Praha všeobecně
Re: Praha všeobecně
Šrouby se utahují... pomalu ale jistě
https://deska.praha.eu/files/rHf3pbxpl4 ... ituace.pdf
https://deska.praha.eu/files/rHf3pbxpl4 ... ituace.pdf
Re: Praha všeobecně
znovu a lépe prosím
Re: Praha všeobecně
Tady:
https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/mag ... test=value
a tady další etapa Modřanské:
https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/mag ... test=value
https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/mag ... test=value
a tady další etapa Modřanské:
https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/mag ... test=value
Re: Praha všeobecně
Naštěstí se to dá objet přes Divadelní ulici.Majkii píše:Oprava linku z předchozího smazaného příspěvku:
Koronavirus jako záminka k jednosměrnému uzavření Smetanova nábřeží. Raději bez komentáře.
Re: Praha všeobecně
Mně to přijde v pohodě, ono jedno odbočující auto z mostu doleva dokáže zastavit tramvaje klidně o půl minuty, tak se aspoň ta křižovatka trochu odlehčí.
Re: Praha všeobecně
Piste k odkazum cisla jednaci, ty odkazy dlouho nevydrzi.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Praha všeobecně
Anonym: ve směru po nábřeží ano, skrz Divadelní, konenkonců i teď se tam zpravidla jezdilo (a nahoře u divadla byl přikázaný doprava), v tom problém nevidim.
Problém vidím právě v tom levém odbočení z mostu - zajížďka skrz Karolíny Světlé bude zdlouhavá a spousta lidí radši pojede kolem Tančícího domu, kde to levé odbočení bude přetížené. A od Národní ten proud odbočujících aut taky nebyl zanedbatelný.
Problém vidím právě v tom levém odbočení z mostu - zajížďka skrz Karolíny Světlé bude zdlouhavá a spousta lidí radši pojede kolem Tančícího domu, kde to levé odbočení bude přetížené. A od Národní ten proud odbočujících aut taky nebyl zanedbatelný.
Re: Praha všeobecně
U Tančícího domu to bude široko daleko jediné levé odbočení. Palackého most má přikázáno doprava. Pro tramvaje jistě pozitivní zpráva - na mostě Legií je pro auta úzký pruh a tramvaje často nemohou projet přes širší auto + čekání než auto odbočí doleva. A křižovatka u Tančícího domu bude ještě přetíženější než je teď.Mosquit píše:Anonym: ve směru po nábřeží ano, skrz Divadelní, konenkonců i teď se tam zpravidla jezdilo (a nahoře u divadla byl přikázaný doprava), v tom problém nevidim.
Problém vidím právě v tom levém odbočení z mostu - zajížďka skrz Karolíny Světlé bude zdlouhavá a spousta lidí radši pojede kolem Tančícího domu, kde to levé odbočení bude přetížené. A od Národní ten proud odbočujících aut taky nebyl zanedbatelný.
Re: Praha všeobecně
Než stát na odbočení vlevo u Tančícího domu, kde dávat přednost Resslovce znamená projetí jednoho až dvou aut na jeden interval, to už to snad radši vezmu přes Malou Stranu. Možná to je i záměr, aby víc lidí vidělo pokračující rekonstrukci Malotranského náměstí...
Re: Praha všeobecně
Já vidím problém i v té Konviktské, podle mě je moc úzká na oba jízdní směry. Už teď je tam problém, když tam zastaví zásobování a potká se tam s nepříliš zkušeným řidičem, který nemá šířku "v oku", tak se čeká na vykládku a odjezd zásobování, pak teprve provoz pokračuje. Podle mě měli spíš zjednosměrnit Krocínovu ve směru od Karolíny světlé k Divadelní.
Re: Zklidňování v Praze
Já mám jeden nepříjemný poznatek z křižovatky na Vypichu resp. z ulice Bělohorská která vede k této křižovatce ve směru z centra - jistě jste zažili, že tam bývají zácpy, dlouhé i stovky metrů. No a tak teď budou ještě větší, protože je tam jeden ze dvou pruhů nově vyhrazen pro MHD. Netradičně je to levý pruh - autobus pak před zastávkou na Vypichu najíždí doprostřed na tramvajové koleje a předstírá, že je tramvaj.
Re: Zklidňování v Praze
Kdyby to předstíral alespoň již od křižovatky Bělohorská x Patočkova. To by řešilo bezproblémový průjezd busů a neomezovalo by to autodopravu. Ale to nejspíše nejde, protože KLAUNI...
Re: Zklidňování v Praze
Ano, souhlas. To by bylo řešení, kdyby jel bus po kolejích už dříve. Jenže to by otevřené kolejiště museli předělat na pojížděné kolejiště, jako je to dále ke křižovatce.
Jenže namalovat pruhy je oproti tomu tak jednoduché a levné, takže co by se snažili ......navíc tím ztrestají ty zpovykaný pražáky v autech, takže vlastně 100 procentně úspěšná akce ....
Jenže namalovat pruhy je oproti tomu tak jednoduché a levné, takže co by se snažili ......navíc tím ztrestají ty zpovykaný pražáky v autech, takže vlastně 100 procentně úspěšná akce ....
Re: Zklidňování v Praze
Já jsem tuhle přejížděl Prahu z jedné strany na druhou a musím říct, že je sice hezké, že máme vizualizace Blanky II a Hřib se snaží (jak moc v reálu a jak moc na oko je otázka), aby to zaplatil stát. Ale může mi někdo říct, k čemu mi ten hotový MO bude, když se k němu nebudu mít ze západní části města jak dostat??? Evropská špatný, Bělohorská radiála nic, Rozvadovská taky nula, 515 totálně zasekaná až do Strakonickou... To mi pak je ten okruh s autíčkem uprostřed města celkem k prdu...
Re: Zklidňování v Praze
Kdyby to četl někdo z Kauflandu tady, co kdyby že, tak si uvědomte, že kvůli tomuhle tam nejezdím nakupovat. Maximálně tak v sobotu nebo neděli, ale otravovat se tam kvůli týhle křižovatce, to fakt ne.
Re: Praha všeobecně
Chystá se velké přelepování dodatkových tabulek vymezujících, jaké taxi mohou využívat vyhrazené pruhy. Místo stávajícího textu: „POUZE TAXI SE ZÁKAZNÍKEM SPLŇUJÍCÍ POŽADAVKY
VYHLÁŠKY Č. 3/2012 SB. HL. M. PRAHY“ bude nový text: „TAXI SE STŘEŠNÍ SVÍTILNOU
A ZÁKAZNÍKEM“. Zároveň se ruší časová platnost vyhrazených pruhů.
Dokumentace je trochu zmatečná...
např. neplatí u značky 34, že se jedná o přikázaný pruh, takže bus, kolo, taxi nesmí doleva na Lhotku?
u značky 32 proč se nejedná o přikázaný směr vpravo? Dát šipku rovně a hned k ní výjimky nedává smysl...
Č. j. MHMP-1223642/2020/O4/Kf
VYHLÁŠKY Č. 3/2012 SB. HL. M. PRAHY“ bude nový text: „TAXI SE STŘEŠNÍ SVÍTILNOU
A ZÁKAZNÍKEM“. Zároveň se ruší časová platnost vyhrazených pruhů.
Dokumentace je trochu zmatečná...
např. neplatí u značky 34, že se jedná o přikázaný pruh, takže bus, kolo, taxi nesmí doleva na Lhotku?
u značky 32 proč se nejedná o přikázaný směr vpravo? Dát šipku rovně a hned k ní výjimky nedává smysl...
Č. j. MHMP-1223642/2020/O4/Kf
Re: Praha všeobecně
Kde se to dá najít? Na úřední desce Prahy jsem to nenašel.
Re: Praha všeobecně
ElWappe, píšeš li, že se ruší časová platnost vyhrazených pruhů, myslíš tím (pardon autor této kraviny), že pruhy budou vyhrazeny 24 hodin/den ? díky
Re: Praha všeobecně
Tak to je potom pěkně na ... nic. Takovej vyhrazenej pruh, který tam vzniknul kvůli preferenci autobusů MHD v dopravních špičkách, má například v neděli velice hluboký (ne)smysl.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Praha všeobecně
V procesu je změna územního plánu pro tramvajovou trať Václavské náměstí
viz http://servis.praha-mesto.cz/uzplan/uze ... P/OOP.html
11.9. veřejné projednání.
viz http://servis.praha-mesto.cz/uzplan/uze ... P/OOP.html
11.9. veřejné projednání.
Re: Praha všeobecně
Už to tam je:MPMP píše:Kde se to dá najít? Na úřední desce Prahy jsem to nenašel.
https://deska.praha.eu/files/dZB6y3pbxp ... %ADloh.pdf
Re: Praha všeobecně
Tak to je hustý to zrušení časového omezení. Asi nejezdím nikde kde by to bylo třeba rušit, ale příjde mi to jako nesmysl to zrušit. Na takovouhle věc by podle mě měla být vždy nějaká studie, zda to pomůže nebo ne.
Re: Praha všeobecně
Ono to zrušení dává mnohdy smysl. Špička není vždy zrovna v ty vypsané hodiny. Někdy by se vyhrazený pruh hodil pro plynulost MHD třeba v neděli, nebo někde i ráno po desáté, nebo když se někde něco stane a objízdnou trasu ucpou auta. A opačně, v 10:05 není situace o nic horší než v 9:55.
Další věc je, že přes průběžný a sousední vyhrazený pruh lze s přimhouřením obou očí povolit přechod pro chodce, přes dva souběžné průběžné pruhy nikoliv.
A hlavně, když to s vyhrazenými pruhy funguje ve špičce, tak o to spíš to bude fungovat i mimo špičku. Dopravní značení se upraví tak, že řidiči budou počítat s jízdou v jednom pruhu místo současného kouskování od křižovatky ke křižovatce.
Metodika je k tomu zpracována tady: http://preferencevhd.info/index.php/metodika/metodika/
Další věc je, že přes průběžný a sousední vyhrazený pruh lze s přimhouřením obou očí povolit přechod pro chodce, přes dva souběžné průběžné pruhy nikoliv.
A hlavně, když to s vyhrazenými pruhy funguje ve špičce, tak o to spíš to bude fungovat i mimo špičku. Dopravní značení se upraví tak, že řidiči budou počítat s jízdou v jednom pruhu místo současného kouskování od křižovatky ke křižovatce.
Metodika je k tomu zpracována tady: http://preferencevhd.info/index.php/metodika/metodika/