I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
No tak ona Prazska ve spickach ve smeru z centra zadny med neni. Krome semaforu s II/333 to je hlavne kruhovy objezd na Blahovce, na kterem dopravni proud Praha - Jaromer auta jedouci z centra proste nepusti. Ale to zprovoznenim 1107 skonci. Ale uprimne - kdyz vidim, jak je napojena Severni tangeta, tak je to proste genius loci...
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Tak tohle jestli projde přes CK MD, aby se 4-pruhové spojení dvou stotisícových měst přestavělo na OK, tak mě je*ne Zaplaťpánbůh se mě to nijak nedotkne po dostavbě D35.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Tak KO u Bláhovky bych ještě chápal, ale ten KO Temešvár je asi pouze pro sjezd do polí. Nebo proč tam je ? A proč není na Hradubické MUK, tak to už je úplně mimo... Žádné plus v ní najít nemohu. Vidí ho někdo ?
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Buďto to má nahrazovat nynější propojení D11 a I/37 místo D35, pak by bylo žádoucí mít tam všude MÚK a hlavně pořádnou trubku s I/37. Nebo to D35 nemá nahradit (což předpokládám), pak ať tam je OK kolik chce, ale ne proboha s I/37. Přijde mi, že se tady slavnostně udělala EIA na něco, co bylo žádoucí tak před 20 lety s tehdejším provozem. Ale určitě nikdo nečekal že i s "nadčasovou filozofií" zklidňování dopravy z dneška
Jinak Kote, myslím si, že OK Temešvar bude připojovat nějakou budoucí zástavbu. UP neznám, ale bylo by to přirozené, kdyby se to tam plánovalo zastavět
Jinak Kote, myslím si, že OK Temešvar bude připojovat nějakou budoucí zástavbu. UP neznám, ale bylo by to přirozené, kdyby se to tam plánovalo zastavět
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Pro kota: Temešvár je velká plocha pro budoucí rozvoj Hradce, zakliňuje se až do vnitřního města, křižovatka je proto zcela namístě.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Díky pánové ! Na té situačce je vše vidět. U mě je trochu problém, že nechápu lidi, co se hrnou bydlet vedle kapacitních komunikací a pak dělají vše pro "zklidňování" dopravy. To radši ani nemluvím o těch, co se vydají bydlet k budoucím stavbám silnic a pak jejich životní náplní je být co nejradikálnějšími NIMBY. Samozřejmě majitelé těchto konkrétních polí u Hradce se už teď těší na budoucí multimilionové příjmy z budoucí výstavby. O tom žádná...
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Tak jako tak, ta OK na I/37 je totálně mimo. Zajímalo by mě, kdo to politicky posvětil, protože tohle přece nemůže ŘSD myslet vážně. Že se cpou OK na silnice první třídy jsem ochoten v některých případech pochopit a uznat, že se cpou na jedničky, kde jsou intenzity na 3-4-pruh a měly by být všude MÚK, jsem si už zvykl , ale cpát OK na postavený 4-pruh, to se jen tak nevidí.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Přečtěte si str. 2 tohoto vlákna (to je jen o jednu stránku zpět), ať se zas nemotáme v kruhu.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
V dnešním článku na IDnes je i mapka návrhu vedení tříd komunikací v Hradci a okolí po všech plánovaných stavbách. Protože jsem něco takového (nevím, jestli přesně toto) kdysi už někde viděl a nedávno to marně hledal, dovolím si to sem přidat jako obrázek:
- Přílohy
-
- TUU49d616_ab.jpg (76.01 KiB) Zobrazeno 13825 x
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Doufám, že na tyhle ptákoviny okolo Hradce ještě nějakou dobu nebudou peníze, takže někoho napadne, že podobná řešení jsou na nic... Abych byl konkrétnější, mluvím o rampě nad kruháčem u Plotišť a způsobu napojení Severní tangenty, či o prezentované podobě Jižní spojky. Z té mapky je hezky vidět, jaký to je kočkopes. Zatímco Severní tangenta byla dřív brána jako obchvat a je daleko od města, Jižní spojka byla městská komunikace, na niž navazovala rozvojová lokalita Temešvár. A teď z ní má být přeložka silnice I. třídy... Sice chápu snahu udělat to jako v Brně (městský okruh placený státem), ale nechápu to provedení. Mileta je pak už jen třešnička na dortu... Hradci nejvíc pomůže brzy dokončená D35 a procitnutí radnice, která tak dlouho nic nedělala, až chce dělat cokoli, pokud to bude co nejdřív...
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Hradec měl totiž kliku v Gočárově - kapacitním - okruhu
teď jej trošku pohřbil ten "skoro na spadnutí" most vedle Benziny, ale ještě pořád - ve srovnání s jinými městy podobné velikosti - je na tom dobře
ale čím větší ptákovina v dopravě, tím snáz se realizuje, tak bohužel Váš optimismus nesdílím...
teď jej trošku pohřbil ten "skoro na spadnutí" most vedle Benziny, ale ještě pořád - ve srovnání s jinými městy podobné velikosti - je na tom dobře
ale čím větší ptákovina v dopravě, tím snáz se realizuje, tak bohužel Váš optimismus nesdílím...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Bohužel hradeckou radnicí tak dlouho znělo, jak to ten Gočár skvěle vymyslel, až se ukázalo, že i jeho geniální odkaz se dá zprasit... Zvlášť když to má pod pákou někdo, kdo obdivuje Kotase, tak to jde snadno...
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Na tu Jaroměř to tedy má být co za číslo místo stávající I/33, když vede II/611 na východ? I/37?Majkii píše:V dnešním článku na IDnes je i mapka návrhu vedení tříd komunikací v Hradci a okolí po všech plánovaných stavbách. Protože jsem něco takového (nevím, jestli přesně toto) kdysi už někde viděl a nedávno to marně hledal, dovolím si to sem přidat jako obrázek:
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Před lety tu někde bylo, možná v sekci D11, že 611 povede podél dálnice do Jaroměře a pak dál do Královce. Proto mě překvapilo, že v plánku z těch novin je 611 přes Hradec.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Pro sichr dávám ještě tento odkaz, aby bylo jasné, že hradecká radnice má v otázce rozvoje a hlavně základní infrastruktury fakt zcela jasno..
http://www.hkcity.cz/wp-content/uploads/hradec2050.png
http://www.hkcity.cz/wp-content/uploads/hradec2050.png
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Ještě že je to VÝHLED k roku 2050. Takže zatím můžeme být v klidu.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Ale to já vím, že to je výhled. Ale vemte si, kolik času uplyne, než se Jižní spojka reálně začne stavět (podle letáku 2028). Už jen skutečnost, že múk Kukleny v tom výhledu (2050) není, přitom dnes se argumentuje její využitelností v budoucnu (kolem 2040), to je prostě neuvěřitelná tragikomedie... Přitom mně se třeba ten nápad s novou komunikací jihozápadním směrem podél tratě HK-Praha s novou múk u Plačic líbí, to dává větší smysl než zaslepení Pražské a objížďka přes Pardubickou.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Nepatří to úplně sem, ale je to navazující stavba: https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpr ... zpravy_kvi
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Koukám že hradecká radnice a kraj zase perlily. Tohle mi nějak uniklo. Ačkoliv jsem - možná bohužel - rodilý Hradečák, tak mám k chování radnice velké výhrady. Když to řeknu slušně - celá tahle spojka je z mého pohledu blbost. Jak psal Aram výše tak postavit kruhák na 4-pruhu vymyslí jen idiot. Jediným řešením by bylo upravit MÚK u Tesca tak aby se spojka do ní dala oboustranně zapojit, ale nějak mě nenapadá jak to udělat. Pokračování k silnici do Vysoké se mělo ještě nedávno řešit úpravou MÚK k Makru/Březhradu odkud by se pokračovalo k novém mostu přes Labe.
Obecně - mě připadá celá ta Jižní spojka jako blbost. Ano, možná odvede část dopravy z Pražské ul., ale pokud bude někdo chtít do FN tak stejně pak pojede po Hradubické (Rašínova), takže Labské II se ani moc neuleví.
Vím o čem mluvím, protože v Labské II bydlím. A jaká byla úleva že po otevření D35 k Holicím na Hradubické klesl počet kamiónů a hluk - částečně i díky PHS, která se tam po těch letech konečně postavila. Jenže hluk z Gočárova okruhu (I/31) se nijak nezmenšil, možná i lehce zvětšil díky tzv. inteligentnímu řízení dopravy který se teď v HK zavádí.
Obecně - mě připadá celá ta Jižní spojka jako blbost. Ano, možná odvede část dopravy z Pražské ul., ale pokud bude někdo chtít do FN tak stejně pak pojede po Hradubické (Rašínova), takže Labské II se ani moc neuleví.
Vím o čem mluvím, protože v Labské II bydlím. A jaká byla úleva že po otevření D35 k Holicím na Hradubické klesl počet kamiónů a hluk - částečně i díky PHS, která se tam po těch letech konečně postavila. Jenže hluk z Gočárova okruhu (I/31) se nijak nezmenšil, možná i lehce zvětšil díky tzv. inteligentnímu řízení dopravy který se teď v HK zavádí.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Jižní spojka má hlavní úkol - ulevit nekapacitní Pražské a přetížené Gočárově. I já jsem byl nucen pro cestu z D11 do nemocnice použít okliku přes Opatovice, abych se vyhnul nekonečné zácpě v trase přes centrum.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Honey72: musíte hlavně dodat, že jste jel od Jaroměře
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Jenže na té Pražské je úzkým hrdlem ten kruháč u Koruny za cca 130mega (pokud si to dobře pamatuju). Navíc je až do konce roku uzavřena křižovatka Komenského s Ignáta Hermana takže všechno jezdí po okruhu kolem FN nebo kolem "lízátek" (pro nehradečáky fotbalový stadion) zase na okruh z druhé strany.
A na Rašinové jsou kolikrát během ranní a odpolední špičky kolony už od té Shellky, takže až to tam zahustí provoz z Jižní spojky tak tam bude obzvláště veselo. To by se musela celá spojka stavět najednou - tedy včetně toho mostu přes Labe a napojení na silnici do Vysoké. No uvidime jak to dopadne - když ne dobře tak špatně určitě
A na Rašinové jsou kolikrát během ranní a odpolední špičky kolony už od té Shellky, takže až to tam zahustí provoz z Jižní spojky tak tam bude obzvláště veselo. To by se musela celá spojka stavět najednou - tedy včetně toho mostu přes Labe a napojení na silnici do Vysoké. No uvidime jak to dopadne - když ne dobře tak špatně určitě
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
My tu máme tři v turbu za sebou, z nichž dva jsou na obrázku, heč!kik píše:Jak psal Aram výše tak postavit kruhák na 4-pruhu vymyslí jen idiot.