I/38 Kolín, obchvat
I/38 Kolín, obchvat
nezajímá se někdo o obchvat Kolína ?
FOTO
- http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... n-obchvat/
obchvat Kolína
- délka: 7957 m
- kategorie: S 11,5/80
- Mostní objekty
počet mostů: 12
z toho na hlavní trase: 6
přes hlavní trasu: 6
celková délka mostů: 1266 m
- 3 MÚK
- Cena stavby dle smlouvy bez daně:
1 904 601 581 Kč
FOTO
- http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... n-obchvat/
obchvat Kolína
- délka: 7957 m
- kategorie: S 11,5/80
- Mostní objekty
počet mostů: 12
z toho na hlavní trase: 6
přes hlavní trasu: 6
celková délka mostů: 1266 m
- 3 MÚK
- Cena stavby dle smlouvy bez daně:
1 904 601 581 Kč
Naposledy upravil(a) Mar3ek dne 13.4.2009 19:43:44, celkem upraveno 3 x.
Re: I/38 - obchvat kolína
Pokud se na stavbě něco děje, rád se na fotky podívám. Registruji výstavbu v místě křížení s I/12...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/38 - obchvat Kolína
zde jsou slíbené fotky ze včerejška
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... n-obchvat/
-myslím že se v tom dá vyznat i podle mapky s místy focení
-popisky k jednotlivým fotkám budu průběžně doplňovat
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... n-obchvat/
-myslím že se v tom dá vyznat i podle mapky s místy focení
-popisky k jednotlivým fotkám budu průběžně doplňovat
Re: I/38 - obchvat Kolína
No v Kolíně asi bude záležet na tom jestli se nebude muset přes Štítary okreskou -- ono přeříznout vesnici a hodit nad ni estakádu už neni až tak jednoduchý. Hlavně že se městu podařilo díky tomu o kus vedle zachovat celistvý a nenarušený pozemky pro novou developerskou zástavbu ..
No a v budoucnu můžeme asi čekat tlaky na pokračování obchvatu východně od města přes Labe, protože napojení na TPCA a D11 směr východ furt povede centrem.
No a v budoucnu můžeme asi čekat tlaky na pokračování obchvatu východně od města přes Labe, protože napojení na TPCA a D11 směr východ furt povede centrem.
Re: I/38 - obchvat Kolína
Něco takového se připravuje, tedy aspoň je to v VUC.jonáš píše:No a v budoucnu můžeme asi čekat tlaky na pokračování obchvatu východně od města přes Labe, protože napojení na TPCA a D11 směr východ furt povede centrem.
Zatím je rozestavěn úsek křiž. s I/12 a dál. Už v předstihu zde probíhála ZAV. Pro zajímavost, je vydáno SP na všechny drážní objekty a železniční most.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 - obchvat Kolína
Hm, tim teda definitivně padá argument, že obchvat bude jižní a ne severní, protože prej bude "levnější" -- starý pohádky se holt často opakujou. Na druhou stranu si asi Kolín chtěl ve skutečnosti hlavně zachovat přímý propojení s přirozenym rekreačnim zázemim, umístěnym po proudu na pravym břehu (zbytky lužních lesů), což jim jako rozumný krok nakonec schvaluju.
Re: I/38 - obchvat Kolína
Navíc 2 mosty přes Labe a průchod přes záplavové území. Tak jak je obchvat natrasován je přirozené. Opačně by to bylo divné.
TCPA je napojena přes MÚK Dobšice a co vím tak je to hodně využíváno těmi co jezdí do TCPA od severu a západu.
TCPA je napojena přes MÚK Dobšice a co vím tak je to hodně využíváno těmi co jezdí do TCPA od severu a západu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 - obchvat Kolína
Však jo, zbejvá napojit ty co jedou od jihu a východu mimo D11. Jeden most přes Labe plus větší celková délka to srovnaj.
Re: I/38 - obchvat Kolína
kde ty by jsi uvazoval ten most přes Labe ?jonáš píše:Však jo, zbejvá napojit ty co jedou od jihu a východu mimo D11. Jeden most přes Labe plus větší celková délka to srovnaj.
a nebo približnou trasu .....
Re: I/38 - obchvat Kolína
Tak optimálně na rozhraní mezi PZ Štáralka a depem, ale podle trasování jižního obchvatu to vychází spíš až za depo .. čili to bude extrémně dlouhý a bude se na TPCA a D11 stejně jezdit městem.
Re: I/38 - obchvat Kolína
dnešní foto trocha pokroku je znát, ale jak kde...
dnešní foto:
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... at/090426/
celé album:
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... n-obchvat/
kde se něco děje:
-křížení s I/12
-železniční most (ocelový dvoutrámový)
-křížení s II/125
dnešní foto:
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... at/090426/
celé album:
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... n-obchvat/
kde se něco děje:
-křížení s I/12
-železniční most (ocelový dvoutrámový)
-křížení s II/125
Re: I/38 - obchvat Kolína
Takže je to stejný jako před rokem. Nevíte někdo jestli už bylo vydáno SP na celou trasu?Mar3ek píše: kde se něco děje:
-křížení s I/12
-železniční most (ocelový dvoutrámový)
-křížení s II/125
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 - obchvat Kolína
před rokem jsem stavbu nesledoval, ale myslim že zatim to "jde" železniční most je v pokročilém stádiu výstavby a křížení s I/12 taky pokračuje, ale zas je fakt že estakáda přes Štítary už mohlataké růst (možná bych typnul že to pak bude brzdit)
....uvidíme jak to bude dál pokračovat....
....uvidíme jak to bude dál pokračovat....
Re: I/38 - obchvat Kolína
No na estakádu Štítary nemůžete ani pomyslet, dokud nebudou vypořádaný pozemky štítarských. Původní dohodu město Kolím shodilo, tak to asi bude nadlouho jak u Havránkový.
Re: I/38 - obchvat Kolína
No mělo by být SP na druhou etapu a snad i třetí, právě ta estakáda bude v té další etapě. V první nebyla.Mar3ek píše:před rokem jsem stavbu nesledoval, ale myslim že zatim to "jde" železniční most je v pokročilém stádiu výstavby a křížení s I/12 taky pokračuje, ale zas je fakt že estakáda přes Štítary už mohlataké růst (možná bych typnul že to pak bude brzdit)
....uvidíme jak to bude dál pokračovat....
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 - obchvat Kolína
včerejší foto:
pouze 5. křížení se železnicí směr Uhlířské Janovice
-práce na železničním mostě pokračují
pouze 5. křížení se železnicí směr Uhlířské Janovice
-práce na železničním mostě pokračují
Re: I/38 - obchvat Kolína
To se staví s výhledem na 4 pruh?
Re: I/38 - obchvat Kolína
Bohužel nikde v plánech se I/38 jako oficiální budoucí čtyřpruh neuvažuje, i když bude nejspíše potřeba. Doufejme, že to pak půjde částečně použít...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/38 - obchvat Kolína
šlo mi jen o to, že na fotkách je hodně místa pro pruh i u vzdálenější opěry.
Re: I/38 - obchvat Kolína
Čtyřpruh by měl být mezi MÚK s D11 a MÚK s I/12. A v ÚP VÚC Střední Polabí je navržen čtyřpruh mezi MÚK Kolín-jih a MÚK Kutná Hora.Thomas píše:To se staví s výhledem na 4 pruh?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 - obchvat Kolína
Na moste v MUK Kutna Hora je to pekne videt.
Re: I/38 - obchvat Kolína
Někde u Malína byla připravována stavba "I/38 Kolín - Malín 3.stavba (Skalka)" rovněž v polovičním profilu, neměl by k této stavbě někdo nějaké podrobnosti?Geo píše:Na moste v MUK Kutna Hora je to pekne videt.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 - obchvat Kolína
Vzhledem k rozpracovanosti MÚK I/38xI/12 půjde tato křižovatka do užívání předčasně?
Re: I/38 - obchvat Kolína
Ten most tam je snad ze 70. let. Že by už tehdy počítali se 4 pruhem?Geo píše:Na moste v MUK Kutna Hora je to pekne videt.
Re: I/38 - obchvat Kolína
Tak částečně ano, jinak by nešla dostavět.Drak píše:Vzhledem k rozpracovanosti MÚK I/38xI/12 půjde tato křižovatka do užívání předčasně?
Most byl dostavěn v roce 1976 a rovněž celá ta přeložka u KH. Už tehdy počítali se čtyřpruhem. V knize od ing. Prašila je to vidět na mapce Dálniční a silniční síť, že tudy vede Hlavní tah.JirkaS píše:Ten most tam je snad ze 70. let. Že by už tehdy počítali se 4 pruhem?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)