I/38 Církvice, obchvat a I/38 Malín-Kuchyňka
I/38 Církvice, obchvat a I/38 Malín-Kuchyňka
Cílem záměru je výstavba silnice kategorie S 11,5/80. Trasa začíná v přímém úseku silnice I/38 za mimoúrovňovou křižovatkou silnic I/38 a I/2 u obce Malín ( předměstí Kutné Hory ). Navazuje na úsek přeložky silnice I/38 mimo Malín v místech, kde se mění šířkové uspořádání komunikace. Konec trasy je v místech ukončení levostranného směrového oblouku, kterým je provizorně napojena stávající silnice I/38 na obchvat Čáslavi.
V l. 2004 - 2006 proběhlo posouzení vlivů záměru Přeložka silnice I/38 v úseku Kalabousek - Malín a bylo vydáno souhlasné stanovisko - z navržených 15 dílčích variant byly doporučeny varianty pod označením trasa 07 (se subvariantou C2), nebo 09 (se subvariantou C4) s tím, že konečný výběr z obou možností provede investor po podrobnějším zohlednění rovněž i aspektů dopravně – technických, bezpečnostních a ekonomických. Obě varianty jsou trasovány zhruba takto.
Loni v září bylo formou oznámení záměru Přeložka silnice I/38 v úseku Malín - Kalabousek požádáno o prodloužení platnosti souhlasného stanoviska. Podle dnes zveřejněných závěrů zjišťovacího řízení nedošlo k podstatným změnám realizace záměru, podmínek v dotčeném území, k novým znalostem souvisejícím s věcným obsahem dokumentace a k vývoji nových technologií využitelných v záměru a platnost stanoviska k posouzení vlivů provedení záměru na životní prostředí ze dne 23. srpna 2006 se prodlužuje o 2 roky, tedy do 23. srpna 2010.
No, myslim, že Ředitelství silnic a dálnic může rovnou požádat o další prodloužení
V l. 2004 - 2006 proběhlo posouzení vlivů záměru Přeložka silnice I/38 v úseku Kalabousek - Malín a bylo vydáno souhlasné stanovisko - z navržených 15 dílčích variant byly doporučeny varianty pod označením trasa 07 (se subvariantou C2), nebo 09 (se subvariantou C4) s tím, že konečný výběr z obou možností provede investor po podrobnějším zohlednění rovněž i aspektů dopravně – technických, bezpečnostních a ekonomických. Obě varianty jsou trasovány zhruba takto.
Loni v září bylo formou oznámení záměru Přeložka silnice I/38 v úseku Malín - Kalabousek požádáno o prodloužení platnosti souhlasného stanoviska. Podle dnes zveřejněných závěrů zjišťovacího řízení nedošlo k podstatným změnám realizace záměru, podmínek v dotčeném území, k novým znalostem souvisejícím s věcným obsahem dokumentace a k vývoji nových technologií využitelných v záměru a platnost stanoviska k posouzení vlivů provedení záměru na životní prostředí ze dne 23. srpna 2006 se prodlužuje o 2 roky, tedy do 23. srpna 2010.
No, myslim, že Ředitelství silnic a dálnic může rovnou požádat o další prodloužení
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Sem myslel že prostorový, aby se odstranil i ten starej cancour za Kolínem, ale asi myslíte časový .. třeba to taky propadne a začne se znova.
Re: I/38 Kalabousek – Malín
No, další prodloužení by už pak snad mohlo být o 5 let, dle aktualizovaného zákona o EIA. Třeba do té doby zahájí územní řízení, aby to ukotvili, ale to myslím při té jejich rychlosti nelze předpokládat.andy píše:No, myslim, že Ředitelství silnic a dálnic může rovnou požádat o další prodloužení
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Platnost stanoviska byla prodloužena do 31. 8. 2015.
Re: I/38 Malín-Kuchyňka
Kontrolní otázka:
Proč je cena této stavby: http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... chynka.pdf
185 mil. Kč při délce 1650m? Děje se tam něco naprosto zásadního, že jde o tak vysokou cenu?
Proč je cena této stavby: http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... chynka.pdf
185 mil. Kč při délce 1650m? Děje se tam něco naprosto zásadního, že jde o tak vysokou cenu?
Re: I/38 Kalabousek – Malín
to je dobre, zadny most ani muk ale presto 4,5mil EUR na km.
Re: I/38 Malín-Kuchyňka
Nevím ... snad jedině toto:multi píše:Kontrolní otázka:
Proč je cena této stavby: http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... chynka.pdf
185 mil. Kč při délce 1650m? Děje se tam něco naprosto zásadního, že jde o tak vysokou cenu?
Přeložky a úpravy inženýrských sítí:
objekty elektro: 4 (dle turistické mapy tam vede 2x 110 kV
přeložky plynovodu: 2
přeložka ropovodu: 1 (že by Družba )
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Družba někde tama vede, tak je to možné, ale i tak mi přijde ta cena značně nadhodnocená...
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Ropovod MERO to je a kříží ho na začátku, tam je 2x podchod a na konci, tam je přeložka. Dle mě odstávka nebude levná záležitost.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Pokud je to opravdu ropovod, tak to bude ropovod Družba. Mero je společnost provozující ropovody a provozuje právě Družbua IKL.Lenny píše:Ropovod MERO to je
Když koukám na tu mapu, tak mi to přijde jako "nice to have" přeložka.
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Tak abychom si v tom udělali ještě vetší bordel, tak se v tom území nachází ropovod Mero (řekněmě že je to Družba, ale to asi dneska není populární slovo ), ten v kolizi se silnicí není. No a pak je tam ještě jeden ropovod/produktovod kterej patří Čepru, a ten v kolizi je dost fest. Mělo by dojít k přeložce v délce cca 400 metrů a fakt to vypadá spíš na "must have" než na "nice to have". jo a měla by to být roura DN 150.dvs píše:Pokud je to opravdu ropovod, tak to bude ropovod Družba. Mero je společnost provozující ropovody a provozuje právě Družbua IKL.Lenny píše:Ropovod MERO to je
Když koukám na tu mapu, tak mi to přijde jako "nice to have" přeložka.
Re: I/38 Kalabousek – Malín
V tom případě je "nice to have" celá ta přeložka I/38 ... Zrušení jedné zatáčky a jedné úrovňové křižovatky za cenu takových nákladů ...Petr Pokorný píše: Mělo by dojít k přeložce v délce cca 400 metrů a fakt to vypadá spíš na "must have" než na "nice to have". jo a měla by to být roura DN 150.
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Slovem přeložka jsem myslel přeložku silnice.GiuseppeS píše:V tom případě je "nice to have" celá ta přeložka I/38 ... Zrušení jedné zatáčky a jedné úrovňové křižovatky za cenu takových nákladů ...Petr Pokorný píše: Mělo by dojít k přeložce v délce cca 400 metrů a fakt to vypadá spíš na "must have" než na "nice to have". jo a měla by to být roura DN 150.
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Aha ... já si to vztáhnul na ten ropovoddvs píše:Slovem přeložka jsem myslel přeložku silnice.
Ono se nejedná jen o "jednu zatáčku", ale o tři ... a o celkovou "homogenitu tahu" ... takže ano, je to takový nice to have
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Což o to, to esíčko se ještě snese, ale u osídlené zatáčky (v tomto případě vskutku přiléhavé) Na Kuchyňce si vždycky říkám, co na mě vykoukne za překvapení, tam je to pěkně nepřehledné. A najíždět tam z vedlejší, to musí být teprve radost.
Království a půl princezny za 511.
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Právě ta zatáčka kolem Kuchyňky je zatáčka smrti, už aby to bylo hotový....
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Já jsem hlavně nepochopil, proč tam tak blbá zatáčka vznikla. Vytvořili ji tam při stavbě obchvatu Malína, ale vzhledem k tomu, že všude kolem jsou pole, nemuselo být to napojení obchvatu takhle divoké. Asi zas nějaké dočasné řešení s jednotkou dočasnosti 1 furt.
Re: I/38 Kalabousek – Malín
V polovině 70. let, někdy kolem roku 1976 byl tento úsek zprovozněn, jako budoucí polovina čtyřpruhu. Uvažovali nejspíš s rychlým výstavbou navazující stavby, tak proto to ostré provizorní napojení. Na dnešní dobu ostré, ale tehdá normální.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Právě že mi přijde, že o další výstavbě v dohledné době se moc neuvažovalo. Podobné esíčko vzniklo taky u Pávova, ale tam se plánovaný obchvat Antonínova Dolu objevil hned na mapách, i když se postavil tak o 15 let později. Tady sem ho nikde zakreslený ani neviděl.Lenny píše:V polovině 70. let, někdy kolem roku 1976 byl tento úsek zprovozněn, jako budoucí polovina čtyřpruhu. Uvažovali nejspíš s rychlým výstavbou navazující stavby, tak proto to ostré provizorní napojení. Na dnešní dobu ostré, ale tehdá normální.
Jinak i na tehdy bylo to esíčko trochu divoké. 60 byla osazena hned od začátku. Ovšem také 110 u nadjezdu dnešní I/2.
Re: I/38 Kalabousek – Malín
však taky v roce 1976 ještě nebyla mimo obce omezená rychlost.JirkaS píše: Ovšem také 110 u nadjezdu dnešní I/2.
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Církvice, obchvat - v říjnu vydáno ÚR, běží lhůta pro jeho nabytí právní moci.
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Aktualizované letáky:
I/38 Malín-Kuchyňka
zahájení 2018, provoz 2019 (obojí +2roky)
I/38 Církvice, obchvat
Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení včetně doplňujícího inženýrsko-geologického průzkumu a inženýrská činnost pro vydání stavebních povolení. Předmětná stavba musí být koordinována se související investiční akcí I/38 Malín – Kuchyňka, přeložka. IC 05/2015 (pův. 02/2008). SP 2017 (pův. bez termínu), zahájení 2018, provoz 2020 (obojí + 2roky)
I/38 Malín-Kuchyňka
zahájení 2018, provoz 2019 (obojí +2roky)
I/38 Církvice, obchvat
Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení včetně doplňujícího inženýrsko-geologického průzkumu a inženýrská činnost pro vydání stavebních povolení. Předmětná stavba musí být koordinována se související investiční akcí I/38 Malín – Kuchyňka, přeložka. IC 05/2015 (pův. 02/2008). SP 2017 (pův. bez termínu), zahájení 2018, provoz 2020 (obojí + 2roky)
Re: I/38 Kalabousek – Malín
Jako místní bych taky rád něco řekl o těchto stavbách.
Co se týče stavby malín kuchyŇka, bylo už na čase.
vyjet tam od bazaru směr církvice je sebevražda i v osobáku, natož o žních s kombajnem, a hlavně skoro každé páté auto tu ostrou zatáčku bere skoro smykem, protože řidiče nezajímá omezení rychlosti....
Ke stavbě kalabousek, církvice musím říci, že obchvat církvice pravděpodobně povede úplně jinudy, než je na letácích řsd.
Podle kolíků na našich polích totiž silnice od čáslavi povede napravo hned vedle současné 38čky a těsně před církvicí se začne uhýbat doleva a soubh s tratí nastane na přejezdu za třebešicemi, což je mimochodem nejhorší přejezd v okolí a jsem moc rád, že bude zrušen...
Co se týče stavby malín kuchyŇka, bylo už na čase.
vyjet tam od bazaru směr církvice je sebevražda i v osobáku, natož o žních s kombajnem, a hlavně skoro každé páté auto tu ostrou zatáčku bere skoro smykem, protože řidiče nezajímá omezení rychlosti....
Ke stavbě kalabousek, církvice musím říci, že obchvat církvice pravděpodobně povede úplně jinudy, než je na letácích řsd.
Podle kolíků na našich polích totiž silnice od čáslavi povede napravo hned vedle současné 38čky a těsně před církvicí se začne uhýbat doleva a soubh s tratí nastane na přejezdu za třebešicemi, což je mimochodem nejhorší přejezd v okolí a jsem moc rád, že bude zrušen...
Re: I/38 Kalabousek – Malín
lukashil: Máte pravdu, už vyšel nový leták na stavbu I/38 Církvice, obchvat.
Esíčko železniční trati mezi Třebešicemi a Kalabouskem se má také překládat (aby vyhovovalo rychlosti alespoň 120 km/h), tak mám obavy, aby do toho Třebešičtí taky neházeli vidle.Na stavbu je vydáno rozhodnutí KÚ Středočeského kraje o schválené a doporučené variantě dle studie EIA . Projektová dokumentace akce ve stupni DÚR byla v dubnu 2014 aktualizována na základě nutnosti změny trasy po vznesení odvolání ze strany obce Třebešice. Důsledkem této změny byla vyvolána potřeba zpracování aktualizace Záměru projektu včetně ekonomického hodnocení HDM4. Po doprojednání aktualizované dokumentace a zdárného průběhu územního řízení, bylo v říjnu 2014 vydáno územní rozhodnutí.
Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení včetně doplňujícího inženýrsko-geologického průzkumu a inženýrská činnost pro vydání stavebních povolení. Předmětná stavba musí být koordinována se související investiční akcí I/38 Malín – Kuchyňka, přeložka.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/38 Kalabousek – Malín
děkuji za leták.
tohle jsem přesněn myslel, jen jsme si původně myslel, že silnice třebešice - církvice zůstane zachována, jezdím tam prakticky denně.
o trati zatím nevím nic.
tohle jsem přesněn myslel, jen jsme si původně myslel, že silnice třebešice - církvice zůstane zachována, jezdím tam prakticky denně.
o trati zatím nevím nic.