Barrandovský most
Re: Barrandovský most
Bavíme se hypoteticky, ale pomohla by tím, že by srovnala současný časový hendicap. Už v tomto je vidět, že zavlékaní okruhu dále do Stč kraje by mělo na dopravu v Praze malý vliv.
Re: Barrandovský most
Stavba 511 by pomohla objet Sporilovskou, Jizni spojku, Prumyslovou a Sterboholskou radialu. Coz jsou komunikace, ktere uz dnes kvuli absenci 511 kapacitne nestaci a s permanentne zavrenymi tunely na MO na tom budou jeste hur. Kdyby alespon udelali provizorni 3+3 mezi muk Rybnicky a Prumyslovou, aby ukazali alespon nejakou snahu... Jenze porad je tady problem na Kbelske, kde se odklonena doprava z Liberecke potka s chybejici SOKP 520 a je vymalovano komplet v cele Praze, navic treba svetla na Podebradska/Kbelska jsou krasnou ukazkou, jak najednou maji vsichni spoustu casu... Ja treba hodne jezdim trasu Blanka-D4, z Balabenky na Barrandak to cas od casu ve spicce trva treba i hodinu. Ovsem ted to bude chtit jezdit v uplne jinou dobu, protoze nepredpokladam, ze vychodni cast Prahy na tom bude o tolik lepe, aby melo smysl jet prave pres Prumyslovou a Sporilovskou na D1/Kunratickou a D0 512. V pripade zavrenych Cholupickych tunelu pak radeji ani nebudu vyjizdet...
Re: Barrandovský most
Však jasné, to byla samozřejmě ironieHoney72 píše:Čekat na 511 či D0 by dopadlo stejně jako čekat u D1 na dokončení D35 Most by spadl.
Elwapp: pokud si myslíš, že 511 nepomůže Barrandovskému mostu, tak to napiš na MD, to asi ta nejpotřebnější stavba v zemi nebude tak nejpotřebnější Samozřejmě, že pomůže i Barrandovskému mostu, autem se teď Plzeň-Hradec jede právě po něm.
Re: Barrandovský most
Že je nejpotřebnější nepopírám, ale souvislost s Barrandovským mostem tam opravdu nevidím. Plzeň - Hradec se pojede tam, kde to navigace ukáže jako nejrychlejší, což cesta okolo vůbec být nemusí, jelikož je delší a rychlostně na tom nebude zas o tolik líp (130 v celé délce tam rozhodně nebude).
Re: Barrandovský most
Ano, počítám se stavem, kdy v tunelech na D0 bude 100 km/h, i kdyby, projíždět přes město to bude minimum řidičů, většina, která navigaci mít nebude, pojede po D0. Navíc po realizaci D0 511 někoho může napadnout rychlosti na současné trase snižovat, což se snad nestane.
Re: Barrandovský most
Muj tip je, ze prvni pracovni den po zacatku omezeni lehne doprava v cele Praze a prilehlem okoli. Druhy den omezeni zrusi a zacene se resit, jak behem roku postavit chybjejici mosty pres Vltavu.
Posunuti jizni casti okruhu je prusvih, protoze misto odkud se vyplati jet po jizni casti okruhu (k D4) je az nekde mezi sjezdy Chodov/Opatov.
Posunuti jizni casti okruhu je prusvih, protoze misto odkud se vyplati jet po jizni casti okruhu (k D4) je az nekde mezi sjezdy Chodov/Opatov.
Re: Barrandovský most
Není reálné celé tady tohle místo nějak "zdvojpatrovitět" ? Tohle místo přece vždy bude mít problémy s kapacitou, i po realizaci celé D0. Na 140 000 vozidel je pochopitelně 8 pruhů málo a když k tomu ještě přidáme všechna možná odpojování připojování apod. a hlavně stavbu radlické radiály, kdy se část dopravy přesune do jiných míst, tohle místo (Baranďák i přilehlé části okruhu) budou velkým špuntem.
Re: Barrandovský most
Pro spojení D5 - D11 bude výhodnější jet po D0. V ulici k Barrandovu je jen 70 a spoustu semaforů, MO jen 80. To ale neplatí pokud se postaví Radlická radiála, potom bude Barrandovský most jako spojení D5 - D11 pro OA jasná volba.
Re: Barrandovský most
Mno. Hrubym odhadem je to 33km / 21km. Planovac mapy.cz nebo odhad prum. rychlosti 70km/h tvrdi 20 minut. To znamena, ze po okruhu bude treba mit prumerenou rychlost alespon 110 km/h. Takze to bude ciste zaviset na dopravni situaci a je klika ze to "tesne" vychazi pro okruh.
Re: Barrandovský most
Prumerna rychlost 110 = plnej knedlik. Nicmene jsem kdysi jezdil trasu cca 50km, kterou jsem nahradl dalnicni, asi o 10km delsi a krome stejneho casu jsem mel stejnou spotrebu (sice rychlejsi, ale plynula jizda), komfort byl nesrovnatelny.
Re: Barrandovský most
Geo, to tak víceméně je v celém Česku s těmi časy "tak tak" .. D1 vs D11+D35, D1 vs D46+D35, takže nic nového
Re: Barrandovský most
Velká oprava Barrandovského mostu začne letos. Je v horším stavu, než se čekalo
https://zdopravy.cz/velka-oprava-barran ... alo-41671/
"V příštích týdnech chce (TSK) vypsat soutěž na první část opravy. Průzkum mostu ukázal, že je v horším stavu, než se čekalo. První dva roky opravy by neměly na řidiče příliš dopadnout."
https://zdopravy.cz/velka-oprava-barran ... alo-41671/
"V příštích týdnech chce (TSK) vypsat soutěž na první část opravy. Průzkum mostu ukázal, že je v horším stavu, než se čekalo. První dva roky opravy by neměly na řidiče příliš dopadnout."
Re: Barrandovský most
Reportáž
Opravy na Barrandovském mostě komplikují život řidičům. Trvat by měly až do poloviny června ct24
Opravy na Barrandovském mostě komplikují život řidičům. Trvat by měly až do poloviny června ct24
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Barrandovský most
Jakékoliv rozšíření a navýšení kapacity tohoto mostu už zřejmě nepomůže. Problém není v průběžném směru, ale nájezdech. Jedinou záchranou je vyloučit z Barranďáku lokální dopravu. Tedy tu, která se jen čistě potřebuje ve vnitřním městě dostat na druhý břeh. Právě ta způsobuje mostu největší problémy, což je vidět na nájezdu v Braníku. Nejen, že široko daleko žádný jiný most není, ale nákladní vozidla snad ani nemají možnost jet jinudy.Aram96 píše:Není reálné celé tady tohle místo nějak "zdvojpatrovitět" ? Tohle místo přece vždy bude mít problémy s kapacitou, i po realizaci celé D0. Na 140 000 vozidel je pochopitelně 8 pruhů málo a když k tomu ještě přidáme všechna možná odpojování připojování apod. a hlavně stavbu radlické radiály, kdy se část dopravy přesune do jiných míst, tohle místo (Baranďák i přilehlé části okruhu) budou velkým špuntem.
Dalším řešením, "trošku" dražším - hodil bych průběžný Městský okruh do tunelu pod řekou a most přenechal jen jako paralelní trasu s křižovatkami. Něco jako když pod kruháčem vybudujete tunel pro hlavní trasu, aby nemusela zastavovat. Tedy nevím, jestli by se v tom pak někdo vyznal
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Barrandovský most
Mně se líbilo to řešení za pomoci nového mostu, spojujícího Jižní spojku se Strakonickou jižně od Barrandovského mostu. Ovšem pravděpodobnější je přivedení Radlické radiály, než toto. A pak to bude teda mazec...
Re: Barrandovský most
Už se to tu řešilo. Dokonce existuje i studie:
https://www.radlickaradiala.info/downlo ... 201811.pdf
Jedná se o přidání dalších ramp, apod...
Pro MHD by měl pomoci Dvorecký most.
Další most by mohl vzniknout třeba tady a rovnou k němu přeložit Strakonickou:
https://en.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... xXY5LgPn6f
Nicméně současné vedení Prahy není nakloněno pro IAD, takže nějaké změny nečekám.
https://www.radlickaradiala.info/downlo ... 201811.pdf
Jedná se o přidání dalších ramp, apod...
Pro MHD by měl pomoci Dvorecký most.
Další most by mohl vzniknout třeba tady a rovnou k němu přeložit Strakonickou:
https://en.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... xXY5LgPn6f
Nicméně současné vedení Prahy není nakloněno pro IAD, takže nějaké změny nečekám.
Re: Barrandovský most
Ono by pomohlo i KOMOKO, ať už v jakékoli variantě, ale s napojením na PO. Dodnes žasnu, jak může stát ten most a nikdo nesedět ve vězení...
Re: Barrandovský most
Osobně mám trochu jinou představu o řešení JV předpolí BM, při parametrech pro MK by se to dalo:
- Přílohy
-
- barr.png (727.14 KiB) Zobrazeno 12017 x
Re: Barrandovský most
Kéž by, ale to TSK nenapadne.
Re: Barrandovský most
Hezké, jen to neřeší kolizní místo Strakonicķá × K Barrandovu × MO × exit Braník.
Re: Barrandovský most
Mapmane, nejsi troškař !
Re: Barrandovský most
V tomto řešení bych viděl problém s:mapman píše:Osobně mám trochu jinou představu o řešení JV předpolí BM, při parametrech pro MK by se to dalo:
autobusovou zastávkou směrem do centra
nedostatkem místa na mimiúrovňové křížení sjezdu na Modřany a nájezdu na Barr. most z centra
neřeší krátký úsek na vykřížení z růsných směrů na Barr. mostě
neřeší možnost jet Strakonická -> K Barrandovu
V té studii jsou všechny tyto problémy vyřešeny lépe.
Re: Barrandovský most
TSK vysoutěžila první etapu opravy Barrandovského mostu, vyhrála Eurovia
https://zdopravy.cz/tsk-vysoutezila-prv ... via-56703/
https://zdopravy.cz/tsk-vysoutezila-prv ... via-56703/
Re: Barrandovský most
Oprava spodní stavby začne už během září. Rekonstrukce povrchů prý od 12/2021.
Zdroj: https://1url.cz/DzjPs
Zdroj: https://1url.cz/DzjPs
Re: Barrandovský most
Fakt nechápu, proč se tady https://mapy.cz/s/camehafufu někdo opravuje s dilatací, když je asfalt na obou stranách nakonec uplácán lopatami...