Uruguay
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Uruguay
Počet obyvatel: cca. 3,4 mil.
Hlavní město: Montevideo (cca. 1,3 mil., s okolím cca. 2 mil. obyv.)
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 28.10.2020 7:38:42, celkem upraveno 2 x.
Důvod: aktualizace počtu obyvatel
Důvod: aktualizace počtu obyvatel
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
V Uruguayi je v současné době více než 50.000 km silnic, jen malá část je však se zpevněným povrchem (kolem 10 %). Na některých komunikacích je vybíráno mýtné, pohybující se v současné době na úrovni 2–4 USD pro osobní automobily. Kvalita silnic je na relativně přijatelné úrovni, varující je značná nehodovost.
Autobusová doprava je na solidní úrovni, města ve vnitrozemí mají dobré spojení s hlavním městem. V městské hromadné dopravě neexistují jízdní řády, přesto však je doprava plynulá a pravidelná. I když v Montevideu není metro a veškerá přeprava osob je zajišťována autobusy a vozy taxislužby, nevytvářejí se ani v dopravní špičce zácpy, typické pro řadu evropských, amerických a asijských velkoměst.
Autobusová doprava je na solidní úrovni, města ve vnitrozemí mají dobré spojení s hlavním městem. V městské hromadné dopravě neexistují jízdní řády, přesto však je doprava plynulá a pravidelná. I když v Montevideu není metro a veškerá přeprava osob je zajišťována autobusy a vozy taxislužby, nevytvářejí se ani v dopravní špičce zácpy, typické pro řadu evropských, amerických a asijských velkoměst.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 13.3.2016 9:19:19, celkem upraveno 1 x.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Hlavní silniční síť země byla zadefinována v roce 2007, přičemž její délka bude 8.696 km.
Cílem země je do r. 2020 zlepšit povrch silnic, který je stále nevyhovující.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Na mezinárodním fóru SSC je několik stránek se stovkama fotek ze silniční sítě:
Hlavní rozcestník dopravní infrastruktury
Infraestructura vial - silniční infrastruktura
Autopista - dálnice
Puente - most
K té dálnici pouze doplním, že se připravuje přestavba několika ulic v hlavním městě, které jsou již nyní na 2x2 pruhy a jdou od západu na východ, přičemž se plánuje přetvořit síť takovýchto silnic na jednu páteřní dálnici městem.
Hlavní rozcestník dopravní infrastruktury
Infraestructura vial - silniční infrastruktura
Autopista - dálnice
Puente - most
K té dálnici pouze doplním, že se připravuje přestavba několika ulic v hlavním městě, které jsou již nyní na 2x2 pruhy a jdou od západu na východ, přičemž se plánuje přetvořit síť takovýchto silnic na jednu páteřní dálnici městem.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Pobřežní silnice Ruta 1 mezi hl. městem Montevideo a městem Colonia je z velké části již rychlostní silnicí. Její celková délka je 180 km, rychlostní silnicí je již na 155 km. I na stávajících 25 km se silnice přestaví na rychl. silnici.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Dopravní systém se vyznačuje častým nedodržováním jízdních řádů v městské hromadné dopravě, výluky v dopravě v souvislosti s občasnými stávkami nejsou výjimkou. Při řízení motorového vozidla je nutná maximální obezřetnost, neboť zdejší řidiči zpravidla nedodržují pravidla silničního provozu. Na křižovatkách dvousměrných ulic je většinou zakázáno odbočení doleva, je třeba objet celý blok. Na značených přechodech (zebrách) mají chodci jednoznačnou přednost.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Po dluhší odmlce v tématu jedna mimořádná zajímavost, MOST VE TVARU KRUHOVÉHO OBJEZDU
*důvodem této realizace má být, aby projíždějící vozidla zpomalili a vychutnali si nádherné panorama okolí, dále se zde zastaví menší část plochy na obou stranách pevniny, což umožní zachovat více zeleně
*most se nachází mezi městy Rocha a Maldonado (v 1. příspěvku jsou na mapce na jihu státu)
*důvodem této realizace má být, aby projíždějící vozidla zpomalili a vychutnali si nádherné panorama okolí, dále se zde zastaví menší část plochy na obou stranách pevniny, což umožní zachovat více zeleně
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
K výše zmíněnému mostu se jedná o PUENTE SOBRE LAGUNA GARZÓN
A nyní dálniční síť státu Uruguay:
Jak už bylo zmíněno ve vlákně, tak je zde rychlostní tah Montevideo - Colonia. Ten ale zdaleka není osamocen.
V zemi je jeden hlavní koncesionář: Corporación Vial del Uruguay
https://www.cvu.com.uy/ Tato síť silnic nejsou všechno plnohodnotní 2+2 tahy, ale nacházejí se na nich buď to částečně anebo téměř v celé délce silnice 2+2. Ale pouze čím blíže k hlavnímu městu, takže pobřeží je téměř celé na 2+2. O tyto zelené úseky se stará pouze tento koncesionář. Ten od roku 2002 do roku 2015 proinvestoval již 700 mil. USD.
Takže kromě rychlostní silnice Montevideo a Colonia je rychlostní tah i napravo po pobřeží a to je Montevideo a Maldonado.
Ruta Interbalnearia: Montevideo - Maldonado
Pak i na silnici č. 5 je dalších asi 45 km na 2+2, znovu od Montevideo dál na sever po Canelones.
Celkem je v Uruguayi asi 300 km rychlostních silnic.
A nyní dálniční síť státu Uruguay:
Jak už bylo zmíněno ve vlákně, tak je zde rychlostní tah Montevideo - Colonia. Ten ale zdaleka není osamocen.
V zemi je jeden hlavní koncesionář: Corporación Vial del Uruguay
https://www.cvu.com.uy/ Tato síť silnic nejsou všechno plnohodnotní 2+2 tahy, ale nacházejí se na nich buď to částečně anebo téměř v celé délce silnice 2+2. Ale pouze čím blíže k hlavnímu městu, takže pobřeží je téměř celé na 2+2. O tyto zelené úseky se stará pouze tento koncesionář. Ten od roku 2002 do roku 2015 proinvestoval již 700 mil. USD.
Takže kromě rychlostní silnice Montevideo a Colonia je rychlostní tah i napravo po pobřeží a to je Montevideo a Maldonado.
Ruta Interbalnearia: Montevideo - Maldonado
Pak i na silnici č. 5 je dalších asi 45 km na 2+2, znovu od Montevideo dál na sever po Canelones.
Celkem je v Uruguayi asi 300 km rychlostních silnic.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 28.10.2020 7:47:38, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Stávající stav rozvoje silniční sítě, krátká analýza:
Uruguay řadu let vynakládá velké peníze na zpevňování stovek km silnic. Zlepšuje se tak dostupnost regionů a mj. rozvíjí hospodářství. Tak se stalo, že v roce 2006 byl počet chudobných na úrovni 32,5% populace a v roce 2015 na úrovni 9,7% a extrémní chudoba klesla z 2,5% na 0,3% a tedy prakticky zmizela. V tomto státě je jeden z největších podílů v zastoupení střední třídy, zde až 60% obyvatelstva. HDP bylo v roce 2006 na úrovni 23,5 mld. USD a v roce 2016 na úrovni 52,5 mld. USD. Nezaměstnanost je tady na úrovni kolem 8%. Zadlužení na úrovni cca. 53% HDP. Výdaje na armádu stoupají o 50% z r. 2006 na r. 2016 na skoro 1 mld. USD.
Uruguay nyní zahájil další 3-roční národní program na rehabilitaci 890 km silnic, přičemž se vylepší 260 km rizikových úseků silnic. Na tento účel dala půjčku i Světová Banka (70 mil. USD). Od roku 2012 se v tomto programu rehabilitovala silniční síť o délce 500 km a k tomu mnoho mostů a postavil se masivní odvodňovací systém, který tady chyběl. Kromě toho se Uruguay stará o 3.000 km silnic v rámci vylepšené údržby. Tato systematická práce zajišťuje odstraňování nebezpečných silnic, čímž se snižuje čas potřebný na přepravu tovaru a lidí, protože se zkracuje čekání plynoucí ze vzniku dopravních nehod a navíc klesá spotřeba PHM. Tyto investice do řadové základní sítě pak zlepšují podnikání a tím se zvyšuje zaměstnanost v regionech.
Uruguay navíc devirzifikoval export: dnes se exportuje 77% tovaru do 15 destinací. Vládám se daří udržovat v dobrém stavu i síť státních silnic s nejvyšším významem: dálniční síť a páteřní silniční silnice. Je to důležité proto, že se v zemi po silniční síti přepravuje 95% nákladu. Cestovní náklady na dopravu představují až 70% výdajů logistického zajištění, tkm je na úrovni 0,19 USD, přičemž referenční mezinárodní hodnota je v rozmezí 0,08 - 0,10 USD, z čeho plyne, že uruguayská doprava je stále 2x nákladnější než jinde ve světě.
Před zahájením programů na upgrady sítě bylo v dobrém stavu jen kolem 35% silniční sítě. V letech 2013 - 2016 se do silniční sítě investovalo 500 mil. USD a to jak do rehabilitace 500 km silnic, tak do údržby 9.000 km. Dnes je v dobrém stavu kolem 40% silniční sítě. Stávající vláda sestavila plán pro roky 2015 - 2019 s tím, že ho zesílila oproti období 2010 - 2015 o 20%. Tím se myslí rozpočty určené do těchto oblastí silnic. Kromě toho se na dálniční síť aplikuje model PPP, aby stát ušetřil prostředky. Dopravci nemají problém za lepší silnice zaplatit. O příspěvek výše je i koncesionář CVU a nyní doplním, že ten v roce 2013 spravoval 1.600 silnic a nyní je to již 2.600 km silnic a dálnic. Ministerstvo vybralo síť národních silnic v rozsahu 1.630 km do správy formou PPP, třeba Ruta 21 a Ruta 24 (kolem 170 km). Další prioritou vlády je reální boj s klimatickými dopady na silniční síť. Nové stavby mají být odolnější a stávající dostanou další prvky. Dále, v roce 2015 zemřelo na silnicích 506 lidí při dopravních nehodách, z čeho 37,5% zemřelo na státních silnicích.
Takže, pro roky 2017 - 2019 se do rehabilitace a upgradů silnic nakonec investuje 755,4 mil. USD. Projekt bude financovaný státním rozpočtem a úvěry z IADB, FONPLATA, CAF, FOCEM a Světovou bankou.
Uruguay řadu let vynakládá velké peníze na zpevňování stovek km silnic. Zlepšuje se tak dostupnost regionů a mj. rozvíjí hospodářství. Tak se stalo, že v roce 2006 byl počet chudobných na úrovni 32,5% populace a v roce 2015 na úrovni 9,7% a extrémní chudoba klesla z 2,5% na 0,3% a tedy prakticky zmizela. V tomto státě je jeden z největších podílů v zastoupení střední třídy, zde až 60% obyvatelstva. HDP bylo v roce 2006 na úrovni 23,5 mld. USD a v roce 2016 na úrovni 52,5 mld. USD. Nezaměstnanost je tady na úrovni kolem 8%. Zadlužení na úrovni cca. 53% HDP. Výdaje na armádu stoupají o 50% z r. 2006 na r. 2016 na skoro 1 mld. USD.
Uruguay nyní zahájil další 3-roční národní program na rehabilitaci 890 km silnic, přičemž se vylepší 260 km rizikových úseků silnic. Na tento účel dala půjčku i Světová Banka (70 mil. USD). Od roku 2012 se v tomto programu rehabilitovala silniční síť o délce 500 km a k tomu mnoho mostů a postavil se masivní odvodňovací systém, který tady chyběl. Kromě toho se Uruguay stará o 3.000 km silnic v rámci vylepšené údržby. Tato systematická práce zajišťuje odstraňování nebezpečných silnic, čímž se snižuje čas potřebný na přepravu tovaru a lidí, protože se zkracuje čekání plynoucí ze vzniku dopravních nehod a navíc klesá spotřeba PHM. Tyto investice do řadové základní sítě pak zlepšují podnikání a tím se zvyšuje zaměstnanost v regionech.
Uruguay navíc devirzifikoval export: dnes se exportuje 77% tovaru do 15 destinací. Vládám se daří udržovat v dobrém stavu i síť státních silnic s nejvyšším významem: dálniční síť a páteřní silniční silnice. Je to důležité proto, že se v zemi po silniční síti přepravuje 95% nákladu. Cestovní náklady na dopravu představují až 70% výdajů logistického zajištění, tkm je na úrovni 0,19 USD, přičemž referenční mezinárodní hodnota je v rozmezí 0,08 - 0,10 USD, z čeho plyne, že uruguayská doprava je stále 2x nákladnější než jinde ve světě.
Před zahájením programů na upgrady sítě bylo v dobrém stavu jen kolem 35% silniční sítě. V letech 2013 - 2016 se do silniční sítě investovalo 500 mil. USD a to jak do rehabilitace 500 km silnic, tak do údržby 9.000 km. Dnes je v dobrém stavu kolem 40% silniční sítě. Stávající vláda sestavila plán pro roky 2015 - 2019 s tím, že ho zesílila oproti období 2010 - 2015 o 20%. Tím se myslí rozpočty určené do těchto oblastí silnic. Kromě toho se na dálniční síť aplikuje model PPP, aby stát ušetřil prostředky. Dopravci nemají problém za lepší silnice zaplatit. O příspěvek výše je i koncesionář CVU a nyní doplním, že ten v roce 2013 spravoval 1.600 silnic a nyní je to již 2.600 km silnic a dálnic. Ministerstvo vybralo síť národních silnic v rozsahu 1.630 km do správy formou PPP, třeba Ruta 21 a Ruta 24 (kolem 170 km). Další prioritou vlády je reální boj s klimatickými dopady na silniční síť. Nové stavby mají být odolnější a stávající dostanou další prvky. Dále, v roce 2015 zemřelo na silnicích 506 lidí při dopravních nehodách, z čeho 37,5% zemřelo na státních silnicích.
Takže, pro roky 2017 - 2019 se do rehabilitace a upgradů silnic nakonec investuje 755,4 mil. USD. Projekt bude financovaný státním rozpočtem a úvěry z IADB, FONPLATA, CAF, FOCEM a Světovou bankou.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
K výše uvedenému doplním projekt PPP ke standardním silnicím, v tomto případě Koridor silnic 21 a 24. Koncesi na upgrade silnic a výstavbu obchvatů na trase dostal Sacyr a to od 2016 do 2040. Aktuálně běží stavební práce. Více k projektu pak zde:
https://www.roadtraffic-technology.com/ ... y-project/
http://www.sacyr.com/es_es/canales/cana ... uguay.aspx
PPP na 1+1 silnice jsou nejčastější v Latinské Americe. Ovšem výjimečné to není ani ve vyspělém světě, dělá to třeba Velká Británie. Ta převádí na dlouhé roky do rukou koncesionářů ulice a i lokální silnice. Získají se tak vstupní investice do velikých rekonstrukcí a postupně se za tyto služby platí.
https://www.roadtraffic-technology.com/ ... y-project/
http://www.sacyr.com/es_es/canales/cana ... uguay.aspx
PPP na 1+1 silnice jsou nejčastější v Latinské Americe. Ovšem výjimečné to není ani ve vyspělém světě, dělá to třeba Velká Británie. Ta převádí na dlouhé roky do rukou koncesionářů ulice a i lokální silnice. Získají se tak vstupní investice do velikých rekonstrukcí a postupně se za tyto služby platí.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Celou tému jsem přečetl, aktualizoval jsem základní údaje a všechny odkazy jsou plně funkční. Ještě nyní doplním pár informací.
Uruguay pokračuje v modernizaci silniční sítě. Vkládá do ní průměrně 400-500 mil. USD každým rokem a systematicky zajišťuje i údržbu silnic. Stát si sestavil Vizi Logistika Uruguay 2030 a i od toho se odvíjejí jednotlivé víceroční plány investicí.
Geoportál
https://geoportal.mtop.gub.uy/visualiza ... .1111235,7
Silniční doprava
http://www.transportecarretero.com.uy/
Uruguay se řídí dle silničního plánu pro roky 2015-2020 cílem kterého bylo vložit do silniční infrastruktury čásku v propočtu 2,36 mld. USD: http://www.transportecarretero.com.uy/n ... -2020.html .
Brožurka investicí v dopravě: http://www.mtop.gub.uy/documents/20182/ ... ersion=1.1 .
Sekce silnic na stránce ministerstva veř. prací: http://www.mtop.gub.uy/vialidad/sobre-vialidad
Uruguay pokračuje v modernizaci silniční sítě. Vkládá do ní průměrně 400-500 mil. USD každým rokem a systematicky zajišťuje i údržbu silnic. Stát si sestavil Vizi Logistika Uruguay 2030 a i od toho se odvíjejí jednotlivé víceroční plány investicí.
Geoportál
https://geoportal.mtop.gub.uy/visualiza ... .1111235,7
Silniční doprava
http://www.transportecarretero.com.uy/
Uruguay se řídí dle silničního plánu pro roky 2015-2020 cílem kterého bylo vložit do silniční infrastruktury čásku v propočtu 2,36 mld. USD: http://www.transportecarretero.com.uy/n ... -2020.html .
Brožurka investicí v dopravě: http://www.mtop.gub.uy/documents/20182/ ... ersion=1.1 .
Sekce silnic na stránce ministerstva veř. prací: http://www.mtop.gub.uy/vialidad/sobre-vialidad
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Uruguay sestavil silniční práce pro letošní rok prozatím za 545 mil. USD. Pro představu se v roce 2020 utratilo 218 mil. USD. Letos se počítá s vylepšením Route 5; v úseku Canelones - Paso de los Toros se rozšíří, co pomůže provozu z přístavu v Montevideo.
Celkem vláda hodlá v dalších 5 letech proinvestovat částku ve výši 1,92 mld. USD. Kromě toho letošního jde o 532 mil. USD v roce 2022, 329 mil. USD v roce 2023 a 260 mil. USD v roce 2024. Další peníze se očekávají prostřednictvím modelu PPP.
Ve srovnání s dosavadním 5-ročním plánem se ale objem peněz prozatím snížil.
Celkem vláda hodlá v dalších 5 letech proinvestovat částku ve výši 1,92 mld. USD. Kromě toho letošního jde o 532 mil. USD v roce 2022, 329 mil. USD v roce 2023 a 260 mil. USD v roce 2024. Další peníze se očekávají prostřednictvím modelu PPP.
Ve srovnání s dosavadním 5-ročním plánem se ale objem peněz prozatím snížil.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Jak jsem výše uvedl, že se připravují další projekty PPP, tak jeden je tady: jde o 199 mil. USD projekt PPP na rehabilitaci 78 km Ruta 6, severním směrem od Montevideo. Prvních 10 km se rozšíří na 4- jízdní pruhy a dále se ještě postaví i zcela nová trasa v rámci obchvatu San Ramón. Pro lepší představu mapa:
https://www.gub.uy/ministerio-transport ... dad-ruta-6
https://www.gub.uy/ministerio-transport ... dad-ruta-6
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Dualizace Ruta 5 v km 95 - km 133
V uruguayském departementu Florida bude probíhat důležitý projekt modernizace dvouproudové silnice. Práce bude prováděna společným podnikem složeným z dodavatelů Stiler a Incoci pod názvem Consorcio Vial Ruta 5.
Úsek dvouproudové silnice Route 5, který má těžit ze zlepšení, leží na severu Floridy. Práce budou zahrnovat úpravu stávající trasy, doplnění dalších jízdních pruhů a provedení nezbytné údržby. Očekává se, že práce budou stát 100 milionů USD. Stavba bude zahájena ve třetím čtvrtletí roku 2022.
https://www.elobservador.com.uy/nota/ci ... 2712164313
V uruguayském departementu Florida bude probíhat důležitý projekt modernizace dvouproudové silnice. Práce bude prováděna společným podnikem složeným z dodavatelů Stiler a Incoci pod názvem Consorcio Vial Ruta 5.
Úsek dvouproudové silnice Route 5, který má těžit ze zlepšení, leží na severu Floridy. Práce budou zahrnovat úpravu stávající trasy, doplnění dalších jízdních pruhů a provedení nezbytné údržby. Očekává se, že práce budou stát 100 milionů USD. Stavba bude zahájena ve třetím čtvrtletí roku 2022.
https://www.elobservador.com.uy/nota/ci ... 2712164313
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Řada prací na zlepšení silnic zvýší délku a kvalitu Uruguayské sítě do roku 2023. Ministerstvo dopravy a veřejných prací stanovilo rozpočet na práce ve výši 900 milionů USD. Údržba bude prováděna na klíčových spojích, přičemž hlavním projektem bude silniční okruh spojující silnice 1 a 5. Provedou se práce na rozšíření trasy 5 a stavební práce na trase 6 budou dokončeny.
Až současná administrativa dokončí své funkční období, má za cíl utratit celkem 3,7 miliardy dolarů na opravy silnic a mostů.
Až současná administrativa dokončí své funkční období, má za cíl utratit celkem 3,7 miliardy dolarů na opravy silnic a mostů.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Uruguay
Ve výběrovém řízení na velký silniční projekt v Uruguayi byla obdržena pouze jedna nabídka. Projekt je pro nový úsek pro Route 102, spojující Route 5 s Route 1.
Firmy Grinor, Serviam a Molinsur požádaly o 270 milionů USD na vybudování trasy. Uruguayské ministerstvo dopravy však odhadlo cenu prací na pouhých 170 milionů dolarů. V důsledku toho se zdá nepravděpodobné, že by zakázka byla udělena těmto třem firmám.
Kdy bude na projekt zahájeno nové výběrové řízení ani zda ministerstvo dopravy upraví odhad nákladů na dílo, není jasné.
Mezitím se uruguayská vláda zavázala utratit dalších 300 milionů dolarů na nové silniční práce v letech 2020 až 2025. To je nad rámec 3,3 miliardy dolarů, které byly původně v rozpočtu. Uruguayské ministerstvo dopravy spravuje přibližně 56 % prací na údržbě a zlepšování sítě v zemi.
Firmy Grinor, Serviam a Molinsur požádaly o 270 milionů USD na vybudování trasy. Uruguayské ministerstvo dopravy však odhadlo cenu prací na pouhých 170 milionů dolarů. V důsledku toho se zdá nepravděpodobné, že by zakázka byla udělena těmto třem firmám.
Kdy bude na projekt zahájeno nové výběrové řízení ani zda ministerstvo dopravy upraví odhad nákladů na dílo, není jasné.
Mezitím se uruguayská vláda zavázala utratit dalších 300 milionů dolarů na nové silniční práce v letech 2020 až 2025. To je nad rámec 3,3 miliardy dolarů, které byly původně v rozpočtu. Uruguayské ministerstvo dopravy spravuje přibližně 56 % prací na údržbě a zlepšování sítě v zemi.