II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Nevypadá to, že se v únoru začalo, jak říkal Crha. Není vidět vůbec žádná činnost.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Je vykolíkováno.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Už probíhá skrývka ornice. Stavba oficiálně začne dnes.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Skrývka výrazně postoupila, dá se říci, že je skoro skryto. U čebínského potoka u ČOV jsou zakladači.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Veřejné projednání analytické části Generelu dopravy města Kuřim. Měl by se projednávat i obchvat. Nechystá se tam 23. června někdo?
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Dlouho jsem nečetl nic nového ohledně obchvatu Čebína. Z dálky to vypadá, že všechny podkladové vrstvy jsou hotové, ale pracuje se ještě na mostech.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Už se začalo s pokládkou konstrukčních vrstev obchvatu (beton, asfalt). Dnes probíhá už pokládka asfaltu na křižovatce směrem na Chudčice. Bude se následně postupovat dál různě po trase. Směrem od Kuřimi se dávají obrubníky budoucího kruháče..
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Několik fotek obchvatu Čebína na FB Metrostavu.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Pobavila informace v článku že obcí projede 17000 vozidel denně v jednom směru..Brnak46 píše: ↑14.8.2023 16:27:25 Na obchvat Čebína pustí provoz v září nebo říjnu. Podívejte, jak vypadá z výšky
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
I v obou směrech je 17 tisíc celkem brutus na dvojku.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Já mám takovej pocit, že z toho bude další Chýnov.
Na té spojce od Čebínského kostela mezi Chudčice a Sentice je stykovka a směrem od Čebína houby rozhled (vnitřní oblouk a hlavní mizí v zářezu) a navíc je rozjezd do celkem strmého kopce.
Na té spojce od Čebínského kostela mezi Chudčice a Sentice je stykovka a směrem od Čebína houby rozhled (vnitřní oblouk a hlavní mizí v zářezu) a navíc je rozjezd do celkem strmého kopce.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Jasný, já to pochopil.
Ano, zde je to vyloženě špičková osobní doprava ráno a odpoledne do Brna. Ale těch aut je zde fakt strašně moc. JMK je totálně neschopný ohledně obchvatu Hradčan. A to jsou koleje v tomto směru víceméně bezchybné.
A jižní obchvat Kuřimi ve 4-pruhu je další nezbytnost.
Řešení samotné S73 zatím vypadá velmi dobře řešené - přídatný pruh v celé délce od MÚK s 385 až po sjezd na obchvat Kuřimi.
Ano, zde je to vyloženě špičková osobní doprava ráno a odpoledne do Brna. Ale těch aut je zde fakt strašně moc. JMK je totálně neschopný ohledně obchvatu Hradčan. A to jsou koleje v tomto směru víceméně bezchybné.
A jižní obchvat Kuřimi ve 4-pruhu je další nezbytnost.
Řešení samotné S73 zatím vypadá velmi dobře řešené - přídatný pruh v celé délce od MÚK s 385 až po sjezd na obchvat Kuřimi.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Jo v tom se shodneme. Dlouhý průpletový úsek mezi relacemi Brno-Tišnov a tahem S73 je jediné rozumné řešení, jenže ještě dost v nedohlednu Mimochodem, vidím že to máš nastudované, připojení z jižního obchvatu Kuřimi na S73 je v plánu dvoupruhové a dále přechod do jednoho průběžného průpletového?Aram96 píše: ↑15.8.2023 9:27:59 Jasný, já to pochopil.
Ano, zde je to vyloženě špičková osobní doprava ráno a odpoledne do Brna. Ale těch aut je zde fakt strašně moc. JMK je totálně neschopný ohledně obchvatu Hradčan. A to jsou koleje v tomto směru víceméně bezchybné.
A jižní obchvat Kuřimi ve 4-pruhu je další nezbytnost.
Řešení samotné S73 zatím vypadá velmi dobře řešené - přídatný pruh v celé délce od MÚK s 385 až po sjezd na obchvat Kuřimi.
Malý OT, škoda že není navržen průplet průběžnými přídatnými pruhy i mezi MUK Kuřim-východ a MUK Lipůvka, nebo se pletu a jen jsem to nikde nezaznamenal?
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Odpovím v lepším tématu.
PS: jen prosím necituj můj příspěvek, když je to hned ten poslední. To samozřejmě platí i pro všechny ostatní. Poslední dobou je to tady nějak hodně vidět, tak bych se i jako řadový člen fóra přimluvil za odnaučení se tohoto zbytečného nešvaru.
PS: jen prosím necituj můj příspěvek, když je to hned ten poslední. To samozřejmě platí i pro všechny ostatní. Poslední dobou je to tady nějak hodně vidět, tak bych se i jako řadový člen fóra přimluvil za odnaučení se tohoto zbytečného nešvaru.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
Průjezd zprovozněným obchvatem Čebína na FB Události BrnoOtevřeno! Obyvatelé a obyvatelky Čebína na Brněnsku se dnes probudili do nezvykle tichého rána. Silničáři zprůjezdnili obchvat obce. Zhruba 5 kilometrů silnice za více než 450 milionů korun je jednou z největších krajských silničních staveb. Do prosince budou silničáři ještě upravovat napojení obchvatu.
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
To otvirání se moc nepovedlo, dnes odpoledne směr Brno půlhodinová kolona, mimo jiné kvůli semaforu u okružky. Nerozumím, proč tu okružku nemohli dokončit předem, vždyť je mimo původní trasu.
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: II/385 Přeložky mezi Kuřimí a Tišnovem
https://zdopravy.cz/v-cebine-otevreli-n ... mu-179056/
V Čebíně otevřeli nový obchvat, do konce roku na něm bude provoz v omezeném režimu
V Čebíně otevřeli nový obchvat, do konce roku na něm bude provoz v omezeném režimu
Re: Malé množství obchvatů okolo Brna
Plánovaný obchvat Hradčan na 385 je investičně nenáročný, což jej časově favorizuje k realizaci.