
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
V dokumentaci EIA na rozšíření na 6-pruh jsou 3 varianty této křižovatky, ale ve 2 ze 3 se uvažuje o zrušení těch větví exitu 40 (ponechána by byla podle všeho jen rampa Turnov-Bezděčín, v jedné pak i ještě Bezděčín-Turnov). Jak je to tedy s potřebou této MÚK (exit 40) ? Je nutné ji ponechat ?
Každopádně všechny 3 varianty vypadají velmi hrozivě, ve všech je směr MB-I/38 veden minimálně přes jednu OK nebo s odbočením doleva, někdy i kombinací více věcí naráz.

Nevím, ale ta silnice přenáší cca 10 000 vozidel v roce 2016 a převážná část této dopravy míří buď do škodovky nebo na Liberec nebo dál na I/38, 90-95% dopravy zde jede na D10 směr Boleslav, nechápu, proč se tomu nepřizpůsobí tvar té MÚK.

Podobně tak I/16 > D10/Škoda/I/16. Nejsmutnější na tom je, že současný stav je víceméně lepší než všechny navržené varianty

Samozřejmě po vyřešení nevyhovujících krátkých přídatných pruhů. Jedna varianta je navíc v komplet jiném místě, ale se dvěma OK.
Očekával bych třeba jako řešení přesun MÚK s I/16 a I/38 někde do kilometru 36, vyřešily by se tím i obchvaty těch 2 obcí na I/16 a MÚK Bezděčín by mohla zůstat jak je, pouze s úpravou ramp na normový stav. Když už plánuji 6-pruh, tak asi čekám obecně nárůst dopravy a nevím co tam tedy v té MÚK dělají kruháče a nebo levá odbočení pro primární směry

Pokud ve stávajícím místě, tak by se konečný stav měl blížit čtyřlístku nebo jeho obdobě s tím, že samotné propojení I/16 a I/38 je zde až jako druhotná potřeba.