Co je na tom nezvyklého? Podobných MÚK je hodně, ne?Honey72 píše:Ty Drysice mají poměrně nezvykle provedené napojení. Jsem na to chvíli koukal, než mi to došlo, odkud je foceno. Líbí se mi.
Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
To bych neřekl. U většiny MÚK následuje hned za zatáčkou větve připojovák/odpojovák. Teď tady vede nová větev kvůli starému pilíři nadjezdu ještě o pěkný kus dál souběžně s dálnicí.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
A tak by to mělo být všude, kde je velmi ostrá zatáčka. Nebo alespoň delší úsek připojováku a delší plnou čáru, než je umožněno zařazení. Není nic lepšího, než když to před vás pošle nějaký jouda jedoucí 50, protože “už přece mohl”.
Také se mi ta přestavba moc líbí, přesně kvůli tomuhle.
Také se mi ta přestavba moc líbí, přesně kvůli tomuhle.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
RM TW:
ŘSD zahájilo výběrové řízení na zhotovitele stavby “D46 soubor staveb v km 0 - hranice kraje”. Předpokládaná hodnota zakázky je 571,411 mil. Kč bez DPH. Stavba zahrnuje mj. rekonstrukci D v km 0-4,2; nové napojení MÚK Vyškov, bezpečnostní zálivy, doplnění telematiky a novou PHS.
ŘSD zahájilo výběrové řízení na zhotovitele stavby “D46 soubor staveb v km 0 - hranice kraje”. Předpokládaná hodnota zakázky je 571,411 mil. Kč bez DPH. Stavba zahrnuje mj. rekonstrukci D v km 0-4,2; nové napojení MÚK Vyškov, bezpečnostní zálivy, doplnění telematiky a novou PHS.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Jen škoda, že to nepřišlo o 15 let dříve, za pár let SNAD přestane být D46 tak zatížená a my budeme modernizovat.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Je moc dobře, že toto neodsunuli, narozdíl od MUK Prostějov sever, kde mi není jasný důvod odsunutí. Ten připojovací pruh na MUK Vyškov opravdu chybí, v tom ďolíčku najet na dálnici a rovnou do kopce je dost nebezpečné pro všechny. A taky konečně udělají nový povrch té nouzové přistávací letištní plochy. Tady bych si tipnul, že tento účel nebude zachován.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
I po dostavbě D1 bude zde jezdit více aut než na leckterých jiných dálnicích. Proto si zaslouží přestavbu na kategorii D 25,5/130, tj. plnohodnotný čtyřpruh. Při tom by mohli upravit některé směrové a výškové oblouky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Sám víš, že je to sci-fi. O tom by se dalo bavit, kdyby chyběly poslední dvě-tři stavby základní sítě, kolem Prahy a Brna byly 6pruhu a nebylo do čeho vrtnout.
Kolem Prostějova by to na D parametry chtělo úplně novou stopu.
Kolem Prostějova by to na D parametry chtělo úplně novou stopu.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Myslím, že zálivy jsou odpovídající a dostatečné řešení. Hlavní jsou však parametry MÚK (pruhy). D46 prostě nikdy nebude na 140/150 km/h, odstavný není IMHO potřeba. Zmizne odsud dost NA. Kdyby se měl přistavovat odstavný, tak to bych už přeložil i těch 15 km kolem Prostějova a zatáček v okolí, a to se nikdy nestane.
I přes vyšší provoz to po dostavbě D1 bude lokální "propojovací" dálnice, takovou funkci může s přehledem plnit 4-pruhová silnice první třídy se zálivy (=D46 ) Ale určitě bych tady dodělal oplocení.
I přes vyšší provoz to po dostavbě D1 bude lokální "propojovací" dálnice, takovou funkci může s přehledem plnit 4-pruhová silnice první třídy se zálivy (=D46 ) Ale určitě bych tady dodělal oplocení.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Myslím si, že při intenzitách 20 000 aut, co tam zbyde po zprovoznění D1 je více než na D3, D6, D7, D48 nebo D55, si to D46 rozhodně zaslouží.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
A neklesnou intenzity částečným a později úplným zprovozněním D35?Lenny píše:Myslím si, že při intenzitách 20 000 aut, co tam zbyde po zprovoznění D1 je více než na D3, D6, D7, D48 nebo D55, si to D46 rozhodně zaslouží.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Pokud se budou jednou opravdu prodávat pouze EV, tak určitě ...To přijdou k duhu slova "klasika" Paroubka : kdo z vás na to má ?
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Propojení Olomouce, Prostějova, Vyškova a Brna vydá na těch 20 tisíc úplně vpohodě. I se započteným úbytkem díky D1 i D35. Navíc kompletní D35 bude spíše odebírat z D1, nikoli už z D46. Spojení Olomouc-Praha je lepší severem už dnes, tutově severem po zprovoznění Časy-Ostrov. A to nemluvím o tom, co způsobí rozkopaná D1 u Brna, tam to bude na 10 let, bez nadsázky. Brnu se začne všechno vyhýbat jako čert kříži.davidb píše:A neklesnou intenzity částečným a později úplným zprovozněním D35?Lenny píše:Myslím si, že při intenzitách 20 000 aut, co tam zbyde po zprovoznění D1 je více než na D3, D6, D7, D48 nebo D55, si to D46 rozhodně zaslouží.
Lenny: zasloužení nezpochybňuju, nicméně se obávám, že když se spočítají "přínosy a náklady", jak máme v ČR přehnaně v lásce, tak to nikdy nevyjde. Ale, když budou zálivy a poctivé MÚK, tak to bude IMHO dostatečně bezpečné řešení. Tak jsem to myslel. Odstavný by prošel až jedině ve chvíli, kdy by tam byly takové intenzity, že by muselo být při opravách 2+2.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Úplné sprevádzkovanie D35 Vám tam zasa dotiahne časť vozidiel z I/43.davidb píše:A neklesnou intenzity částečným a později úplným zprovozněním D35?
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
A na to se těšíme ! Víc vozidel na D než skrze obce....
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Na webu ŘSD je předělaný leták k té soutěžené akci. Původně byl jen na MÚK Vyškov a nyní je doplněný o všechny ostatní části zakázky: https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :35:55.629
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Přímo na MÚK Vyškov chybí stále pozemky města Vyškov, povodí Moravy, SŽ a ÚZSVM, ale určitý posun se odehrál.
stav k 7.1.2023 (v plném rozlišení níže)
stav k 1.1.2022
stav k 25.12.2020
stav k 8.12.2019
stav k 29.12.2018
stav k 7.1.2023 (v plném rozlišení níže)
stav k 1.1.2022
stav k 25.12.2020
stav k 8.12.2019
stav k 29.12.2018
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
U MÚK Držovice je jedinou změnou, že zmizela poznámka o exekuci u LV 354 (k.ú. Držovice na Moravě),
tzn. parc. č. 1038/9 a 1038/15 (možná ještě bude potřeba i 1038/31).
stav k 1.1.2022 a 7.1.2023 (v plném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 8.12.2017 až 25.12.2020
stav k 8.1.2017
stav k 1.2.2015 a 6.12.2015
tzn. parc. č. 1038/9 a 1038/15 (možná ještě bude potřeba i 1038/31).
stav k 1.1.2022 a 7.1.2023 (v plném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 8.12.2017 až 25.12.2020
stav k 8.1.2017
stav k 1.2.2015 a 6.12.2015
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp
Olomouc nemocnice - Praha Opatov:Aram96 píše:Spojení Olomouc-Praha je lepší severem už dnes, tutově severem po zprovoznění Časy-Ostrov.
varianta sever 2:41h 250km
varianta D1 2:21h 270km
Jak kdy a jak pro koho...
Diskuze o značení rychlosti u výjezdů přesunuta sem. Jirka L.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Nemáte někdo info, jak to vypadá se soutěží na zhovitele "D46 soubor staveb"? V letáku je datum konce soutěže 6.4.2023.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Aktuálně platí termín 17.4.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Dnes otevírání nabídek (předpoklad 575 000 000 Kč):
1. 461 061 497 Kč
2. 522 044 004 Kč
3. 532 000 890 Kč
4. 438 384 548 Kč
5. 595 175 983 Kč
6. 479 791 538 Kč
1. 461 061 497 Kč
2. 522 044 004 Kč
3. 532 000 890 Kč
4. 438 384 548 Kč
5. 595 175 983 Kč
6. 479 791 538 Kč
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Twitter RM:
ŘSD obdrželo 6 nabídek na realizaci akce “D46 soubor staveb v km 0,000 - hranice kraje”. Cenově nejvýhodnější nabídku podala spol. EUROVIA CS a.s. za nabídkovou cenu 438,384 mil. Kč bez DPH. Hodnocení nabídek však proběhne vícekriteriálně, kdy jedním z kritérií je doba výstavby.
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Nevíte někdo, jak to dopadlo? Kdo vyhrál a kdy se začne? Nikde jsem o tom nic nenašel. díky
Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)
Twitter RM:
ŘSD vybralo zhotovitele akce “D46 soubor staveb v km 0,0-hr. kraje”, kterým je sdr. MI Roads, Doprastav, BERGER BOHEMIA a Berger Bau SE za nabídkovou cenu 461,061 mil. Kč bez DPH (2.nejlevnější) a s termínem zprovoznění 119 dní (nejkratší). Předmětem je mj. rekonstrukce 6,5km D46.
Termín zahájení realizace budeme řešit se zhotovitelem po podpisu smlouvy v závislosti na harmonogramu prací a zimní přestávky. Takže bych nyní hodně předjímal.
ŘSD vybralo zhotovitele akce “D46 soubor staveb v km 0,0-hr. kraje”, kterým je sdr. MI Roads, Doprastav, BERGER BOHEMIA a Berger Bau SE za nabídkovou cenu 461,061 mil. Kč bez DPH (2.nejlevnější) a s termínem zprovoznění 119 dní (nejkratší). Předmětem je mj. rekonstrukce 6,5km D46.
Termín zahájení realizace budeme řešit se zhotovitelem po podpisu smlouvy v závislosti na harmonogramu prací a zimní přestávky. Takže bych nyní hodně předjímal.