I/57 Jarcová - Bystřička
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 30.8.2016 21:30:15
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Z dnešního pohledu cena mimo je jednoznačně u této stavby - ale zase neznáme cenové hladiny roku 2028 . Tento leták nenazvu odfláknutým, ale hodně, hodně předběžným. Kdoví, zda vůbec někdy dojde na realizaci - už vzhledem k ne úplně stabilnímu kopci.
A mně to nevadí, bo oba navazující úseky
1. Semetín-Bystřička - řešící problém s dvěma úrovňovými přejezdy
2. obchvat ValMezu
jsou mnohem prioritnější.
A mně to nevadí, bo oba navazující úseky
1. Semetín-Bystřička - řešící problém s dvěma úrovňovými přejezdy
2. obchvat ValMezu
jsou mnohem prioritnější.
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
A i tyto dvě tebou jmenované stavby jsou zatím v nedohlednu....
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Neměl by někdo k dispozici tu technicko-ekonomickou studii ?
Vzhledem k tomu, jak je to v Bílině, už začínám možná chápat, proč se tady neuvažovalo o polovičním profilu. Možná by pak tubus musel být o dost širší pro obousměrný provoz. Vzhledem k tomu, že tady se ale plánuje jen poloviční profil obchvatu Valmezu, dávalo by to oproti Bílině alespoň smysl, i když intenzity jsou tu určitě už na 4-pruh, pokud se to má stavět za 10 let nejdřív.
Vzhledem k tomu, jak je to v Bílině, už začínám možná chápat, proč se tady neuvažovalo o polovičním profilu. Možná by pak tubus musel být o dost širší pro obousměrný provoz. Vzhledem k tomu, že tady se ale plánuje jen poloviční profil obchvatu Valmezu, dávalo by to oproti Bílině alespoň smysl, i když intenzity jsou tu určitě už na 4-pruh, pokud se to má stavět za 10 let nejdřív.
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Arame, koukej k těm deseti letům přidat nejméně dalších pět let. Leták s dobou výstavby se v průběhu let ještě "pěkně" natáhne...
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Tak máme schválen dopravní zákon roku, rozpočet MD nějakých 120 mld a plánujeme do dalších let přidávat, takže počítám, že za pár let se bude stavět i toto. Nebo ne ?
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Abychom za pár let neměli tolik mandatorních výdajů + tak velký deficit, že bude s výstavbou "po žížalkách"...
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Posunout začátek stavby o 800m postavit na nový začátek velkou OK a dovedu si představit tento projekt jako ideál pro PPP nebo klidně i s extra mýtnou bránou a zakázat NA průjezd (tranzit) po stávající I/57.
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Akorát v letáku je stavba špatně zakreslená, stavba začíná za dnešním železničním přejezdem. Je delší o část vyřazenou z obchvatu Valmezu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Nový leták https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :45:24.342
Stav přípravy
V říjnu 2009 PK Ossendorf zpracoval novou technickou studii, která prověřila
možnost vedení trasy v kategorii S 24,5/80 ve variantě základní a tunelové.
Dotčené obce požadují realizaci tunelové varianty.
Připravuje se posouzení vlivu stavby na životní prostředí.
Probíhá příprava podkladů pro zpracování záměru projektu, který prověří fi-
nanční reálnost realizace stavby.
EIA:2025 VŘ+ZS:2029 UP:2034
Stav přípravy
V říjnu 2009 PK Ossendorf zpracoval novou technickou studii, která prověřila
možnost vedení trasy v kategorii S 24,5/80 ve variantě základní a tunelové.
Dotčené obce požadují realizaci tunelové varianty.
Připravuje se posouzení vlivu stavby na životní prostředí.
Probíhá příprava podkladů pro zpracování záměru projektu, který prověří fi-
nanční reálnost realizace stavby.
EIA:2025 VŘ+ZS:2029 UP:2034
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Nevím proč se zrovna tady řešila nějaká základní varianta bez tunelu. Tady to bez tunelu ani nejde.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Ale jde a je to levnější. Jenže obce tuto variantu nechtějí. Takže stavba stojí a nic se neděje, protože je drahá jako čokoláda.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
V případě základní varianty čekání X let na změnu UP, odpor obcí, jednotlivců a nakonec si všichi řeknou že se tenkrát měl dělat tunel a ani by to nestálo tolik.
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Kruppe, vždyť znáš slogan : Musíme šetřit a šetřit, ať to stojí co to stojí !!! A na tenhle tunel to platí jako ulité...
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Vidím to úplně stejně.
Navíc myslím, že cca 1 km dlouhý tunel není nic, co bychom si nemohli dovolit, vždyť drtivá většina dálnic na Moravě vede po rovině a jsou levné. Tu D49 a tohle si fakt můžeme dovolit. Doufám, že jakmile bude vznikat tohle, tak se zároveň s tím udělá 2.profil na obchvatu Valmezu.
Lenny: a ta základní varianta má stejné směrově parametry jako ta tunelová ?
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
prave ze tunelovat tady je dost geologicky orisek.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Ne, ale má stejnou návrhovou rychlost 80 km/h.
Právě toto tunelové řešení naposledy ekonomicky nevyšlo. Proto se nic delší dobu neděje.
Právě toto tunelové řešení naposledy ekonomicky nevyšlo. Proto se nic delší dobu neděje.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Jarcová - Bystřička
Protože u nás máme taky docela směšné výnosové procento a CK MD sama o sobě se svým schvalováním je dost fraška.
Je to záměr, který není nic neobvyklého. Jsou země, které staví mnohakilometrové tunely i pro obyčejné silnice s násobně menším provozem. Uznávám že to je tam, kde by to bez tunelů byla rapidně horší jízda, že tady ten rozdíl (=přínos) asi nebude tak velký. Ale taky jde určitě o ochranu těch obcí. Těch pár tunelů zvládneme. Zase tolik jich v plánech nemáme. Když si vzpomenu, jaké martyrium bylo schválit 4-pruhový tunel v Bílině, to mě braly mrákoty.
Pokud je návrhová 80, tak to předpokládám, že by tam MPR 110 být asi mohla. Neznám přesnou trasu a polohu hlavně vůči obcím, tak se tedy zdržím dalšího hodnocení variant. Pokud je to v základní variantě šetrné, tak ok, ale trochu o tom pochybuji. Otázkou pak je ta geologie, aby nebyl tunel nesmysl.
Mimochodem, ty mosty přes vsetínskou bečvu by mohly být pěknými stavebními objekty. Nemusíme všude a vždycky stavět to ultranejlevnější řešení, pořád si hrajeme na strašné chudáky.
Je to záměr, který není nic neobvyklého. Jsou země, které staví mnohakilometrové tunely i pro obyčejné silnice s násobně menším provozem. Uznávám že to je tam, kde by to bez tunelů byla rapidně horší jízda, že tady ten rozdíl (=přínos) asi nebude tak velký. Ale taky jde určitě o ochranu těch obcí. Těch pár tunelů zvládneme. Zase tolik jich v plánech nemáme. Když si vzpomenu, jaké martyrium bylo schválit 4-pruhový tunel v Bílině, to mě braly mrákoty.
Pokud je návrhová 80, tak to předpokládám, že by tam MPR 110 být asi mohla. Neznám přesnou trasu a polohu hlavně vůči obcím, tak se tedy zdržím dalšího hodnocení variant. Pokud je to v základní variantě šetrné, tak ok, ale trochu o tom pochybuji. Otázkou pak je ta geologie, aby nebyl tunel nesmysl.
Mimochodem, ty mosty přes vsetínskou bečvu by mohly být pěknými stavebními objekty. Nemusíme všude a vždycky stavět to ultranejlevnější řešení, pořád si hrajeme na strašné chudáky.