R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
Zajímavé informace v článku "Mostní objekty a zdi na R6 v úseku Praha – Pavlov".
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... ha-pavlov/
Nejzajímavější je tam popis budoucího tunelu Jeneček pod budoucí přistávací a vzletovou dráhou, a to včetně příčného řezu finálního stavu.
Jen bych bral s rezervou tvrzení, že ve světě neexistuje obdobné řešení. Jasně, neexistuje na chlup stejné, ale že by Schiphol nebo Orly byly plánované na menší zatížení...? No a ještě link na zmiňivanou Madeiru.
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... ha-pavlov/
Nejzajímavější je tam popis budoucího tunelu Jeneček pod budoucí přistávací a vzletovou dráhou, a to včetně příčného řezu finálního stavu.
Jen bych bral s rezervou tvrzení, že ve světě neexistuje obdobné řešení. Jasně, neexistuje na chlup stejné, ale že by Schiphol nebo Orly byly plánované na menší zatížení...? No a ještě link na zmiňivanou Madeiru.
Re: Tunel Jeneček
Jediné s čím R6 bohužel asi nepočítá je AirCon III. etapa, tedy tato stavba. Využití mostu, přes který jsem to natáhl, asi v úvahu nepřipadá, neb je dimenzován na polní cestu
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Tunel Jeneček
a co když aircon pujde v tunelu? není to jedna z variant? nejsem si tím ale vůbec jistýmartini píše:Jediné s čím R6 bohužel asi nepočítá je AirCon III. etapa, tedy tato stavba. Využití mostu, přes který jsem to natáhl, asi v úvahu nepřipadá, neb je dymenzován na polní cestu
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
R6 Hostivice
Bylo zveřejněno Oznámení o zahájení stavebního řízení MÚK Hostivice
Účastníci řízení mohou své případné námitky k předmětné stavbě ve výše uvedeném rozsahu stavebních objektů předložit speciálnímu stavebnímu úřadu Ministerstva dopravy nejpozději do 11.6.2009, jinak k nim nebude přihlédnuto. Ve stejné lhůtě sdělí svá stanoviska dotčené orgány.
Účastníci řízení mohou své případné námitky k předmětné stavbě ve výše uvedeném rozsahu stavebních objektů předložit speciálnímu stavebnímu úřadu Ministerstva dopravy nejpozději do 11.6.2009, jinak k nim nebude přihlédnuto. Ve stejné lhůtě sdělí svá stanoviska dotčené orgány.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
MÚK Hostivice
Investorem té MÚK by měl být investor toho mega logistického areálu, který defacto spojí Hostivici s Prahou. Doufám, že se na tom nic nezměnilo a že se brzy začne stavět. A hlavně ne za státní, ale soukromé peníze toho, kdo křižovatku skutečně potřebuje a bude ji využívat. De facto se jedná o první vlaštovku. Pro napojení na komunikační síť bude nutné opět podejít trať Praha Kladno. Propojka by měla vzniknout přes sérii kruhových objezdů asi nějak takto a celý prostor mezi R6 a bývalou I/6 je v budoucnu rezervován pro další haly.Lenny píše:Bylo zveřejněno Oznámení o zahájení stavebního řízení MÚK Hostivice
Účastníci řízení mohou své případné námitky k předmětné stavbě ve výše uvedeném rozsahu stavebních objektů předložit speciálnímu stavebnímu úřadu Ministerstva dopravy nejpozději do 11.6.2009, jinak k nim nebude přihlédnuto. Ve stejné lhůtě sdělí svá stanoviska dotčené orgány.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: MÚK Hostivice
vůbec nechápu smysl té MÚK, je to jenom zase další zbytečné kouskování dálnice, vždyť v klidu mohou najíždět po staré šestce, je to úplně stejně daleko a bez nutntosti velkých investic.....
Re: MÚK Hostivice
Ta MÚK je tam ze dvou důvodů, poměrně podstatných:HonzaC píše:vůbec nechápu smysl té MÚK, je to jenom zase další zbytečné kouskování dálnice, vždyť v klidu mohou najíždět po staré šestce, je to úplně stejně daleko a bez nutntosti velkých investic.....
1) aktuální je to, aby doprava z Logistického parku u R6 nezatěžovala okolní komunikace
2) to s tím souvisí, při dostavbě Břevnovské radiály bude další napojení na původní "šestku" až přes Slánskou ulici (podle variant teda), resp. MÚK Jeneč na druhé straně (= průjezd skrz celé Hositvice).
čili v tomto případě IMHO o zbytečné kouskování nejde. Ale asi je to věc názoru...
Re: MÚK Hostivice
Ta MÚK je nutností, protože jinak by musela MÚK R1xR6 napojit i býv. I/6. Obsluha těch hal z MÚK Slánská na Břevnovské radiále či MÚK Jeneč na R6 nepřipadá v úvahu neboť kamioný by museli přes město. Ono ale to napojení býv. I/6 na MÚK R1xR6 by realizovatelné bylo: zákres do mapy (chybí mě tam jen rampa BR -> 517, ale její doplnění by také šlo).
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: MÚK Hostivice
pravda, to me nejak nedocvaklo, diky za infomapman píše:2) to s tím souvisí, při dostavbě Břevnovské radiály bude další napojení na původní "šestku" až přes Slánskou ulici (podle variant teda), resp. MÚK Jeneč na druhé straně (= průjezd skrz celé Hositvice).
Re: MÚK Hostivice
Pro info: 9/7 bylo vydáno stavební povolení - viz http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... tivice.htm
Re: R6 napojení MÚK Jeneč na II/201
Napojení je komplet hotovo, včetně svislého dopravního značení (obec Jeneč začíná již u podjezdu trati), takže 50 km/h přes celý budoucí logistický areál. Zatím však není zprovozněno, asi se čeká na povolení k předčasnému užívání stavby, nebo nevím, každopádně jsou tam neprůjezně sestavena svodidla typu NewJersey.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.7.2010 12:02:07
Re: Průjezd R6 Karlovými Vary
Nevíte někdo, z jakého důvodu je rychlostní omezení na krátkém úseku kousek za Prahou (směrem na Vary)? Je to snad změnou povrchu v tomto betonovém průsmyku? Vždy mi to tam vrtá hlavou..
Re: Průjezd R6 Karlovými Vary
To je krásnej termín ... "betonovej průsmyk" ;o)))joe.hunter píše:Nevíte někdo, z jakého důvodu je rychlostní omezení na krátkém úseku kousek za Prahou (směrem na Vary)? Je to snad změnou povrchu v tomto betonovém průsmyku? Vždy mi to tam vrtá hlavou..
Ano je to tím, ve skutečnosti se jedná o základy budoucího tunelu Jeneček pod budoucí paralelní přistávací dráhou letiště Ruzyně. Nějaký bystrý úředník/policista rozhodnul, že tam není odstavnej pruh a že už to skoro jako tunel vypadá a rozhodnul, že tam bude omezení na 80 km/h. A tak tam je :(
Re: Průjezd R6 Karlovými Vary
Buďte rádi, že tam nedali 40.
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
Tak teď jsem se pobavil na kontrolním závěru NKÚ, kde se uvádí, že investiční záměr této akce byl schválen 23.6.1969.
Původně to mělo stát 240.000 tis. Kč, přepočtem na dnešní cenovou úroveň dle koeficientu NKÚ 1.436.716 tis. Kč, ale stálo to 3.677.224 tis. Kč.
Posun začátku výstavby o 456 měsíců
Jedná se o kontrolní protokol z kontroly č. 09/27 (ještě neuveřejněn) - Peněžní prostředky určené na výstavbu komunikací.
Původně to mělo stát 240.000 tis. Kč, přepočtem na dnešní cenovou úroveň dle koeficientu NKÚ 1.436.716 tis. Kč, ale stálo to 3.677.224 tis. Kč.
Posun začátku výstavby o 456 měsíců
Jedná se o kontrolní protokol z kontroly č. 09/27 (ještě neuveřejněn) - Peněžní prostředky určené na výstavbu komunikací.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
Tak to už je absurdní, zdalipak také NKÚ zohlednil že se nestaví podle projektu, odpovídajícího normám, technologiím a potřebám z roku 1969?
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
Vždyť v tu dobu nebyla ani kategorie S (R) 24,5
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
A nehraje taky dost velkou roli cena dopravy materialu, resp. cena benzinu ? I kdyby se zahrnula inflace, tak je drazsi ... nebo to snad NKU zahrnul ?
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
Explicitně tuto stavbu v textu nezmiňují, ta je pak jen "na ukázku" v souhrnné tabulce. Explicitně jsou zmiňovány vesměs vysoutěžené stavby. To bylo spíš tak pro pobavení, netřeba se rozčilovat. Hlavně tou dobou byla R6 plánována i v úplně jiné trase...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
stavba mostu pod železnižní tratí u budoucí MÚK Hostivice
2x foto http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... ef=28/6649
zdroj http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2763763
mapa http://www.mapy.cz/s/6Gh4
2x foto http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... ef=28/6649
zdroj http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2763763
mapa http://www.mapy.cz/s/6Gh4
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
Vydán nový leták MÚK Hostivice: http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/49C6 ... tivice.pdf
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
Jak je to s financováním této stavby? ŘSD platí pouze větve (celkově 4) a investor průmyslového areálu ostatní komunikace včetně okružních křižovatek, přeložky železniční tratě a podjezdu?
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
Ano pouze větvě, zbytek investor logistické zóny + samozřejmě ŘSD platilo už ty části vybudované v rámci R6 (hlavně tedy most přes R6).-xdas- píše:Jak je to s financováním této stavby? ŘSD platí pouze větve (celkově 4) a investor průmyslového areálu ostatní komunikace včetně okružních křižovatek, přeložky železniční tratě a podjezdu?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
V letáku se píše:
Znamená to, že hlavní příjezd do Hostivice bude přes novou MUK, dva pravoúhlý kruháky, myší dírou pod trať, mezi sklady a doprava na starou II/606?Výstavba MÚK bude mít pozitivní dopad na obsluhu Hostivice a přilehlého okolí, neboť po dostavbě Břevnovské radiály dojde k odpojení stávající komunikace II /606 (dříve I/6) od nadřazené komunikační sítě a obslužnost celé oblasti Hostivice by se výrazně zhoršila
Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)
Pokud pojedete po okruhu nebo po Břevnovské radiále, pak ano. Ulice Karlovarská pochopitelně na II/606 napojena zůstane, čili je otázka, co považovat za hlavní příjezd.adamos píše:Znamená to, že hlavní příjezd do Hostivice bude přes novou MUK, dva pravoúhlý kruháky, myší dírou pod trať, mezi sklady a doprava na starou II/606?
Nicméně zcela upřímně - vzhledem k tomu, že je těžko odhadnout kolik ze zde diskutujících bude mít možnost se po Břevnovské radiále projet, tak nás tento problém nemusí znepokojovat
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!