Holešovičky
Holešovičky
.... Jedním z řešení, jak obyvatele Holešoviček ochránit, je další "tunel", kam by se auta "schovala".
"Variant je ovšem více, například je možné komunikaci zastřešit," konstatoval radní Langmajer. "Pracujeme na tom už asi dva měsíce. V létě bychom měli mít návrh řešení." ....
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot ... ?id=670188
"Variant je ovšem více, například je možné komunikaci zastřešit," konstatoval radní Langmajer. "Pracujeme na tom už asi dva měsíce. V létě bychom měli mít návrh řešení." ....
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot ... ?id=670188
Re: Holešovičky
Omylem jsem vytvoril nove tema, prosim adminy, aby to zaradili normalne, diky
Naposledy upravil(a) martini dne 11.6.2010 8:41:10, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Special téma Holešovičky tady nemáme ještě, takže toto zachováme
Důvod: Special téma Holešovičky tady nemáme ještě, takže toto zachováme
Re: Holešovičky
dnes auta každé ráno směrem do centra stojí v koloně. Jen tím, že po otevření Blanky pojedou, bude méně zplodin/smogu
Re: Holešovičky
baroch alert
Re: Holešovičky
obr: a cestou někde zmizej a už nebudou produkovat vůbec nic
spíš se zase vynořej a budou popojíždět ze Smíchova do Vinohrad ve dvojnásobný míře. Ale to je furt dokola, za pár let si to povíme, jak to bude doopravdy.
Hint: na M.Horákové budou i po dostavbě Blanky nahoře 2x2 pruhy. Dokonce líp vedený a velkoryseji uspořádaný, než tam byly dřív, asi aby se tam vešlo víc aut do kolony.
spíš se zase vynořej a budou popojíždět ze Smíchova do Vinohrad ve dvojnásobný míře. Ale to je furt dokola, za pár let si to povíme, jak to bude doopravdy.
Hint: na M.Horákové budou i po dostavbě Blanky nahoře 2x2 pruhy. Dokonce líp vedený a velkoryseji uspořádaný, než tam byly dřív, asi aby se tam vešlo víc aut do kolony.
Re: Holešovičky
jonáši a co by na povrchu na Letné mělo být jiného, prosím napište ?
Re: Holešovičky
Nic jinýho nehledám, budou tam prostě popojíždět auta a vypouštět emise, blanka neblanka.
Re: Holešovičky
Jednoduché otázky:jonáš píše:Nic jinýho nehledám, budou tam prostě popojíždět auta a vypouštět emise, blanka neblanka.
1. Odkud a kam to bude po dokončení Blanky nejvýhodnější po povrchu přes Letnou?
2. Kolik aut v těchto relacích jezdí dnes a kudy?
3. Jaké by bylo "nejlepší" řešení, pokud jízdu aut v těchto relacích nechceme zakázat?
Díky za stručné a jasné odpovědi.
Re: Holešovičky
Tam, kam nebude mít cenu se plahočit přeplněnou Blankou (to už jsme tu párkrát řešili).Stanley píše:1. Odkud a kam to bude po dokončení Blanky nejvýhodnější po povrchu přes Letnou?
Zklidnit magistrálu a urychlit přípravu obou západních radiál (Radlice & Břevnov), aby bylo možné zklidnit i Bělohorskou a Plzeňskou.Stanley píše:3. Jaké by bylo "nejlepší" řešení, pokud jízdu aut v těchto relacích nechceme zakázat?
Re: Holešovičky
ano, především je třeba dokončit celý vnější i vnitřní okruh a radiály . Konkrétně Holešovičkám nejvíce pomůže 511, 518, 519 a pokračování městského okruhu směr Povltavská, Jarov a libeňská spojka. Takže hlavně co nejrychleji stavět !
Re: Holešovičky
Holešovičkám by taky hodně pomohlo dotažení Vysočanské radiály do Vysočan. Škoda, že se asi nedá realizovat jeden z nápadů pí. Šenarové, že by Prosecká radiála zajížděla u Vychovatelny do tunelu (Holešovičky by se staly tím očekávaným městským bulvárem) a končila "téčkem" na MO (takže by se nemusela stavět Libeňská spojka). Odbočka v tunelu by musela být alespoň 2-pruhová, čili by tam musel být čtyřpruhový úsek, což se v daných geologických podmínkách nedá. Hypoteticky by se to dalo řešit čtyřmi raženými tunely po dvou pruzích (směrové rozdělení PR ještě před tunely), které by se napojovaly do patrově vedeného MO (čili v jednom případě by bylo odbočení/připojení vlevo).
Re: Holešovičky
A všechny povrchový cesty přestavět na dvoupruh .. pak tam bude těch aut popojíždět jen polovina (třetina ..).andy píše: Zklidnit magistrálu a urychlit přípravu obou západních radiál (Radlice & Břevnov), aby bylo možné zklidnit i Bělohorskou a Plzeňskou.
Re: Holešovičky
Jonáši, aut bude stále více a zejména v Praze, kde bude stále více důchodců ze současné generace. Ti pěšky ani na kole jezdit už nebudou moci a ani do MHD se nepoženou, protože budou jezdit auty.jonáš píše:A všechny povrchový cesty přestavět na dvoupruh .. pak tam bude těch aut popojíždět jen polovina (třetina ..).andy píše: Zklidnit magistrálu a urychlit přípravu obou západních radiál (Radlice & Břevnov), aby bylo možné zklidnit i Bělohorskou a Plzeňskou.
Je třeba zajistit plynulejší dopravu, pak je méně exhalací a ne blbosti vycházející z nesmyslu, že bude méně dopravy. 2x více plynule jedoucích aut je méně exhalací nežli polovina stojící v koloně.
Re: Holešovičky
No právě, pod zemí bude těch 2x víc jedoucích, a na povrchu ta polovina v koloně .. a celkový dopravní a smogový zatížení městskýho území rovněž 2,5x vyšší. Cesta do pekel, dokud ta ropa konečně nedojde.
Re: Holešovičky
Jonáši, kritizovat, být negativistický a všechno odsoudit, to Vám jde velice dobře - co ale takle dát nějaký návrh, jak situaci alternativně řešit? To jsem tu od Vás ještě neviděl a když k tomu máte takovýto postoj, rád bych se ho dozvěděl..
Jinak o ropu bych se nebál, ta nás všechny přežije
Jinak o ropu bych se nebál, ta nás všechny přežije
Re: Holešovičky
jonáši, na komunikacích budou moci jezdit i ta nová tichá a zelená ekoauta, takže jakýpak smog ? nebo výhledy zelených souvěrců o ekoautech považujete za nesmysly ?
Re: Holešovičky
jann: vy jste to nečet, žejo, to se to pak plácá o negativistech. Nahoře dva pruhy, stromy, cyklostezky .. a finito. Že prej jsem nic nenavrhoval.
Místo čtyřproudu a přechodů sto metrů za křižovatkou, aby pěšáci šoféry nezdržovali .. a dvojitýho obcházení vestibulu cestou z metra na tramvaj, co teď páchaj na Špejchaře. Musel by někdo myslet hlavou a mohli by sockou i seniorní rentiéři.
Místo čtyřproudu a přechodů sto metrů za křižovatkou, aby pěšáci šoféry nezdržovali .. a dvojitýho obcházení vestibulu cestou z metra na tramvaj, co teď páchaj na Špejchaře. Musel by někdo myslet hlavou a mohli by sockou i seniorní rentiéři.
Re: Holešovičky
Takže vlastně zachovat současný neúnosný stav? Inu, taky řešení.
Re: Holešovičky
Jo a pak v tunelu nehoda či údržba, tunel uzavřen a nahoře se z toho budem moct tuplem podělat... Jak jsem viděl nové řešení Hradčanské na povrchu tak to rozhodně žádný luxus pro řidiče není, z nástupišť vedou přechody na obou koncích na obě strany, pro běžný provoz jen jeden pruh, druhej pro BUS Taxi a Cyklo... Přechod i u archivu, na chodnících desítky stromů... Málo zklidněné? Špejchar bych sem vůbec nepletl...
Re: Holešovičky
jonáši, vy nereagujete na to, že je třeba včas postavit komunikace pro ta ekologická vozítka, tichá a bez exhalací (třeba na řepku , která jedině budou jezdit za těch mnoho let nelžli budou okruhy a dálnice konečně hotovy...to by dvojpruh nestačil !
Re: Holešovičky
Ty přece pofrčej v tom tuneli, a to definitivně bez exhalací, ne? Víte co, skočte se podívat na Horákovou, ale ne hned po votevření, tak za čtvrt roku, až se místní škodovkáři osmělej. Já s timhle tématem už na etapy končim.
Re: Holešovičky
Postavit tam milánskou metodou tunel pod stávající komunikací není (zatím) až takový problém. Ten je v napojení na stávající síť (výškově překopat křižovatku Vychovatelna). A to platí i pro to rozvětvení pod Bulovkou.
Jsem si schopen představit výsledek překopání, avšak nikoliv průběh, na to je tam moc velký provoz.
Jsem si schopen představit výsledek překopání, avšak nikoliv průběh, na to je tam moc velký provoz.
Re: Holešovičky
A po otevření Blančina Torza ještě naroste, takže to vlastně nepude udělat nikdy. Stejnej případ, jak jsem vám napsal pod ty Černošice.
Re: Holešovičky
V návrhu ÚP je zanesen tunel "Vlasta" (c) S_M_Lomoz, který řeší víc než jen zahloubení kusu ulice V Holešovičkách.
Re: Holešovičky
proč nějaké improvizace ? stačí držet co je vymyšleno/plán -- urychleně dostavět vysočanskou radiálu, 511,518,519, 520 a pokračování městského okruhu k Jarovu a Rybníčkům, libeňskou spojku, nový trojský most atd.