jonáš píše:No skákalo by to taky, ale každym kolem jindy /pokud teda máte na mysli to řezat šikmo, nějak to jít musí/ a asi by to tedy stabilitu vozidel ovlivňovalo ještě hůř. Dělaj to tak někde?Nosorožec píše: Mimochodem, kdyby se CB neřezal kolmo na směr jízdy, možná by to pak tolik neskákalo...
[D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Re: Opravy D1
jojo, myslel jsem řezat mírně šikmo - jednak by to skákalo míň (sjezd z hupu by byl pozvolnější) a jednak by každé skákalo jindy
Re: Opravy D1
Takže pokud to volně přeložím, počet drnců by byl 2x takový. Tomu říkám zlepšovák!
Království a půl princezny za 511.
Re: Opravy D1
Tak to bych nechtěl jezdit s Renaultem a možná ani s jinym autem. Tuhle zkušební dráhu maj v Boleslavi, vystřídaný rigoly pro pravý a levý kolo .. jedna z nejdrsnějších zkoušek stability a tlumení podvozku. Ovšem nedělá se ve 140 km/h
Re: Opravy D1
Taky jsem o tom slyšel, ale šlo prý o jeden úsek.Nosorožec píše:... ano, tehdy dostupnou v ČSSR. V té době u nás CB technologie evidentně nebyla zvládnutá. Navíc jsem slyšel historky o tom, jak se honily termíny, aby se stihlo otevření na výročí VŘSR nebo něčeho takového, přičemž se pokládal CB na zmrzlý povrch (nevím, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem to od lidí, kteří tam tehdy pracovali).
V 60. letech se běžně kladli CB vozovky ve velké míře namátkou původní I/2, I/35, I/55, I/48, I/58 atd. Takže zkušeností měli dost.
Např. na D1 v km 84 povrch byl už v roce 1984 opravován, a tam bylo AB.Extra lahůdkou je úsek Holubice-Vyškov, otevřený r. 1992!!
Podle mě měli soudruzi raději zůstat u AB a nepouštět se do věcí, na které neměli. Následky si bohužel neseme dodnes a můžeme jen tiše závidět Slovákům a Maďarům...
Mimochodem, kdyby se CB neřezal kolmo na směr jízdy, možná by to pak tolik neskákalo...
Holubice - Vyškov stojí za starou belu, ale roky otevírání jsou 1988, 1991 a 1992.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Opravy D1
s rozsirenim D1 v okoli Brna se pocita vlastne s celkovou rekonstrukci az po Holubice.. a co teda vlastne s usekem od Holubic az po Vyskov? je planovana nejaka rekonstrukce.. nebo budeme dal mlatit zubama a jezdit po schodach a dirach, nez se to tam rozpadne uplne.. _??_
Re: Opravy D1
Zatím ticho po pěšině ohledně úseku Holubice - Vyškov. Stálo by za úvahu zvážit možnost rozšíření i tohoto úseku na šestipruh.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Opravy D1
Myslím, že to byl úsek Humpolec - Jihlava, otevíraný jako poslední při zprovoznění dálnice. Tam se termíny honily a kvalita byla tak mizerná, že se kritizovala i v tehdejším tisku.Lenny píše:Taky jsem o tom slyšel, ale šlo prý o jeden úsek.Nosorožec píše:... ano, tehdy dostupnou v ČSSR. V té době u nás CB technologie evidentně nebyla zvládnutá. Navíc jsem slyšel historky o tom, jak se honily termíny, aby se stihlo otevření na výročí VŘSR nebo něčeho takového, přičemž se pokládal CB na zmrzlý povrch (nevím, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem to od lidí, kteří tam tehdy pracovali).
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opravy D1
Tak bylo by to logické, vzhledem k tomu, že se tam potom odděluje-připojuje R46 a úsek je už teď dost vytížen.Lenny píše:Zatím ticho po pěšině ohledně úseku Holubice - Vyškov. Stálo by za úvahu zvážit možnost rozšíření i tohoto úseku na šestipruh.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Opravy D1
Most čeká oprava, přinese uzavírky na dálnici
Velké Meziříčí – Šoféry i nadále čekají na velkomeziříčském úseku dálnice D1 dopravní omezení. Stávající uzavírka levého jízdního pruhu této rychlostní komunikace v přibližně 146. kilometru ve směru na Brno nebude totiž v nejbližších měsících poslední...
Velké Meziříčí – Šoféry i nadále čekají na velkomeziříčském úseku dálnice D1 dopravní omezení. Stávající uzavírka levého jízdního pruhu této rychlostní komunikace v přibližně 146. kilometru ve směru na Brno nebude totiž v nejbližších měsících poslední...
Re: Opravy D1
V pátek, na pravém mostě, prováděli dodatečné rozšíření do SDP cca o 0,5 m, aby mohli být pří uzavírce levého mostu vedeny 2+2 pruhy.
Loni se opravoval pravý most.
Loni se opravoval pravý most.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Opravy D1
v km 164-6 vlevo v pátek k vidění provádění nějakého průzkumu
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Opravy D1
Probíhá oprava levého mostu D1-181 v km 146,711 v MÚK Velké Meziříčí-východ. Loni probíhala oprava právého mostu. Před 2 týdny proběhlo dobetonování cca 0,5 m širokého pruhu u SDP, který umožnil dnešní vedení ve 2+2 pruzích
- Přílohy
-
- D1-181.jpg (109.94 KiB) Zobrazeno 9787 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opravy D1
Je nějak zmapovaná kvalita povrchu na D1?
Tedy zda je nějak odstupňovaný pokles kvality na jednotlivých úsecích a je toto zaneseno do mapy či do nějaké kilometrického seznamu?
Tedy zda je nějak odstupňovaný pokles kvality na jednotlivých úsecích a je toto zaneseno do mapy či do nějaké kilometrického seznamu?
R48 -> D48 se podařilo!
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Opravy D1
Takže v jednom 1/2 profilu jsou 4 pruhy ?
Re: Opravy D1
Ano, na jedné polovině jsou vedeny 4 pruhy. V tomto konkrétním místě je to umožněno díky tomu, že je zde dálnice rozšířena o odbočovací pruh. I loni zde byly vedeny 4 pruhy na levé polovině.Diaľničiar píše:Takže v jednom 1/2 profilu jsou 4 pruhy ?
Je to možné, ale nic takového jsem neviděl ještě.Martin z Ostravy píše:Je nějak zmapovaná kvalita povrchu na D1?
Tedy zda je nějak odstupňovaný pokles kvality na jednotlivých úsecích a je toto zaneseno do mapy či do nějaké kilometrického seznamu?
Připravuji fotogalerii z km 134-7 a 146,17 - 147,12.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Opravy D1
Ty žluté čáry jsou nalepené, že ?
A jaká je tam povolená rychlost ?
A jaká je tam povolená rychlost ?
Re: Opravy D1
Použité žluté čáry jsou obvyklé, mám za to, že nalepovací.
Rychlost 80 km/h u přejezdů SDP snížena na 60 km/h.
Rychlost 80 km/h u přejezdů SDP snížena na 60 km/h.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Opravy D1
A ještě poslední otázečka k té fotce: u vás neplatí vzdálenostní omezení pro reklamu ?
Re: Opravy D1
Nevím, nikdy jsem se o to nezajímal, jaká jsou minimální vzdálenosti pro reklamu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Opravy D1
K těm reklamám: Údajně nějaká minimální vzdálenost existuje, ale byla zavedena až x let po revoluci, stávající reklamy mají buď smlouvy z doby před zavedením vzdálenosti na dobu neomezenou a nebo jsou tam načerno. Tolik moje informace, snad mě někdo v případně špatných informací opraví.
Re: Opravy D1
Ano, v sobotu jsem je cestou do Brna viděl, jak je nalepují. Běžná praxe při dálničních uzavírkách.Diaľničiar píše:Ty žluté čáry jsou nalepené, že ?
Re: Opravy D1
Hlavně ten billboard stojí až u toho parkoviště. Vizte Streetview.
Království a půl princezny za 511.
Re: Opravy D1
Při nedělním popojíždění v koloně jsem si všiml vykolíkovaného prostoru napravo (severně) od D1 ve směru na Prahu. Byly tak asi metr od krajnice v trávě, klasické dřevěné kolíky s červeným vrškem, v délce několika km. Za boha si nemůžu vzpomenout, v kterym lesním klesání mezi 49. a 29. km to bylo, ale vypadalo to jako příprava na rozšíření. Chystá se zde snad první ze série plánovaných rekonstrukcí D1?
Re: Opravy D1
Taky jsem si něčeho všimnul. Bylo to snad 47 tuším. V tomto úseku je přípravována rekonstrukce v km 42-49
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Opravy D1
Tak slibované fotky z obou uzavírek jsou zde http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/1 ... index.html
Díky mapmanovi za zpracování
Díky mapmanovi za zpracování
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)