je řešená tak deb…, že na ní snad nikdo z Vysoké nejezdí a nevidím důvod, proč by se to mělo změnit, když k ní přivedou další cestu (na vzdálenost to bude skoro stejně jako dnes, jen bude asi lepší most).
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
PLÁNUJÍ ZKRATKU K DÁLNICI (MF DNES, hradecké vydání 15.1.2020)
HRADEC KRÁLOVÉ Dlouho plánované napojení Moravského Předměstí Hradce Králové na čtyřpruh do Pardubic a dálnice D11 a D35 by mohla podpořit vláda. Projekt, který původně připravoval Hradec Králové, nyní tlačí dopředu Královéhradecký kraj. Podle informací MF DNES je těsně před dokončením memorandum o spolupráci mezi krajem, Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD) a ministerstvem dopravy. V nejbližších týdnech by se materiál mohl dostat i do vlády.
„Kraj nyní připravuje návrh, který ŘSD doplní o své stanovisko, a ten následně pošle na ministerstvo. Do týdne by mohlo být memorandum hotové,“ potvrdil MF DNES zdroj obeznámený s vyjednáváním.
Pro Hradec Králové je napojení Moravského Předměstí na takzvanou Hradubickou silnici klíčové. Většina dopravy od Pardubic a z dálnice D11, která míří nejen do východní části města, ale i dál na Holice, nyní jezdí po městském okruhu přes přetížený most u fakultní nemocnice. Propojka by tak dopravě u nemocnice výrazně ulehčila. Pomohla by i Opatovicím nad Labem, kudy ve velkém jezdí řidiči, kteří si cestu k dálnici zkracují přes most u Vysoké nad Labem.
O vládní podpoře jednali minulý týden hejtman Jiří Štěpán (ČSSD) a jeho náměstek pro dopravu Martin Červíček (ODS) s ministrem dopravy Vladimírem Kremlíkem (nestr. za ANO). „Požádal jsem pana ministra, aby vzhledem k zapojení Královéhradeckého kraje do výkupu potřebných pozemků, roli mediátora mezi ŘSD a samosprávou i vstřícnosti při převodu 150 kilometrů silnic do své správy zařadila vláda mezi její priority dvě klíčové stavby, které budou na dálnice navazovat. Jedná se o obchvat Choustníkova Hradiště a propojení silnice z Hradce na Vysokou nad Labem s Hradubickou silnicí, abychom zabránili nárůstu dopravní zátěže ve Vysoké a Opatovicích,“ informoval o schůzce Martin Červíček.
Propojka povede k čistírně
Kraj chce, aby se stát podílel na stavbě propojky, která má začínat na sjezdu z čtyřproudé silnice I/37 u Březhradu, po zcela novém mostě překlene Labe a okružní křižovatkou poblíž čistírny odpadních vod se napojí na silnici do Vysoké nad Labem. Tu chce kraj v nejbližších letech rozšířit. Podle kraje by měl novou propojku zaplatit stát. Má být součástí silnice I/37. ŘSD se však zatím k její přípravě příliš nemá. Kvůli velkému počtu připravovaných staveb se státní firma obává, že na ni v rozpočtu nenajde peníze. „Stavbu určitě umožníme a budeme se podílet na připojení v Březhradu, aby byl výjezd do obou směrů,“ uvedl krajský ředitel ŘSD Marek Novotný.
„Nabídli jsme, že pokud nám vyjdou vstříc a schválí to jako strategickou stavbu, že si dovedeme představit, že bychom se případně ujali projekce a celé přípravy,“ řekl Červíček. Peníze by však podle něj měl poskytnout stát.
Stavba takzvaného jižního propojení není žádnou novinkou. Hradec Králové o něm uvažuje už roky. Původně mělo navazovat na budoucí jižní spojku a vést z Hradubické přímo do Třebše. Ještě za minulého vedení města vznikla vyhledávací studie, která jako optimální variantu ukázala právě propojku z Březhradu k silnici do Vysoké. Studii projednal i výbor pro územní plánování, jenže po výměně vedení na radnici projekt usnul. Oživil ho až nyní kraj.
„Pokud se o tom začíná mluvit po roce a půl, tak to považuji za hrubou chybu, protože tato stavba je pro Hradec nesmírně důležitá. Hlavním hybatelem jsme tehdy byli my a naopak kraj řekl, že nás podporuje. Jestli se na to město vykašlalo a dělá to místo něho kraj, je to šílené,“ reagoval na aktuální posun projektu bývalý investiční náměstek hradeckého primátora Jindřich Vedlich (Slušná politika), za jehož působení studie vznikla.
První bude cesta do Vysoké
Z vyjádření jeho následníka Jiřího Bláhy (ODS) je zřejmé, že Hradec má nyní jiné starosti, než silnici u Vysoké: „V tuto chvíli skutečně nevím. Jak jižní spojku tak jižní propojení město velice vítá, protože je to zásadní věc, aby ti lidé nemuseli nahoru do města, přes Labe a pak zpátky, jak se to děje dnes.“
„Kraj se toho chopil, protože silnice do Vysoké je krajská trojka a její rekonstrukce problém nevyřeší, skončí před mostem a před špatným propojením na čtyřpruh,“ potvrdil Novotný.
Zatím není jasné, kdy by mohla nová propojka vzniknout. Jako první se má dočkat rozšíření silnice z Hradce Králové do Vysoké nad Labem z pěti na sedm metrů. Na první etapu u mostu ve Vysoké už kraj požádal o územní rozhodnutí, na úsek od Duranu k odbočce na Roudničku chce požádat do půl roku. Stavět by se mohlo v roce 2022.
„Moc bych si přál, aby se to udělalo společně s propojkou, ale myslím, že se to asi nestihne,“ doplnil Martin Červíček.
Samotná propojka zatím není v územních plánech Hradce ani Vysoké. Obě radnice však již připravují změny, které dopravní koridor zahrnují. Ve Vysoké očekávají, že by změna územního plánu mohla platit za několik měsíců, v Hradci je situace složitější.
HRADEC KRÁLOVÉ Dlouho plánované napojení Moravského Předměstí Hradce Králové na čtyřpruh do Pardubic a dálnice D11 a D35 by mohla podpořit vláda. Projekt, který původně připravoval Hradec Králové, nyní tlačí dopředu Královéhradecký kraj. Podle informací MF DNES je těsně před dokončením memorandum o spolupráci mezi krajem, Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD) a ministerstvem dopravy. V nejbližších týdnech by se materiál mohl dostat i do vlády.
„Kraj nyní připravuje návrh, který ŘSD doplní o své stanovisko, a ten následně pošle na ministerstvo. Do týdne by mohlo být memorandum hotové,“ potvrdil MF DNES zdroj obeznámený s vyjednáváním.
Pro Hradec Králové je napojení Moravského Předměstí na takzvanou Hradubickou silnici klíčové. Většina dopravy od Pardubic a z dálnice D11, která míří nejen do východní části města, ale i dál na Holice, nyní jezdí po městském okruhu přes přetížený most u fakultní nemocnice. Propojka by tak dopravě u nemocnice výrazně ulehčila. Pomohla by i Opatovicím nad Labem, kudy ve velkém jezdí řidiči, kteří si cestu k dálnici zkracují přes most u Vysoké nad Labem.
O vládní podpoře jednali minulý týden hejtman Jiří Štěpán (ČSSD) a jeho náměstek pro dopravu Martin Červíček (ODS) s ministrem dopravy Vladimírem Kremlíkem (nestr. za ANO). „Požádal jsem pana ministra, aby vzhledem k zapojení Královéhradeckého kraje do výkupu potřebných pozemků, roli mediátora mezi ŘSD a samosprávou i vstřícnosti při převodu 150 kilometrů silnic do své správy zařadila vláda mezi její priority dvě klíčové stavby, které budou na dálnice navazovat. Jedná se o obchvat Choustníkova Hradiště a propojení silnice z Hradce na Vysokou nad Labem s Hradubickou silnicí, abychom zabránili nárůstu dopravní zátěže ve Vysoké a Opatovicích,“ informoval o schůzce Martin Červíček.
Propojka povede k čistírně
Kraj chce, aby se stát podílel na stavbě propojky, která má začínat na sjezdu z čtyřproudé silnice I/37 u Březhradu, po zcela novém mostě překlene Labe a okružní křižovatkou poblíž čistírny odpadních vod se napojí na silnici do Vysoké nad Labem. Tu chce kraj v nejbližších letech rozšířit. Podle kraje by měl novou propojku zaplatit stát. Má být součástí silnice I/37. ŘSD se však zatím k její přípravě příliš nemá. Kvůli velkému počtu připravovaných staveb se státní firma obává, že na ni v rozpočtu nenajde peníze. „Stavbu určitě umožníme a budeme se podílet na připojení v Březhradu, aby byl výjezd do obou směrů,“ uvedl krajský ředitel ŘSD Marek Novotný.
„Nabídli jsme, že pokud nám vyjdou vstříc a schválí to jako strategickou stavbu, že si dovedeme představit, že bychom se případně ujali projekce a celé přípravy,“ řekl Červíček. Peníze by však podle něj měl poskytnout stát.
Stavba takzvaného jižního propojení není žádnou novinkou. Hradec Králové o něm uvažuje už roky. Původně mělo navazovat na budoucí jižní spojku a vést z Hradubické přímo do Třebše. Ještě za minulého vedení města vznikla vyhledávací studie, která jako optimální variantu ukázala právě propojku z Březhradu k silnici do Vysoké. Studii projednal i výbor pro územní plánování, jenže po výměně vedení na radnici projekt usnul. Oživil ho až nyní kraj.
„Pokud se o tom začíná mluvit po roce a půl, tak to považuji za hrubou chybu, protože tato stavba je pro Hradec nesmírně důležitá. Hlavním hybatelem jsme tehdy byli my a naopak kraj řekl, že nás podporuje. Jestli se na to město vykašlalo a dělá to místo něho kraj, je to šílené,“ reagoval na aktuální posun projektu bývalý investiční náměstek hradeckého primátora Jindřich Vedlich (Slušná politika), za jehož působení studie vznikla.
První bude cesta do Vysoké
Z vyjádření jeho následníka Jiřího Bláhy (ODS) je zřejmé, že Hradec má nyní jiné starosti, než silnici u Vysoké: „V tuto chvíli skutečně nevím. Jak jižní spojku tak jižní propojení město velice vítá, protože je to zásadní věc, aby ti lidé nemuseli nahoru do města, přes Labe a pak zpátky, jak se to děje dnes.“
„Kraj se toho chopil, protože silnice do Vysoké je krajská trojka a její rekonstrukce problém nevyřeší, skončí před mostem a před špatným propojením na čtyřpruh,“ potvrdil Novotný.
Zatím není jasné, kdy by mohla nová propojka vzniknout. Jako první se má dočkat rozšíření silnice z Hradce Králové do Vysoké nad Labem z pěti na sedm metrů. Na první etapu u mostu ve Vysoké už kraj požádal o územní rozhodnutí, na úsek od Duranu k odbočce na Roudničku chce požádat do půl roku. Stavět by se mohlo v roce 2022.
„Moc bych si přál, aby se to udělalo společně s propojkou, ale myslím, že se to asi nestihne,“ doplnil Martin Červíček.
Samotná propojka zatím není v územních plánech Hradce ani Vysoké. Obě radnice však již připravují změny, které dopravní koridor zahrnují. Ve Vysoké očekávají, že by změna územního plánu mohla platit za několik měsíců, v Hradci je situace složitější.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Myslím, že když už by se tu mělo na něčem podílet ŘSD, tak určitě na této propojce, než na té nesmyslné jižní spojce
Podíl by však měl být jedině na přestavbě té MÚK, nevím, proč by takovouhle propojku mělo stavět/připravovat ŘSD.
Podíl by však měl být jedině na přestavbě té MÚK, nevím, proč by takovouhle propojku mělo stavět/připravovat ŘSD.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Myslím, že po zprovoznění D35 k Ostrovu, odpadne ta doprava od Pardubic a D11, která míří dál na Holice, jak se píše v článku.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Toto propojení obou silnic (z HK do Vysoké se souběžnou Hradubickou) je důležité především pro Moravské Předměstí a Opatovice, neboť současné napojení příčné cesty z Vysoké na Hradubickou umožňuje jen přímý sjezd zpět do HK. Při cestě na D11 nebo do Pardubic z této části HK (a samozřejmě i naopak) je nutné projet celé Opatovice až na další MUK s velkým kruhovým objezdem na D35 za Opatovicemi.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Asi by to dost zklidnilo dopravu v Opatovicích protože když občas kolegu házíme do Vysoké, tak je tam celkem slušný provoz. A ta spojka z Opatovic do Vysoké není nic moc. Ta silnice z Vysoké do Hradce už mohla být rozšířená dávno, provoz je tam už roky dost velký. Naštěstí se jedná - kromě MHD do Vysoké a linkových autobusů - jen a jen o IAD.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Nemohl tuhle situaci vyřešit zrušený sjezd u Bukoviny nad Labem, kvůli kterému si obyvatelé vymysleli blokádu jednoho pozemku jeho rozdělením na stočtrnáctiny mezi obyvatele, který ŘSD tak kategoricky odmítlo, že to je přece blízko jinému sjezdu?
Odkaz na článek
Odkaz na článek
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
To by asi nepomohlo, nebo jen minimálně. Ti lidé, kteří využívají průjezd Opatovicemi jedou z Hradce Králové - Moravského předměstí do Prahy nebo Pardubic, jsou to tedy místní, kteří si ze znalosti zkracují cestu namísto jízdy okolo nemocnice (z Benešovy třídy okolo nemocnice na kruháč u Opatovic = 9,8 km; z Benešovy třídy přes teoretickou křižovatku u Bukoviny na kruháč u Opatovic = 11,6 km; z Benešovy třídy přes Opatovice na kruháč u Opatovic = 9,1 km). Je tedy zřejmé, že lidé jezdí přes tyto kotáry kvůli zkratce cca. 800 m, přes Bukovinu by to bylo delší o dva a půl kilometru, to by nikdo neakceptoval. Jak jsem již psal nejezdí tudy tranzit, který dva kilometry neřeší, ale místní. Navíc by se dopravní zátěž přenesla z Opatovic do Vysoké, kde by také projížděla vesnicí.Jirka95 píše:Nemohl tuhle situaci vyřešit zrušený sjezd u Bukoviny nad Labem, kvůli kterému si obyvatelé vymysleli blokádu jednoho pozemku jeho rozdělením na stočtrnáctiny mezi obyvatele, který ŘSD tak kategoricky odmítlo, že to je přece blízko jinému sjezdu?
Perličkou ale je, že cesta z Benešovy třídy přes nový labský most u BMW na kruháč u Opatovic = 9,2 km, je to tedy delší trasa než přes ty Opatovice, z toho mi jasně vyplývá, že místo vyhazování peněz za nový most by bylo kratší, levnější a asi i efektivnější vybudovat jižní obchvat Opatovic. 500m dlouhou spojku mezi koncem původní silnice první třídy a kruháčkem na konci Opatovic, čímž by se z obce vytáhl i provoz na II/324.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
No to je nápad, proč si myslíte, že to tam vypadá jak to vypadá? Je to kvůli Opatovicím resp. jejich starostovi, který nehledal řešení, ale na všechno říkal 'ne'.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Kdyby tenkrát někdo nevymyslel místo klasického podjezdu jen malý úzký pro polní cestu, mohl být původní obchvat Opatovic zakončený kolem Sika k MÚK Opatovice. Ale to zřejmě nechtěli místní a teď brečí, že jim všechno z Vysoké jezdí přes Opatovice.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Ona se třeba mohla řešit jinak i ta MUK na začátku Opatovic.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Japao Joe, měl jsem za to, že to tenkrát padlo na NIMBYstech, nikoliv na obci.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Mě to asi nějak splynulo protože tomu 'odporu' (co si pamatuju) tam velel starosta. A i v současnosti všechny pokusy se zákazy odbočení, přikázanými směry jízdy a pod vycházejí z obce.
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Na stránkách sreality.cz nabízí jedna RK pronájem pozemků pod budoucí čerpací stanicí, která má stát těsně před příjezdem do Pardubic. Jednalo by se tedy o první malou odpočívku na S37. Škoda, že jen pro 6 kamionů. Za budovanou MÚK Palackého směrem na Hradec poslední dobou pravidelně nocují v odstavném pruhu kamiony. Snad to není jediná plánovaná odpočívka na Hradubické (nepočítám malé ČS na okraji HK).
https://www.sreality.cz/detail/pronajem ... reen=false
https://www.sreality.cz/detail/pronajem ... reen=false
- Přílohy
-
- Ohrazenice.JPG (78.28 KiB) Zobrazeno 15183 x
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Zajímavé, díky. Prostor na rozšiřování tam ale je skrz odsun zdvoukolejňované tratě.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Pokud to nabizí realitka, tak nemůže jít o odpočívku. Neboť ta by musela být státu, ve správě ŘSD.
Navíc tato malůvka nesplňuje požadavky §26 vyhl.č. 104/1997 Sb.
"Odpočívky
(1) Odpočívky se budují jako součást dálnic a silnic pro motorová vozidla podle charakteru provozu a v souladu s českými technickými normami uvedenými v příloze č. 1. Odpočívky jsou situované v prostorech mimo křižovatky. V základním vybavení odpočívky musí být parkovací plochy nejméně pro 25 osobních vozidel, 10 nákladních vozidel, 4 autobusy, hygienické zařízení s odpovídající kapacitou stanovenou zvláštními právními předpisy8a) a nepřetržitým celoročním provozem, zdroj pitné vody a elektrického proudu, odpočinkové plochy se stoly, lavicemi a nádobami na odpadky.
(2) Veškeré nově budované provozní a parkovací plochy odpočívky musí být fyzicky odděleny od jízdního pásu (pásů) dálnice či silnice pro motorová vozidla a musí umožňovat jejich užívání též osobám s omezenou schopností pohybu nebo orientace.
(3) Bližší údaje k nově budovaným odpočívkám při ostatních silnicích obsahuje doporučená ČSN 73 6101."
Navíc tato malůvka nesplňuje požadavky §26 vyhl.č. 104/1997 Sb.
"Odpočívky
(1) Odpočívky se budují jako součást dálnic a silnic pro motorová vozidla podle charakteru provozu a v souladu s českými technickými normami uvedenými v příloze č. 1. Odpočívky jsou situované v prostorech mimo křižovatky. V základním vybavení odpočívky musí být parkovací plochy nejméně pro 25 osobních vozidel, 10 nákladních vozidel, 4 autobusy, hygienické zařízení s odpovídající kapacitou stanovenou zvláštními právními předpisy8a) a nepřetržitým celoročním provozem, zdroj pitné vody a elektrického proudu, odpočinkové plochy se stoly, lavicemi a nádobami na odpadky.
(2) Veškeré nově budované provozní a parkovací plochy odpočívky musí být fyzicky odděleny od jízdního pásu (pásů) dálnice či silnice pro motorová vozidla a musí umožňovat jejich užívání též osobám s omezenou schopností pohybu nebo orientace.
(3) Bližší údaje k nově budovaným odpočívkám při ostatních silnicích obsahuje doporučená ČSN 73 6101."
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Mě ten plánek a záměr na čerpačku připadá starší, jako by nebyl aktuální, ale ještě z doby polovičního profilu. V té době se ještě o žádných SMV dnešního typu neuvažovalo, natož tady na Hradubické a že se místo 90 bude jezdit 110.
Pokud tu přeci jen někdo čerpačku či cokoli povolí, budu se hodně divit. Těsně před MÚK, takže návěsti křižovatky i čerpačky by se překrývaly. Nájezd čerpačky a sjezd MÚK by musel být společný. V ochranném pásmu železnice, navíc elektrifikované. V pravém oblouku.
Ten pozemek je soukromý a jedná se o zemědělský fond. Navíc dnes již se vzrostlou zelení, která se už dá považovat za ochrannou. Spíš se divím, že to stát tenkrát nevykoupil kompletně, tomu zemědělci je pruh úplně k ničemu. Pokud to ovšem nekoupil spekulativně Pokud bych měl zájem postavit čerpačku, vybudoval bych jí u MÚK Stéblová, kde je zaběhlý motorest a mnohem více místa.
Pokud tu přeci jen někdo čerpačku či cokoli povolí, budu se hodně divit. Těsně před MÚK, takže návěsti křižovatky i čerpačky by se překrývaly. Nájezd čerpačky a sjezd MÚK by musel být společný. V ochranném pásmu železnice, navíc elektrifikované. V pravém oblouku.
Ten pozemek je soukromý a jedná se o zemědělský fond. Navíc dnes již se vzrostlou zelení, která se už dá považovat za ochrannou. Spíš se divím, že to stát tenkrát nevykoupil kompletně, tomu zemědělci je pruh úplně k ničemu. Pokud to ovšem nekoupil spekulativně Pokud bych měl zájem postavit čerpačku, vybudoval bych jí u MÚK Stéblová, kde je zaběhlý motorest a mnohem více místa.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Na nových leteckých snímcích jsem si všiml vybudovaného a v poli zatím končícího propojení obchodních zón u Březhradu. Nevím, proč se to buduje takhle na etapy, dle katastru to vypadá, že i všechny pozemky pod zbývající částí jsou města...
Obecně to dává jistou naději, že by se v budoucnu mohla silnice s autíčkem propojit o něco severněji...
Obecně to dává jistou naději, že by se v budoucnu mohla silnice s autíčkem propojit o něco severněji...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
propojeni obchoznich zon HK Brezhrad.
https://hradecka.drbna.cz/zpravy/6217-p ... zemku.html
To je posledni "verejne" dohledatelna informace a podle katastru mestu chybi jen bezprostredni okoli kruhaku. Treba se pak prodlouzi rychlostni silnice 37 o dalsi kus k HK, kdyz tam nebude jezdit MHD.
Predpokladam, ze problem je u noveho vlastnika obchozdni zony Retail Park Hradec Králové s.r.o....(cele to zacal predelavat, takze mozna je to jen prace "v poradi"...)
https://hradecka.drbna.cz/zpravy/6217-p ... zemku.html
To je posledni "verejne" dohledatelna informace a podle katastru mestu chybi jen bezprostredni okoli kruhaku. Treba se pak prodlouzi rychlostni silnice 37 o dalsi kus k HK, kdyz tam nebude jezdit MHD.
Predpokladam, ze problem je u noveho vlastnika obchozdni zony Retail Park Hradec Králové s.r.o....(cele to zacal predelavat, takze mozna je to jen prace "v poradi"...)
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Zdá se, že na zaslepenou původní silnici I/37 u Opatovic by se časem mohla vrátit doprava, která nyní jezdí přes Opatovice. Info na webu kraje: https://www.pardubickykraj.cz/aktuality ... ni-situaci
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Holt se tenkrát někdo asi v obci bál, že když se podjezd u Sika udělá moc velký, že si jim budou zkracovat cestu nakupující. Takže vznikl jen podchod pro pěší. A nápad zaslepit původní obchvat a nechat 750 metrů bez využití byl dalším "skvělým" nápadem. I cyklisté zbytečně musí přes obec a přitom mohli krásně tudy.
A nejlepší nakonec. Bude se stavět silnice pod estakádou, kterou tu stavbaři měli vybudovanou a potom jí museli zrekultivovat Prostě, spoustu věcí často ukáže až praxe.
A nejlepší nakonec. Bude se stavět silnice pod estakádou, kterou tu stavbaři měli vybudovanou a potom jí museli zrekultivovat Prostě, spoustu věcí často ukáže až praxe.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023