[D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Snad jen sněmovnou, laicky se domnívám, že podobné věci jsou na vládu, ale protože tohle je opravdu velkého rozsahu na x desetiletí, musí se to opírat o většinu ve sněmovně, což určitě kvituju, byť to samozřejmě prodlouží schvalování. Osobně si myslím, že by se to mohlo stihnout rychleji než "běžná práce ve sněmovně", pokud tam nebudou od začátku prosazovány špatnosti či malé domů apod. A nebude to zákon, tudíž se domnívám, že senát ani prezident si dají pohov
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
... když se tedy bavíme o procesu "schválování" parlamentem, tzn. že také může dojít k neschválení? A co by následovalo potom?
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Kritika parlamentní opozice, že vláda staví málo dálnic
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Kritika parlamentní opozice, že vláda staví málo dálnic
no, ale ja myslel co se stane s tou stavbou.
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Tak nikdo nám neříká, že si o souhlas nemůžeme říci opakovaně , ale v reálu by to asi znamenalo nutnost rozdělit to zpátky na jednotlivé stavby a ty tendrovat dle finančních možností na žlutý FIDIC, ale tento scénář reálně znamená konec PPP v Čechách a to si myslím AB úplně nechce připustit...martink píše:Kritika parlamentní opozice, že vláda staví málo dálnic
no, ale ja myslel co se stane s tou stavbou.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Průchod D4 parlamentem asi neprojde přes památkáře.
Království a půl princezny za 511.
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Bobku , mohu poprosit o "překlad" ?Bobek píše:Průchod D4 parlamentem asi neprojde přes památkáře.
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Že by bonmot na téma památkové ochrany budov PS a Senátu na Malé Straně?
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Děkuji pánové za vysvětlení, čerstvě po půlnoci už mi to hlava nevzala. Tak proto ten naivní dotaz...
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
jedna perlička:
SÚ Příbram opět zveřejňuje dokument který se týká D4:
http://edeska.pribram.eu/eDeska/downloa ... loha=24089
laicky to vypadá jako vyvlastnění, a dobrý je seznam Obdrží:
15 exekutorů
několik pojišťoven
FÚ
několik právníků
to jako vyvlastňujou pozemek někoho kdo dlužil kam se podíval?
SÚ Příbram opět zveřejňuje dokument který se týká D4:
http://edeska.pribram.eu/eDeska/downloa ... loha=24089
laicky to vypadá jako vyvlastnění, a dobrý je seznam Obdrží:
15 exekutorů
několik pojišťoven
FÚ
několik právníků
to jako vyvlastňujou pozemek někoho kdo dlužil kam se podíval?
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Ano, navíc je tam více spoluvlastníků, je to fakt masakr na tomto úseku, co se s pozemky může dít...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
martini prosím o rozvinutí toho masakru - co jsi tím měl na mysli... díkymartini píše:Ano, navíc je tam více spoluvlastníků, je to fakt masakr na tomto úseku, co se s pozemky může dít...
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Máš to o příspěvek výše co znamená masakr.
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
No jo, jak martink ,tak martini to jen tak trochu NAKOUSLI. Proto škemrám o o tři řádky textu...
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Milin - Lety je pravomocná ta změna UR, ještě jsem to sem nenapsal, ani od nikoho neviděl. Teď dočasné odnětí z PUPFL, verifikace MZP a může být SP vydáno... vidím to cca na květen snad...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Souvisí toto přímo se stavbou dálnice?
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Využití odvalového materiálu odvalů jámy č.11 a č.19 při realizaci dopravních staveb.
Asi největší dopravní stavba v okolí je D4.
Tato zakázka byla probírána ve vlákně "PPP na D4"
Asi největší dopravní stavba v okolí je D4.
Tato zakázka byla probírána ve vlákně "PPP na D4"
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Les kolíků v místě budoucí II/604 u Buku, pohled z I/4 směrem k Příbrami. A vizualizace k okamžitému srovnání. Foceno zhruba z míst, kde je cedule Praha.
- Přílohy
-
- buk.jpg (175.61 KiB) Zobrazeno 8018 x
-
- vizualizace.jpg (113.96 KiB) Zobrazeno 8018 x
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Můžu se s dovolením zeptat, jestli už je jasno v tom, jak se bude etapizovat výstavba za provozu v úseku Háje - Milín? Pokud je stavební povolení, resp. se o něj žádá, tak by to asi někde už zmíněno být mělo, ne? V úseku Háje - múk s I/66 se bude asi jezdit celou dobu po doprovodné komunikaci, ale moc si nedovedu představit, že by se po celou dobu výstavby mělo jezdit přes Milín.
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Kolem Milína je už poloviční profil, takže pravděpodobně se bude stavět druhá polovina a provoz po první, pak se to přehodí a předělá se stávající polovina.michal píše:ale moc si nedovedu představit, že by se po celou dobu výstavby mělo jezdit přes Milín.
Nevím, zda se bude měnit i niveleta, pokud ne, mělo by stačit vyměnit konstrukci vozovky. Přes Milín možná krátkodobě, předpokládám, že tam budou odstřely, ale při stavbě D3 se taky většinou jezdilo po hotovém polovičním profilu a při střelbách se krátkodobě zastavil provoz.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Moc si nedovedu představit, jak by se odstřílel a odtěžil ten zářez za provozu po stávající půlce s jen občasnými uzavírkami kvůli odstřelu. Navíc se bude určitě stavět nový tento most: https://mapy.cz/s/rodebamege. Takže dotaz má spíš znít, jestli se odtěžení zářezu a výstavba mostu udělají naráz a pak se provoz vrátí na stávající trasu, nebo se to prostě uzavře dokud to nebude skoro hotové a mezitím hurá přes Milín?
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Most problém nebude, dá se postavit druhá polovina a pak zrekonstruovat stávající.
Se zářezem to je větší problém.
Se zářezem to je větší problém.
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Je ale taky otázkou, jestli starý i nový most budou mít stejnou niveletu. Čili jestli by nebylo lepší nechat stávající trasu jak je, odtěžit zářez (s nutnými celkovými uzavírkami), udělat směr Praha a převést dopravu na něj a udělat směr Strakonice. Ale něco mi říká, že to bude v Milíně s plným provozem minimálně na dva roky...
Re: [D4] Skalka – Háje – Milín – Lety
Proč nový?michal píše:Navíc se bude určitě stavět nový tento most: https://mapy.cz/s/rodebamege.