Autor |
Zpráva |
Lenny
Autor
Příspěvky: 10189 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Dobrá zpráva je, že obě stavby v úseku D35 - Šternberk budou v kategorii R 21,5/100 jako silnice pro motorová vozidla. To byl závěr z projednání ZP na Centrální komisi. Reálné to je, pokud stavba bude intenzivně připravována.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
2.5.2017 19:40:06 |
|
 |
petsheny
Příspěvky: 329 Bydliště: u Zubatých žab
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
|
2.5.2017 20:25:15 |
|
 |
Hanpav
Příspěvky: 147
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Nový leták: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdfNa stavbu je dokončen záměr projektu, který je zpracován na základě technické studie „Variantní vedení východní tangenty v Olomouci“ z března 2006. Zadavatelem studie bylo Statutární město Olomouc. Ke studii byl v červnu 2010 vypracován expertní posudek. Záměr projektu byl schválen v 08/2015. V roce 2018 se předpokládá dokončení procesu EIA, dokončení dokumentace pro územní rozhodnutí a zahájení inženýrské činnosti související s vydáním územního rozhodnutí.
|
8.2.2018 13:37:28 |
|
 |
Trupman
Příspěvky: 470
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
https://olomoucky.denik.cz/zpravy_regio ... 80402.htmlUzavírka u Týnečka se posouvá. Test "bypassu" ukázal problém s náklaďáky
Tipněte si: a) Bypass je v pohodě, jenom někdo hodně řval a stavební firma si uvědomila, že vícepráce ji neuškodí. b) Byl naprojektován a vybudován skutečný bazmek, který není hodný silnice s intenzitami 15k/den
_________________ Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
|
3.4.2018 17:42:31 |
|
 |
petsheny
Příspěvky: 329 Bydliště: u Zubatých žab
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Já tudy jel v sobotu ráno a koukal jsem na tu "úzkou cestičku". Zdálo se mi, že především ve směru z Olomouce na Šternberk by návěsy kamionům padaly na té úzké cestě ze srázu dolů. Stačilo by, aby se setkaly dva protijedoucí TIR a skončilo by to v pr... ˇíkopě 
|
3.4.2018 18:29:18 |
|
 |
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6627 Bydliště: Ostrava a okolí
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Obalové křivky asi projektantovi nebo tomu investorovi nic neříkají.
_________________ R48 -> D48 se podařilo!
|
3.4.2018 22:04:37 |
|
 |
Tomas Eybl
Příspěvky: 146
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
V souvislosti se stále znatelnějším blbnutím euroatlantické populace (feminizace školství, upřednostňování měkkých/humanitních studijních oborů, gender agenda, inkluze) počítejme s těmito lapsy stále častěji.
|
4.4.2018 4:20:15 |
|
 |
Trupman
Příspěvky: 470
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Jasně, protože pod tím je podepsán historik feminismu... Jestli tu někdo blbne, tak je to Tomas.
Martin: Mě by nejvíc zajímal průjezd městského autobusu těmito místy.
_________________ Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
|
4.4.2018 6:49:59 |
|
 |
Sosa
Příspěvky: 2509
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Od pohledu dva problémy, křivky na zatočení a hlavně ten zlom, aby si tam kamion nedrhl podvozek.
|
4.4.2018 7:15:21 |
|
 |
Hanpav
Příspěvky: 147
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Nový leták: V roce 2019 se předpokládá dokončení procesu EIA. Inženýrská činnost související s vydáním územního rozhodnutí byla přerušena. https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
|
28.1.2019 17:45:23 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 5967 Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Prosím vás, ten čtyřlístek MÚK Lipenská, bude mít jednopruhový kolektor nebo bude staré řešení, že bude proplet probíhat normálně s pravým pruhem hlavní trasy ? V letáku žádný kolektor není, přitom bych řekl, že skrz bezpečnost je mnohem důležitější než km dlouhý kolektor mezi těmi 2 předchozími křižovatkami 
|
29.1.2019 1:22:30 |
|
 |
Hanpav
Příspěvky: 147
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Nový leták: Dne 11. 2. 2019 byla podána nová žádost EIA. V roce 2019 se předpokládá dokončení procesu EIA. https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
|
18.2.2019 12:36:47 |
|
 |
Trupman
Příspěvky: 470
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Lávka z Chválkovice, severní spoj méně klikatý a více "blokově pravoúhlý", MÚK Lipenská jako kruháč a ne jako mini-čtyřlístek. Za mě  Ale ty termíny.... Papírování+výkupy+stavba = 9 let! A to nepočítám ty desítky let předtím, kdy se kreslilo do územních plánů, debatovalo kudy a jak, různě se na to vyčleňovaly a pak zas zamítaly peníze....
_________________ Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
|
19.2.2019 10:23:23 |
|
 |
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6627 Bydliště: Ostrava a okolí
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Zeptej se na správě Olomouc, proč 9 let, což je jejich takový lepší průměr viz D35.
_________________ R48 -> D48 se podařilo!
|
19.2.2019 17:10:23 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 10189 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Sice mapka je v pořádku, ale data o stavbě už nikoliv. Kategorie jsou R 21,5/100 a S 24,5/100, to samé v textu. A ČD trať taky není. A v dopravním významu je asi překlep Místní dálnice.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
19.2.2019 18:32:07 |
|
 |
Hanpav
Příspěvky: 147
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Dne 11. 2. 2019 byla podána nová žádost EIA. Dopisem ze dne 11. 4. 2019 však provedlo ŘSD u MŽP zpětvzetí žádosti o posouzení dokumentace EIA. Na základě tohoto dopisu MŽP ukončilo proces posouzení vlivů předmětného záměru na životní prostředí. Nový leták: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328 ... ngenta.pdf
|
17.4.2019 15:09:39 |
|
 |
vodouch2000
Příspěvky: 1208 Bydliště: D11 - exit 62
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Koukám posun ZS a UP o 2, resp. 3 roky. V Olomouci se netroškaří.
|
18.4.2019 10:12:25 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 5967 Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Koukám ŘSD Olomouc si s ŘSD Brno může podat ruku ... podobně neschopní 
|
19.4.2019 10:13:05 |
|
 |
Lynx
Příspěvky: 3470
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
A co prosím znamená to zpětvzetí EIA ?
Že to bylo špatně a budou to podávat znova ? A nebo že EIA není potřeba ?
|
19.4.2019 12:22:05 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 10189 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
že se bude podávat znova se zapracovanými požadavky DOSS.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
19.4.2019 13:43:54 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 5967 Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Nový leták: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328/infoletak_s46-olomouc-vychodni-tangenta.pdfCitace: V roce 2019 byla pro pokračování daného procesu zpracována vizualizace variantních řešení křížení silnice III/4432 s navrženou trasou silnice I/46 Olomouc – východní tangenta. Projednání na Generálním ředitelství NPÚ proběhne v lednu 2020. Současně se v rámci procesu EIA řeší ochrana podzemních zdrojů pitné vody. Věděl by někdo, proč není místo kolektorů mezi MÚK Holice a MÚK Keplerova stejné řešení jako kousíček vedle na DÁLNICI D55 ?  Jinak to, že MÚK Lipenská nebude 4-lístek, ale tohle řešení, to už nám bylo známo dříve, pokud se nepletu. Asi lepší tohle, než 4-lístek bez kolektorů, co tam byl plánován  i když se tím naprosto nepochopitelně buzerují auta jedoucí po I/35 do Olomouce, kterých bude převážná většina.
|
3.1.2020 18:22:10 |
|
 |
_jan91
Příspěvky: 878 Bydliště: D1
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Třeba je to kvůli výhledovým intenzitám, předpokládal bych, že zde bude velký podíl dopravy D35 -> nákupní zóna Olympia/centrální sklad Kauflandu a opačně, kterou asi nechtějí míchat do hlavní trasy, kdežto na 5501 to bude hlavně o vykřížení dopravy Olomouc -> Velký Týnec+Grygov a D35 -> D55 na což asi stačí průpletový úsek. V případě kolektorů na 5501 by asi hlavní trasa byla kapacitně nevyužitá, jelikož asi převládající směr tranzitu D35 -> D55 a i denní dojížďka do Olomouce by jezdili zbytečně kolektory. Kdo by pak jezdil po hlavní trase? Možná by se zde nabízelo řešení jako ve výhledové MÚK Brno jih, ale zde je to asi zbytečně velkorysé řešení. Všechno je to určitě o intenzitách...
|
4.1.2020 9:01:19 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 5967 Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Aha, ten rozdíl mezi různými druhy dopravy mě tady nenapadl, takhle jak to píšeš, to docela smysl dává  Kolektory na D55 určitě ne, spíš jsem myslel zrušit kolektory na I/46, ale je asi také pravda a toho jsem si všiml až teď, že ta křižovatka Keplerova je blíž než Velký Týnec na D55, takže to je možná další důvod, že by přídatný pruh nebyl dostatečně dlouhý. Řešení jak je u Brna tady určitě ne, skoro bych řekl, že i to před Olomoucí od Prostějova je takové jaksi přehnané .. a ještě navíc pro D46>D35 směr HK docela nepohodlné, což je jaksi jeden z nejhlavnějších směrů křížení...
|
4.1.2020 17:02:22 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 5967 Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
Nový leták, ovšem pořád jen k únoru 2020: Pravděpodobně jediná změna v jednom slově, ale pozitivní https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/328/infoletak_s46-olomouc-vychodni-tangenta.pdfCitace: V roce 2019 byla pro pokračování daného procesu zpracována vizualizace variantních řešení křížení silnice III/4432 s navrženou trasou silnice I/46 Olomouc – východní tangenta. Projednání na Generálním ředitelství NPÚ proběhlo v lednu 2020. Byly navrženy čtyři varianty přemostění I/46, přičemž shoda panuje na variantě V2 (středně dlouhý most). Jedná o řešení s nejmenšími negativními dopady z pohledu zachování kontinuity poutní aleje. Tato varianta byla doporučena pro zapracování do dokumentace EIA. Současně se v rámci procesu EIA řeší ochrana podzemních zdrojů pitné vody ZS 2025, UP 2028 vypadá hrozivě, ovšem když člověk čte tohle, tak se už ani moc nediví .. Citace: Inženýrská činnost související s vydáním územního rozhodnutí byla v roce 2018 přerušena Vypadá to, že to celé teď stojí na jednom mostu pro silnici 3.třídy, kvůli památkářům .. prostě 5 a více let zdržení kvůli jednomu mostu. Bohužel nejde dotáhnout přípravu do konce, postavit a pak řešit most případně dodatečně. 
|
8.5.2020 16:13:03 |
|
 |
Trupman
Příspěvky: 470
|
 Re: Olomouc - východní tangenta
To protahování s mostem není dílem památkářů, ale neochoty a neflexibility ŘSD.  ŘSD navrhlo přemostění v místě současné cesty z Chválkovic nejdřív úplně zrušit a později nahradit jen jako cyklolávku. Odklonění dopravy z Kopečku vést na novou silnici skrz průmyslovou zónu Železniční.  Město, resp. městská část Chválkovice reprezentované městem se proti tomu postavilo, že chtějí most i pro silniční dopravu, zejména kvůli MHD. ŘSD dělalo mrtvého brouka. Že by to bylo problematické.  Město na vlastní náklady vypracovalo studii přemostění i s arch. návrhem, ŘSD se k tomu stavělo vždy tak nějak vlažně a dlooooouho jim trvá, než to zapracují do vlastní stavby Východní tangenty.
_________________ Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
|
14.10.2020 10:48:57 |
|
|