Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Upřímně, vyřešení situace trvá, ale zrovna tyhle dvě nehody s tím asi moc společného nemají. Jak napsal mts, kamion pravděpodobně vůbec nevnímal cestu a najel tam moc rychle. Cedulí je tam podle mě dost. Navigaci určitě má, tak pokud to nezná, tak to musí vidět na ní ne?
A ty osobáky se srazily po 10. hodině. Pobavily mě fotky, to vypadá, že modrá fabie byla naložená dorty a ty se tak trochu rozlétly.
A ty osobáky se srazily po 10. hodině. Pobavily mě fotky, to vypadá, že modrá fabie byla naložená dorty a ty se tak trochu rozlétly.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Stačilo by označit jako ukončení rozvadovské spojky blikáním do zatáčky
https://www.google.cz/maps/@50.0558955, ... 2i27?hl=cs
Ale my jsme odborníci, tak si pochválíme současné řešení, kde je havárka co měsíc. Řidiči jsou pitomci, TSK a ŘSD rulez.
Kdyby někoho zajímalo proč jsou nejhodnotnější firmy ty které to jsou, tak třeba proto, že zkoumají co dělají oči uživatele a podle toho se snaží upravit aplikace, ne naopak.
Naši odborníci stejně jako marxisté vytvoří nového člověka a do té doby budou co měsíc opravovat svodidla a počítat ztráty ze zablokované dopravy.
Není to první ani poslední úsek kde je realita naprosto vzdálená tomu co si myslí "odborníci".
Jedno blikajíci světlo je na nic. Na Slovensku bliká něco pomalu před každým mostem a každý kdo trochu jezdí to ignoruje.
https://www.google.cz/maps/@50.0558955, ... 2i27?hl=cs
Ale my jsme odborníci, tak si pochválíme současné řešení, kde je havárka co měsíc. Řidiči jsou pitomci, TSK a ŘSD rulez.
Kdyby někoho zajímalo proč jsou nejhodnotnější firmy ty které to jsou, tak třeba proto, že zkoumají co dělají oči uživatele a podle toho se snaží upravit aplikace, ne naopak.
Naši odborníci stejně jako marxisté vytvoří nového člověka a do té doby budou co měsíc opravovat svodidla a počítat ztráty ze zablokované dopravy.
Není to první ani poslední úsek kde je realita naprosto vzdálená tomu co si myslí "odborníci".
Jedno blikajíci světlo je na nic. Na Slovensku bliká něco pomalu před každým mostem a každý kdo trochu jezdí to ignoruje.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Mozna prave proto? Ze to blika? No a co, blika to vsude...Na Slovensku bliká něco pomalu před každým mostem a každý kdo trochu jezdí to ignoruje.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
"...a každý kdo trochu jezdí to ignoruje." A vo tom to je! Zadne reseni neni dostatecne kdyz sedi za volantem ignorant...
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Promiňte, ale když máme blbě řešené značení (tady ve spolupráci s nefunkčním osvětlením), tak ho nelze obhajovat teorií o tom, že i kdyby bylo lepší, tak by na něj lidi stejně kašlali. Tohle místo už si vyžádalo lidské životy, kdyby byl stav jiný, tak třeba nemuselo.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
K tomu blbe resenemu znaceni... jsem clovek z podstaty liny, takze jen zkopiruji svuj tri roky stary prispevek z tohoto vlakna napsany pri identicke udalosti:
Asi jsem divnej, ale jelito, ktery prehlidne na 500 metrech "80", "60", "snizeni poctu jizdich pruhu", "navest zmeny smeru jizdy" (ci co to je), "40"+"zatacku vpravo" a na zaver totez na vyrazne zlutem podklade okorenene jeste ceduli, ktera i naprostemu dementovi rekne co ho ceka, kdyz je bude ignorovat by uz nemel sedat za volant.
Budme aspon k sobe uprimni, on je neprehlid, on na ne dlabal.
Asi jsem divnej, ale jelito, ktery prehlidne na 500 metrech "80", "60", "snizeni poctu jizdich pruhu", "navest zmeny smeru jizdy" (ci co to je), "40"+"zatacku vpravo" a na zaver totez na vyrazne zlutem podklade okorenene jeste ceduli, ktera i naprostemu dementovi rekne co ho ceka, kdyz je bude ignorovat by uz nemel sedat za volant.
Budme aspon k sobe uprimni, on je neprehlid, on na ne dlabal.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Já bych to asi řekl takhle. Toto přehlédnout je jednoznačně chyba řidiče. Pokud se plně věnuji řízení, nemůžeme se mi stát, že něco takového, byť za tmy, přehlédnu. Druhá věc ale je, že je nepřijatelné, aby řešení ze strany státní správy trvalo několik let. Ani opakované chyby řidičů státní správu neomlouvají z naprosto nepřijatelného zdlouhavého postupu při zajištění osvětlení této křižovatky.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Ja bych jen nesmele pipl, ze s timhle statni sprava nema nic spolecneho...
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
A podle mého je to taky nadužíváním omezení rychlosti. Tady je ta "40" naprosoto na místě, ale na dalších 10 místech je i tam, kde není třeba žádné omezení. Takže na "40" dneska řidič jednoduše "kašle". A když je to jelito, které to nezná a nepodívá se, kam to vede, tak tohle je pak výsledek.
Kdyby nebyla "40" na každém rohu, bylo by to tady možná lepší.
Kdyby nebyla "40" na každém rohu, bylo by to tady možná lepší.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Já beru správu města jako státní správu. Je jedno, jestli to trvá městu, nebo státu. Trvá to správě veřejných věcí.jozka píše:Ja bych jen nesmele pipl, ze s timhle statni sprava nema nic spolecneho...
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
V tomto případě konkrétně se jedná o "klauny"...
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
... a jejich předchůdcve, a jejich předchůdce.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Ten hlavní klaun se jmenuje Scheinherr, který nedokáže dotáhnout předání na ŘSD, které by se o to postaralo řádově lépe než TSK.
Ale zase dal na socky, že máme LTE v dalších DVOU stanicích metra. Heč!
Ale zase dal na socky, že máme LTE v dalších DVOU stanicích metra. Heč!
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Jasně hoďme to na něj a navíc ještě může za dostavbu D3 a D1. Jak dlouho že se to převádí, ale jasně může za to samozřejmě ten poslední.1975 píše:Ten hlavní klaun se jmenuje Scheinherr, který nedokáže dotáhnout předání na ŘSD, které by se o to postaralo řádově lépe než TSK.
Ale zase dal na socky, že máme LTE v dalších DVOU stanicích metra. Heč!
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Tak jen bych doplnil, že v té zatáčce žádné blikající oranžové světlo není, je tam tma jako v pytli. A navíc takové místo následuje po dlouhém úseku osvětlené dálnice. V civilizované zemi běžný řidič fakt neočekává takovou záludnou past, nota bene na klíčové pražské dálnici (D0). A pokud už tam je, tak by měla být řádně označena, blikající oranžová světla by měla být naprosté minimum. Ano, ty značky tam jsou, ale to místo je tak záludné a nepředvídatelné, že to nestačí, hlavně v noci. Argument, že je to označeno a je to tedy chyba řidiče fakt nelze tady akceptovat. To pak klidně nechme na dálnicích půlmetrové díry a pokud se tam někdo vybourá tak je to jeho chyba - nepřizpůsobil rychlost stavu vozovky........ a blikajici oranzove svetlo se snadno prehlidne, zvlast kdyz clovek u toho sleduje porno na notebooku, telefonuje a svaci a pak najednou zatacka a bac….
Nakonec podívejte se sami, jak hodně se v tomto místě bourá http://maps.jdvm.cz/cdv2/apps/nehodyvmape/Search.aspx
Je toho tam opravdu dost a v naprosté většině se jedná o "náraz do pevné překážky" a čas v nočních hodinách..
- Přílohy
-
- nehody.jpg (82.61 KiB) Zobrazeno 8564 x
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Uprimne, pokud tohle nekomu nestaci, nemel by mit RP. A ze je takovych vic neni argument. Co bude priste? Jako jo, pred tim prechodem svitila z meho smeru na semaforu cervena, ale jak jsem mohl cekat, ze tam pujdou chodci?Ano, ty značky tam jsou, ale to místo je tak záludné a nepředvídatelné, že to nestačí, hlavně v noci.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Člověk je tvor chybující a infrastruktura by měla těm chybám předcházet, nebo aspoň mírnit jejich následky, ne vytvářet pasti, které riziko chyby výrazně zvyšují. Vše je nakonec o pravděpodobnosti. Tady v tom případě dejme tomu 100.000 řidičů to zvládne a jeden udělá chybu. Na jiných místech je taková pravděpodobnost třeba 1:1.000.000 nebo ještě nižší.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Chyba je prehlednout znacku. Chyby je si ji spatne vylozit. Vyignorovat to, co predchati tehle zatacce neni chyba. To je neschopnost a s tim neudela nic zadna infrastruktura.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
pane MPMP
přesně tak
každý přechod dnes musí být označen retro reflexně, v každé "prd*li" zona 30
není to tak dávno, co se mluvilo o velké inventuře značek, předpokládám, že to byly zas jen kecy
přesně tak
každý přechod dnes musí být označen retro reflexně, v každé "prd*li" zona 30
není to tak dávno, co se mluvilo o velké inventuře značek, předpokládám, že to byly zas jen kecy
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
nemáte pravdu, infrastruktura v podobě D0-520 by to samozřejmě vyřešila i bez světeljozka píše:..
To je neschopnost a s tim neudela nic zadna infrastruktura.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Vyresi tuhle zatacku. Ale jelito podobneho razeni to nezastavi, aby to nesklopil v jine zatacce a celou infrastrukturu takhle vyresit nejde.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Souhlas. Tohle místo je extrém a kdo jej nezná, tak se tam může snadno chytit jako do pasti. Nelze se vymluvit, že jsou tam značky a tudíž za to může řidič. Z hlediska určení viny sice formálně může jen řidič, ale normální je přece v záludných frekventovaných místech takovým věcem předcházet a ne někoho chytat do pasti, ať se nabourá ...,..Ty blikače jsou minimum, osvětlení je také nanejvýš potřeba. A vůbec nejlepší by bylo samozřejmě zprovoznit 520, takováhle zatáčka by v hlavním směru neměla být vůbec. Natož ještě takhle blbě klopená.Tomáš Němec píše:Člověk je tvor chybující a infrastruktura by měla těm chybám předcházet, nebo aspoň mírnit jejich následky, ne vytvářet pasti, které riziko chyby výrazně zvyšují.
Nesouhlasím. Nelze navrhovat silnice a značení takhle nepřátelsky k řidičům a všechno svádět na ně. Tady se snadno vybourá i zkušený řidič. A to vaše přirovnání s přechodem pro chodce je úplně mimo mísu.jozka píše:Uprimne, pokud tohle nekomu nestaci, nemel by mit RP. A ze je takovych vic neni argument. Co bude priste? Jako jo, pred tim prechodem svitila z meho smeru na semaforu cervena, ale jak jsem mohl cekat, ze tam pujdou chodci?Ano, ty značky tam jsou, ale to místo je tak záludné a nepředvídatelné, že to nestačí, hlavně v noci.
Řekněte si upřímně, kolikrát je někde značka "30" a v kolika z těch případů opravdu musíte jet "30" jinak se nabouráte ? Takových případů moc není. A tady to je takový extrémní případ, kdy i jen mírné porušení rychlosti může hlavně u kamionu znamenat tragédii.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
S tím souhlasím, jen se asi neshodneme na nápravě tohoto "podivného stavu". Já jsem zastánce zrušení těch omezení, která nejsou nezbytná (což je práce několika úředníků a party, která DZ upraví - úhrnem max. desítky tisíc na jeden případ), tady mám dojem, že se horuje za "odstranění pastí", tedy přestavbu silnic (úhrnem jednotky až desítky miliard na každý případ).Lynx píše:Řekněte si upřímně, kolikrát je někde značka "30" a v kolika z těch případů opravdu musíte jet "30" jinak se nabouráte ? Takových případů moc není. A tady to je takový extrémní případ, kdy i jen mírné porušení rychlosti může hlavně u kamionu znamenat tragédii.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Jenze tohle je strasne tezce postizitelne. Moje oblibena jiricka zatacka se da v beznem osobaku projet maximalni rychlost pro dany usek (90km/h), bezpecne a komfortne uplne bez problemu 70km/h, je tam omezeni na 50 a stejne tam imrvere padaji jelita do pole.Já jsem zastánce zrušení těch omezení, která nejsou nezbytná...
Proc? Protoze neridi, jen se vezou.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Ono to nutne nemusi znamenat, ze kdyz nedodrzim v danem miste tu 30 nebo 40, ze se musim nejak fatalne ja sam vybourat. Ale muze to znamenat, ze sejmu dite, ktere tudy pobezi do/ze skoly – a tady je sakra rozdil, jestli brzdim z 30 nebo 50. Nebo bouchnu do nekoho, kdo vycouvava z prujezdu nebo ze staveniste. Nebo….nebo… Vychazejme z toho, ze „organ“, ktery tam to znaceni instaloval ma o tom danem miste vice informaci nez ja, kdo tam projizdi – a je jedno jestli jednou v zivote nebo jednou denne…